OK, am inteles. Oricum nu am pe ce sa-l pun si e foarte scump. O sa astept, poate apar niste review-uri concrete.
Nu ma pricep la teoria motoarelor dar am vazut urmatoarea chestie. La acelasi producator, aceeasi serie de motoare, cu aceleasi dimensiuni si greutate cu cat este mai mare KV-ul cu atat puterea motorului este mai mare. Indiferent daca este inrunner sau outrunner.
Astfel un motor "fierbinte" cu kv 3500-4500 de 80g poate scoate cateva sute bune de wati, acelasi motor cu Kv 800 scoate cu greu 200W. Daca pui elice mica pierzi puterea in elice dar cu reductor poti invarti o elica mare foarte eficienta (si toti acei wati se vor vedea)
Modelele pe care le am eu in gand sunt de genul Filip400, Bandit FVK sau Kamelot FVK - toate accepta motoare de 35mm, de preferinta cu carcasa fixa.
http://www.fvk.de/En...rentabelle.html
In mintea mea un hotliner ca sa se miste bine pe langa putere mare in motor are nevoie si de masa. De pilda la Kamelot se folosesc baterii 5-6s si motoare consistente.
Motorul de care va intrebam eu e mare, greu, puternic (dar nu la fel de eficient ca unul cu gearbox intradevar) lung si ingust. De aceea imi pare un bun canditat pentru un hotliner (unde mai pui ca pe el scrie hotliner)
Am vazut si eu minicorado in Bucuresti WE-ul trecut, urca de nu se poate dar am senzatia ca e prea usor pentru un hotliner.
Nu sunt prea amator de cumparat gearbox pentru ca:
- sunt foarte scumpe (150-200 USD imi pare enorm) si nu sunt pe toate drumurile
- se uzeaza/strica
- fac galagie
Daca as gasi un gearbox decent, ieftin as incerca, ca la hobbyking au inrunere potente din belsug.
Aceasta postare a fost editata de stiganas: 16 December 2011 - 09:21 PM