Fxpower, la 13 September 2012 - 10:30 PM, a spus:
Asa cum au putut observa toti cei prezenti la Nationalele din acest an cam 90 % face pilotul, doar restul e masina :clapping:
Asa este Lucian, ai dat cel mai bun exemplu(in finala mare au fost 3 modele diferite), d-aia s-a inventat si marketingul, pr-ul si alte forme de a vinde produsele, d-aia TD a devenit f popular la noi, sa nu uitam ca si pilotul lor principal ( coechipier de-al meu si un f bun prieten) batea la fel si cu LOSI inainte, dar uite el trage cu TD acum( din diferite motive),si sa nu crezi ca ptr mica noastra comunitate nu a contat.Acum intelegi de ce se transforma in campionat de TD?Si e clar ca pilotul conteaza pentru ca daca te uiti la primele 3-4 locuri doar un TD este acolo dar cu cat isi ia lumea mai multe masini cu atat exista sanse ca in finala A pe langa mine, Ovidiu si talentatul Zolt sa apara piloti de TD care o sa se bata la primele 3 locuri lejer.(unii o fac si acum, Valeanu spre ex, tanaru Stoiciu,printatul de Bunea-cand isi regleaza masinile- :))).M-am referit la buggy, la shortcourse e altceva din cate stiu.
La nationala de shortcourse din cate stii eu cu Ovidiu am iesit pe locul I si sincer nu imi amintesc ca reprezentat al AE la noi in tara sa ne fi spus macar felicitari, pentru ca da conteaza doar pilotul.... nu masina, sau a contat clubul?.
Eu nu ti le spun cu iz de suparare, ti le spun chiar ca sfat si ca raspuns ....de ce se da lumea cu TD!
In rest tot respectul si felicitari pentru singurul campionat de 1:10 electric, care sincer pentru mine a jucat cel mai important rol in lumea RC!
Ne vedem la TG Mures si acum si de cate ori o sa pot sa vin!
Aceasta postare a fost editata de Alfa: 14 September 2012 - 07:15 AM