Modelism - RHC Forum: ORGANIZAREA DE CONCURSURI DE AUTOMODELISM - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3

ORGANIZAREA DE CONCURSURI DE AUTOMODELISM Pareri pro, contra, sugestii

#31 Useril este offline   off-road 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 355
  • Inregistrat: 27-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Targu Mures
  • Interests:sportul cu motor

Postat 01 December 2011 - 05:22 PM

Vezi postareaERASER, la 01 December 2011 - 05:17 PM, a spus:

Nu am activitate competitionala dar propun o regula spartana care ar tempera pilotii si ar cizela stilul de conducere: FARA ridicatori ! Ai gresit, ai pierdut pe gresala ta si nu trebuie sa injuri pe nimeni. Iar cel care loveste din spate si rastoarna / scoate de pe traseu masina altui competitor, este descalificat din mansa respectiva, ca sa nu fie nici o suparare.


Foarte buna ideea.La fel sa fie si la formula 1 sau la orice alt motorsport:daca sunt prosti si se accidenteaza sa se descurce singuri,cine ii pune sa se loveasca?
Drive them like you hate them!!!

0

#32 Useril este offline   mizzone 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2182
  • Inregistrat: 07-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 01 December 2011 - 05:39 PM

Vezi postareacristake, la 01 December 2011 - 01:27 PM, a spus:

Daca toti ar face ca tine, sa comenteze de pe margine oare ce ai mai comenta?!?
OK! In Romania alearga toti taranii... La concursurile prietenilor tai bulgari de ce nu vii?!?

Eu imi permit sa comentez dpdv al pilotului care sustine competitivitatea, fair-play-ul, corectitutdinea. Si dupa cum vezi ma documentez vis-a-vis de regulamentele EFRA si nu doresc sa invetam noi regulamente ci sa le aplicam pe cele facute de altii mai destepti decat noi...
Tu cu ce le sustii?!?

am semnalat ca, in debutul postului, initiatorul isi propunea asumarea unui regulament si NICIDECUM contorizarea numarului de prezente la concursuri a unuia sau altuia; cita vreme nu mergem la concursuri pe banii dumitale, consider ca este o impertinenta dincolo de limite atitudinea dumitale, fara nici o legatura cu dezbaterea teoretica de fata. imi iau astfel libertatea sa iti neglijez parerile, in conditiile in care nu-mi explic abruptetea abordarii total deplasate, nu cred ca am vreo datorie in acest sens, sau in altul, fata de dumneata...
iar cine nu stie sau habar n-are cit si cum m-am implicat si ajutat sau nu, de-a lungul timpului, in rc, daca vrea sa pastreze vreo nota de minima eleganta si respect in primul rind fata de sine insusi, recomandam cu condescenta sa se abtina, nu avem "datorii" in rc...reamintesc ca alura demersului de comunicare poate spune, in general, a cita "generatie in pantofi"
tranzitam...
revenind direct la subiectul in sine, vroiam sa adaug inca un aspect deloc de neglijat, si anume acela al preluarii unei idei de la concursurile auto 1/1, acolo exista un regulament general, tehnic, iar la partea de organizare si desfasurare se editeaza ( e foarte simplu, nu e complicat deloc) un asa zis regulament particular; aceste regulamente particulare au in componenta lor prevederi care ACORDEAZA in timp, treptat, REALITATEA din teren cu exigentele unui regulament de baza genaral, bunaoara EFRA in cazul nostru...altfel spus, la fiecare competitie/etapa, se publica/editeaza un scurt si sintetic regulament particular al reuniunii respective, care pune de acord configuratia traseului, de exemplu, cu diverse eventuale modificari sau adaptari ale prevederilor regulamentului general, ma gindesc aici la problema ridicatorilor de virsta prea mica, asta in cazul in care apar pe lista de inscrieri concurenti de virste care in mod evident nu le permit FIZIC sa fata fata atrfibutiilor de ridicator FARA a le fi periclitata integritatea ...
si mai sint multe de spus, dar am stabilit pentru maine o intalnire cu shahin, sigur sint destule puncte de discutie la prezentul subiect.
ceea ce este mult mai imbucurator, de fapt, este interesul afirmat de un organizator rc pentru opiniile celor care pot sa ajute la imbunatatirea contextului rc competitional si mai ales faptul ca principala entitate privata organizatoare de concursuri intelege ca are destule de imbunatatit...de aceea intelegem sa ne implicam, cita vreme opiniile noastre in materie de rc nu sint considerate antagonice cu nevoile reale ale spectrului competitional rc...
bafta si minuni!

"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI

"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery

"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze

"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII

NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
0

#33 Useril este offline   mizzone 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2182
  • Inregistrat: 07-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 01 December 2011 - 05:47 PM

Vezi postareaERASER, la 01 December 2011 - 05:17 PM, a spus:

Nu am activitate competitionala dar propun o regula spartana care ar tempera pilotii si ar cizela stilul de conducere: FARA ridicatori ! Ai gresit, ai pierdut pe gresala ta si nu trebuie sa injuri pe nimeni. Iar cel care loveste din spate si rastoarna / scoate de pe traseu masina altui competitor, este descalificat din mansa respectiva, ca sa nu fie nici o suparare.

distinse domn!
cu toata condescenta de care dispun la acest moment, nu pot citi cele scrise de dumneavoastra fara a va atrage atentia ca ideea editata de dumneavoastra este de o maniera evidenta si fara de tagada profund anacronica cu realitatea de la nivelul logisticii si nivelului competitional din rc-ul autohton la momentul actual; in plus, nu cred ca o entitate organizatoare de competitii rc isi mai poate permite mult timp sa neglijeze aspectul sau problema spectatorilor, nu cred ca ar fi nimeni fericit sa asiste la o competitie in care, de exemplu, din 8 masini aliniate la start sa se ajunga sa poate fi urmarite doar 2-3 modele, pe motiv ca s-au rasturnat/imobilizat celelalte...
asadar, credem ca raminerea la situatia utilizarii ridicatorilor este in concordanta cu nevoile reale ale miscarii rc competitionale contemporane...
bafta si minuni!

"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI

"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery

"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze

"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII

NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
0

#34 Useril este offline   cristake 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 672
  • Inregistrat: 01-December 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 01 December 2011 - 06:37 PM

@Mizzone
Stimate DOMN,

Imi pare rau ca te faci ca nu intelegi situatia de fapt si aduci in discutii afirmatii ca "nu avem "datorii" in rc" sau "cita vreme nu mergem la concursuri pe banii dumitale" ce nu au legatura cu posturile mele de mai sus.
Am impartit lumea modelistilor in doua dupa un singur criteriu: concurenti si restul.
Daca tu, o singura persoana, nu vii la concursuri dar vrei sa ne inveti pe noi, 30-40 de insi cum sa ne comportam nu vad de ce noi, majoritatea, asa cum suntem cu bune sau rele, trebuie sa ne supunem pretentiilor tale...
Tu crezi ca te intalnesti cu Shahin si de maine totul va fi altfel? Crezi ca nu stie ce sa faca pentru a imbunatati calitatea concursurilor?
Stie foarte bine. Problema este ca de unul singur nu poate face grupe, cronometra, arbitra, penaliza...
Dupa cum s-a vazut si la EBO si cum recomanda si EFRA, sunt necesari doi arbitri (in afara de cel de la calculator) pentru a putea da penalizari, a urmari cine nu vine la ridicat, pentru a urmari tot ce se intampla pe pista si inca o persoana care sa verifice masinile dpdv tehnic. Si ca sa ai atatia oameni trebuie sa ai cu ce sa-i platesti. Si pentru ca am stat pe langa cei care organizeaza concursuri am vazut ce implicatii sunt:
- trebuie sa inchiriezi un spatiu
- trebuie sa amenajezi un traseu (sa cumperi mocheta, mantinele, sistem de cronometrare, transpondere pentru toti concurentii, sa inchiriezi un podium pe care il plimbi sute de km prin tara)
- trebuie sa faci diplome, cupe
- trebuie sa-ti platesti cazare minim 2 nopti si transport.

Toate cele de mai sus necesita bani, incasati din taxa de concurs. Ca fapt divers, la ultimul concurs organizatorii au mai scos bani din buzunar pentru a plati diferenta dintre costuri si incasari...

Dar pe tine nu te intereseaza aceste aspecte... Tu ai fixurile tale, in principiu corecte dar greu de pus in practica.
Tot ce am scris mai sus a fost pentru a te face sa intelegi de ce sunt inversunat pe cei care comenteaza dar NU vin la cioncursuri.

Sper ca nu mi-am irosit timpul de pomana. Daca nu te cunosteam iti raspundeam mult mai dur...

AM RUGAMINTEA CA IN ACEST SUBIECT SA COMENTEZE NUMAI CEI CARE IAU PARTE ACTIVA LA ACESTE CONCURSURI SI CARE AU SOLUTII REALISTE!
Proud member of MRT Club
0

#35 Useril este offline   mizzone 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2182
  • Inregistrat: 07-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 01 December 2011 - 07:11 PM

Vezi postareacristake, la 01 December 2011 - 06:37 PM, a spus:

@Mizzone
Stimate DOMN,

Imi pare rau ca te faci ca nu intelegi situatia de fapt si aduci in discutii afirmatii ca "nu avem "datorii" in rc" sau "cita vreme nu mergem la concursuri pe banii dumitale" ce nu au legatura cu posturile mele de mai sus.
Am impartit lumea modelistilor in doua dupa un singur criteriu: concurenti si restul.
Daca tu, o singura persoana, nu vii la concursuri dar vrei sa ne inveti pe noi, 30-40 de insi cum sa ne comportam nu vad de ce noi, majoritatea, asa cum suntem cu bune sau rele, trebuie sa ne supunem pretentiilor tale...
Tu crezi ca te intalnesti cu Shahin si de maine totul va fi altfel? Crezi ca nu stie ce sa faca pentru a imbunatati calitatea concursurilor?
Stie foarte bine. Problema este ca de unul singur nu poate face grupe, cronometra, arbitra, penaliza...
Dupa cum s-a vazut si la EBO si cum recomanda si EFRA, sunt necesari doi arbitri (in afara de cel de la calculator) pentru a putea da penalizari, a urmari cine nu vine la ridicat, pentru a urmari tot ce se intampla pe pista si inca o persoana care sa verifice masinile dpdv tehnic. Si ca sa ai atatia oameni trebuie sa ai cu ce sa-i platesti. Si pentru ca am stat pe langa cei care organizeaza concursuri am vazut ce implicatii sunt:
- trebuie sa inchiriezi un spatiu
- trebuie sa amenajezi un traseu (sa cumperi mocheta, mantinele, sistem de cronometrare, transpondere pentru toti concurentii, sa inchiriezi un podium pe care il plimbi sute de km prin tara)
- trebuie sa faci diplome, cupe
- trebuie sa-ti platesti cazare minim 2 nopti si transport.

Toate cele de mai sus necesita bani, incasati din taxa de concurs. Ca fapt divers, la ultimul concurs organizatorii au mai scos bani din buzunar pentru a plati diferenta dintre costuri si incasari...

Dar pe tine nu te intereseaza aceste aspecte... Tu ai fixurile tale, in principiu corecte dar greu de pus in practica.
Tot ce am scris mai sus a fost pentru a te face sa intelegi de ce sunt inversunat pe cei care comenteaza dar NU vin la cioncursuri.

Sper ca nu mi-am irosit timpul de pomana. Daca nu te cunosteam iti raspundeam mult mai dur...

AM RUGAMINTEA CA IN ACEST SUBIECT SA COMENTEZE NUMAI CEI CARE IAU PARTE ACTIVA LA ACESTE CONCURSURI SI CARE AU SOLUTII REALISTE!

nu are nimeni pretentia ca se schimba totul intr-o zi. nu se pune problema sa invete cineva pe altcineva. cine poate sa invete, invata; sau aplica.
nu cred ca e chiar asa greu pentru shahin sa fie consecvent; bunaoara sa respecte un program anuntat pe zile nu cred ca trebuie doi arbitri...
daca se editeaza/aplica aceeasi politica evident paguboasa ca numai cei care vin(la concursuri) sa editeze pareri, ba mai mult, sa imparti "lumea modelistilor" in "concurenti si restul" mi se pare atit anacronic, cit si lipsit de realism sau minim pragmatism.
daca isi inchipuie cineva ca se va reusi vreodata sa se acopere cheltuielile unui concurs din taxe de participare, hm...
inca ceva ce nu inteleg: de ce ma intrebi de ce nu MAI vin la concursuri, daca afirmi ca nu conteaza parerea mea...?pe bunicu l-ai intrebat?
sa vin sa ce? sa nu stim EXACT zilele de concurs? sa nu stim orele de start sau sa asistam la limbaje triviale? nu credem ca sint atit de radicale asa zisele "pretentii"...
nici nu sint asa multe...
revin si spun: daca dumitale iti trebuie concursuri fara un program clar, fara consecventa in aplicarea lui, cu mediu sonor trivial si atitea si atitea alte tare care nu au nici pe departe vreo legatura cu etimologia semantica a notiunii de "hobby", sa fii sanatos, dar nu-ti poti permite sa ma intrebi pe mine de ce nu vin la concursuri, cind stii de fapt raspunsul...sau macar o parte din el, nu sint convins ca intelegi tot complexul motivational al implicarii mele in rc...
am arbitrat si condus nu demult doua concursuri la o clasa inedita, fara istoric prea indelungat p-acilea, care a presupus ARBITRAJ INDIVIDUAL pentru fiecare concurent in parte: nu cred ca m-a auzit cineva injurind sau jignind, nedreptatind sau favorizind pe cineva; si nu am avut nici model de organizare(era o clasa cu totul noua), nici pe cine sa intrebam; nu cred ca poate spune acum cineva ca din punct de vedere tehnic au fost atunci derapaje majore, poate doar ca pe alocuri nu am avut suficiente resurse de timp sa explicam cu mai mult lux de amanunte unele decizii, dar in mod sigur despre inconsecventa sau inexactitati nu cred ca s-a putut vorbi acolo, ba chiar ne-am "trezit" ca primim felicitari si de acolo de unde poate nu ne asteptam...
competitiile rc nu pot fi ajutate EXCLUSIV si neaparat DOAR din postura de concurent; daca ar fi numai concurenti, cine ar mai da startul sau cartonase rosii...?...si inca ceva, si spectatorii au aportul lor de necontestat la imaginea de ansamblu a unei competitii...ma rog, asta in masura in care dumneata ai abilitatea de a intelege semnificatia integrarii unei competitii intr-un context social...
va urez cit mai multe concursuri asa cum credeti ca intelegeti sau va doriti.
bafta si minuni!

"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI

"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery

"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze

"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII

NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
0

#36 Useril este offline   Cosminake 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 851
  • Inregistrat: 05-August 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 01 December 2011 - 07:25 PM

O masina rasturnata pe pista e un pericol pentru absolut toti concurentii din acea mansa. Absenta ridicatorilor este, cu siguranta, un dezavantaj mult mai mare decat cea mai dura si mai sonora injuratura ce se poate auzi de pe podium.
0

#37 Useril este offline   sandrei 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1510
  • Inregistrat: 16-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Postat 01 December 2011 - 10:15 PM

Propunere de adoptare a urmatoarelor reguli:

1. Fiecare acumulator LIPO va fi stocat in sac de protectie LIPO dedicat in momentul in care nu este folosit. Este OBLIGATORIE existenta a unui sac lipo / acumulator.
2. Acumulatori LIPO permisi doar cei omologati si aprobati: EFRA,BRCA sau ROAR! FARA EXCEPTII


Am propus aceste adaugari din motive bine cunoscute pentru cei care au participat la Pucioasa si au vazut dezastrul care poate fi provocat de lipsa sacului de incarcare lipo sau a folosirii de acumulatori CINGLIANG LEE
TEAM DURANGO DESC210 2WD
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T

Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM

0

#38 Useril este offline   off-road 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 355
  • Inregistrat: 27-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Targu Mures
  • Interests:sportul cu motor

Postat 01 December 2011 - 10:17 PM

Dar de ce a luat foc lipo-ul?Ca daca nu e folosit corect orice lipo ia foc....
Drive them like you hate them!!!

0

#39 Useril este offline   sandrei 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1510
  • Inregistrat: 16-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Postat 01 December 2011 - 10:42 PM

Propunere adoptare regula:

1. Este interzisa montarea de piese artizanale suplimentare si neprevazute de producatori, pe sasiul sau caroseria automodelului,piese care ar putea dauna altor masini de pe circuit sau chiar circuitului in sine EX: bari de protectie fata/spate,protectii laterale,etc.
TEAM DURANGO DESC210 2WD
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T

Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM

0

#40 Useril este offline   Diesel 

  • Diesel
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2848
  • Inregistrat: 29-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:www.mrtclub.ro

Postat 01 December 2011 - 10:43 PM

@Cosminake:
Daca masina ta este rasurnata pe linia dreapta si in loc sa injuri strigi in gura mare de sus de pe podium "atentie pe linia dreapta, masina rasturnata" ai vazut vreun incident?

@Andrei:
In primul rand La multi ani. In al doilea rand La multi ani. Si nu in ultimul rand: daca vin cu acumulator aprobat roar ifmar si LRP sau ce mai vrei tu, ma lasi sa incarc fara lipo bag? Ce s-a intamplat acolo este un caz nefericit, dar totodata este un caz de NESUPRAVEGHERE!
Are dreptate 'off-road", atata timp cat este folosit/incarcat/descarcat incorect, orice lipo va lua foc.

Acum am vazut ce ai scris... Ei pe dracu... This isn't mad max, sau carmaggedon... Dar este buna propunerea.

Aceasta postare a fost editata de Diesel: 01 December 2011 - 10:44 PM

0

#41 Useril este offline   sandrei 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1510
  • Inregistrat: 16-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Postat 01 December 2011 - 10:46 PM

Propunere adoptare regula:

1. Fiecare automodel va fi echipat cu pneuri specifice si dedicate clasei din care face parte. Este interzisa folosirea de pneuri/jante artizanale sau imprumutate de la alta clasa de automodele. EX: roti+jante buggy 1/8 pe short course
TEAM DURANGO DESC210 2WD
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T

Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM

0

#42 Useril este offline   sandrei 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1510
  • Inregistrat: 16-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Postat 01 December 2011 - 10:48 PM

Diesel: A devenit sincer o problema faptul ca vezi pe buggy 1/10 montate bari laterale fata, destinate short course-urilor sau mai rau monster truck-urilor. Acele bari au fost montate cu un motiv anume. Propun sa nu mai fie admise,nu este corect fata de ceilalti participanti care risca sa le fie nenorocita masina de asemenea piesesi mai ales ca se distruge si mocheta daca e un concurs pe mocheta

Aceasta postare a fost editata de sandrei: 01 December 2011 - 10:48 PM

TEAM DURANGO DESC210 2WD
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T

Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM

0

#43 Useril este offline   sandrei 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1510
  • Inregistrat: 16-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Postat 01 December 2011 - 10:49 PM

DIESEL: Peste tot este obligatoriu sacul LIPO. Aceasta regula TREBUIE aplicata pentru siguranta noastra . Reguli mici,dar de conduita corecta fac diferenta.

Aceasta postare a fost editata de sandrei: 01 December 2011 - 10:49 PM

TEAM DURANGO DESC210 2WD
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T

Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM

0

#44 Useril este offline   Diesel 

  • Diesel
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2848
  • Inregistrat: 29-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:www.mrtclub.ro

Postat 01 December 2011 - 10:55 PM

Vezi postareasandrei, la 01 December 2011 - 10:49 PM, a spus:

DIESEL: Peste tot este obligatoriu sacul LIPO. Aceasta regula TREBUIE aplicata pentru siguranta noastra . Reguli mici,dar de conduita corecta fac diferenta.


Sunt intrutotul de acord cu tine. Nu chiar cu totul...la aia cu rotile nu vad de ce...doar de fun sau ca le numesc ei de shortcourse. 99% sunt de acord cu tine DAR pana la sacul lipo sunt multe alte chestii de stabilit si de aplicat.
0

#45 Useril este offline   Kitty 

  • RC Addict
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4563
  • Inregistrat: 11-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:RC,Cars.....

Postat 01 December 2011 - 11:23 PM

Vezi postareaERASER, la 01 December 2011 - 05:17 PM, a spus:

Nu am activitate competitionala dar propun o regula spartana care ar tempera pilotii si ar cizela stilul de conducere: FARA ridicatori ! Ai gresit, ai pierdut pe gresala ta si nu trebuie sa injuri pe nimeni. Iar cel care loveste din spate si rastoarna / scoate de pe traseu masina altui competitor, este descalificat din mansa respectiva, ca sa nu fie nici o suparare.



nene drag,asta de unde ai mai scos-o?astea nu is avioane nu se pot redresa singure

Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
0

#46 Useril este offline   Kitty 

  • RC Addict
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4563
  • Inregistrat: 11-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:RC,Cars.....

Postat 01 December 2011 - 11:28 PM

din cate stiu eu,regula cu lipoul s-a mai discutat,insa vad ca nu s-a intamplat nimic.la fel cum nimeni nu a controlat care ce motor are pe masina la unele clase.si ma gandesc ca ar fi bine sa isi expuna punctul de vedere,cei care participa la curse.


P.S. mizzone draga,te-ai apucat de carti de filozofie?usurel,ca pina sa iti creasca parul alb,mai este :(

Vezi postareasandrei, la 01 December 2011 - 10:46 PM, a spus:

Propunere adoptare regula:

1. Fiecare automodel va fi echipat cu pneuri specifice si dedicate clasei din care face parte. Este interzisa folosirea de pneuri/jante artizanale sau imprumutate de la alta clasa de automodele. EX: roti+jante buggy 1/8 pe short course



pt orice regula introdusa sau existenta,cineva ar trebui sa existe,pt ca aceste reguli sa fie respectate

Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
0

#47 Useril este offline   sandrei 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1510
  • Inregistrat: 16-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Postat 01 December 2011 - 11:47 PM

Vezi postareaKitty, la 01 December 2011 - 11:28 PM, a spus:

din cate stiu eu,regula cu lipoul s-a mai discutat,insa vad ca nu s-a intamplat nimic.la fel cum nimeni nu a controlat care ce motor are pe masina la unele clase.si ma gandesc ca ar fi bine sa isi expuna punctul de vedere,cei care participa la curse.


P.S. mizzone draga,te-ai apucat de carti de filozofie?usurel,ca pina sa iti creasca parul alb,mai este :drinks:




pt orice regula introdusa sau existenta,cineva ar trebui sa existe,pt ca aceste reguli sa fie respectate


CORECT!
Trebuie discutat exact sa stabilim si motoarele si electronica la clase

Aceasta postare a fost editata de sandrei: 01 December 2011 - 11:49 PM

TEAM DURANGO DESC210 2WD
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T

Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM

0

#48 Useril este offline   bolocang 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 800
  • Inregistrat: 13-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Buc

Postat 02 December 2011 - 07:16 AM

Vezi postareasandrei, la 01 December 2011 - 10:15 PM, a spus:

Propunere de adoptare a urmatoarelor reguli:

1. Fiecare acumulator LIPO va fi stocat in sac de protectie LIPO dedicat in momentul in care nu este folosit. Este OBLIGATORIE existenta a unui sac lipo / acumulator.
2. Acumulatori LIPO permisi doar cei omologati si aprobati: EFRA,BRCA sau ROAR! FARA EXCEPTII


Am propus aceste adaugari din motive bine cunoscute pentru cei care au participat la Pucioasa si au vazut dezastrul care poate fi provocat de lipsa sacului de incarcare lipo sau a folosirii de acumulatori CINGLIANG LEE

Draga Domnule ,
La Pucioasa acumulatorii nu erau CINGLIANG LEE ci LRP de 5000 mAh, cu rate de descarcare de 50 C. Eu unu nu sunt de acord cu propunerea ta.
:drinks:


P.S.
Merge sacul de RAFIE in locul celui mentionat de tine???

Aceasta postare a fost editata de bolocang: 02 December 2011 - 07:20 AM

XRAY XB 4
XRAY T4
XRAY T3 2012
XRAY T3 2012
XRAY NT1
XRAY XB808e
XRAY M18 PRO
SCHUMACHER CAT SX 3
SCHUMACHER Mi4Lp
Team Durango DESC 410
Team Durango DESC 410
SERPENT S120LT
0

#49 Useril este offline   bolocang 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 800
  • Inregistrat: 13-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Buc

Postat 02 December 2011 - 07:18 AM

Vezi postareasandrei, la 01 December 2011 - 10:46 PM, a spus:

Propunere adoptare regula:

1. Fiecare automodel va fi echipat cu pneuri specifice si dedicate clasei din care face parte. Este interzisa folosirea de pneuri/jante artizanale sau imprumutate de la alta clasa de automodele. EX: roti+jante buggy 1/8 pe short course

Da de ce sa nu am voie sa imprumut roti????
XRAY XB 4
XRAY T4
XRAY T3 2012
XRAY T3 2012
XRAY NT1
XRAY XB808e
XRAY M18 PRO
SCHUMACHER CAT SX 3
SCHUMACHER Mi4Lp
Team Durango DESC 410
Team Durango DESC 410
SERPENT S120LT
0

#50 Useril este offline   mizzone 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2182
  • Inregistrat: 07-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 02 December 2011 - 01:33 PM

distinsi domni!
observ ca discutia vis-a-vis de regulament de organizare se amesteca acum cu regulamentele tehnice...
eu ma gindesc ca shahin vroia o discutie, ca si ORGANIZATOR, mai mult pe partea de organizare-desfasurare, mai degraba, si nu chiar atit de aprofundata pe partea de regulament tehnic; la regulamentele tehnice specifice fiecarei clase credem ca e nevoie de discutii punctualizate pentru fiecare categorie/clasa de concurs...
il rog pe shahin sa lamureasca un pic demersul dumnealui, pentru ca eu cred ca nu se pot duce pertinent si cuprinzator discutii tip "mozaic"...
deci, shahin, cum stam?
bafta si minuni!

"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI

"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery

"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze

"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII

NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
0

#51 Useril este offline   Geo56 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 02-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Postat 02 December 2011 - 05:06 PM

Domnule mizzone;

Nu pot fi de acord ,cu tot respectul ce il am pentru dumneavoastra,cu preselectarea concurentilor(adica exclusi de la concursuri simplii posesori de material rc sau acei neica-nimenea)pt. ca in acest caz vor participa la concursuri aceiasi piloti,selectati de.... dumneavoastra?(pe baza unor criterii de performante anterioare?).
Pina la a avea loc concursuri pe categorii de performanta(incepatori=simpli posesori de material rc;mediu si experti)va mai curge multa apa pe Dunare.Eu nu cred ca o sa apuc acele vremuri.......
Dumneavoastra loviti ,cu ideile pe care le aveti postate in data de 01.12.2011,in insasi dezvoltarea modelismului.
Sper sa nu va fi suparat prea tare cu interventia mea.

Geo
MOTOSPORT RACING TEAM
0

#52 Useril este offline   sergiu 4wd 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1553
  • Inregistrat: 20-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC

Postat 02 December 2011 - 05:47 PM

referitor la regula cu lipo:

eu pe masina folosesc acumulator sadd-le pack . ca sa bag acumulatorul in sac ar trebui sa stau dupa fiecare mansa sa dau jos pachul de pe masina ( care implica multe fire de scos mai alea sa acesti acumulatori) si sa ii bag in saculet sa ii incarc . - nu mi se pare asa la-ndemana si pierzi si mult timp si din neatentie poti sa faci doamne ferese si scurt intre fire ...

alta sloutie decat asta nu prea as mai vedea deca se impune aceasta regula ... sau ar mai fi varianta sa cuperi un sac indeajuns de mare si sa bagi masina cu totul in el pe perioada incarcari ..
Scurtu Sergiu - 0766301990
0

#53 Useril este offline   Doru Trocan 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 257
  • Inregistrat: 15-April 11

Postat 02 December 2011 - 05:50 PM

Dl Geo ..Dunarea o sa sece pt tine :D iti va trebui alta masura a timpului :drinks:
- Motosport Racing Team -
0

#54 Useril este offline   sergiu 4wd 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1553
  • Inregistrat: 20-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC

Postat 02 December 2011 - 05:52 PM

eu unul nu sunt de acord cu aceasta regula .
Scurtu Sergiu - 0766301990
0

#55 Useril este offline   fasconal 

  • ...si nu te doare capul !
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1241
  • Inregistrat: 15-March 10
  • Gender:Male
  • Location:Tg Mures

Postat 02 December 2011 - 06:00 PM

Vezi postareasergiu 4wd, la 02 December 2011 - 05:47 PM, a spus:

referitor la regula cu lipo:

eu pe masina folosesc acumulator sadd-le pack . ca sa bag acumulatorul in sac ar trebui sa stau dupa fiecare mansa sa dau jos pachul de pe masina ( care implica multe fire de scos mai alea sa acesti acumulatori) si sa ii bag in saculet sa ii incarc . - nu mi se pare asa la-ndemana si pierzi si mult timp si din neatentie poti sa faci doamne ferese si scurt intre fire ...

alta sloutie decat asta nu prea as mai vedea deca se impune aceasta regula ... sau ar mai fi varianta sa cuperi un sac indeajuns de mare si sa bagi masina cu totul in el pe perioada incarcari ..



hahaha...si pentru siguranta maxima acest sac trebuie sa fie de marimea unui cort de minim o persoana, ce bine ma distrez...
asa intra si acumulatorul si masina si pilotul, rezulta risc minim...hahaha
Fara semnatura...prietenii stiu de ce
0

#56 Useril este offline   Kitty 

  • RC Addict
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4563
  • Inregistrat: 11-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:RC,Cars.....

Postat 02 December 2011 - 08:42 PM

Vezi postareasergiu 4wd, la 02 December 2011 - 05:47 PM, a spus:

referitor la regula cu lipo:

eu pe masina folosesc acumulator sadd-le pack . ca sa bag acumulatorul in sac ar trebui sa stau dupa fiecare mansa sa dau jos pachul de pe masina ( care implica multe fire de scos mai alea sa acesti acumulatori) si sa ii bag in saculet sa ii incarc . - nu mi se pare asa la-ndemana si pierzi si mult timp si din neatentie poti sa faci doamne ferese si scurt intre fire ...

alta sloutie decat asta nu prea as mai vedea deca se impune aceasta regula ... sau ar mai fi varianta sa cuperi un sac indeajuns de mare si sa bagi masina cu totul in el pe perioada incarcari ..



alta solutie ar fi sa ai un pack de rezerva :drinks:

Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
0

#57 Useril este offline   mizzone 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2182
  • Inregistrat: 07-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 02 December 2011 - 08:50 PM

Vezi postareaGeo56, la 02 December 2011 - 05:06 PM, a spus:

Domnule mizzone;

Nu pot fi de acord ,cu tot respectul ce il am pentru dumneavoastra,cu preselectarea concurentilor(adica exclusi de la concursuri simplii posesori de material rc sau acei neica-nimenea)pt. ca in acest caz vor participa la concursuri aceiasi piloti,selectati de.... dumneavoastra?(pe baza unor criterii de performante anterioare?).
Pina la a avea loc concursuri pe categorii de performanta(incepatori=simpli posesori de material rc;mediu si experti)va mai curge multa apa pe Dunare.Eu nu cred ca o sa apuc acele vremuri.......
Dumneavoastra loviti ,cu ideile pe care le aveti postate in data de 01.12.2011,in insasi dezvoltarea modelismului.
Sper sa nu va fi suparat prea tare cu interventia mea.

Geo

distinse domn,
contextul in care am semnalat prezenta regretabila in rc a unora care ajung concurenti prin simpla detinere de material rc si am invocat ABSENTA unor oarecari "filtre" in accederea in competitiile rc, se dorea mai degraba o constatare/semnalare a faptului ca vin la concursuri prea multi concurenti care din pacate nu cunosc lucruri elementare din regulamentele rc(nu ma refer neaparat la specificatiile tehnice, mai degraba la prevederile cu caracter ORGANIZATORIC...); nu m-am gindit nici un moment la departajarea pe criterii de performanta in alt loc decit PE PISTA DE CONCURS; m-am gindit cumva la nevoia evidenta ca in competitii sa fie oarecum invitati concurenti=OAMENI care au ceva mai mult respect pentru REGULI, pentru FAIR-PLAY, pentru conditia umana, concurenti care sa genereze spectrului competitional rc o imagine de ansamblu fara convulsii "abrupte"...aceasta s-ar putea face simplu, prin introducerea sistemului de invitatii nominale, astfel organizatorul care isi respecta competitia ar putea evita sa-l mai inscrie pe unul care are "antecedente" ca: atitudine ireverentioasa fata de partenerii de competitie, "iesiri" lipsite de orice urma de civilizatie in timpul si la locul de desfasurare a competitiei, sau, si mai grav, manifesta in mod repetat atitudini intentionat FRAUDULOASE la nivelul actului competitional sportiv.
as putea exemplifica/punctualiza foarte simplu aceste lucruri, dar nu asta este rolul acestui subiect, nu cred ca are menire inchizitoriala...
daca ati inteles altceva, domnule geo56, regret, acum cred ca am explicat mai bine punctul meu de vedere...
bafta si minuni!

"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI

"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery

"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze

"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII

NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
0

#58 Useril este offline   lamav4 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1133
  • Inregistrat: 19-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, sector 2

Postat 03 December 2011 - 10:33 PM

Vezi postareaERASER, la 01 December 2011 - 05:17 PM, a spus:

propun o regula spartana care ar tempera pilotii si ar cizela stilul de conducere: FARA ridicatori ! .


Da, da, ca la mini-z sau unudoiopt cum le place unora sa numeasca. Sara masina dambul in coltul pistei din partea stanga-sus si se rastoarna si cobori repede, fugi pana acolo si...? O pui pe pista si fugi sus si abia atunci cand ajungi la locusorul tau incepi sa conduci ? Sau ai voie sa fugi pe pista si in acelasi timp sa si conduci ? Dar daca se rastoarna doua masini, se duc amandoi pilotii ? Si in timp ce se intorc poate alti doi vor si ei sa coboare si nu au loc pe scari. Ar iesi un haos total sau ar fi distractiv, depinde din ce punct de vedere privesti lucrurile si cat de fierbinte ai sangele.
Sau poate toti am pilota ca babutele ca sa nu se mai rastoarne masinile. Nu am zis nimic cu rautate.


Sau mai bine introduceti pedeapsa cu moartea pentru cei care repeta abaterile de la regulament, nu te potolesti de buna voie....
Fan Nokia.
0

#59 Useril este offline   mizzone 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2182
  • Inregistrat: 07-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 04 December 2011 - 06:29 AM

Vezi postarealamav4, la 03 December 2011 - 10:33 PM, a spus:

Da, da, ca la mini-z sau unudoiopt cum le place unora sa numeasca. Sara masina dambul in coltul pistei din partea stanga-sus si se rastoarna si cobori repede, fugi pana acolo si...? O pui pe pista si fugi sus si abia atunci cand ajungi la locusorul tau incepi sa conduci ? Sau ai voie sa fugi pe pista si in acelasi timp sa si conduci ? Dar daca se rastoarna doua masini, se duc amandoi pilotii ? Si in timp ce se intorc poate alti doi vor si ei sa coboare si nu au loc pe scari. Ar iesi un haos total sau ar fi distractiv, depinde din ce punct de vedere privesti lucrurile si cat de fierbinte ai sangele.
Sau poate toti am pilota ca babutele ca sa nu se mai rastoarne masinile. Nu am zis nimic cu rautate.


Sau mai bine introduceti pedeapsa cu moartea pentru cei care repeta abaterile de la regulament, nu te potolesti de buna voie....

a cobori de pe podiumul de pilotaj in timpul mansei de concurs atrage invariabil descalificarea. ma rog, asta daca aplicam vreun regulament pertinent...
bafta si minuni!

"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI

"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery

"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze

"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII

NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
0

#60 Useril este offline   bolocang 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 800
  • Inregistrat: 13-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Buc

Postat 05 December 2011 - 09:12 AM

In concluzie, cand este urmatorul concurs, la care se va urla injura si toate cele mai sus mentionate????
XRAY XB 4
XRAY T4
XRAY T3 2012
XRAY T3 2012
XRAY NT1
XRAY XB808e
XRAY M18 PRO
SCHUMACHER CAT SX 3
SCHUMACHER Mi4Lp
Team Durango DESC 410
Team Durango DESC 410
SERPENT S120LT
0

Arata acest topic


  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3


Raspuns rapid

  

11 useri citesc topicul
0 membri, 11 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro