Cafeneaua Heli Discutii generale ce nu se incadreaza in alte topicuri
#392
Postat 14 February 2013 - 10:19 PM
REAL DESIGN, la 14 February 2013 - 07:38 PM, a spus:
mamaaaaa si eu ce ma bucuram .... ca am scapat de el .... m-am uitat indelung pe geamul de la birou nu care cumva sa se intoarca Ice9 ... eram cu cheia in yalla si toate sursele de zgomot oprite ... sssssssssst !
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#394
Postat 15 February 2013 - 08:48 AM
stiganas, la 14 February 2013 - 10:19 PM, a spus:
CORECT ! eram si eu pe camp ... care a fost primul nu stiu, cert insa e ca al meu era " scula " pe langa al tau ! :clapping: - doar vezi si tu ce servouri avea .. si motor Align d'ala negru parca ...
#395
Postat 15 February 2013 - 10:35 AM
REAL DESIGN, la 15 February 2013 - 08:48 AM, a spus:
Primul a fost de la Gigi, dar nu l-am zburat pana nu l-am luat pe cel de la Stiganas. Imi era mila de el... :lol:
Cel de la Stefan mai zboara si astazi (l-am donat unui prieten) si cred ca o sa mai zboare ceva timp.
#398
Postat 15 February 2013 - 08:19 PM
REAL DESIGN, la 15 February 2013 - 12:58 PM, a spus:
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#399
Postat 18 February 2013 - 03:00 PM
L-am gasit la 290 USD cu transport inclus, kit nou nout.
Pot sa ii montez motorul Align MX700 510 KV si regulatorul CC120HV pe care bate praful in casa. Mai pun servo de 100 USD (in total), un Tarot ZYX si pakurile de 4000mah (doua in serie) si am un superheli clasa 600. Pale de 600mm am prea multe.
Nu ma sperie ca Outrage are viitor incert. Ma sperie ca la unele se stripuiesc rotile dintate, fie principala fie din torque tube. Se stripuiesc fara nici o logica. La unii tin ani in sir si fac 3d extrem la altii se duc la al doilea hover.
La mine daca se duc in zbor e crash nasol garantat ca nu sunt in stare sa-l aduc intr-o bucata.
Am citit pe forumuri o gramada si nu am reusit sa prind spilul (care e scretul acestor rotite nenorocite). Asta ma face nefericit caci este exact heliul pe care mi-l doresc, am tot ce trebuie pentru el, arata bine, nu e DFC, etc, etc.
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#400
Postat 18 February 2013 - 03:52 PM
La 90 in schimb, am vazut si am si auzit de stripuire din senin, fara un motiv anume.
Oricum, un heli cu personalitate, in ciuda tuturor imperfectiunilor (mici, dealtfel).
#401
Postat 19 February 2013 - 11:35 AM
Aceasta postare a fost editata de emilemir: 19 February 2013 - 11:36 AM
#402
Postat 19 February 2013 - 11:43 AM
emilemir, la 19 February 2013 - 11:35 AM, a spus:
...E greu,avand ambreajul pe axul motorului nu prea ai unde sa mai pui si reductorul...
T-REX 600N/OS55HZ-R
T-REX 700X
T-REX 800 TOURBINE
RAPTOR 90 SE gasser
HENSELEIT 3DNT
Save the flybar !!
---------Alexe Gabriel----------
#403
Postat 19 February 2013 - 11:51 AM
Aceasta postare a fost editata de emilemir: 19 February 2013 - 11:52 AM
#404
Postat 19 February 2013 - 12:01 PM
emilemir, la 19 February 2013 - 11:35 AM, a spus:
La auto exista. Am vazut un 1/10 care avea pornire la buton pe emitator.
#406
Postat 19 February 2013 - 12:18 PM
T-REX 600N/OS55HZ-R
T-REX 700X
T-REX 800 TOURBINE
RAPTOR 90 SE gasser
HENSELEIT 3DNT
Save the flybar !!
---------Alexe Gabriel----------
#407
Postat 19 February 2013 - 01:14 PM
Aceasta postare a fost editata de emilemir: 19 February 2013 - 01:16 PM
#408
Postat 22 February 2013 - 09:28 AM
Tot ce am prins e din barfe pe forumuri asa ca trebuie luat ca atare.
- Outrage e proprietatea lui Helidirect (sau au patron comun)
- Helidirect a avut diverse tentative de heliuri mai mult sau mai putin reusite: seria HDX
- Designerul principal pentru Outrage a fost Charley Stevens, un tip foarte talentat
- Helidirect a dus o campanie de marketing foarte agresiva cu nume sonore si Outrage a ajuns repede foarte vizibil.
- Productia a fost intotdeauna undeva in Vietnam.
Pe undeva prin 2011 apare de nicaieri Goblin facut de SAB. SAB sunt niste italieni care fac de multi ani pale pentru elicoptere. Au zero experienta in proiectarea elicopterelor.
- Goblin arata bine si este promovat cu furie de fix aceeasi oameni care promovau Outrage, in special Bert Kamembert.
- se afla cumva pe forumuri ca SAB este produs fix in aceeasi fabrica unde se face si Outrage
- Charley Stevens este concediat fara menajamente
- Goblin apare pe piata si toata lumea isi doreste unul.
- Outrage nu mai scoate nimic, nici macar micile upgradeuri esentiale pentru a avea un heli decent.
Cine vrea sa importe Goblin in Europa vorbeste cu nevasta lui Bert si plateste dolari, nici vorba sa le cumpere de la SAB din Italia.
Eu vad lucrurile asa:
Patronul lui Helidirect vrea sa faca bani din kituri de heli, a incercat cu marca proprie HDX si nu a mers foarte grozav, a incercat cu Outrage si a mers bine dar nu destul de bine, a dat lovitura cu Goblin care se vinde la pret de Logo sau chiar peste. Atat HDX cat si Outrage sunt moarte. Outrage poate fi salvat doar daca cumpara altcineva brandul (greu de crezut).
Asta arunca o umbra de indoiala si asupra Goblinului, peste 3 ani cand Goblin satureaza piata pot scoate un heli nou, Poseidon in colaborare cu alt nume sonor bun de paravan.
Charley Stevens nu a disparut, are compania lui numita AllesRC si un heli clasa 700, Rush 750. Seamana teribil cu Outrage dar se pare ca e mult mai bine facut. Nici Charley Stevens nu pare ca e de unul singur. Aparent in spatele lui se afla patronii de la readyheli care, pe modelul helidirect, vor sa aibe si ei un heli.
Ice9, la 18 February 2013 - 03:52 PM, a spus:
La 90 in schimb, am vazut si am si auzit de stripuire din senin, fara un motiv anume.
Oricum, un heli cu personalitate, in ciuda tuturor imperfectiunilor (mici, dealtfel).
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#409
Postat 22 February 2013 - 09:46 AM
Unitatea are o poveste ciudata, MSH a anuntat ca are o unitate FBL pe teava si a aratat ceva prototipuri pe care le-a zburat Bert si Tareq. Putin timp inaintea lansarii au facut mare tam-tam pe forumuri ca designerul unitatii a fugit cu planurile la o alta companie si vrea sa le traga teapa.
Asa lumea a aflat ca in spatele unitatii se afla un singur om, un francez care a facut unitatea de la zero, in timpul liber si a ajuns cumva in contact cu MSH. Scandalul se stinge, francezul se impaca cu MSH si apare Brain pe piata. Toata lumea e fericita.
La putin timp apare pe piata un brand nou, de nicaieri, IKON, cu o unitate FBL. Se descopera ca Brain si IKON sunt identice si designerul declara ca este aceeasi unitate, cu acelasi soft, doar cu alt nume si vanduta pe alte canale.
IKON este promovata la greu de helidirect si pariez ca marca le apartine.
Exemplele de branduri scoase din palarie de cele doua magazine mari din USA, helidirect si readyheli sunt nenumarate: Torq, Thor, revco, Edge, Voltz, etc.
La unele e evident ce produse au rebranduit la altele nu se stie exact.
Prefer brandurile care au un producator clar gen Align, Logo, chiar si Walkera, macar sti cine la face, de unde vin.
Aceasta postare a fost editata de stiganas: 22 February 2013 - 09:48 AM
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#410
Postat 22 February 2013 - 12:25 PM
Acum si despre pisele de schimb,de cand s-a trecut la FBL numarul piselor care se pot defecta a scazut,capete fbl gasesti pe toate drumurile,curele pt coada la fel,trenuri de aterizare,rulmenti de toate felurile……..deci daca ai un stoc decent de pise de schimb te descurci ani buni dupa ce nu se mai fabrica.
Un avantaj dupa ce sunt scoase din fabricatie,este ca dupa un timp preturile scad de exemplu am luat o canopie pt. OR cu 17usd.
Mai am si un SJM,zboara belea si extraordinar de rezistent la crashuri,am gasit pise la HK.
Ce spui este valabil la incepatori,daca cumpara un Hc500 acum e mancat.
Pe langa toate astea,un prieten a trantit T450 si m-a rugat sa-I iau pise de schimb,nu am gasit un loc din care sa iau toate piesele,iar unele nu le-am gasit nicaieri,deci…….
#411
Postat 22 February 2013 - 12:39 PM
Cum ziceam Charley Stevens e un proiectant foarte talentat. Din pacate interesele comerciale miscatoare ale patronilor fac viitorul acestor branduri incerte.
Peste asta calitatea pieselor pare foarte variabila vezi problemele cu gearurile. Din punct de vedere al helidirect Outrage e mort, traiasca Goblin.
Nici usturoi n-au mancat, nici gura nu le miroase. Outrage e una, Goblin e alta. Mikado inca face piese de schimb pentru cele mai vechi LOGO-uri.
E o tehnica buna ca la fiecare linie noua sa scoti din palarie un brand nou, o firma noua. Zero obligatii fata de trecut.
Tehnica asta e folosita la greu de americani. Pakurile Voltz - mare lansare, mare hype, s-au dovedit a fi un mare fas, cu nimic mai bune ca Turnigy. Nu-i nimic, scoatem unele noi, Thor. Cu totul altceva.
Aceasta postare a fost editata de stiganas: 22 February 2013 - 12:40 PM
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#412
Postat 22 February 2013 - 01:24 PM
stiganas, la 22 February 2013 - 12:39 PM, a spus:
Gresit! Am 4 pack-uri Voltz si sunt toate mai proaste ca Turnigy. Una dintre cele mai mari tepe pe care am putut sa le iau.
Problema pieselor este alta mnacare de peste. Un heli nu are numai canopie, tren si rulmenti. Mai are frame-uri, control arm-uri, boom si multe alte piese destul de personalizate, si care tind sa se imputineze dupa scoaterea din fabricatie a kit-ului. Am sperat ca Velocity N2 sa mentina vie seria, dar nu a fost asa.
Cu toate astea, cele doua 50-uri sunt preferatele mele din flota si le voi zbura pana la "casare", asa cum am mai declarat. Sunt prea bune si prea frumoase ca sa renunt la ele. Poate ca se va ajunge chiar la canibalizare, atunci cand stocul de piese se va epuiza de pe planeta.
Le dau doar pentru un 700N DFC... :lol:
#416
Postat 22 February 2013 - 10:43 PM
Ice9, la 22 February 2013 - 10:24 PM, a spus:
cred ca sint cele din poza ....
dar arata in realitate mult mai bine ca pe cutie!
unul fbl si unul flybarr
Aceasta postare a fost editata de luci25gold: 22 February 2013 - 10:45 PM
insa de cele mai multe ori deciziile pe care le luam in pripa nu sunt cele mai bune!
07470130360
#417
Postat 22 February 2013 - 10:44 PM
Ice9, la 22 February 2013 - 10:24 PM, a spus:
Moamaaa ! ce subtil am fost ! .. sa ma explic atunci :
dupa ce s-a scris un pomelnic despre Outrage si esecul lui de piata , dupa ce se pune poza a doua superbe Velocity .. vin si eu si intreb : e JR ?
adica ca in bancul cu babele in vizita de cafea la prietena lor madam Popescu iar pe drum la intoarcere catre .. azil .. dupa ce le-au fost servite
cate 3-4 cafele de caciula una zice .. :
- Da zgarcita Popeasca asta .. nu a dat si ea o cafea !
- Care Popeasca ?
Acu' te-ai prins ? .. daca nu ..
Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 22 February 2013 - 10:46 PM
#418
Postat 22 February 2013 - 11:06 PM
Outrage nu a fost un esec pe piata. Patronii il omoara pentru ca au gasit o pasune mai verde.
Problema cu gearurile o puteau rezolva in maxim doua luni. Trebuia sa aibe gearuri CNC elicoidale cum au acum toate heliurile de acum doi ani. Intre timp Align a pus gearuri elicoidale peste tot, inclusiv la torquetube.
Banuiesc ca le fac in Vietnam pentru ca China a devenit prea scumpa. Partea haioasa e ca au inceput sa apara o multime de nemultumiri legate de calitatea la Goblin 500.
Se pare ca tot Align sunt cei mai seriosi la calitate. Mai dau rateuri la proiectare dar se straduiesc.
REAL DESIGN, la 22 February 2013 - 10:44 PM, a spus:
dupa ce s-a scris un pomelnic despre Outrage si esecul lui de piata
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#419
Postat 22 February 2013 - 11:16 PM
REAL DESIGN, la 22 February 2013 - 10:44 PM, a spus:
dupa ce s-a scris un pomelnic despre Outrage si esecul lui de piata , dupa ce se pune poza a doua superbe Velocity .. vin si eu si intreb : e JR ?
adica ca in bancul cu babele in vizita de cafea la prietena lor madam Popescu iar pe drum la intoarcere catre .. azil .. dupa ce le-au fost servite
cate 3-4 cafele de caciula una zice .. :
- Da zgarcita Popeasca asta .. nu a dat si ea o cafea !
- Care Popeasca ?
Acu' te-ai prins ? .. daca nu ..
Subtil, nu am ce zice... :good: