Modelism - RHC Forum: ORGANIZAREA DE CONCURSURI DE AUTOMODELISM - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3

ORGANIZAREA DE CONCURSURI DE AUTOMODELISM Pareri pro, contra, sugestii

#61 Useril este offline   sandrei 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1510
  • Inregistrat: 16-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Postat 05 December 2011 - 10:08 AM

Vezi postareabolocang, la 05 December 2011 - 09:12 AM, a spus:

In concluzie, cand este urmatorul concurs, la care se va urla injura si toate cele mai sus mentionate????


Speram ca pe inceputul lunii ianuarie va fi urmatorul concurs... Va tinem la curent cu detalii. Saptamana aceasta vom anunta data,clasele si cel mai stufos va fi ORARUL !
TEAM DURANGO DESC210 2WD
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T

Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM

0

#62 Useril este offline   thatsme 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 447
  • Inregistrat: 14-January 04
  • Gender:Male
  • Location:Targu Lapus, Maramures
  • Interests:Automodele

Postat 05 December 2011 - 05:18 PM

Vezi postareafasconal, la 02 December 2011 - 06:00 PM, a spus:

hahaha...si pentru siguranta maxima acest sac trebuie sa fie de marimea unui cort de minim o persoana, ce bine ma distrez...
asa intra si acumulatorul si masina si pilotul, rezulta risc minim...hahaha

Like it !

Interzicerea incarcatoarelor e o alta solutie. http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/dry.gif


Dar pana la pungi, cu zecile de triplu-stechere de la concursuri legate in serie v-ati gandit sa faceti ceva?
HPI RS4 Nitro 3.0 CC
HPI Sprint 2 Flux
TD DESC410R
HPI Savage X Nitro 4.6
HPI E-Firestorm
Hot Bodies HPI TC-FD Drift 
0

#63 Useril este offline   off-road 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 355
  • Inregistrat: 27-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Targu Mures
  • Interests:sportul cu motor

Postat 05 December 2011 - 06:02 PM

Vezi postareathatsme, la 05 December 2011 - 05:18 PM, a spus:

Like it !

Interzicerea incarcatoarelor e o alta solutie. http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/dry.gif


Dar pana la pungi, cu zecile de triplu-stechere de la concursuri legate in serie v-ati gandit sa faceti ceva?


A luat si din astea vre-una foc sau cum?Tot "china"?

Aceasta postare a fost editata de off-road: 05 December 2011 - 06:03 PM

Drive them like you hate them!!!

0

#64 Useril este offline   smk 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 598
  • Inregistrat: 05-May 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 05 December 2011 - 06:04 PM

Asteptam update de la mizzone in legatura cu discutia cu shah, s-a stabilit ceva?
Garajul:
Mugen MBX6 - Ninja JX
HB Cyclone TCX - Tekin RS Pro
HB Cyclone TC - LRP SXX Stock Spec
Associated B44 - LRP SXX Stock Spec
Serpent 1/12 - Tekin RS Pro
0

#65 Useril este offline   Kitty 

  • RC Addict
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4563
  • Inregistrat: 11-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:RC,Cars.....

Postat 08 December 2011 - 07:26 PM

Vezi postareasandrei, la 05 December 2011 - 10:08 AM, a spus:

Speram ca pe inceputul lunii ianuarie va fi urmatorul concurs... Va tinem la curent cu detalii. Saptamana aceasta vom anunta data,clasele si cel mai stufos va fi ORARUL !



no asta-i veste buna.dupa ce bem si mancam ca porcii,macar la ridicat sa dam cateva kg jos.hai cu detaliile! :rolleyes:

Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
0

#66 Useril este offline   bolocang 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 800
  • Inregistrat: 13-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Buc

Postat 14 December 2011 - 07:55 AM

Vezi postareasandrei, la 05 December 2011 - 10:08 AM, a spus:

Speram ca pe inceputul lunii ianuarie va fi urmatorul concurs... Va tinem la curent cu detalii. Saptamana aceasta vom anunta data,clasele si cel mai stufos va fi ORARUL !

Ai scris tu saptamana asta da nu ai precizat ce an, secol sau mileniu
XRAY XB 4
XRAY T4
XRAY T3 2012
XRAY T3 2012
XRAY NT1
XRAY XB808e
XRAY M18 PRO
SCHUMACHER CAT SX 3
SCHUMACHER Mi4Lp
Team Durango DESC 410
Team Durango DESC 410
SERPENT S120LT
0

#67 Useril este offline   thatsme 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 447
  • Inregistrat: 14-January 04
  • Gender:Male
  • Location:Targu Lapus, Maramures
  • Interests:Automodele

Postat 14 December 2011 - 11:45 AM

Vezi postareaoff-road, la 05 December 2011 - 06:02 PM, a spus:

A luat si din astea vre-una foc sau cum?Tot "china"?

:excl: Asteptam pana ia foc unul si dupa aia ne cerem scuze pentru pagube? :) =@

Un minim de instalatie electrica "portabila" care sa apartina organizatorilor (verificata, securizata si intretinuta de acestia) cu macar o priza pentru o masa de lucru eu zic ca ar fi nevoie la atatia participanti, dar nu insist... e doar o parere. http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/dry.gif
HPI RS4 Nitro 3.0 CC
HPI Sprint 2 Flux
TD DESC410R
HPI Savage X Nitro 4.6
HPI E-Firestorm
Hot Bodies HPI TC-FD Drift 
0

#68 Useril este offline   Cosminake 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 851
  • Inregistrat: 05-August 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 14 December 2011 - 12:46 PM

Vezi postareathatsme, la 14 December 2011 - 11:45 AM, a spus:

:excl: Asteptam pana ia foc unul si dupa aia ne cerem scuze pentru pagube? :) =@

Un minim de instalatie electrica "portabila" care sa apartina organizatorilor (verificata, securizata si intretinuta de acestia) cu macar o priza pentru o masa de lucru eu zic ca ar fi nevoie la atatia participanti, dar nu insist... e doar o parere. http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/dry.gif

nu cred ca e cazul. fiecaruia trebuie sa ii pese CEL PUTIN de ce are in traista! sa nu mai vorbim de siguranta celor din jur. dar daca ne verificam singuri prelungitoare, incarcatoare, acumulatori, cabluri, etc. inainte de a pleca de acasa si daca depozitam / incarcam corect acumulatorii, eliminam din pericole.
prizele nu le poate asigura organizatorul, pentru ca mesele nu au un loc fix de fiecare data, intr-o anumita locatie.
0

#69 Useril este offline   mizzone 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2182
  • Inregistrat: 07-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 10 January 2012 - 10:04 PM

au trecut cam sase saptamini de la initierea prezentului subiect...s-a scris credem noi suficient...sau nu?...
anul competitional rc 2012 deja se " dezgheata ", inca nu cunoastem cam ce concluzii a cristalizat initiatorul prezentei dezbateri, ca atare am putea sti la ce sa ne asteptam in viitorul apropiat? cred ca este interesant sa cunoastem cit de cit aceste concluzii, fie din postura de arbitri, fie din cea de participanti sau potentiali participanti, fie chiar si din cea de spectatori sau observatori...
evident, mai ales prin prisma/punctul de vedere al aspectelor calitativ-organizatorice, aspecte care au ramas, din pacate, un pic in URMA aspectelor CANTITATIVE ...
bafta si minuni!

"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI

"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery

"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze

"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII

NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
0

#70 Useril este offline   Mario Coci 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 65
  • Inregistrat: 02-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Italia
  • Interests:Auto

Postat 26 March 2012 - 11:27 PM

Propunere organizatorica:
1. Anuntarea concursului / competitiei, numarului de etape si alte aspecte generale (regulament, propunere date de desfasurare, orar calendaristic) sa fie comunicate la inceputul anului. Inainte cu o luna de zile de desfasurare, sa se anunte detaliile si aspectele importante ale competitiei (taxe si costuri, modalitati de inscriere, limite minime si maxime de participare, locul exact al desfasurarii, in principiu ... toate informatiile ce tin de competitia respectiva ... deschizandu-se astfel oficial inscrierile).
Aceste inscrieri sa fie sub forma online ca si rezervare iar abia cand se plateste taxa sa se considere inscrierea realizata. Taxa sa fie achitata cu maxim 6/7 zile calendaristice inaintea competitiei (competitia se desfasoara sambata / duminica ... in duminica precedenta se incheie sesiunea de inscrieri ... si se considera doar cele care au inregistrat deja plata taxei). Asfel, luni in saptamana competitiei se poate anunta oficial orarul exact al competitiei, grupele, premiile, planificarea competitiei. Astfel, organizatorul, chiar daca nu le afiseaza de luni, are la dispozitie destul timp util sa expuna informatiile pana miercuri cel mai tarziu. Acest detaliu permite pilotilor sa isi organizeze programul pentru prezenta la competitie. Orarul sa permita abateri in cazuri de forta majora dar de asemenea strictetea sa fie nota de regulament ... daca la ora 10.30 este grupa 2 mansa 2 ... nu se amana din cauza ca un pilot nu e gata sau mai vrea 5 minute ... 10.30 este 10.30 (preferabil un ceas vizibil pentru toti participantii, nu cel de la mana organizatorului).
0

#71 Useril este offline   Mario Coci 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 65
  • Inregistrat: 02-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Italia
  • Interests:Auto

Postat 26 March 2012 - 11:44 PM

2. O sa citez din modelul meu de organizare a desfasurarii unei etape / competitii ... o mica parte ce poate sa redea un al doilea aspect important pentru un organizator:

Numarul de inscrisi per Etapa se divide in grupe de 7-10 piloti (un numar echilibrat de piloti per grupa). Ex: Etapa 1 are 22 de participanti – G1 (7), G2 (7), G3 (:rolleyes: … Etapa 2 are 20 participanti – G1 (10), G2 (10).
Mansele de calificari vor dura 5 minute cu sistem de cronometrare dual si monitor in real-time al rezultatelor. La finalul mansei se vor afisa rezultatele imprimate la panoul de informatii. Perioada de pregatire intre manse este de 20 minute (intre doua manse consecutive) considerata astfel: la finalul cursei pilotii sunt obligati ca in maxim 5 minute sa elibereze pista de concurs si sa se prezinte la standuri. Momentul va fi semnalizat sonor / microfon si nerespectarea se va penaliza cu un avertisment. Urmatoarele 10 minute sunt dedicate organizatorului pentru a reda pista in conditii optime de functionare (in caz de deteriorare, poluare a pistei). Ultimele 5 minute reprezinta timpul acordat pilotilor urmatoarei manse de a se prezenta la start.
Mansele de calificari vor fi in numar de 3 iar prima va fi eliminatorie (modelul Formula1). Pilotii care ocupa un loc mai slab de pozitia 21 (inclusiv) in prima mansa, parasesc competitia in etapa respectiva (dupa mansa 1 raman in competitie doar primii 20 … ex. Sunt inscrisi 44 piloti . Dupa prima mansa, pilotii care ocupa conform rezultatelor pozitii mai slabe sau egale cu 21 sunt eliminati … in acest caz 24 piloti). Mansa a doua si a treia se desfasoara in 2 grupe de cate 10 piloti (se considera cel mai bun rezultat al unei manse alegand dintre mansa a 2-a si a 3-a). Primele 10 rezultate vor califica pilotii in unica finala a concursului. Ceilalti participanti incepand cu locul 11 se vor clasifica in functie de cel mai bun rezultat al calificarilor. Primele 10 pozitii se vor fixa in functie de rezultatul Finalei. Finala are 3 manse si se insumeaza cele mai bune 2 in rezultate.Mansa de Finala dureaza 7 minute si are ca interval de pauza intre manse de 23 minute. Pe perioada desfasurarii manselor de Finala, singurii piloti care au acces la pista cu automodelul sunt cei participanti la finala.
Avertismente, penalizari si contraventii:
La un cumul de 4 avertismente primite prin incalcarea regulamentului se anuleaza etapa. In conditii de maxima necesitate, cand incalcarea regulamentului se face in recidiva voluntara si/sau in mod grav, se poate decide eliminarea din competitie si chiar ”persona non grata” pentru competitie (ceea ce va retrage dreptul pilotului sau a persoanei care a primit titularea, de a se putea prezenta la pista).
Avertismentele se acorda pentru: Comportament nesportiv al piloţilor, mecanicilor şi ridicătorilor în timpul manşelor (deranjarea cursei altor piloţi, aşteptarea intenţionată, lovirea intenţionată, tăierea intenţionată a virajelor, condusul necorespunzător); modelele care nu corespund regulamentului înainte de start sau în timpul unei curse (pierderea caroseriei, depăşirea nivelului maxim de zgomot admis datorită pierderii sau deteriorării) se sancţionează prin anularea startului pentru modelul respectiv; modelele care nu mai pot fi pilotate datorită defecţiunilor se vor scoate în afara pistei obligatoriu; pilotarea modelului pe pistă înainte cu 5 minute de startul unei alte manşe sau pilotarea pe contrasens (daca se finalizeaza cu daune se penalizeaza cu 2 avertismente pentru o singura abatere); neprezentarea unui pilot sau înlocuitor la ridicare în manşa următoare a unei curse sau pe locul stabilit de către organizator duce la anularea celui mai bun rezultat obţinut în competiţie; nerespectarea fair-play-ului; nerespectarea regulamentului de desfasurarea a competitiei; nerespectarea regulamentului general al competitiei (EFRA); limbaj tendentios sau neadecvat unei competitii sportive (2 avertismente pentru o singura abatere), comportament tendentios (3 avertismente pentru a singura abatere … ex. Expunere nuditate partiala sau integrala / scuipat persoane sau alte comportamente de proasta conduita); punerea in pericol a vietii participantilor sau spectatorilor (”persona non grata” daca se efectueaza in mod voluntar / 4 avertismente pentru o singura abatere); comportamentul care influenţează rezultatul corect al cursei se sancţionează prin eliminarea din competiţie.


ps1. se adapteaza usor in cazul in care nr de participanti este semnificativ mai mic ... dupa mansa 1 eliminatorie pot ramane 12 impartiti in 2 grupe de cate 6 (inloc de 20) ... optiune creeata pentru a delimita rapid pilotii amatori de cei valorosi si a selecta oarecum calitatea competitiei.
ps2. sistemul celor 4 avertismente functioneaza pe principiul cartonas galben / cartonas rosu ... 1,2,3 avertismente - cartonas galben ... ai ajuns la 4 - rosu;
0

#72 Useril este offline   ovidiugm 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1031
  • Inregistrat: 02-September 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 27 March 2012 - 12:46 AM

Vezi postareaMario Coci, la 26 March 2012 - 11:44 PM, a spus:

Mansele de calificari vor fi in numar de 3 iar prima va fi eliminatorie (modelul Formula1). Pilotii care ocupa un loc mai slab de pozitia 21 (inclusiv) in prima mansa, parasesc competitia in etapa respectiva (dupa mansa 1 raman in competitie doar primii 20 … ex. Sunt inscrisi 44 piloti . Dupa prima mansa, pilotii care ocupa conform rezultatelor pozitii mai slabe sau egale cu 21 sunt eliminati … in acest caz 24 piloti).

Care ar fi logica eliminarii pilotilor dupa prima mansa de calificare?

De exemplu tu esti un pilot de top 10, bati drumul, 500km sa zicem, pana la concursul din alt oras. In primul tur al primei manse de calificare cand toata lumea este disperata intra unul in tine si iti rupe masina (ca in calificari e toata lumea la gramada, e greu sa faci grupe echilibrate valoric). Automat esti scos din concurs si ai facut drumul (si ai platit taxele) degeaba? Ce faci, iti strangi bagajele si pleci acasa?
Masinute de jucarie. Pe bani adevarati.
0

#73 Useril este offline   Diesel 

  • Diesel
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2848
  • Inregistrat: 29-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:www.mrtclub.ro

Postat 27 March 2012 - 08:36 AM

Ai sa vezi 44 de piloti la noi cand o sa ii platesti tu pe ei... pardon... cred ca nici atunci.
Limbajul trivial o sa apara oricum.
Daca o sa dai prima jumatate din prima afara din competitie, nu vor mai veni a doua oara.
0

#74 Useril este offline   cristake 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 672
  • Inregistrat: 01-December 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 27 March 2012 - 08:41 AM

E prima oara cand aud de acest sistem.
Lumea plateste taxe de concurs pentru a se da pe pista. Pentru toti trebuie sa existe acelasi numar de manse de calificare si finale. Daca sunt minim 3 piloti se tine si finala X.
Conform EFRA intre startul a doua manse consecutive trebuie sa existe 45 min.
Proud member of MRT Club
0

#75 Useril este offline   Mario Coci 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 65
  • Inregistrat: 02-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Italia
  • Interests:Auto

Postat 27 March 2012 - 10:58 AM

Vezi postareaovidiugm, la 27 March 2012 - 12:46 AM, a spus:

Care ar fi logica eliminarii pilotilor dupa prima mansa de calificare?

De exemplu tu esti un pilot de top 10, bati drumul, 500km sa zicem, pana la concursul din alt oras. In primul tur al primei manse de calificare cand toata lumea este disperata intra unul in tine si iti rupe masina (ca in calificari e toata lumea la gramada, e greu sa faci grupe echilibrate valoric). Automat esti scos din concurs si ai facut drumul (si ai platit taxele) degeaba? Ce faci, iti strangi bagajele si pleci acasa?


Logica este redata la ps1 ... a fi pilot de top 10 nu inseamna doar a face cei mai buni timpi alergand singur pe pista. Trebuie sa ai viteza de reactie in a evita coliziunile, viziune de ansamblu, experienta, etc. Exemplul meu cu 44 piloti era unul maximizat pentru a se intelege radicalitatea masurii. Probabil cifrele se invart la 20 chiar si mai putin pe la noi. Eliminarea este menita sa scoata din concurs pilotii nepregatiti sau acele persoane care pot deranja concursul in toate cele 3 manse de calificari(aici putem include pe acei lenti, care trebuie sa se dea la o parte si nu o fac cand trec pe langa ei acei ”piloti de top”). Daca un concurs are 15 concurenti la care tu elimini in prima mansa 3 ... ma indoiesc ca un ”pilot de top” va fi printre ei ... e posibil dar probabilitate mica ... mai e si ghinion cate o data !
Referitor la ultima intrebare ... nu pleci! dai o mana de ajutor organizatorului, prietenului pilot venit fara mecanic, etc. ”Drumul prin padure nu e pentru toti la fel ... unul are frica de intuneric si nu intra, altul se impiedica la intrare, pe unul il mananca ursul la jumatate si altii ajung la capat ... se cheama selectie naturala. Crezi ca toti pilotii de top 10 au ocupat pozitii la toate concursurile participate mai bune de locul 10 ... Ma indoiesc !

Spor si sa ne auzim de bine ... eu am expus o opinie!
0

#76 Useril este offline   Mario Coci 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 65
  • Inregistrat: 02-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Italia
  • Interests:Auto

Postat 27 March 2012 - 11:11 AM

Vezi postareaDiesel, la 27 March 2012 - 08:36 AM, a spus:

Ai sa vezi 44 de piloti la noi cand o sa ii platesti tu pe ei... pardon... cred ca nici atunci.
Limbajul trivial o sa apara oricum.
Daca o sa dai prima jumatate din prima afara din competitie, nu vor mai veni a doua oara.

1. Nu se stie ce ne rezerva viitorul ... acum nu o sa vezi 44 pentru ca a cumpara un material complet de competitii pentru o singura clasa trebuie sa muncesti cu anii sa ii strangi printre rate si cheltuieli ... dar sa fim optimisti ... acum 10-15 ani nu strangeai mai mult de 10, 15 ... acum daca organizarea e facuta bine si mediatizata de ajuns ... cred ca ajungem la 20 chiar si mai bine.
2. Cand esti in masina 1:1 si iti taie calea unul, te enervezi si injuri chiar daca langa tine e soacra careia vrei sa faci impresie ... nu te poti abtine in fata instinctului de competitivitate ... ne domina ! Dar sa existe dorinta de a te abtine ... si de multe ori sa se auda ... ba prostule ce p... si sa te opresti aici la ultimul p constientizand ca oricat ai fi de nervos ... adaugarea lui ”u” si a restului familiei te pot trimite acasa.
3.In mod logic ... daca valoarea cheltuielii cu prezentarea la concurs nu e asa de mare ... cred ca vor mai veni (nu devine frustrant din prima ... poate din a doua sau mai bine). Insa pentru un concurs de campionat puternic (eventual national si chiar mai mult) eu zic ca se preteaza. Pentru un open ce are ca premiu o cupa si o hartie colorata sigur nu ... dar ia gaseste un sponsor (sau mai multi) care sa ofere premii de cateva mii de euri ... mentalitatea se schimba ... ”acum am avut ghinion ... data viitoare ii sparg!” ... motivatia face totul. Daca eu organizez un concurs cu 10.000 euro premiu o data pe luna in acest sistem. Concursul se desfasoara corect, doar ca tu ai ghinion ... nu o data cu de 3 ori ... pierzi in ianuarie, februarie si martie ... nu mai vii in aprilie? si ghinionul asta cat poate sa tina?
Vezi ca se schimba termenii discutiei? ... am exagerat cu premiul ca sa intelegi discutia despre motivatie.
0

#77 Useril este offline   Mario Coci 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 65
  • Inregistrat: 02-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Italia
  • Interests:Auto

Postat 27 March 2012 - 11:26 AM

Vezi postareacristake, la 27 March 2012 - 08:41 AM, a spus:

E prima oara cand aud de acest sistem.
Lumea plateste taxe de concurs pentru a se da pe pista. Pentru toti trebuie sa existe acelasi numar de manse de calificare si finale. Daca sunt minim 3 piloti se tine si finala X.
Conform EFRA intre startul a doua manse consecutive trebuie sa existe 45 min.

Lumea se poate da pe pista si in afara concursului. Repet, era o opinie, iar treaba cu mansa eliminatorie e ”furata” din formula 1 ... iar sincer ... cheltuieli mai mari de deplasare ca acolo ... nu cred ca exista in competitiile auto/automodelistice. Crezi ca unui pilot de top 5 nu de top 10 ... i-a convenit cand a iesit din concurs in prima mansa de calificare? Sau chiar si in a doua (se mai elimina inca 5 sa ramana la 12) ... ”mansa 1 din 24 raman 17 ; mansa 2 din 17 raman 12; mansa 3 primii 10 se lupta pentru pozitia de plecare in cursa finala”
2. Finala e ”numai una” restul e cancan ... finala mica, finala mare, finala b, finala pierzatorilor ... sunt doar resurse de a prelungi agonia unor pierzatori(de moment sau continuu) sau a unor persoane ce nu pot face performanta de varf si sunt doar mediocri). Poate sunt prea selectiv/dur in obordare (desi de multe ori fiecare din noi(chiar si eu), in multe activitati intreprinse, suntem mediocri ... trebuie doar sa fim constienti si sa nu ne mintim ... ”da frate, atata pot ... asta e” ... in nici un caz ... ”am intarziat draga ca am tras finala b ... sa vedem cine e cel mai slab / cel mai prost din parcare”)
Efra zice 45 minute intre doua mansa consecutive ale aceleasi grupe sau oricare 2 manse (m-ai prins cu lectia nepregatita :p).
0

#78 Useril este offline   ovidiugm 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1031
  • Inregistrat: 02-September 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 27 March 2012 - 03:43 PM

Sincer eu cred ca toata lumea trebuie sa se dea. Sunt de acord, finala e numai una intr-adevar, dar sa stii ca si finalele B, C etc sunt disputate si dupa parerea mea reprezinta sansa unor piloti tineri sau pur si simplu incepatori de a se forma.

Vezi postareaMario Coci, la 27 March 2012 - 10:58 AM, a spus:

Logica este redata la ps1

N-am inteles asta?
Masinute de jucarie. Pe bani adevarati.
0

#79 Useril este offline   Mario Coci 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 65
  • Inregistrat: 02-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Italia
  • Interests:Auto

Postat 27 March 2012 - 03:44 PM

Ca urmare a polemicii rezultate din mansa 1 eliminatorie si datorita obiectiilor dumneavoastra azi am adaugat o alternativa destul de interesanta ramasa inca in stadiul de editare si cizelare. Suna ceva de genul:

Pentru ca mansa 1 eliminatorie sa nu creeze dificultati in atragerea pilotilor pentru viitoare concursuri se poate opta ca primele 3 rezultate ale mansei 1 sa califice pilotii direct in finala … iar in urma manselor urmatoare sa se dispute doar restul locurilor ramase disponibile (3-7 locuri). Astfel mansa 1 nu mai are caracter eliminatoriu ci tip ”over-pass” ajutand pilotii performanti sa treaca peste celelalte etape necesare calificarii in finala.

ps. parerea mea e ca mansa eliminatorie ar fi rezolvat problema timpului acordat desfasurarii unei competitii ... indiferent de numarul de inscrisi. Insa cum la noi nu e problema ca vin prea multi ci chiar viceversa, ramane sa adaptez noua idee. Am editat-o aici in forma bruta. Astept alte sugestii despre ce poate fi adaugat sau eliminat. De asemenea, consider ca importanta marita oferitei mansei 1 de calificari este justificata ... vii cu modelul de acasa, ai avut timp destul sa il pregatesti in conditii optime ... celelalte manse pot fi subiective in evidentierea potentialului de pilotaj (se deterioreaza materialul de concurs, intervim o multime de factori ce pot afecta aceasta metoda de masura numita ”concurs”).
Spor si sa ne auzim de bine!
0

#80 Useril este offline   Mario Coci 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 65
  • Inregistrat: 02-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Italia
  • Interests:Auto

Postat 27 March 2012 - 03:47 PM

Vezi postareaovidiugm, la 27 March 2012 - 03:43 PM, a spus:

Sincer eu cred ca toata lumea trebuie sa se dea. Sunt de acord, finala e numai una intr-adevar, dar sa stii ca si finalele B, C etc sunt disputate si dupa parerea mea reprezinta sansa unor piloti tineri sau pur si simplu incepatori de a se forma.


N-am inteles asta?


la ps1. din postul pe marginea carui discutam, am descris motivul utilizarii mansei 1 eliminatorie ... ”optiune creeata pentru a delimita rapid pilotii amatori de cei valorosi si a selecta oarecum calitatea competitiei.”
0

#81 Useril este offline   ovidiugm 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1031
  • Inregistrat: 02-September 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 27 March 2012 - 03:56 PM

Ok, gandeste-te ca de fapt calificarile, pe langa formarea finalelor, au si alt rol. Dat fiind ca la noi pistele sunt create ad-hoc, reprezinta si oportunitatea pilotului de a se familiariza cu circuitul si a seta masina corespunzator. Daca tu din prima calificare ajungi in finala A si altii care au parcurs traseul de trei ori, in toate cele trei calificari ajung tot cu tine in A, e posibil sa ai o problema cand incepe finala si aia o sa faca doua ture in plus fata de tine :D.

Cea mai buna dovada este ca de-a lungul calificarilor timpii pilotilor in general se imbunatatesc :D.

De ce incercam sa reinventam roata? Pentru competitii cu foarte multi participanti se foloseste deja cu succes tipul de concurs "christmas tree": http://news.efra.ws/...race_format.pdf
Masinute de jucarie. Pe bani adevarati.
0

#82 Useril este offline   Mario Coci 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 65
  • Inregistrat: 02-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Italia
  • Interests:Auto

Postat 27 March 2012 - 04:04 PM

Vezi postareaovidiugm, la 27 March 2012 - 03:56 PM, a spus:

Ok, gandeste-te ca de fapt calificarile, pe langa formarea finalelor, au si alt rol. Dat fiind ca la noi pistele sunt create ad-hoc, reprezinta si oportunitatea pilotului de a se familiariza cu circuitul si a seta masina corespunzator. Daca tu din prima calificare ajungi in finala A si altii care au parcurs traseul de trei ori, in toate cele trei calificari ajung tot cu tine in A, e posibil sa ai o problema cand incepe finala si aia o sa faca doua ture in plus fata de tine :good:.

Cea mai buna dovada este ca de-a lungul calificarilor timpii pilotilor in general se imbunatatesc :D.

De ce incercam sa reinventam roata? Pentru competitii cu foarte multi participanti se foloseste deja cu succes tipul de concurs "christmas tree": http://news.efra.ws/...race_format.pdf

Ceea ce spui e adevarat ... mansele de calificare sunt o buna oportunitate de a te pregati mai bine pentru finala in cazul in care nu esti familiarizat cu pista. Ca orice lucru in viata ... avantaje si dezavantaje :D)
0

#83 Useril este offline   bolocang 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 800
  • Inregistrat: 13-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Buc

Postat 28 March 2012 - 07:14 AM

Eu propun sa platim doar taxa de inscriere, sa nu ne dam deloc si sa mergem la ............ . mai bine propun sa se desfiinteze toate concursurile din Romania ( de ce sa se tina daca nu sunt decat 20 participanti), sa omoram arbitrii si personalul federatiei .

Si celor care tot vin cu idei "bune" sa le tragem la ....
XRAY XB 4
XRAY T4
XRAY T3 2012
XRAY T3 2012
XRAY NT1
XRAY XB808e
XRAY M18 PRO
SCHUMACHER CAT SX 3
SCHUMACHER Mi4Lp
Team Durango DESC 410
Team Durango DESC 410
SERPENT S120LT
0

#84 Useril este offline   cristake 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 672
  • Inregistrat: 01-December 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 28 March 2012 - 11:08 AM

Vezi postareabolocang, la 28 March 2012 - 07:14 AM, a spus:

Eu propun sa platim doar taxa de inscriere, sa nu ne dam deloc si sa mergem la ............ . mai bine propun sa se desfiinteze toate concursurile din Romania ( de ce sa se tina daca nu sunt decat 20 participanti), sa omoram arbitrii si personalul federatiei .

Si celor care tot vin cu idei "bune" sa le tragem la ....

Tie ar trebui sa-ti dea cupa de cand te inscrii...
Proud member of MRT Club
0

#85 Useril este offline   Diesel 

  • Diesel
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2848
  • Inregistrat: 29-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:www.mrtclub.ro

Postat 28 March 2012 - 11:36 AM

Vezi postareacristake, la 28 March 2012 - 11:08 AM, a spus:

Tie ar trebui sa-ti dea cupa de cand te inscrii...


Daaa, una de excavator!!!
0

#86 Useril este offline   Skull Piler 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 127
  • Inregistrat: 12-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 28 March 2012 - 05:23 PM

Regulamentul e binevenit si cred ca trebuie respectat si aplicat nu doar in litera, cat si in spiritul lui; vrem o competitie civilizata si fair play.
MotoSport Racing Team
-HoBao Hyper 8.5 Pro IC Buggy
-HoBao Hyper 8.5 Pro IC Rally Game
-HoBao Hyper ST Pro IC Truggy
-Robitronic Avid 1/10 Electric Touring
-Spektrum DX3R
-AMBrc: 7852437
-*Nu trag pe ploaie; Nu trag prin balti!
0

Arata acest topic


  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3


Raspuns rapid

  

11 useri citesc topicul
0 membri, 11 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro