Modelism - RHC Forum: Drona FPV - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 6 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Ultima »

Drona FPV

#61 Useril este offline   Dragos Avramescu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 528
  • Inregistrat: 01-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Tineretului
  • Interests:Schi, aeromodelism

Postat 08 December 2011 - 05:16 PM

Vezi postareaold-boy, la 07 December 2011 - 10:07 PM, a spus:

@Dragos Avramescu este un Clark Y de adevaratele pe sabloane, acum cat de aproape de adevar a ramas dupa taiere cu fir dupa sablon si nu pe CNC si acoperit cu balsa asta nici d-ul Clark nu o sa ne poata spune. Nu am facut nici un fel de calcule am mers pe principiul facem si vedem ce iese, daca nu va iesi nimic macar ne-am distrat :blush:

Stai linistit, ca ceva o sa iasa. Oricum, daca unghiul de calaj e prea mic, trebuie trimat profundorul si rezultatul este acelasi, doar scazand (putin) randamentul ampenajului.
Unghiul de calaj este cu atat mai mare cu cat modelul este mai greu de bot. Un model greu de bot este mai stabil, dar mai putin manevrabil, si in plus e posibil ca ampenajul sa nu poata presa suficient ca sa tina botul in sus, asta de obicei inseamna viteza mare la aterizare.
0

#62 Useril este offline   SerjuRO 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 887
  • Inregistrat: 23-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:Familia, aero, navo...

Postat 13 December 2011 - 08:43 AM

Am fost ieri si am decupat cu laser panourile fuselajului.
Calitatea este ireprosabila, totusi a trebuit sa slefuiesc toate partile din panouri care vor fi lipite intrucat laserul lasa cenusa la taiere....
Intrucat am construit in prealabil mai multe ,,machete" din carton ale fuselajului, nu ar trebui sa intampin greutati la asamblare...
Am primit sfatul sa lipesc panourile unul de celalalt cu aracet (PVA), nu cu CA sau alti adezivi.
Cateva dintre panouri si puntea principala le-am facut din placaj de 3mm multistrat si restul din placaj de 3mm simplu si 2mm simplu.
Asa nelipite, piesele de placaj cantaresc 200grame............mult sau putin ?
Cum ziua de 1 ian 2012, stabilita pt maiden flight , se apropie, i-om da bataie................:good:



...



...

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSC02676.JPG
  • Imagine atasata: DSC02675.JPG
  • Imagine atasata: DSC02674.JPG
  • Imagine atasata: DSC02672.JPG
  • Imagine atasata: DSC02677.JPG
  • Imagine atasata: DSC02678.JPG
  • Imagine atasata: DSC02679.JPG
  • Imagine atasata: DSC02680.JPG

0

#63 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 13 December 2011 - 02:05 PM

Arata tare frumos, este, cum a spus Flypol, precum o catedrala.
Pentru adezivi, materiale, tehnici, etc, etc, puteti, daca vreti, sa aruncati o privire aici:
http://www.airfieldmodels.com/
http://www.airfieldm...lding/index.htm
Aracetul este cel mai bun. Sunt indragostit de cel de la SIG. Dupa uscare este transparent, se intareste foarte repede, se poate smirghelui, este ieftin, ce mai, panaceu universal.
Multa, multa bafta.

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 13 December 2011 - 02:06 PM

0

#64 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 13 December 2011 - 02:14 PM

Partea proasta este ca ce cunosc eu drept aracet aici local este alb, nu se intarese niciodata perfect, ramane ca o guma, de slefuit nici nu ma gandesc.
Pentru mine ce ati descris dumneavoastra se cheama UHU Hart, dar sigur nu e aracet.
... cu picioarele pe pamant ...
0

#65 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 13 December 2011 - 02:23 PM

Cel de la SIG:
http://www.greathobb...rod_id=SIGSB003
Altele:
http://www3.towerhob...?&I=LXHS61&P=ML
http://www.greatplan...s/gpmr6160.html
Cu mica observatie ca cel de la Great Planes, excelent de altfel, are o culoare galbuie dupa uscare.
Multa, multa bafta.

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 13 December 2011 - 02:25 PM

0

#66 Useril este offline   SerjuRO 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 887
  • Inregistrat: 23-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:Familia, aero, navo...

Postat 13 December 2011 - 02:34 PM

Va multumesc pt ajutor, am vazut ca SIG Bond este de fapt RASINA ALIFATICA, NU ARACET (PVA - poliacetat de vinyl)....
Am vazut in magazine asa ceva Adeziv lemn Nu stiu care varianta e cea corecta pt mine.........
0

#67 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 13 December 2011 - 02:46 PM

Eu stiu ca este aracet. Sa ma insel? Nu cred. Uite ce spune si site-ul minune:
http://www.airfieldm...aliphatic_resin
Multa, multa bafta.
0

#68 Useril este offline   SerjuRO 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 887
  • Inregistrat: 23-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:Familia, aero, navo...

Postat 13 December 2011 - 02:58 PM

Nu va inselati, atat ca ceea ce am gasit in Romania are ca baza poliacetatul de vinil, nu rasina alifatica ca si aracetul de la SIG.
Probabil si acestea sunt bune pt lipit placajul dar intr-adevar nu se usuca la o consistenta dura, care se poate slefui, ci raman flexibile.
Mai studiez........
0

#69 Useril este offline   SerjuRO 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 887
  • Inregistrat: 23-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:Familia, aero, navo...

Postat 13 December 2011 - 03:32 PM

Ia uitati ce am gasit despre aracet Referat
0

#70 Useril este offline   ALEX2007_BZ 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 395
  • Inregistrat: 07-February 08
  • Gender:Male
  • Location:buzau

Postat 13 December 2011 - 05:00 PM

Ia wood expres de la moment.Se intareste repede si e beton , e transparent dupa uscare, se slefuieste perfect.http://www.moment.bg/files/7212/8508/7233/Express_750g_RO-SRB-BG_b.jpg
Orice poate zbura..............DACA II PUI UN MOTOR DESTUL DE MARE
0

#71 Useril este offline   incepatoru 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2862
  • Inregistrat: 30-May 09
  • Gender:Male
  • Interests:aero

Postat 13 December 2011 - 05:30 PM

Vezi postareaALEX2007_BZ, la 13 December 2011 - 05:00 PM, a spus:

Ia wood expres de la moment.Se intareste repede si e beton , e transparent dupa uscare, se slefuieste perfect.http://www.moment.bg/files/7212/8508/7233/Express_750g_RO-SRB-BG_b.jpg

..e sooper am lucrat si eu cu el si am avut si o experienta ..cineva mi-a zis ca pot lipi balsa de polister cu el ..nu am crezut dar experienta te invata ..am facut o pereche de aripi pentru un EXTRA LEKI si ce sa credeti ..(dupa cazatura pe care i-a dat-o proprietarul, din haveon nu a mai ramas decat ...aripile restul lemne de gratar)
0

#72 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 13 December 2011 - 07:11 PM

Vezi postareaSerjuRO, la 13 December 2011 - 03:32 PM, a spus:

Ia uitati ce am gasit despre aracet Referat




Deci ceea ce utilizez nu-i aracet...
Multumesc frumos.
0

#73 Useril este offline   vld 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 244
  • Inregistrat: 20-January 08
  • Gender:Not Telling

Postat 13 December 2011 - 09:30 PM

Vezi postareaALEX2007_BZ, la 13 December 2011 - 05:00 PM, a spus:

e beton... ... se slefuieste perfect.


Imi dai voie sa nu cred nici una nici alta?

Aceasta postare a fost editata de liviu_vladut: 13 December 2011 - 09:31 PM

0

#74 Useril este offline   SerjuRO 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 887
  • Inregistrat: 23-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:Familia, aero, navo...

Postat 13 December 2011 - 10:30 PM

Pana la urma am luat Moment Wood Waterproof D3, sper sa fie ok.
Am incleiat panourile fuselajului si le-am lasat la intarit.
Deja dupa 1 ora , adezivul a devenit transparent, chestie misto de altfel.
Ramane sa vad daca dimineata va fi intarit de tot si se va putea slefui sau va ramane semi-elastic...
Priza primara o face destul de rapid, am inaintat bine cu panourile.

PS nu am luat variante gen Express sau Moment Fix intrucat am nevoie ca adezivul sa penetreze cat de mult in fibra lemnului, nu sa se intareasca in cateva minute doar la suprafata...
0

#75 Useril este offline   SerjuRO 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 887
  • Inregistrat: 23-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:Familia, aero, navo...

Postat 14 December 2011 - 11:30 AM

Se pare ca adezivul cumparat de mine e ok, se usuca incolor si destul de rigid.
Am inceput sa inchid pe alocuri fuselajul cu ,,zabrele" de brad, acolo unde am observat ca ar fi nevoie prin torsionarea machetei de carton....
Treaba a inceput sa mearga bine !

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSC02684.JPG
  • Imagine atasata: DSC02683.JPG
  • Imagine atasata: DSC02682.JPG
  • Imagine atasata: DSC02681.JPG

Aceasta postare a fost editata de SerjuRO: 14 December 2011 - 11:30 AM

0

#76 Useril este offline   pccdtk 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1747
  • Inregistrat: 09-June 02
  • Gender:Male
  • Location:Chitila
  • Interests:Aeromodelism ; Simulatoare RC ; Modelare 3D

Postat 14 December 2011 - 11:32 AM

Arata din ce in ce mai bine !!! SPOR !!!
0

#77 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 14 December 2011 - 02:03 PM

Subscriu la cele spuse mai sus, dar as face, daca imi permiti, cateva mici observatii:
-baghetele din diagonale trebuiesc ajustate pentru a face contact cu panoul. Stratul de adeziv trebuie sa fie minim. Ceva in genul:
http://www.rhcforum....dpost__p__86901
-cred ca ar fi bine sa utilizezi baghete din balsa. Ma gandesc la greutate. Fiecare gram castigat poate fi utilizat pentru sarcina utila, zic si eu.
-In locul hartiei ar fi mai potrivit sa utilizezi bolduri subtiri. Daca nu poti sa le infigi in brad... vezi ce buna era balsa?...le infigi, oblic, in placaj, doua cate doua, la fiecare imbinare.
Multa, multa bafta.

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 14 December 2011 - 02:04 PM

0

#78 Useril este offline   ALEX2007_BZ 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 395
  • Inregistrat: 07-February 08
  • Gender:Male
  • Location:buzau

Postat 14 December 2011 - 05:39 PM

Vezi postarealiviu_vladut, la 13 December 2011 - 09:30 PM, a spus:

Imi dai voie sa nu cred nici una nici alta?

Crezi ce vrei.
Orice poate zbura..............DACA II PUI UN MOTOR DESTUL DE MARE
0

#79 Useril este offline   SerjuRO 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 887
  • Inregistrat: 23-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:Familia, aero, navo...

Postat 16 December 2011 - 11:27 AM

Am mai lucrat cate ceva, am facut instalatia pt FPV, lipit mufe, conectori......testat........nu a iesit fum........:unsure:
Am lipit si niste balsa in bot, urmand sa dau forma finala prin slefuire.
Am lipit si boom ul in gaurile din fuselaj si nu am scurtat deloc tronsonul inca...
Am lipit suportii pt servo ampenaj, din pacate i-am pus sub puntea principala si nu vor fi accesibili pt depanare decat daca voi taia skin ul de balsa de pe burta...
Urmeaza placarea cu balsa de 1,5mm a fuselajului....parte pretentioasa mai ales la capat unde profilul se subtiaza.

...



...



...

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSC02685.JPG
  • Imagine atasata: DSC02686.JPG
  • Imagine atasata: DSC02687.JPG
  • Imagine atasata: DSC02689.JPG
  • Imagine atasata: DSC02696.JPG
  • Imagine atasata: DSC02698.JPG
  • Imagine atasata: DSC02699.JPG
  • Imagine atasata: DSC02697.JPG
  • Imagine atasata: DSC02701.JPG
  • Imagine atasata: DSC02702.JPG
  • Imagine atasata: DSC02707.JPG
  • Imagine atasata: DSC02708.JPG
  • Imagine atasata: DSC02709.JPG
  • Imagine atasata: DSC02692.JPG

0

#80 Useril este offline   pccdtk 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1747
  • Inregistrat: 09-June 02
  • Gender:Male
  • Location:Chitila
  • Interests:Aeromodelism ; Simulatoare RC ; Modelare 3D

Postat 16 December 2011 - 11:35 AM

Ce ritm de lucru !!!...incep sa cred in maiden-ul din ianuarie - BAFTA !!!
0

#81 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 16 December 2011 - 01:57 PM

Sunt sigur ca stii, doar iti reamintesc. Pentru a curba usor balsa se uda la exterior. Se va curba, aproape, singura. Bonus, adezivul nostru nu este deranjat de un pic de umiditate.
Multa, multa bafta.
0

#82 Useril este offline   old-boy 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 887
  • Inregistrat: 13-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca

Postat 16 December 2011 - 08:44 PM

Vezi postareadan_mitea, la 16 December 2011 - 01:57 PM, a spus:

Sunt sigur ca stii, doar iti reamintesc. Pentru a curba usor balsa se uda la exterior. Se va curba, aproape, singura. Bonus, adezivul nostru nu este deranjat de un pic de umiditate.
Multa, multa bafta.

Fara suparare, dar .... NU STIE :)
Este primul lui model construit din lemn (pin, placaj, balsa), deaba astept sa ajungem la infoliere :good:
Tot mai bine pe picioare cand te sprijini pe pamant
0

#83 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 17 December 2011 - 04:10 AM

Sa fie intr-un ceas bun.
Detailez un pic. Umezesti cu un tampon, pulverizator, ceva, balsa, doar pe exterior. Astepti un pic si vei vedea cum se curbeaza singura. Lipesti si fixezi cu bolduri fine. Multe si fine.
Mii de scuze pentru cicaleala, dar cred ca este bine de aruncat un ochi aici:
http://www.airfieldmodels.com/
Multa, multa bafta.
0

#84 Useril este offline   Adi-GVA 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 739
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Unde zboara avioanele

Postat 17 December 2011 - 07:23 PM

Salut Serju!
As vrea sa fac cateva sugestii (daca nu e tardiv).
Din dorinta ta de a avea o greutate redusa si mult spatiu liber la interior, ai cam facut compromisuri la zonele de rezistenta (dupa parerea mea) Unele le-ai corectat dar mai sunt zone nerezolvate, si sunt chiar vitale: (vezi poza atasata)
Ai creat un gol mare pe laterala stanga, iar acest gol este un punct cam slab mai ales ca acolo se concentreaza rezultantele unor forte si in plus vine si ceva greutate. In acea zona ai doua tipuri de forte: una de torsiune (T1) generata in axa longitudinala si una de deformare (F2) generata de greutatea echipamentelor din fata (G1). Deasupra golului ai niste celule care in plan devin niste paralelograme deformabile daca nu au cel putin o diagonala.
(T1) se rezolva cu diagonalele (D1) din poza, iar (F2) cu diagonalele (D2) montate asa cum l-eam desenat eu ca sa lucreze la compresiune.
In zona din spate ai o problema cam la fel de importanta:
Zona in care este prins tubul fuselajului este cam mica, in raport cu lungimea parghiei data de actiunea ampenajelor de la capatul tubului (fuselajul).
Forta (F1) actioneaza: sus/jos (efectul profundorului) si stinga/dreapta (directia).
Punctul (A) este articulatia (linia de rotire) iar in punctul(-B-) actioneaza forta (F1).
Panoul din (-B-) este foarte subtire si prin forma sa genereaza fortele (F3) de incovoiere a laturilor respective. Tot acel panou sustine si motorul deci....
Eu iti sugerez sa faci panoul (-B-) plin (dublezi pe cel existent cu placaj de 2-2.5mm).
Ca sa intaresti zona aia ai doua variante:
(V1)Confectionezi un element din placaj(2.5-3mm) cu diagonale
(V2) tije sau teava de carbon de 3mm (plus o diagonala)
Spor la bricolat!

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: drona.JPG

Aceasta postare a fost editata de Adi-GVA: 17 December 2011 - 07:25 PM

Fly Extreme! __EXTREME FLIGHT
0

#85 Useril este offline   SerjuRO 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 887
  • Inregistrat: 23-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:Familia, aero, navo...

Postat 17 December 2011 - 10:23 PM

Salut Adi si ma bucur ca ai consumat destul timp cu modelul nostru ( al meu si al Dlui.Pojar).
E foarte interesanta analiza ta si am sa tin cont de sugestii in masura in care le voi putea aplica.
Inca nu am placat cu balsa fuselajul, deci voi putea adauga unele zabrele suplimentare.
Ceea ce nu prea pot adauga sunt cele de pe tronsonul principal, unde voi avea nevoie de spatiu sa misc fata-spate acumulatorul de propulsie cu scopul
de reglare a CG ului.
In scopul echilibrarii cat de bune a modelului m-am hotarat sa montez emitatorul video in spatele elicii, direct pe boom...
Camera video va fi fixa pt inceput, urmand sa o echipez cu sistem pan-tilt ulterior, cand voi cumpara un receptor cu 8-9 canale.......
Printre multele probleme de rezolvat, e si problema trenului de aterizare triciclu, cu jamba in bot si 2 roti in spatele CG ului.
Oscilez intre sarma de otel si duraluminiu inca..........

Azi am montat motorul pe care l-am trecut prin ultimul panou si l-am ancorat de penultimul panou pt soliditate, cu piulite captive M3.
Trebuie sa ma concentrez pe fixarea aripii de fuselaj, am de gand sa o fac cu 4 suruburi de otel M4, urmand sa trec la realizarea ampenajului ...
Ramane problema tijelor de comanda ale ampenajului si a parghiilor aferente.
Dupa aceea voi putea face probe de centrare statica a modelului si fixarea componentelor electronice...

Hmmmm mai e muuult de facut.........
0

#86 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 17 December 2011 - 10:56 PM

Vezi postareaSerjuRO, la 17 December 2011 - 10:23 PM, a spus:

...Trebuie sa ma concentrez pe fixarea aripii de fuselaj, am de gand sa o fac cu 4 suruburi de otel M4 ...

Exclus ! Plastic, sau vei vedea cum aripa iti crapa fuselajul chiar si la o aterizare rezonabila.
... cu picioarele pe pamant ...
0

#87 Useril este offline   pccdtk 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1747
  • Inregistrat: 09-June 02
  • Gender:Male
  • Location:Chitila
  • Interests:Aeromodelism ; Simulatoare RC ; Modelare 3D

Postat 18 December 2011 - 08:11 AM

Subscriu !!! Eu am patit-o chiar la un model din depron - polistiren . La modelul tau ( din balsa-placaj ) cred ca riscul este si mai mare . Patru suruburi de 5 mm de plastic sunt mai mult decat ok .
0

#88 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 18 December 2011 - 09:24 AM

Aripa mea de 3m, pe care cativa colegi au vazut-o ieri la CET vest, sta intr-un singur surub de M4 de plastic ! la 1/3 de bordul de fuga. Greutate totala planor 1600 grame.
Cele 2 tije de 5mm de lemn care ies orizontal din bordul de atac, si intra in fuselaj, asigura contra altor tipuri de forte, nu cele legate de portanta.
... cu picioarele pe pamant ...
0

#89 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 18 December 2011 - 06:32 PM

Eu am suruburi din plastic si la trenul de aterizare, inclusiv la termice.
Multa, multa bafta.
0

#90 Useril este offline   SerjuRO 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 887
  • Inregistrat: 23-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:Familia, aero, navo...

Postat 27 December 2011 - 10:05 PM

HOHOHO MERRY CHRISTMASS !!!
Va doresc un Craciun si un An nou feiricit si plc de reusite !!!
Am mai lucrat ceva la model, am facut ampenajul, am rezolvat cablurile Bowden pt directie si profundor, am rezolvat prinderea aripii de fuselaj, am pus o tava pt VTX in spatele motorului pe boom si am inceput timid placarea cu balsa al fuselajului...
Bonus : Moshul mi-a adus ochealari FPV, Cral Zeiss CInemizer, care s-au dovedit a fi o alegere potrivita, fiind mici, usori si cu imagine buna, optica reglabila pe dioptrii independent.Multumesd pe aceasta cale arhicunoscutului aeromodelist-electronist din cetatea Baniei ....

...



...



...



...

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSC02744.JPG
  • Imagine atasata: DSC02746.JPG
  • Imagine atasata: DSC02747.JPG
  • Imagine atasata: DSC02748.JPG
  • Imagine atasata: DSC02749.JPG
  • Imagine atasata: DSC02750.JPG
  • Imagine atasata: DSC02756.JPG
  • Imagine atasata: DSC02757.JPG
  • Imagine atasata: DSC02758.JPG
  • Imagine atasata: DSC02759.JPG
  • Imagine atasata: DSC02760.JPG
  • Imagine atasata: DSC02761.JPG
  • Imagine atasata: DSC02762.JPG
  • Imagine atasata: DSC02763.JPG
  • Imagine atasata: DSC02764.JPG

0

Arata acest topic


  • 6 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Ultima »

5 useri citesc topicul
0 membri, 5 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro