FxRacingMS Electric Off-road Cup 2012
#32
Postat 02 March 2012 - 06:28 PM
Este alegerea voastra ce faceti....
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T
Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM
#33
Postat 02 March 2012 - 06:37 PM
Echipa oficiala TEAM DURANGO ROMANIA,sustinuta anul acesta de catre formatiunea noastra este constituita dintr-un numar de aprox. 10 piloti, dintre care marea majoritate se dau si la BUGGY PRO! Limita de inscrisi este 12 oameni per clasa?!
Hai sa o mai rumegam inainte sa o facem oficial....ca o dam RAU anul asta... FOARTE RAU!!!!!!
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T
Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM
#34
Postat 02 March 2012 - 06:42 PM
#35
Postat 02 March 2012 - 06:43 PM
Veniti fratilor la curse, acolo e distractia
Fxracing driver :
Team Associated Romania/ Clubul Sportiv FxracingMS/Team Associated B6/B64D/TC6/SC8 Tekin RS Pro/Sanwa/Reedy Brushless
WWW.FXRACINGMS.RO official club
#36
Postat 02 March 2012 - 08:36 PM
Fxpower, la 02 March 2012 - 06:43 PM, a spus:
Si va aduce in continuare beneficii toturor, dar nu prin limitarea numarului de piloti la un concurs. Nu cred ca este in beneficiul nimanui sa ne batem ca sa prindem un loc in grupe. Probabil ca nu se vor aduna de fiecare data 20 de piloti intr-o grupa, dar trebuie lasata libera inscrierea...asta este parerea mea. Inca nu suntem la nivelul de NEO buggy sau EOS ca sa limitam numarul de inscrisi.
#37
Postat 02 March 2012 - 09:13 PM
1.2.3. La Campionatele Naţionale organizate de asociaţia FxRacingMS este obligatorie prezenţa a 2 arbitri ai F.R.Modelism, plătiţi de către aceasta. Asta e pentru concurenti sau e luata din greseala din contractul FX cu FRM ? Sa inteleg ca daca astia nu vin nu ne dam, ne strangem jucariile si acasa? Ai nr lor de telefon macar sa stim in ziua cursei daca se tine sau nu, nu-mi mai bat capul cu drumul. in 1.1.1 e scris altceva "... sau aleşi aleator. Aceştia nu trebuie să fie membri ai unei asociaţii, dar ..."
CLASA OFF-ROAD SC PRO 3.4.2 b. Toate modelele trebuie să aibă tracțiune spate sau integrală (2WD sau 4WD) hm ... dar aici nu e ciorba? ... se da unul cu SC 2WD pe un teren cu aderenta scazuta, il lovesc din spate si ma pui la STOP & GO si-mi mai dar si penalizare ca mumur una din Maramures cu voce tare http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/dry.gif .... Daca intentia e de a pune de la inceput toate SC-urile la un loc in cazul (nemaintalnit ;) ) in care la SC 2WD nu se da suficienta lume , eu zic sa o exprimati clar si faceti eventual separarea in grupe.. desi mi se par clase diferite.
"depăşirea nivelului maxim de zgomot admis.. " - nu deranjati, arbitrii dorm :huh:
g. Este interzisă cu desăvârșire utilizarea sistemelor ajutătoare de control sau telemetrie cu excepția senzorilor de temperatură. Sa inteleg ca nu avem voie cu turometru sau indicator de voltaj al bateriei ? (hm pe asta ultimul nu mi-l scot numai cu aparatul de lipit)
ș. Modelele primilor 3 clasaţi pot fi demontate pentru a se verifica respectarea cerinţelor tehnice din regulament. Cred ca trebuie sa fie o regula inca de la inceput verificarea si mentinuta pe tot parcursul intrecerii pentru evitarea unor neintelegeri, nu doar la final cand se stiu cei 3.
m. La Campionatul Fxracing vor fi 6-8 piloţi în finală. Toţi piloţii vor alerga în finale. Si se alearga pe principiul "scapa cine poate", cine nu are carcase de reparat dupa, nu simte pe deplin gustul etapei :good:
1.7.6. Contestaţiile se pot face doar contra cost. Valoarea este stabilită de către membri fondatori ai clubului prin vot. - aici apelez la drepturile omului 8)
3.9.3. Un pilot poate fi înlocuit la ridicat de o persoană desemnată. -sugestie: persoana care a participat initial la sedinta tehnica
PS: Nu uita ca ati avut 8 fete data trecuta la Challange... vrei sa fie ultima lor competitie? Vezi ca ele schimba repede masina pe haine ... daca intelegi ce vreau sa zic :unsure:
Cam astea ar fi micile mele comentarii, poate cam dure dar sper pentru binele tuturor, no offence! am mai facut si cateva glume dar fara intentia sa jignesc ! :drinks:
HPI Sprint 2 Flux
TD DESC410R
HPI Savage X Nitro 4.6
HPI E-Firestorm
Hot Bodies HPI TC-FD DriftÂ
#39
Postat 02 March 2012 - 09:57 PM
Totusi, ar trebui sa fie realizat cat mai repede cu putinta, deoarece nu poti da un regulament la un concurs cu o saptamana inainte de prima etapa.
Cel putin asa cred eu.
Cu toate ca pana in toamna nu voi putea participa la nici un concurs (motive personale) presupun ca pot sa imi dau si eu cu parerea.
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale
[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
#40
Postat 02 March 2012 - 10:52 PM
Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
#41
Postat 02 March 2012 - 11:07 PM
thatsme, la 02 March 2012 - 09:13 PM, a spus:
Daca esti asa mare pilot stai linistit ca te vei clasa in grupa A si aia "slabi" nu vor avea ocazia sa-ti zgarie bijuteria de caroserie.
Eu stiam ca concursul se cheama off-road si nu best body
:unsure:
Aceasta postare a fost editata de off-road: 02 March 2012 - 11:08 PM
#42
Postat 02 March 2012 - 11:15 PM
@Dinu
-FxRacing Cup nu este "Campionat national" ci competitie la nivel national inclus in Cupa Romaniei deci nu este obligatoriu sa vina arbitri de la FRM, vom avea totusi arbitri la competitie anul acesta privati. Regulamentul afisat este general la competitiile clubului nu doar strict la cupa FxRacing !
-Cred ca dupa peste 10 ani de modelism imi pot da seama cine loveste intentionat si cine accidental. Nu m-as mira ca un pilot profesionist cu 2wd sa bata toate 4wd :unsure:
-Da ai dreptate cu voltmetru si turometru le vom include in versiunea 2 a regulamentului.
-Pentru regula cu 3 modele in momnetul de fata este imposibil sa verifici complet toate modelele de la cursa mai ales ca se poate umbla la tot sasiul la nevoie si as fi nevoit sa impun rotile, sistemul brushless, si sasiul ca sa fie 100% verificarea facuta.
-Toata lumea va participa la finale dar nu toti in finala A. Numarul de piloti intr-o finala este de 6 sau 8
-Ai dreptate persoana care inlocuieste la ridicat trebuie sa fi participat obligatoriu la sedinta tehnica
-Nu vom uita de fete doar ca din auzite foarte multe s-au retras dinpacate sper sa nu fie adevarat
@ George
99% din regulamentele la competitiile din Romania cu exceptia FRM sunt date cu 2-3 saptamani inainte si nu o luna. In ceea ce priveste partea materiala cred ca majoritatea vor fi pregatiti pentru prima cursa. Vom avea un regulament final pe luni asa ca nu cred ca vor exista probleme majore.
@ Andrei, Off-road si Axu
Am o echipa de 5 oameni care trebuie platiti la fiecare cursa ca sa ne incadram in timp cum doriti voi mi-ar trebui cel putin dublu ca sa facem fata la mai mult de 12 concurenti per clasa.Da stiu o sa imi dati exemplu Pucioasa dar acolo am avut ca ajutor un Sahin sau Andrei care compenseaza prin experienta cei 5 oameni si tot nu a iesit perfect :good: . Dezordinea din pauze si la start este in mare parte vina concurentilor printre care uni se cred asi ai automodelismului si nu tin cont de parerile celorlalti dar pe urma vin cu plageri si probleme. Si nu in ultimul rand nu dispunem de suficiente transpondere in momentul de fata ca sa acoperim mai multi piloti. Si daca exista echipe oficiale acestea pot fi compuse dupa modelul de afara din 2-3 piloti buni nu neparat 8 mai putini talentati. Nu am vazut Associated, Losi sau Durango la mondiale cu mai mult de 4-5 piloti pe clasa. Ceilalti pot alerga la o alta clasa.
(PS.Imi cer scuze din timp daca se simte cineva ofensat)
Veniti fratilor la curse, acolo e distractia
Fxracing driver :
Team Associated Romania/ Clubul Sportiv FxracingMS/Team Associated B6/B64D/TC6/SC8 Tekin RS Pro/Sanwa/Reedy Brushless
WWW.FXRACINGMS.RO official club
#43
Postat 02 March 2012 - 11:33 PM
Aveai numerele tuturo de telefon,adrese de internet, trebuia doar o intrebare sa lansezi si sa ceri opinii si pareri.......
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T
Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM
#45
Postat 03 March 2012 - 12:17 AM
Da de ce? Sau e doar o eroare de copy/paste?!
Limitare numar de participanti nu imi pare o chestie buna.
Clasa stock sa ramana buggy, clasa sc/truck daca suporta orice motorizare sa preia si truck-urile care intrau la Stock.
#46
Postat 03 March 2012 - 01:19 AM
Faza cu 12 piloti la start?! Ce-i cu voi? Va creste audienta si va reduceti singuri rating-ul? Bai Luci, exista variante...adica daca vrei doar 2 calificari, macar fa-le de 8 sau chiar 10 piloti, dar nu limita inscrierile ca asta n-ar fi benefica nici pentru tine.
Sau te-ai gandit la noi, cei din Bucuresti, ca venim toti arhivati intr-o masina si sa nu ajungem tarziu acasa...? :unsure:
#47
Postat 03 March 2012 - 01:33 AM
off-road, la 02 March 2012 - 11:07 PM, a spus:
Eu stiam ca concursul se cheama off-road si nu best body
:unsure:
Dragul meu, eu m-am dat in 7 si a fost aglomerat, tu ?
HPI Sprint 2 Flux
TD DESC410R
HPI Savage X Nitro 4.6
HPI E-Firestorm
Hot Bodies HPI TC-FD DriftÂ
#48
Postat 03 March 2012 - 10:33 AM
Da rotile sc obligatori este o greseala de tipar ca o completare vom modifica urmatoarele:
-clasa Stock va deveni buggy stock, clasa SC/Truck va deveni SC/Truck stock cu aceleasi limitari ca si la buggy dar cu posibilitatea de lasa un motor mai puternic la SC pentru diferenta de greutate si marime.
-rotile acceptate la SC/Truck sunt roti specifice SC si truck.
-se pot face seri de 8 sau 10 persoane doar acolo unde permite podiumul si problema transponderelor revine oricum. Da m-am gandit si la problema celor din alte orase si la costuri pentru cei care vin de departe. Avem foarte multe competiti in acest nou an de "criza". Marimea pistei nu permite peste tot mai ales in clasa SC sa alerge mai mult de 6-7 modele intr-o serie
-clasa de fete se poate face separat cu conditia sa existe minim 6 participanti la cursa.
-daca la Nationale sau alte competiti unde se alearga 2-3 clase mai ca nu sunt suficiente 2 zile am impresia ca uni dintre voi va asteptati sa facem vreo 8 clase in 8 ore :rolleyes:
Aceasta postare a fost editata de Fxpower: 03 March 2012 - 10:35 AM
Veniti fratilor la curse, acolo e distractia
Fxracing driver :
Team Associated Romania/ Clubul Sportiv FxracingMS/Team Associated B6/B64D/TC6/SC8 Tekin RS Pro/Sanwa/Reedy Brushless
WWW.FXRACINGMS.RO official club
#49
Postat 03 March 2012 - 12:47 PM
Aceasta postare a fost editata de Cosminake: 03 March 2012 - 12:48 PM
#50
Postat 03 March 2012 - 02:25 PM
Fxpower, la 02 March 2012 - 11:15 PM, a spus:
Si daca exista echipe oficiale acestea pot fi compuse dupa modelul de afara din 2-3 piloti buni nu neparat 8 mai putini talentati. Nu am vazut Associated, Losi sau Durango la mondiale cu mai mult de 4-5 piloti pe clasa. Ceilalti pot alerga la o alta clasa.
(PS.Imi cer scuze din timp daca se simte cineva ofensat)
cred ca aceasta afirmatie ar trebui sa o retragi.se incearca dezvoltarea fenomenului modelism si acuma ce facem?descurajam oamenii sa nu mai participe?si cine stabileste intr-o echipa care e mai bun?nene luci,sa imi fie iertat,da asta i-a pus capac si e aberatia aberatiilor :angry:
Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
#51
Postat 03 March 2012 - 03:56 PM
Cosminake, la 03 March 2012 - 12:47 PM, a spus:
Mi se pare o idee destul de buna,dar nu e asta singura prblema.S-ar putea ca unii sa ma injurati pt ce zic,dar trebuie sa imi dau si eu cu parerea. :angry: Problema cu transponderele se poate rezolva cum a spus cosmin,dar daca o sa fie mai multi concurenti pe mansa o sa fie mai aglomerat si mai greu.Ar mai fii o solutie la care m-am gandit, sa fie mai multe garegorii:1)buggy stock ,2)truck stock3),buggy pro , 4)truck pro,5)sc 2wd si 6)sc pro si daca ar mai fii si categoria pentru fete(7).problema ar fii ca concursul ar dure mai mult,dar nu ar mai fii probleme cum sunt de exemplu cu clasa sc/truck.la stock sa ramana motoarele de 20T ca si pana acum,numai sa fie folosite in 2 categorii diferite anuma buggy stock si truck stock
contact:
0748209958
#53
Postat 03 March 2012 - 04:23 PM
bogdan97, la 03 March 2012 - 03:56 PM, a spus:
Un concurs cu 7 categorii este aproape imposibil, pe oricate zile s-ar intinde :yahoo:
Referitor la motor, poti folosi in continuare motorul de 20T. S-au propus motoarele brushless din mai multe considerente, insa se pot folosi si cele periate de minim 17T.
#54
Postat 03 March 2012 - 04:33 PM
contact:
0748209958
#55
Postat 03 March 2012 - 08:07 PM
#57
Postat 03 March 2012 - 08:33 PM
Daca nu se vor aduce schimbari cel putin pe partea de motorizare renunt anul acesta la concursuri.
stima,
Radu
Aceasta postare a fost editata de radu94: 03 March 2012 - 08:34 PM
Custom CNC parts GNS Racing
#58
Postat 03 March 2012 - 09:02 PM
radu94, la 03 March 2012 - 08:33 PM, a spus:
Daca nu se vor aduce schimbari cel putin pe partea de motorizare renunt anul acesta la concursuri.
stima,
Radu
motoarele ar fii bine sa ramana no limit,iar cauciucurile de buggy 1/8 nu sunt chiar de aceasi dimensiune cu cele de sc(cel putin la sc10-le meu,poate ale voastre sunt altfel).adevarul este ca rotile seamana intr-o oarecare masura.nu particip inca la sc10,dar ar fii mai bine sa ramana motoarele si rotile cum au fost inainte.
contact:
0748209958
#59
Postat 03 March 2012 - 09:56 PM
Pentru cei care nu au motoare pentru stock va pot oferi motoare fara senzor 12T sau 13T (3300 kv max) la 189 de Ron sau motoare 17T brushed la 78 de ron sunt sigur ca si la celelelate magazine din tara pute-ti gasi solutii in timp util.
Veniti fratilor la curse, acolo e distractia
Fxracing driver :
Team Associated Romania/ Clubul Sportiv FxracingMS/Team Associated B6/B64D/TC6/SC8 Tekin RS Pro/Sanwa/Reedy Brushless
WWW.FXRACINGMS.RO official club