Recomandari pt. primul aparat
#1
Postat 30 December 2014 - 04:12 PM
#4
Postat 30 December 2014 - 05:15 PM
IceCube69, la 30 December 2014 - 04:57 PM, a spus:
oki. Am revăzut acuma topicul indicat. Decizia îţi aparţine.
Totuşi, din câte am văzut, nu toţi elicopteriştii scriu pe aici. Cu mulţi poţi vorbi la telefon. Îţi vor îndruma paşii, şi sunt sigur că o vor face cu placere...
Aceasta postare a fost editata de Mihai_supy: 30 December 2014 - 05:15 PM
#6
Postat 30 December 2014 - 05:25 PM
Mihai_supy, la 30 December 2014 - 05:21 PM, a spus:
In altă ordine de idei, eu unul, dacă ar fi sa-mi mai iau un elicopter, tot spre un 450 m-as duce, fie el şi HK (că tot Align ajunge până la urmă, cum bine specifica cineva pe aici). Găseşti piese pe la noi, sau prin magazinele din ţara, mă rog, unele. Eu am luat două SH, si după multe şurubăreli am reuşit să învăţ să zbor cu ambele. Dar asta am făcut eu. Decizia - probabil tot bugetul disponibil o va lua-o!...
#7
Postat 30 December 2014 - 05:37 PM
Mihai_supy, la 30 December 2014 - 05:25 PM, a spus:
#8
Postat 30 December 2014 - 05:47 PM
Si nu un thread anume, citeste tot (sau aproape tot). O sa vezi ca sunt mai multe feluri de elicoptere, impartite pe marime, mecanica palelor, etc.
In primul rand, trebuie sa ajungi sa faci diferenta intre un elicopter fixed pitch si unu colective pitch.
Cat timp faci asta, comanda-ti un V911 - asta e un model pe care orice om trebuie sa-l aiba :)
Tot timpu asta ar trebui sa-ti fie suficient sa-ti dai seama daca iti place hobby-u asta si vrei sa ajungi la elicoptere mai mari, caz in care iti faci un plan de achizitie a elicopterelor. Trebuie sa ai in vedere si tranzmitatorul care sa fie refolosibil la toate modelele.
Ma rog, mai sunt si alte aspecte, dar e prea devreme sa le stii de acum. Da-i bataie cu cititu forumurilor, urmareste video pe yt si baga zboruri cu 911.
#9
Postat 30 December 2014 - 05:56 PM
la sfarsitul filmuletului a spus partile componente pe care le-a folosit,asta fara statie,nu stiu daca trebuiesc mai multe din fiecare(exclus kit-ul si canopya) in mare ar fi undeva la 600, cred ca o sa incep cu un v911,macar sa nu-mi para rau daca-l fac praf dupa care o sa revin cu ceva mai mare
#10
Postat 30 December 2014 - 06:50 PM
Ti-as sugera un V911,un heli cu pas fix(acelasi unghi de incidenta tot timpul) pentru ca este mai simplu de zburat,iertator in comenzi,ieftin de cumparat,si daca-l dai de pereti sanse mari doar sa-l pui dinou in mijlocul camerei si sa-l ridici iarasi.Iar daca a crapat ceva prin el cu cel mult 50 lei l-ai refacut.
Ori la un HK450 un crash oricat de mic inseamna cel putin piese de 100lei(axe,pale,flybar,tail boom,maingear,servo,eventual head).Sa nu mai zic de munca necesara pentru a regla un astfel de elicopter,atat din statie cat si mecanic.
V911 este cumva la limita dintre heli si jucarie.De asta e bun pentru tine,are trasaturi de jucarie dar si puncte forte venite din lumea celor serioase.
#12
Postat 30 December 2014 - 06:59 PM
Mihai_supy, la 30 December 2014 - 06:52 PM, a spus:
#13
Postat 30 December 2014 - 07:20 PM
Eu am un hk450 picat care nu doresc sa il mai repar, e varza. Ii donez mecanica (ATENTIE! A se folosii doar ca material didactic) + ca se pot recupera de pe el urmatoarele: gyro, servo coada, regulator turatie. Sunt ok, verificate.
Motorul o sa il tin eu (este align si imi place cum merge) dar ca sa nu ramana pe minus o sa pun la bataie o petarda de motor de la hk, dar care o sa isi faca treaba.
Mie trebuie doar sa imi plateasca transportul.
Daca se mai baga cineva sa ii dea ieftin ceva servo pentru platou atunci cred ca se va incadra la o mecanica de la hk si la o telecomanda si o sa ii mai ramana ceva banuti si de vreo 2 baterii.
Red
PS: asta asa ca tot a fost craciunul
#14
Postat 30 December 2014 - 07:28 PM
ReD, la 30 December 2014 - 07:20 PM, a spus:
Eu am un hk450 picat care nu doresc sa il mai repar, e varza. Ii donez mecanica (ATENTIE! A se folosii doar ca material didactic) + ca se pot recupera de pe el urmatoarele: gyro, servo coada, regulator turatie. Sunt ok, verificate.
Motorul o sa il tin eu (este align si imi place cum merge) dar ca sa nu ramana pe minus o sa pun la bataie o petarda de motor de la hk, dar care o sa isi faca treaba.
Mie trebuie doar sa imi plateasca transportul.
Daca se mai baga cineva sa ii dea ieftin ceva servo pentru platou atunci cred ca se va incadra la o mecanica de la hk si la o telecomanda si o sa ii mai ramana ceva banuti si de vreo 2 baterii.
Red
PS: asta asa ca tot a fost craciunul
#16
Postat 30 December 2014 - 07:43 PM
Nu te gandi ca odata ce ai un model il ai si gata,nu mai bagi un leu in el.O sa trebuiasca constant piese si accesorii.
PS:daca se incropeste un model complet eu ma pot oferi sa-l setez.
#17
Postat 30 December 2014 - 07:46 PM
Din pacate eu stau foarte prost cu timpul, deci nu pot sa te ajut decat cu materialele acestea. Iti trimit mecanica busita tocmai pentru a o studia si a vedea cu ce se mananca. Restul e youtube.
Mare filosofie nu e sa il construiesti. Zburatul e alta treaba. Primul heli o sa il busesti. Tot ce poti sa faci este sa speri ca nu va fi prea urat si sa te dai pe simulator inainte ca sa itit faci mana. Dar simulatorul tot nu se compara cu primele zboruri reale. Acolo intervin si emotiile, etc.
#20
Postat 15 January 2015 - 09:11 AM
Aceasta postare a fost editata de Alin32: 15 January 2015 - 09:15 AM
#21
Postat 15 January 2015 - 11:57 AM
Alin32, la 15 January 2015 - 09:11 AM, a spus:
#22
Postat 15 January 2015 - 12:03 PM
Aceasta postare a fost editata de Alin32: 15 January 2015 - 12:04 PM
#23
Postat 15 January 2015 - 12:58 PM
Asa ca : simulator, simulator si iar simulator, sint acum simulatoare foarte realistice, daca se poate spune asa, lipseste doar adierea de pa camp, in rest ai de toate ...
Succes !!
#26
Postat 15 January 2015 - 03:18 PM
modelul asta e ok?...sa-l leg la pc de ce mai am nevoie?
Alin32, la 15 January 2015 - 02:53 PM, a spus: