Sbach 342 1400mm Balsa Sfaturi
#61
Postat 11 January 2014 - 05:38 PM
Sbach:
IMG_20140111_124612.jpg (491.51K)
Number of downloads: 89
#62
Postat 11 January 2014 - 05:40 PM
Uf cat poate hali OS-ul ala!!!...550cc in cam 15 - 16 minute le papa...dar are forta nu gluma...
IMG_20140111_145107.jpg (428.13K)
Number of downloads: 110
#63
Postat 12 January 2014 - 12:29 AM
#65
Postat 13 January 2014 - 06:46 PM
Concluzia - zboara bestial, fasnet, rapid, lent, cum e pilotat.
#66
Postat 13 January 2014 - 09:22 PM
Elice 12x6 la motor de OS 160??? :wacko:
Bafta oricum
Numai bine
#68
Postat 14 January 2014 - 06:10 PM
Se pune problema care zboara mai elegant. Electricul (care era cat pe ce sa ma trimita pe jos acasa) sau termicul.
IMG_20140114_151902.jpg (428.52K)
Number of downloads: 51
#69
Postat 14 January 2014 - 06:14 PM
Spre finele zborului de azi, cu putin inainte de a cauta pe cineva sa ma impinga...
IMG_20140114_152024.jpg (395.28K)
Number of downloads: 91
#70
Postat 14 January 2014 - 06:26 PM
Mihai_supy, la 14 January 2014 - 06:14 PM, a spus:
Spre finele zborului de azi, cu putin inainte de a cauta pe cineva sa ma impinga...
IMG_20140114_152024.jpg
Cumpara-ti si tu o baterie noua la masina,ca se pare ca multe zile nu mai are :)
#71
Postat 14 January 2014 - 06:32 PM
Prezenta obligatorie sau mai sigur iti dau ordin.Ai inteles.
#72
Postat 15 January 2014 - 09:26 PM
Partea 1
Partea 2
Dragut....
Al meu a zburat si astazi, si i-am facut ultimele ajustari la motor...putin mai in stanga....Acuma cand pun motor doar creste viteza si nu se schomba traiectoria de zbor, Am gasit si pozitia acumulatorului in fuselaj in asa fel incat si pe fata si pe spate nu este dependent de cat gaz are. INCEPE SA-MI PLACA jucaria asta. Nu e el motorizat pentru 3D hard, dar face rolling harrier, hover aproape in blana, si ce e cel mai dragut, zboara foarte precis. Tonoul lent e o placere. Poate reusesc sa-l conving pe Alex sa ma filmeze...
#74
Postat 16 January 2014 - 05:27 PM
Setup-ul imi asigura cam 16-18 minute de zbor mai mult pe verticala. Nu e setup de 3D, dar, face hover, dar cu motorul in balana. Sa-i vina elicile si mai vedem.
Poate un 5S dar mai mic ca si capacitate, poate un motor ceva mai mare. Deocamdata sunt incantat cu ce am, si ma uit din ce in ce mai mult la unul de 1,8m, ca asta de aici. Vedem, ca mai trebuie facut loc.
#76
Postat 16 January 2014 - 10:02 PM
Totusi - de ceva vreme zbor ARF-uri - zboara excelent, dar, nu e aceeasi satisfactie ca atunci cand am zburat la RR cele trei modele Cloud Dancer..pe unde or fi ele acuma.
Pe unde o fi modelul asta acuma...
RR2012_ 015.JPG (394.19K)
Number of downloads: 78
#77
Postat 19 January 2014 - 08:25 PM
A primit si o elice mai hoata, 13x4. A zburat si cu o elice TP AP12x6, si cu 12x6 APC pentru termic. Desi ambele sunt 12x6, APC-ul ramane APC. M-am decis sa nu mai dau banii pe altceva. Asa ca are un APC 13x4. Consumul ar trebui sa fie cam acelasi. Vedem maine.
IMG_20140119_201558.jpg (367.43K)
Number of downloads: 67
#78
Postat 14 August 2014 - 01:06 PM
Conurile s-au dovedit o prostie. Toate vibreaza, asa ca am renuntat. La tentativa de zbor de zilele astea - s-a retezat put si simplu axul servoului directiei (HS 635HB) A promit cateva zeci de grame in plus, un alt servo, HS 645MG. Asta nu se va mai rupe.
#80
Postat 20 August 2014 - 08:09 AM
#81
Postat 25 September 2014 - 08:07 PM
La ultima tentativa de decolare, i-a sarit elicea. Sistemul de prindere (gen furculita) era deja obosit. Urmarea - panoul parafoc dezlipit. REparat pe camp cu epoxi. Asteptat reactia, remontat totul, verificat la sol...a sarit axul si odata cu el si motorul...Urmarea. Uf...cateva fisuri si cateva rupturi in structura din fata a fuselajului. Venit acasa, suparat, desfacut tot, facut poze, si demarat amplul proces de "Chirurgie plastica reparatorie", si in cateva re, fiecare bucatica a fost scoasa si pusa la locul ei. Apoi, pnetru siguranta, am placat tot ansamplul din fata cu balsa de 1mm. Cred ca am adaugat cam 30-40 de grame la model, dar acuma inclusiv un motor termic se poate monta.
o sa vina si pozele...
#83
Postat 25 September 2014 - 08:14 PM
public 2.jpg (393.99K)
Number of downloads: 66
#84
Postat 25 September 2014 - 08:15 PM
public 3.jpg (369.15K)
Number of downloads: 48
La final remontat totul, srans elicea pana a curs apa....si e neschimbat pe exterior....zace pe perete...
#85
Postat 25 September 2014 - 08:24 PM
public 4.jpg (424.96K)
Number of downloads: 48
Ideea e ca reparatiile nu au lasat nici o urma vizibila. Totul e ca si la inceput, unghiul motor e acelasi, doar ca a mai primit cam 40 de grame cu totul. Acuma e mult mai rigid in partea din fata, iar motorul nu se mai misca...(conul e intotdeauna in aceeasi pozitie). Totusi mai trebuie ceva greutate in bot pentru celilati doi acumulaoti din stocul meu, adica 4S 2500mah. (cu aia se echilibreaza doar cu amandoi odata). Modelul asta are coada foaret grea...(desi modelul RTF este mult mai usor, dar si mai frunos fata de "fratele" lui, cu aceleasi dimensiuni, Mx-ul care e motorizat OS 55AX, si clar, zboara mult mai elegant...
Lectia invatata - trebuiesc verificate toate suruburile dupa o stationare mai lunga...si mai ales repus "thread look" in suruburiel miscate!.
#86
Postat 26 September 2014 - 11:20 AM
Zbor Extra mare,ma dau in acrobatii "si mai mare",dau sa fac "touch&go" maret,jmeker, se aude ceva urat cand ating solul,dau sa ridic modelul turat binisor si zboara aschii din XOAR-ul 28x10.Norocul a fost ca s-a oprit motorul(probabil din socul ruperii elicii sau din reducerea brusca a turatiei) si fiind la 6 m inaltime am aterizat fara pagube( adica pagube au fost o elice noua e 200 roni).Am verificat totul deoarece la 12 CP o descentrare de o secunda smulge tot
ansamblul de bot. :pardon: :ph34r:
#87
Postat 26 September 2014 - 03:43 PM
Elicea - echilibrata. Intotdeauna le verific. Pe vremuri le faceam cu raspila din lemn de fag...dar alea erau alte vremuri...
#88
Postat 29 September 2014 - 04:07 PM