Modelism - RHC Forum: cnc mill - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

• 2 Pagini +
  • 1
  • 2

cnc mill

#1 Useril este offline   ionutb71 

• Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 119
  • Inregistrat: 10-November 11

Postat 15 November 2011 - 06:56 PM

buna seara
de luni de zile tot scotocesc prin forumuri despre acest subiect."robotica" am luat-o de doua ori de la cap la cap,am umplut calculatorul cu zeci de schite si modele,incat acum,cand a venit timpul sa-mi construiesc si eu un cnc ,nu mai stiu ce varianta sa aleg.de meserie sunt electrician si am lucrat 20 de ani intr-o uzina de armament,insa am mai "bricolat" cate ceva si in domeniile conexe.asa ca sunt aici sa ascult sfaturi.
ce vreau?ceva din toate.ceva 3d in lemn dar totusi si un pic de aluminiu.trebuie sa coste cat mai putin posibil.suprafata de lucru,maxim 600/400/120.motoare 3nm si drivere 4,2A,kitul de pe hi-end.suruburi trapez 16x4,axe de 20mm si rulmenti lineari.motorul de frezare kress de 900w,dar nu e batut in cuie.
am ramas la doua modele,una de pe un sait spaniol si modelul construit de katran,bineinteles ca la scara mai mica si mai low cost.Imagine atasata: KTCNCFinal024t.jpg
0

#2 Useril este offline   ionutb71 

• Membru
  • PipPipPipPip

Postat 15 November 2011 - 07:02 PM

am niste textolit de 20mm,pot sa-l folosesc in locul aluminiului folosit la carucior ,la axa z si la masa mobila?mi s-a parut foarte dur si la acea grosime nu cred ca permite vibratii.

Thumbnail atasat

• Imagine atasata: KTCNCFinal015.jpg

0

#3 Useril este offline   ionutb71 

• Membru
  • PipPipPipPip

Postat 15 November 2011 - 07:17 PM

care ar fi punctele slabe pentru varianta cu masa de frezare mobila?aceasta varianta e mai usor de construit pentru mine.nu e nimic pus in schita, deci orice sfat e foarte bun.daca folosesc curele si fulii precum si surub trapez,masina nu devine prea lenta?sincer as prefera precizia in defavoarea vitezei,dar totusi...

Thumbnail atasat