TRex 800?
#1
Postat 15 November 2011 - 01:16 AM
Ce gasesc interesant este turbina Wren 44 second stage, care spre deosebire de generatia anterioara, a fost proiectata avand in cap OS-ul 90, deci un pic mai prietenoasa cu heli-urile din clasa .90. Astfel, gearbox-ul turbinei se cupleaza la clutch-ul standard de 700N, fara alte modificari majore. Asta permite si modificari minore la frame, NHP-ul propunand un kit de conversie, care nu difera radical de frame-ul original (ba chiar si o varianta care merge pe rezervorul standard - vezi poza cu diferenta dintre frame-uri). Mai adaugi si Kerostart-ul care simplifica, am inteles, enorm procedura de pornire, si ai un heli cu turbina destul de user-friendly. Si foarte aerisit si ingrijit lucrat (vezi foto), fata de alte variante pe care le-am vazut pana acum.
Pretul insa nu este prietenos...daca un kit de 700N iti mai permiti, sau un kit de conversie NHP (chiar si cu kerostart, e pe la 300 de euro) cu turbina nu ai cum sa o dai la pace...peste 3000 de euroi. Poate doar daca ne combinam... :rolleyes:
Oricum, asta parca-si merita cu prisosinta indicativul "800"...;)
P.S. - scuze pentru pozele cu telefonul, dar nu am dat inca de varianta lor online.
#2
Postat 15 November 2011 - 05:58 PM
In esenta dai 3000 EUR pentru sunetul de turbina (aparent merita 3000 EUR)
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#3
Postat 15 November 2011 - 09:19 PM
#4
Postat 15 November 2011 - 11:36 PM
stiganas, la 15 November 2011 - 05:58 PM, a spus:
In esenta dai 3000 EUR pentru sunetul de turbina (aparent merita 3000 EUR)
Am inteles ca pe langa sunet mai merita si mirosul.:clapping:
Deci suntem doi..."strangerea de fonduri" continua :clapping::)
#5
Postat 19 November 2011 - 02:40 PM
,,, dar ce o sa facem cand o sa-l prabuseasca cineva dintre noi - cine plateste? sau cum plateste! in rate pe toata viata...
HELI:
Spirit L16 Robbe in fuselaj Agusta 109 | Spirit L16 Robbe - clasa 550 | Taurus 50 electric clasa 600 |
Trex 600E FBL Custom Frame V.2 | Trex 600E FBL Custom Frame V.3 | Trex 600E FBL Custom Frame V.4 |
AUTO:
2buc. Buggy - ANSMANN Master Smacker 1:10 4WD electic
3buc. Truggy - ANSMANN Royal Flash 1:10 4WD electic
TX - RadioLink RC3S 2.4GHz
Proiectele mele:
Trex600E custom frame V1 - http://www.rhcforum....e/page__st__240 --- --- --- Trex600E custom frame V2 - http://www.rhcforum....e/page__st__480
Trex600E custom frame V3 - http://www.rhcforum....e/page__st__570 --- --- --- Trex600E custom frame V4 - http://www.rhcforum....e/page__st__600
#6
Postat 19 November 2011 - 07:09 PM
ceva si vinzi pe urma cu 200 Euro pe forum sau mai rau mai dai tot tu 200 ca se te "scape" cineva de el !
E ca la modelele warbird de la avioane - faci la dute vino si la cerculete cu el de ti se ia , basca emotiile de la fiecare aterizare .
Si daca iti iei doar o simpla bicicleta parca tot te indeamna ceva sa mergi fara maini, sa incerci doar pe o roata, sa pui frane scartaite pe asfalt ..... numa bunicu punea basca fara mot pe saua de la Tohan si mergea ... pe langa ea !
Parerea mea !
#7
Postat 19 November 2011 - 08:27 PM
Lasand gluma la o parte, ca realizare este deosebit. Ca e capabil de 3D ca un nitro (asa cum spun posesorii) ma duce la o singura concluzie...e mai convenabil si mai ieftin sa zbori un nitro.:clapping:
Dar ce facem cu zgomotul? Si mirosul? Gata, ma opresc...:clapping:
#8
Postat 19 November 2011 - 09:01 PM
#9
Postat 19 November 2011 - 09:36 PM
Heliurile mici nu se mai fac cu flybar (Blade, Walkera, NineEagle) si pentru cele mari au inceput sa apara unitatile de 20 USD care in curand vor fi 15 USD la HK, asa cum au prezis unii clarvazatori.
http://www.infinity-...p?cPath=152_254
rad_gaby, la 19 November 2011 - 09:01 PM, a spus:
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#10
Postat 20 November 2011 - 10:26 AM
.... deh avioanele Jet le zbori mai departe de timpane dar caliciopterele astea stau mai pe langa casa omului ca sunt "domestice" .
Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 20 November 2011 - 10:30 AM