Model Vlaicu Rc
#92
Postat 01 June 2012 - 03:53 AM
Am senzatia ca fara picaj, cu motorasele epocii nici nu ar fi putut face looping. Oricum, nu prea avea toata tigla pe casa baiatul, putand sa rupa f usor aeroplanul respectiv.
#93
Postat 04 June 2012 - 02:37 PM
#94
Postat 04 June 2012 - 03:33 PM
#95
Postat 04 June 2012 - 04:02 PM
Ca material lemnos sigur p el Lemn de pin uscat (cu fibra milimetru langa milimetru)
Un sfat as putea sa-ti dau ,Fratii Georgescu de la Brasov au multe sa ti spuna zic eu dupa cate i cunosc despre Vlaicu II.
Vreau sa ti trimit o carte AUREL VLAICU Viata si Opera 1973 Ed Militara daca nu o ai .
tel 0723352459
stima
#96
Postat 04 June 2012 - 06:46 PM
andu, la 04 June 2012 - 04:02 PM, a spus:
Ca material lemnos sigur p el Lemn de pin uscat (cu fibra milimetru langa milimetru)
Un sfat as putea sa-ti dau ,Fratii Georgescu de la Brasov au multe sa ti spuna zic eu dupa cate i cunosc despre Vlaicu II.
Vreau sa ti trimit o carte AUREL VLAICU Viata si Opera 1973 Ed Militara daca nu o ai .
tel 0723352459
stima
Salut! Apreciez mult insa problema este ca ma aflu inca in Italia...Doar daca o ai scanata si as putea s-o descarc de undeva.Bineinteles ca as fi fericit sa pot intra in posesia mai multor informatii despre acest aparat care,pur si simplu nu vrea sa-mi iasa din suflet.Trec printr-o perioada foarte grea si la un moment dat am fost tentat sa renunt.Acest proiect i-mi da destule batai de cap dar,in acelasi timp,tot el ma calmeaza!S-auzim de bine si,eventual tinem legatura!
#98
Postat 04 June 2012 - 08:04 PM
MRX, la 04 June 2012 - 03:33 PM, a spus:
O sa incerc asa cum ai sugerat cu toate ca apare alta problema:nichelatul!!!Alta problema cu realizarea inelului ce acopera motorul.Din ce material era facut cel original?
#104
Postat 05 May 2014 - 09:32 PM
S-a facut pina la urma aeromodelul radiocomandat Vlaicu II zburator sau nu?
[
/quote]
Inca nu, din pacate...Multe altele de rezolvat inaintea pasiunii.In schimb,am construit un Vlaicu park flyer,un ,,cobai''pentru experimente,la scara 1:10. O sa postez si fotografii,imediat ce le fac si,cu putin noroc,weekendul urmator voi face si proba de zbor care,bineinteles,va fi filmata. Voi reveni cu amanunte.Spor la construit tuturor!
#111
Postat 11 May 2014 - 02:22 PM
PS.poza cu profundorul rupt
#112
Postat 12 May 2014 - 05:21 AM
Sugestii:
1. Mărește deriva. În realitate era mult mai mare, tocmai pt a compensa instabilitatea pe direcție.
2. Mărește numărul de hobane pe fiecare lonjeron, de la 2 la 6 (minim).
3. Mai rotunjește puțin capetele de plan, ca la cel real. Plus, fă, ca la cel real, pânză separată pe aripă și pe capătul planului.
4. Coboară CG: a. fă rocada între acumulator și servo. b. dacă poți, încearcă să pui motorul la locul lui și să faci transmisie între motor și axul intermediar.
5. Rigidizează cu mai multe hobane ansamblul profundor-direcții.
6. Mai mărește unghiul diedru.
Pun patru poze din care să te orientezi mai bine cu privire la proporțiile dintre suprafețele împânzite. Este f important să le respecți. Încearcă să copiezi fidel vederea de sus (de fapt, de jos).
Ca orientare, tubul de Al avea 4m de la profundor la bordul de atac al aripii. Lonjeroanele aripii, tot 4m. Anvergura era de 9-9,15m. Lungimea totală a tubului de Al era de 10m.
Succes!
Aceasta postare a fost editata de MRX: 12 May 2014 - 05:23 AM
#117
Postat 12 May 2014 - 03:59 PM
#118
Postat 12 May 2014 - 04:07 PM
#119
Postat 12 May 2014 - 04:49 PM
Ai prins ideea cu profundorul. Avea anvergura mai mare decât în desenenele făcute de Gheorghiu, Bobocel și Robănescu. Același păcat l-a păstrat și replica din 1977, pt film. Fă-l 300x110mm. Plus stabilizatorul și deriva mai mici ca în realitate.
Deci, fă modificările astea plus diedrul mărit (Vlaicu, la aeromodelul lui, avea un diedru imens). Se justifică datorită dimensiunilor f mici (chestie de nr Reynolds).
#120
Postat 12 May 2014 - 06:42 PM