Cafeneaua Heli Discutii generale ce nu se incadreaza in alte topicuri
#931
Postat 16 April 2015 - 02:28 PM
Align DS820M | Scorpion Backup Guard | VBAR Neo Pro Rescue | T-Rex 600N Pro | Spirit GT | TT 53 Redline
||| || | Spektrum iX12 | || ||| Radiomaster TX16S MAX
#932
Postat 21 May 2015 - 09:34 PM
Acu putini ani au schimbat distributia spre TowerHobbies (personal nu-mi plac dar asta nu conteaza), aveau distributie.
Anul trecut in decembrie, Tower a intrerupt brusc si abrupt orice relatii cu TT si piata din USA a ramas in aer. Asta in conditiile in care de ani buni nimeni nu mai stie ce se mai produce si ce nu, cine are piese, etc.
Asadar eu zic ca TT e kaput (cel putin pe partea de heli).
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#933
Postat 06 June 2015 - 01:48 PM
#935
Postat 06 June 2015 - 10:11 PM
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#936
Postat 06 June 2015 - 10:30 PM
Nu degeaba va zic sa nu mai mergeti cu motoarele la 60%...daca mergi sub 80% nu castigi nimic,nici macar 10 secunde de zbor in plus dar in schimb poti castiga stabilitate mai buna cu motorul la 80% minim.Idea e cam asa,cu motorul la 100% trebue sa ai o turatie buna de 3D pentru clasa respectiva de heli,la clasa 600 2300rpm e suficient si daca ai motor mai puternic il joci din pinion si verifici consumul si temperatura.
La motorul de PROTOS(lipotech) e binestiut ca faci oua pe el dupa o repriza de zbor agresiv,dar stai linistit ca nu pateste nimic.Iti recomand motorul scorpion tot brenduit MSH(e mai ieftin ca originalul) care e mai puternic...se simte bine.Cu pinion de 14 nu ai sanse sa il ingenunchezi nici in tic-toc 5 min continu.Eu il am cu pinion de 15 si am peste 3200rpm la 100%,cu pinion de 14 ai cam 2800-2900
T-REX 600N/OS55HZ-R
T-REX 700X
T-REX 800 TOURBINE
RAPTOR 90 SE gasser
HENSELEIT 3DNT
Save the flybar !!
---------Alexe Gabriel----------
#937
Postat 08 June 2015 - 10:05 AM
#942
Postat 11 May 2016 - 11:47 AM
http://trex-rc-helic...-pro-9184p.html
http://trex-rc-helic...ator-9447p.html
#946
Postat 11 May 2016 - 01:41 PM
g2by, la 11 May 2016 - 11:47 AM, a spus:
http://trex-rc-helic...-pro-9184p.html
http://trex-rc-helic...ator-9447p.html
Ca si specificatii sunt identice.
trex500l are in schimb alt frame si componente anodizate in rosu.
500l e mai aerisit, design mai modern si imprumutat de la clasele mai mari. Diferenta de pret e minima, eu zic sa iei 500L dominator.
#947
Postat 13 May 2016 - 09:08 PM
Eu personal m-am aflat in situatia de a alege intre 500L si 500DFC si era sa gresesc daca nu primeam acelasi sfat pe care ti-l dau tie. Vorbesc de piloti adevarati din Italia care cheltuie mii de euro anual pe elicoptere. Iti dau toate link-urile si siturile de vanzari eli din Italia, grupuri de fb si whatsapp in care sunt membru, sa vezi cate 500L gasesti, iar 500DFC aproape deloc, pentru ca lumea si le tine pe astea din urma. La ora actuala cele mai aruncate pe piata sh de acolo sunt 500L, Goblin 380 si Goblin 570. De ce? Lumea le cumpara, le dau odata de pamant si stramba din nas... le mai dau odata de pamant si cand fac socoteala cheltuielilor le rezulta bani de un model nou... asa ca le pun la vanzare sa scape de ele. Unul pe care il cunosc eu personal, sa zicem pe scurt un tip cu bani si cu fitze, cu statie ieftina Futaba T18MZ, numa' cu Goblinuri unu' si unu' la o singura tranta cu 500L a cheltuit aproape 300 de euro: pale desigur, canopie, coada, angrenaje, main gear, frame-uri, head strambat, lipo Pulse spart, tray crapat, tren de aterizare etc etc. Cazatura nu a parut cine stie ce, o am filmata pe undeva daca nu ma insel. Eu am cazut de doua ori cu DFC-ul si am rupt doar palele o data si tubul de coada indoit, plus trenul de aterizare. In rest nimic! Am ramas uimit, cum naiba sa nu se strambe axul? Sau spindle-ul? Cum sa scape intreg main gear-ul si toata transmisia atat pe spate cat si pe fata? Si am cazut bine, de sus, in viteza mare si cu TH apasat cu juma' de metru inainte de impact.
Daca vrei o comparatie mai detaliata intre cele doua care sa intareasca cele de mai sus, uite aci: http://www.helifreak...ad.php?t=675188
Aceasta postare a fost editata de optyqus: 13 May 2016 - 09:11 PM
Align DS820M | Scorpion Backup Guard | VBAR Neo Pro Rescue | T-Rex 600N Pro | Spirit GT | TT 53 Redline
||| || | Spektrum iX12 | || ||| Radiomaster TX16S MAX
#948
Postat 24 May 2016 - 04:05 PM
Daca vrea cineva pakuri de 180X de la HobbyKing la pret redus acum e ocazia.
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#949
Postat 26 May 2016 - 09:52 AM
http://www.facebook....73685882656158/
Sa nu mai zic ca Mirko a urcat super mult in evolutie in ultima perioada
Ah si sa nu mai zic ca salivez si eu la astfel de evenimente/intalniri/funfly-uri
Aceasta postare a fost editata de daniel_ionut: 26 May 2016 - 09:53 AM
#950
#952
Postat 27 May 2016 - 07:53 PM
#953
Postat 27 May 2016 - 08:48 PM
daniel_ionut, la 27 May 2016 - 04:24 PM, a spus:
13064715_1719928408287701_1380009275137797709_o.jpg 13217037_1719928351621040_530242706267380075_o.jpg
Destul de ciudate acele gripuri pe coada.Nu am mai vazut gripuri asa...
#954
Postat 27 May 2016 - 10:59 PM
si eu am contemplat la un 7HV, e un tip pe youtube care zboara unu si imi placea destul de mult, dar cum zici si tu...nu e treaba buna cu piesele si nu e disponibil prin Europa, trebuie sa-l iei din Asia...si intrii la vama, costuri mari, etc
Uite pe baiatu de pe yt cu 7hv - https://www.youtube....LJpD1DPOodspwuQ
@belloo
E triblade, daca la asta te referi. Modelul anterior era cu doua pale, dar chiar si eu remarcam pe un video cu un pro care il zbura ca nu aveau suficienta forta pe cele doua pale, asa ca au pus 3.
#959
Postat 31 May 2016 - 01:35 PM
My link
My link
My link
#960
Postat 31 May 2016 - 09:38 PM