Modelism - RHC Forum: Cessna 182, 187cm anvergura. - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 7 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Cessna 182, 187cm anvergura.

#1 Useril este offline   alex g 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 619
  • Inregistrat: 16-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Campulung Moldovenesc
  • Interests:Aeromodelismul, e un hobby pe care de mult l-am admirat.

Postat 06 December 2011 - 06:32 PM

Salutare, am gasit la HK acest model http://www.youtube.c...f/1/-6GIK9153wY
L-am gasit si prin Germania la 278€, transport inclus
La HK este in backorder
Stie cineva ceva despre....?? :)
Alex G:
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
0

#2 Useril este offline   alex g 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 619
  • Inregistrat: 16-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Campulung Moldovenesc
  • Interests:Aeromodelismul, e un hobby pe care de mult l-am admirat.

Postat 21 December 2011 - 11:44 PM

Salutare, am facut comanda in seara asta, astept sa vad cand ajunge bondarul si revin cu amanunte la asamblare si dupa.
In total ajunge 325,2€ cu acumulator li-po 4s 33 mAh si toate taxale incluse.
Bafta tuturor.
Alex G:
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
0

#3 Useril este offline   alex g 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 619
  • Inregistrat: 16-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Campulung Moldovenesc
  • Interests:Aeromodelismul, e un hobby pe care de mult l-am admirat.

Postat 25 December 2011 - 02:52 PM

Am mai gasit ceva frumos:

Abia astept sa ajunga si al meu. :clapping:
Alex G:
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
0

#4 Useril este offline   alex g 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 619
  • Inregistrat: 16-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Campulung Moldovenesc
  • Interests:Aeromodelismul, e un hobby pe care de mult l-am admirat.

Postat 16 January 2012 - 10:00 PM

Bun gasit, a aterizat in sfarsit si "jucaria" mea. Am avut ceva de lucru pana am montat toate componentele si sa verific daca toate functioneaza bine.
Fisier atasat  IMG_4177.JPG (120.55K)
Number of downloads: 222
Fisier atasat  IMG_4179.JPG (137.14K)
Number of downloads: 226
Fisier atasat  IMG_4182.JPG (130.08K)
Number of downloads: 227
Pana acum toate functioneaza bine.
Alex G:
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
0

#5 Useril este offline   alex g 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 619
  • Inregistrat: 16-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Campulung Moldovenesc
  • Interests:Aeromodelismul, e un hobby pe care de mult l-am admirat.

Postat 16 January 2012 - 10:41 PM

Au fost si mai sunt multe chestii marunte de reglat. Cablurile pentru servo de la flapsuri si eleroane nu lasau aripa sa se aseze bine, rotilor le-am largit gaurile ca intrau prea fortat, am reusit sa aliniez cele 2 planuri ale profundorului( fiecare are tija separata).
Fisier atasat  IMG_4185.JPG (107.84K)
Number of downloads: 108
Fisier atasat  IMG_4186.JPG (131.93K)
Number of downloads: 117
Fisier atasat  IMG_4183.JPG (134.04K)
Number of downloads: 114
Mai am de reglat tijele flapsurilor si eleroanelor.
Pentru flapsuri am alocat pentru moment un potentiometru ce l-am folosit si la Pico Cub.
Am sa vad la primele zboruri daca ramane asa sau schimb comanda pe swich.
Alex G:
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
0

#6 Useril este offline   alex g 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 619
  • Inregistrat: 16-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Campulung Moldovenesc
  • Interests:Aeromodelismul, e un hobby pe care de mult l-am admirat.

Postat 16 January 2012 - 10:59 PM

Fisier atasat  IMG_4181.JPG (124.46K)
Number of downloads: 199
Cateva detalii din interior.
Fisier atasat  IMG_4190.JPG (126.18K)
Number of downloads: 198
Capacul inferior se prinde cu 6 magneti.
Fisier atasat  IMG_4191.JPG (113.59K)
Number of downloads: 201
Capota motorului se fixeaza cu 4 magneti.
Alex G:
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
0

#7 Useril este offline   alex g 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 619
  • Inregistrat: 16-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Campulung Moldovenesc
  • Interests:Aeromodelismul, e un hobby pe care de mult l-am admirat.

Postat 16 January 2012 - 11:09 PM

Fisier atasat  IMG_4189.JPG (133.74K)
Number of downloads: 149
Fisier atasat  IMG_4192.JPG (131.94K)
Number of downloads: 160
Fisier atasat  IMG_4199.JPG (129.98K)
Number of downloads: 163
In ce priveste motorul, sunt cam in ceata: in manualul din cutie este 3864,700KV,pe site este 3647 700KV.
Am cautat ceva date despre aceste motoare dar nu am gasit nici o specificatie legata de putere, comsum.
Am gasit prin tara, daca este cazul, motoare care trag spre 3Kg cu li-po 4S, ramane de vazut cu e la primul zbor.
Regulatorul este de 50A desi pe site specifica 45A.
Bateria li-po 4s 3300mAh, 25C.
Alex G:
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
0

#8 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 16 January 2012 - 11:17 PM

Vezi cum prinzi elicea sa nu sara si sa te loveasca pe tine sau altcineva - deci nu il porni full in casa sau spatiu stramt .
Daca ai adaptor de elice gen penseta conica care se strange pe ax cand pui piulita nu ar strica sa pornesti motorul fara elice la turatie mica si sa
il apuci de ax cu putin smirgel fin ca sa il matuiesti pe zona de prindere a adaptorului ( sa nu ramana lustruit si sa alunece ).

Daca este cu stift filetat trebuie facut un mic canal cu freza , pila, dremel etc ca sa agate varful stiftului + loctite albastru la stift.
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#9 Useril este offline   alex g 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 619
  • Inregistrat: 16-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Campulung Moldovenesc
  • Interests:Aeromodelismul, e un hobby pe care de mult l-am admirat.

Postat 16 January 2012 - 11:55 PM

Vezi postareaREAL DESIGN, la 16 January 2012 - 11:17 PM, a spus:

Vezi cum prinzi elicea sa nu sara si sa te loveasca pe tine sau altcineva - deci nu il porni full in casa sau spatiu stramt .
Daca ai adaptor de elice gen penseta conica care se strange pe ax cand pui piulita nu ar strica sa pornesti motorul fara elice la turatie mica si sa
il apuci de ax cu putin smirgel fin ca sa il matuiesti pe zona de prindere a adaptorului ( sa nu ramana lustruit si sa alunece ).

Daca este cu stift filetat trebuie facut un mic canal cu freza , pila, dremel etc ca sa agate varful stiftului + loctite albastru la stift.

Multumesc de idee :drinks: elicea(14x7) se prinde cuadaptorul tip penseta. Am pornit motorul dar la turatie mica sa ma asigur ca elicea e asezata bine si nu oscileaza aiurea. Sistemul asta de prindere nu prea imi inspira incredere. Sper sa nu sara in zbor. Maine am sa dau cu smirghel axul.
Fisier atasat  IMG_4200.JPG (118.93K)
Number of downloads: 85
Alta buba are la conectorii baterie-esc: daca ii infig pana la capat unul in celalalt nu se mai alimenteaza esc. Trebuie sa las cam 1 mm pana la capat. Am sa vad cum remediez problema inainte de a zbura :)
Am aceiasi conectori la alte 2 modele si nu au facut figuri.
Stima si multumesc de sfat.
Alex G:
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
0

#10 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 17 January 2012 - 02:09 PM

Vezi postareaREAL DESIGN, la 16 January 2012 - 11:17 PM, a spus:

Vezi cum prinzi elicea sa nu sara si sa te loveasca pe tine sau altcineva - deci nu il porni full in casa sau spatiu stramt .
Daca ai adaptor de elice gen penseta conica care se strange pe ax cand pui piulita nu ar strica sa pornesti motorul fara elice la turatie mica si sa
il apuci de ax cu putin smirgel fin ca sa il matuiesti pe zona de prindere a adaptorului ( sa nu ramana lustruit si sa alunece ).

As sugera sa faci operatiunea cu motorul oprit si sa misti smirghelul axial. Rizurile voir avea directia paralela cu axa, deci, efectul va fi mult mai bun.
Multa, multa bafta.

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 17 January 2012 - 02:10 PM

0

#11 Useril este offline   alex g 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 619
  • Inregistrat: 16-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Campulung Moldovenesc
  • Interests:Aeromodelismul, e un hobby pe care de mult l-am admirat.

Postat 17 January 2012 - 11:36 PM

Bun gasit, am continuat azi cu reglaje si am cateva locuri unde cred ca se poate imbunatati cate ceva.
Pe grilajul din placaj se aseaza bateria, paralela cu axul modelului. Pe laterala trece si tija de comanda a rotii din fata.

M-am gandit sa pun un servo separat pentru roata fata, cam asa:

In felul asta scap de tija ce ma incurca sa asez bateria transversal si reusesc sa aduc CG mai in fata, fara sa adaug greutati aiurea.
Bateria va sta cam asa:
Fisier atasat  IMG_4181.JPG (124.91K)
Number of downloads: 169
Astfel bateria va fi asigurata. Tot legat de baterie mai e problema conectorului de pe ea(DEANS) Si la incarcare face aceiasi figura: daca este impinsa pana la capat intrerupe. Ma gandesc sa schimb acest deans cu ceva mai sigur si la acest model si la celelalte, desi pana acum nu au facut glume :)

Fisiere atasate


Alex G:
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
0

#12 Useril este offline   alex g 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 619
  • Inregistrat: 16-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Campulung Moldovenesc
  • Interests:Aeromodelismul, e un hobby pe care de mult l-am admirat.

Postat 17 January 2012 - 11:53 PM

Vezi postareaalex g, la 17 January 2012 - 11:36 PM, a spus:

Bun gasit, am continuat azi cu reglaje si am cateva locuri unde cred ca se poate imbunatati cate ceva.
Pe grilajul din placaj se aseaza bateria, paralela cu axul modelului. Pe laterala trece si tija de comanda a rotii din fata.
Atasament IMG_4181.JPG
M-am gandit sa pun un servo separat pentru roata fata, cam asa:
Atasament IMG_4181.JPG
In felul asta scap de tija ce ma incurca sa asez bateria transversal si reusesc sa aduc CG mai in fata, fara sa adaug greutati aiurea.
Bateria va sta cam asa:
Atasament IMG_4181.JPG
Astfel bateria va fi asigurata. Tot legat de baterie mai e problema conectorului de pe ea(DEANS) Si la incarcare face aceiasi figura: daca este impinsa pana la capat intrerupe. Ma gandesc sa schimb acest deans cu ceva mai sigur si la acest model si la celelalte, desi pana acum nu au facut glume :)

Scuze pentru nebuneala de aici....pozele trebuiau sa stea in alta ordine :blush:
Fisier atasat  IMG_4181.JPG (124.91K)
Number of downloads: 41 - poza cu tija de comanda pe lateral cu rosu.
Fisier atasat  IMG_4209.JPG (138.2K)
Number of downloads: 42 - poza cu pozitia servomecanismului rotii fata.
Fisier atasat  IMG_4190.JPG (121.75K)
Number of downloads: 42 - poza cu noua pozitie a bateriei.
Scuze inca o data pentru confuzie.
Alex G:
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
0

#13 Useril este offline   alex g 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 619
  • Inregistrat: 16-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Campulung Moldovenesc
  • Interests:Aeromodelismul, e un hobby pe care de mult l-am admirat.

Postat 18 January 2012 - 12:03 AM

Axul motorului inca nu l-am slefuit, am demontat conul sa pot umbla mai usor la elice daca e cazul, la primele zboruri :)
Alte posibile probleme pot aparea la tijele de comanda a ampenajului vertical si orizontal, din cauza pozitiei nefiresti de fixare a pargiilor de comanda cu tijele.
Ar fi bine sa incerc sa indoi capetele tijelor in apropierea parghiilor pentru a elimina aceste tensiuni ce ar putea cauza rupturi?
Fisier atasat  IMG_4213.JPG (123.12K)
Number of downloads: 151
Fisier atasat  IMG_4214.JPG (112.79K)
Number of downloads: 147
Fisier atasat  IMG_4215.JPG (117.74K)
Number of downloads: 159
As face aceste modificari inainte de primul zbor pentru a ma asigura ca toate suprafetele de control lucreaza fara tensiuni din partea tijelor si astfel si servomecanismele cred ca vor lucra mai bine.
Stima.
Alex G:
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
0

#14 Useril este offline   matei_silviu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 243
  • Inregistrat: 04-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Gent area - Belgium

Postat 18 January 2012 - 09:44 AM

E bine sa faci acele modificari dar incearca sa faci unghiuri cat mai mari cand indoi acele tije. Ce ai desenat mi se pare la limita.
0

#15 Useril este offline   alex g 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 619
  • Inregistrat: 16-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Campulung Moldovenesc
  • Interests:Aeromodelismul, e un hobby pe care de mult l-am admirat.

Postat 18 January 2012 - 01:10 PM

Vezi postareamatei_silviu, la 18 January 2012 - 09:44 AM, a spus:

E bine sa faci acele modificari dar incearca sa faci unghiuri cat mai mari cand indoi acele tije. Ce ai desenat mi se pare la limita.

Multumesc, asa am sa fac. Desenul este doar orientativ. Tijele le voi indoi cat mai aproape de capat.
Stima.
Alex G:
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
0

#16 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 18 January 2012 - 01:25 PM

Cam asa cred ca ar fi mai bine ( sunt de evitat coturile de 90 grade ) - se transmite forta in sarma mai .. pe directie .
La 90 grade ai senzatia ca cedeaza putin la indoitura ....

Fisiere atasate


Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#17 Useril este offline   alex g 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 619
  • Inregistrat: 16-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Campulung Moldovenesc
  • Interests:Aeromodelismul, e un hobby pe care de mult l-am admirat.

Postat 18 January 2012 - 01:34 PM

Vezi postareaREAL DESIGN, la 18 January 2012 - 01:25 PM, a spus:

Cam asa cred ca ar fi mai bine ( sunt de evitat coturile de 90 grade ) - se transmite forta in sarma mai .. pe directie .
La 90 grade ai senzatia ca cedeaza putin la indoitura ....

Multumesc mult de sfaturi.
Stima.
Alex G:
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
0

#18 Useril este offline   alex g 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 619
  • Inregistrat: 16-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Campulung Moldovenesc
  • Interests:Aeromodelismul, e un hobby pe care de mult l-am admirat.

Postat 18 January 2012 - 06:08 PM

Am reusit sa fac mofificarile tijelor pentru ampenajele posterioare
Fisier atasat  IMG_4219.JPG (110.7K)
Number of downloads: 131
Fisier atasat  IMG_4224.JPG (98.17K)
Number of downloads: 128
Tijele de la flapsuri le-am scurtat cu 7-8mm. Tijele de la flapsuri si eleroane sunt pozitionate bine.
Fisier atasat  IMG_4218.JPG (86.89K)
Number of downloads: 140
Am trimat iar ampenajele posterioare si cu modificarile facute lucreaza mult mai bine si mai usor, iar servo-urile nu mai bazaie cand se intorc la 0
Alex G:
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
0

#19 Useril este offline   incepatoru 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2861
  • Inregistrat: 30-May 09
  • Gender:Male
  • Interests:aero

Postat 18 January 2012 - 06:56 PM

..intreb ..de ce ai pus echia de la directie asa de sus?? eu as fi preferat altfel (ca in poza) se micsora unghiul tijei..

Fisiere atasate


0

#20 Useril este offline   alex g 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 619
  • Inregistrat: 16-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Campulung Moldovenesc
  • Interests:Aeromodelismul, e un hobby pe care de mult l-am admirat.

Postat 18 January 2012 - 07:22 PM

Vezi postareaincepatoru, la 18 January 2012 - 06:56 PM, a spus:

..intreb ..de ce ai pus echia de la directie asa de sus?? eu as fi preferat altfel (ca in poza) se micsora unghiul tijei..

Salut, acolo are gaurile facute, directia fiind destul de mare am considerat ca e mai bine sa pun bechia unde erau gaurile. Am fost tentat sa mut bechiile si pe directie si pe profundor dar ar fi venit prea pe margine.
Stima
Alex G:
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
0

#21 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 18 January 2012 - 07:25 PM

Nu imi dau seama din poze dar par cateva greseli ..

Echiile cand le montezi pe eleron, profundor si directie trebuiesc montate asa incat daca cobori o perpendiculara de pa gaura in care intra sarma
de comanda in echie aceasta perpendiculara imaginara sa cada exact pe balama, pe jumatatea imbinarii eleronului cu aripa, a profundorului cu ampenajul orizontal , a directiei cu deriva fixa.

Daca echiile asa au venit montate nu e nici o problema daca le muti si le pui cum am spus si chiar mai pe axul tijelor ( sarmelor ) asa incat sa nu fie nevoie sa le indoi asa mult .

P.S.

Poate ma inseala pozele ....

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 18 January 2012 - 07:26 PM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#22 Useril este offline   alex g 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 619
  • Inregistrat: 16-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Campulung Moldovenesc
  • Interests:Aeromodelismul, e un hobby pe care de mult l-am admirat.

Postat 19 January 2012 - 12:57 AM

Azi nu am mai avut timp de modificari, dar maine sper sa rezolv cu servo la roata fata, si cel mai important sa schimb conectorii baterie-esc. Nu as vrea sa raman fara alimentare in aer, desi azi nu a mai facut figuri. La final bateria va sta cam asa:
Fisier atasat  IMG_4216.JPG (142.65K)
Number of downloads: 75
Fisier atasat  IMG_4217.JPG (136.22K)
Number of downloads: 74
In felul acesta pot muta CG destul de usor si este loc suficient si pentru o baterie mai mare.
Echiile si tijele deocamdata le las asa pentru ca si unghiurile de iesire ale tijelor sunt cam mari. As fi putut apropia echiile de linia tijelor dar tot trebuiau indoite pentru a le alinia la cuplare.
Alta posibila modificare ar fi la suporii ce sustin contrafisa aripii( nu stiu cum se chiama; leaga aripa de fuselaj in partea inferioara)
Fisier atasat  IMG_4221.JPG (92.74K)
Number of downloads: 76
In interiorul fuselajului suportul se tine intr-o bucatica de placaj. Daca voi reusi sa dezlipesc suportii as vrea sa pun o bucata mai lunga de placaj, sau eventual sa prind suportii intre ei cu o tija de aluminiu. Sper ca astfel tensiunile din aripi sa nu forteze doar in fuselaj.
Dupa ce rezolv problemele cele mai importanta trebuie sa gasesc si un "aerodrom" prin apropiere :), ca pe asta nu-l pot lansa din mana, sa-l aterizez pe burta :D
Stima

Aceasta postare a fost editata de alex g: 19 January 2012 - 01:00 AM

Alex G:
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
0

#23 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 19 January 2012 - 05:05 AM

Daca nu-i cu suparare m-as baga si eu in seama. Diferenta dintre o tija perfect dreapta si una indoita, cat de putin, este ca prima este supusa la flambaj iar a doua la incovoiere. Diferenta este foarte mare si se simte, te rog sa ma crezi. As face totul ca tija, de la servo si pana la eche sa fie perfect drepte. Cam asa ar trebui sa arate lucrarea:
http://www.rhcforum....post__p__471387
Multa, multa bafta.
0

#24 Useril este offline   incepatoru 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2861
  • Inregistrat: 30-May 09
  • Gender:Male
  • Interests:aero

Postat 19 January 2012 - 08:59 AM

..sunt si eu de acord cu ce zicea DAN..referitor la tije..

Fisiere atasate


0

#25 Useril este offline   alex g 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 619
  • Inregistrat: 16-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Campulung Moldovenesc
  • Interests:Aeromodelismul, e un hobby pe care de mult l-am admirat.

Postat 19 January 2012 - 07:29 PM

Bun gasit, am reusi sa schimb conectorii baterie-esc
Fisier atasat  IMG_42301.jpg (111.15K)
Number of downloads: 100
Problema este ca nu stiu ce curent maxim suporta. Am sa fac teste le loc sa vad cum se comporta.
Am montat servo separat pentru roata din fata, am ales sa mixez canalul 1 cu 6, pentru a putea da reverse in caz de nevoie
Fisier atasat  IMG_42281.jpg (153.18K)
Number of downloads: 96
Fisier atasat  IMG_42291.jpg (147.24K)
Number of downloads: 105
Am pus un servo standard, sper sa tina la socurile ce apar la roata.
Alex G:
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
0

#26 Useril este offline   alex g 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 619
  • Inregistrat: 16-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Campulung Moldovenesc
  • Interests:Aeromodelismul, e un hobby pe care de mult l-am admirat.

Postat 19 January 2012 - 07:48 PM

Vezi postareaincepatoru, la 19 January 2012 - 08:59 AM, a spus:

..sunt si eu de acord cu ce zicea DAN..referitor la tije..


Acum am inteles mai bine din foto cum ar fi fost mai bine :)
Deocamdata ale mele vor ramane asa, am nevoie de echii care se prin in surub cu piulita( cele originale sunt cu soltzsurub). Am incercat sa fortez comenzile cu mana si nu cred ca in aer vor fi forte asa de mari care sa produca flambarea tijelor.. Vor fi modificari in viitor, dar in momentul in care voi avea toate componentele necesare pentru a realiza ceva bun din toate punctele de vedere.
Va multumesc pentru sfaturi.
Alex G:
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
0

#27 Useril este offline   ilie F1A 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1246
  • Inregistrat: 17-April 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti -crangas
  • Interests:aeromodelismul-zbor liber-F1A

Postat 19 January 2012 - 08:16 PM

Scuze,dar cred ca nu ai facut o alegere buna,referitor la conectori.Conectorii alesi de tine,dupa mine sunt mai prosti decat cei care au fost initial.Ti-as sugera niste conectori MPX sau si mai buni XT60.
0

#28 Useril este offline   alex g 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 619
  • Inregistrat: 16-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Campulung Moldovenesc
  • Interests:Aeromodelismul, e un hobby pe care de mult l-am admirat.

Postat 20 January 2012 - 12:47 PM

Vezi postareailie F1A, la 19 January 2012 - 08:16 PM, a spus:

Scuze,dar cred ca nu ai facut o alegere buna,referitor la conectori.Conectorii alesi de tine,dupa mine sunt mai prosti decat cei care au fost initial.Ti-as sugera niste conectori MPX sau si mai buni XT60.

Salut, In ce sens sunt mai rai ? Se poate sa nu faca fata curentului ce va trece prin ei? Imi par destul de sanatosi, cablurile se prin in clemele bornelor si apoi se cositoresc( destul de greu ca-s groase cablurile), bornele se imbina destul de strans una in cealalta. Intamplator am cate o pereche din cele descrise de Dv, si am impresia ca suprafelele de contact sunt mai mici. Voi face un test sa vad cum se comporta cu motorul turat spre 60-80%. Daca apar probleme atunci am sa pun conectori CT-4 cu carcasa. Ramane de vazut.
Multumesc de sfat.
Stima.
Alex G:
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
0

#29 Useril este offline   ilie F1A 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1246
  • Inregistrat: 17-April 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti -crangas
  • Interests:aeromodelismul-zbor liber-F1A

Postat 20 January 2012 - 06:57 PM

Conectorii pusi de tine,in timp,la cuplare capata joc partea metalica in plastic si nu o sa mai faca contactul dorit.Cel putin asa mi s-a intamplat si am renuntat la ei.CT 4 si xt60 corespund amperajului necesar.
0

#30 Useril este offline   alex g 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 619
  • Inregistrat: 16-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Campulung Moldovenesc
  • Interests:Aeromodelismul, e un hobby pe care de mult l-am admirat.

Postat 20 January 2012 - 09:10 PM

Am acest tip de conectori al un Ni Mh 7,4V,4000Mah, de cam 10 ani. Il folosesc la auto si navo si nu am avut probleme pana acum...
Am sa caut totusi CT-4
Stima si multumesc .
Alex G:
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
0

Arata acest topic


  • 7 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro