Cafeneaua Heli Discutii generale ce nu se incadreaza in alte topicuri
#334
Postat 31 January 2013 - 12:09 PM
exemplu de entertainment
vlad1, la 31 January 2013 - 10:41 AM, a spus:
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#336
Postat 01 February 2013 - 02:00 AM
Parerea mea
Aceasta postare a fost editata de Whip Snake: 01 February 2013 - 02:00 AM
Albert Einstein
#337
Postat 01 February 2013 - 09:49 AM
#338
Postat 01 February 2013 - 10:16 AM
Aceasta postare a fost editata de emilemir: 01 February 2013 - 10:17 AM
#339
Postat 02 February 2013 - 10:53 PM
http://heli-headspeed.com/
#340
Postat 02 February 2013 - 11:25 PM
https://play.google....3BlZWR0YWNoIl0.
emilemir, la 02 February 2013 - 10:53 PM, a spus:
http://heli-headspeed.com/
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#341
#342
Postat 03 February 2013 - 04:41 PM
#343
Postat 03 February 2013 - 05:49 PM
De pilda la un Trex 450 pui orice cifra intre 2500 si 3500. Asta ca sa nu iti dea o viteza de doua ori mai mare sau de doua ori mai mica.
Si in nici un caz nu trebuie sa etalonezi cu unul optic. De fapt e mai bun decat cel optic pentru ca nu e nevoie de doua persoane pentru masuratoare.
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#344
Postat 03 February 2013 - 06:04 PM
#345
Postat 03 February 2013 - 07:41 PM
Unul optic pentru heli e asa:
http://www.hobbyking...strSearch=tacho
sau mai modern asa:
http://www.hobbyking...strSearch=tacho
dacat sa o masori cu ala de avioane mai bine nu o masori deloc.
emilemir, la 03 February 2013 - 06:04 PM, a spus:
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#346
Postat 03 February 2013 - 07:57 PM
http://www.hobbyking...Tachometer.html
#347
Postat 03 February 2013 - 08:21 PM
Pe mine ma intereseaza viteza in idleup 2 cu ESC-ul la 100%, in hover. Cum faci chestia asta cu guma de mestecat la orice heli mai mare decat un 450 ? Si la 450 e periculos.
Cu telefonul nu e nici un pericol. Il pui in buzunar sau, mai bine, pe iarba. Pornesti softul de masurat viteza, faci hover in zona telefonului, pui heli-ul jos si vezi ce viteza ai.
Nici pe vremea cand nu aveam telefon si tachometru optic dedicat pentru heli nu am indraznit sa masor cu cel de avioane, prea mare riscul.
emilemir, la 03 February 2013 - 07:57 PM, a spus:
http://www.hobbyking...Tachometer.html
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#348
Postat 03 February 2013 - 08:31 PM
http://www.youtube.c...h?v=s1cUqE3-djE
Cea mai mare nr de ture ii ramane in memorie
Aceasta postare a fost editata de emilemir: 03 February 2013 - 08:32 PM
#349
Postat 04 February 2013 - 06:12 PM
Ps.Cine e tampit sa dea un motor Scorpion pe un aling si sa mai puna si bani langa?
Aici o discutie despre problema asta care a suparat multa lume.
http://www.helifreak...ad.php?t=496883
Aceasta postare a fost editata de furios: 04 February 2013 - 06:13 PM
T-REX 600N/OS55HZ-R
T-REX 700X
T-REX 800 TOURBINE
RAPTOR 90 SE gasser
HENSELEIT 3DNT
Save the flybar !!
---------Alexe Gabriel----------
#350
Postat 04 February 2013 - 10:45 PM
Seria M a fost un pas inainte dar cu probleme, seria MX este foarte buna, motoarele noi de 700 si anume 750MX-urile se pare ca sunt beton iar MX800 pare ca bate lejer tot ce e pe piata.
Eu zic ca Align vrea sa arate ca motoarele lor sunt mai tari ca Scorpion.
Align nu face servo, regulatoare, unitati FBL sau pale. Align insa proiecteaza si face motoare; de mult timp.
furios, la 04 February 2013 - 06:12 PM, a spus:
Ps.Cine e tampit sa dea un motor Scorpion pe un aling si sa mai puna si bani langa?
Aici o discutie despre problema asta care a suparat multa lume.
http://www.helifreak...ad.php?t=496883
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#351
Postat 04 February 2013 - 11:21 PM
Eu am vazut ca are pik de 11000W iar 4540 ajunge la 15000W,MX are constant 5100W pe langa scorpion care merge 10000W constant.
http://www.scorpions...setCurrency=HKD
http://rc.runryder.c...pter/t724509p1/
Nu vad ceva mai bun la align fata de scorpion...poate pretul...
T-REX 600N/OS55HZ-R
T-REX 700X
T-REX 800 TOURBINE
RAPTOR 90 SE gasser
HENSELEIT 3DNT
Save the flybar !!
---------Alexe Gabriel----------
#352
Postat 04 February 2013 - 11:33 PM
Fara sa ma pricep la motoare am vazut ca cele Align din ultima generatie sunt foarte bune.
Motoarele scorpion nu imi sunt simpatice, nu pot sa inteleg cum un motor de top se incinge de nu poti sa-l atingi si are nevoie de ulei la fiecare 5 zboruri.
Cel mai tare motor pe care il am e H500 (sau cum l-o chema) de la hobbyking. Il am pe HK500 de 3 ani, merge perfect, putere din belsug, consuma putin si mai ales e rece. Vara cand sunt afara 40C motorul are dupa zbor 45C.
furios, la 04 February 2013 - 11:21 PM, a spus:
Eu am vazut ca are pik de 11000W iar 4540 ajunge la 15000W,MX are constant 5100W pe langa scorpion care merge 10000W constant.
http://www.scorpions...setCurrency=HKD
http://rc.runryder.c...pter/t724509p1/
Nu vad ceva mai bun la align fata de scorpion...poate pretul...
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#353
Postat 04 February 2013 - 11:44 PM
Legat de motoarelel scorpion nu am avut de aface decat cu 2,unul clasa 450 si unul 500 si intradevar se incing,se duc rulmenti repede daca nu ii ungi,dar...as cumpara inca unul in orice clipa fara sa imi pun problema incalziri sau a rulmentilor si cred ca oricine a zburat un scorpion gandeste lafel.
T-REX 600N/OS55HZ-R
T-REX 700X
T-REX 800 TOURBINE
RAPTOR 90 SE gasser
HENSELEIT 3DNT
Save the flybar !!
---------Alexe Gabriel----------
#354
Postat 05 February 2013 - 11:52 AM
stiganas, la 04 February 2013 - 10:45 PM, a spus:
Chiar m-ai facut serios. Cine face palele pentru Align? Cineva cunoscut?
In ce priveste discutia despre motoare, am si eu o intrebare din postura de "aproape profan" in domeniul motoarelor electrice (adica nu prea ma intereseaza la un motor altceva decat tractiunea si consumul).
Ce imbunatatire as putea sa constat in caz ca inlocuiesc 600 MX-ul de pe 600 PRO cu un Scorpion? Sunt foarte multumit de prestatia motorului stock, si-l consider si puternic si economic daca-l zbor cu 12S 3200mAh (aprox.6 min la idle up 1 - 90%). Ce poate schimba un Scorpion?
#355
Postat 05 February 2013 - 02:20 PM
T-REX 600N/OS55HZ-R
T-REX 700X
T-REX 800 TOURBINE
RAPTOR 90 SE gasser
HENSELEIT 3DNT
Save the flybar !!
---------Alexe Gabriel----------
#356
Postat 05 February 2013 - 03:20 PM
furios, la 05 February 2013 - 02:20 PM, a spus:
Inteleg ca 4025-650 are aceleasi performante dar consuma mai putin. In cazul asta trebuie sa pui in balanta consum vs. intretinere (care inteleg ca nu este chiar usoara la Scorpion). Asa e?
#357
Postat 05 February 2013 - 04:30 PM
T-REX 600N/OS55HZ-R
T-REX 700X
T-REX 800 TOURBINE
RAPTOR 90 SE gasser
HENSELEIT 3DNT
Save the flybar !!
---------Alexe Gabriel----------
#358
Postat 05 February 2013 - 06:10 PM
Palele sunt o chestie foarte specializata care nu are nici o legatura cu restul elicopterului. Cele mai multe se fac in China la unii numiti funkey (radix, edge, etc), sunt sanse mici ca cele Align sa fie facute de Align.
Revenind la motoare, specificatiile de pe hartie sunt destul de caca maca. Si chiar daca ar fi 100% comparabile mai sunt chestii care nu sunt scrise dar conteaza foarte mult:
- cuplul motorului,
- zona de eficienta maxima;
- tranzitiile;
- adaptarea cu regulatorul (asta e chiar importanta), etc, etc.
Asta inseamna ca o comparatie directa intre doua motoare de aceeasi clasa, cu parametrii asemanatori se face tot dupa buna metoda batraneasca, la feeling.
Pentru cei cu Kontronik Align e precum Esky pentru noi, adica junk. Cu toate astea pe forumurile de Mikado, TDR si Goblin voci timide incep sa recunoasca ca motoarele Align noi sunt foarte bune.
Scorpion, pa langa motoarele bune au si un marketing foarte bun (la modul pozitiv) - patronul Georges e prezent la toate intalnirile, sponsorizeaza, fac bobinari custom, asculta clientii, etc.
Iar feelingul depinde mult de ce e scris pe motor. De pilda motoarele Kontronik sunt pe hartie mai slabe decat motoarele Scopion dar cunoscatorii zic ca sunt mai tari, normal ca sunt mai tari, costa de cel putin doua ori mai mult.
Ice9, la 05 February 2013 - 11:52 AM, a spus:
In ce priveste discutia despre motoare, am si eu o intrebare din postura de "aproape profan" in domeniul motoarelor electrice (adica nu prea ma intereseaza la un motor altceva decat tractiunea si consumul).
Ce imbunatatire as putea sa constat in caz ca inlocuiesc 600 MX-ul de pe 600 PRO cu un Scorpion? Sunt foarte multumit de prestatia motorului stock, si-l consider si puternic si economic daca-l zbor cu 12S 3200mAh (aprox.6 min la idle up 1 - 90%). Ce poate schimba un Scorpion?
Aceasta postare a fost editata de stiganas: 05 February 2013 - 06:14 PM
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#359
Postat 05 February 2013 - 07:23 PM
furios, la 05 February 2013 - 04:30 PM, a spus:
Rulmentii nu sunt capsulati ? .. stiu de la furnizorul nostru de rulmenti pentru utilaje ca ele merg bine atata timp cat au vaselina din fabrica
ramasa in rulment ( daca se incinge rau de tot se poate "topi" si prelinge vaselina din el ) .. am intrebat : daca pun ulei e de bine ? si mi-a spus ca slabe sanse sa intre atat cat trebuie , si mai slabe sa si ramane acolo plus ca poate " spala " si putina vaselina care a mai ramas ..
Daca fac asa mi-a spus ca va trebui sa pun tot timpul si foarte des functie de utilaj si turatii ( zicea ca exista si sisteme de lagare, rulmenti care functioneaza in baie de ulei dar e altceva ...)
El recomanda schimbarea rulmentilor la cel mai mic simptom ... e si normal ca vrea sa vanda dar imi este si amic si nu cred ca ma aburea prea tare ...