Modelism - RHC Forum: IAR 22 no.2 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 5 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

IAR 22 no.2 Proiect de iarna (optimist)

#1 Useril este offline   bizu 

  • ---
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 14-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodele

Postat 08 November 2011 - 07:14 PM

Salutare tuturor,

Pentru ca vine vremea statului la "gura sobei" dar si pentru ca n-am liniste, mi-a casunat pe IAR22. L-am "descoperit" cu ajutorul Modelism ului, primele numere din an, un articol foarte frumos si o reproducere exceptionala au reusit sa faca "rata cea urita" sa arate ca un print. Avionul nu a fost o reusita, din niciun punct de vedere, dovada ca nu e popular printre realizarii epocii dar, are o istorie si este totusi o aparitie. Intentia este spre scale dar nu stiu cit va fi posibil din lipsa detaliilor in zone esentiale. Voi apela aici la cei care ma pot ajuta in acest sens. Scara va fi 1:6 adica o anvergura de 1950mm si o greutate estimata lejer la 3500 - 4000g. Va fi echipat cu un termic in 4T metanol asortat la greutatea finala dar capabil sa invirta 14 toli ca sa fie in limite "scale".
Pentru inceput, un scan asamblat din revista, scan ce a stat la baza planului de constructie, alaturi de informatii disponibile in articol.

A iesit tare prost scanul ...

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de bizu: 08 November 2011 - 07:14 PM

0

#2 Useril este offline   bizu 

  • ---
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 14-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodele

Postat 08 November 2011 - 07:15 PM

Planul de constructie ar arata cam asa:

Fisiere atasate


0

#3 Useril este offline   bizu 

  • ---
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 14-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodele

Postat 08 November 2011 - 07:18 PM

Inceputul a fost "cu stingul", incercind sa imit o tehnica observata frecvent la constructii scale, am ajuns la o greutate mult peste asteptari pentru ampenajul vertical. E foarte probabil sa fi gresit eu pe undeva. Oricum, am continuat structura pentru a fi utilizata in teste de acoperire cu folie textila si pentru oarece formare de mina la vopsire.
Se vede acolo si varianta 1 de bechie; varianta pentru ca e mai mare decit trebuie si nu sint deloc sigur ca asa trebuie sa arate. Mai studiez. Bechia aia a fost o testare a constructiei; e in regula.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSCN4044.JPG
  • Imagine atasata: DSCN4045.JPG
  • Imagine atasata: DSCN4059.JPG
  • Imagine atasata: DSCN4060.JPG
  • Imagine atasata: DSCN4194.JPG

Aceasta postare a fost editata de bizu: 08 November 2011 - 07:19 PM

0

#4 Useril este offline   bizu 

  • ---
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 14-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodele

Postat 08 November 2011 - 07:23 PM

Ampenajul vertical final, a iesit ca-n pozele urmatoare. A fost lucrat cam neortodox, fara planseta, dar a iesit perfect. Nu recomand, e chestie de noroc.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSCN4170.JPG
  • Imagine atasata: DSCN4172.JPG
  • Imagine atasata: DSCN4185.JPG
  • Imagine atasata: DSCN4186.JPG
  • Imagine atasata: DSCN4187.JPG

0

#5 Useril este offline   bizu 

  • ---
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 14-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodele

Postat 08 November 2011 - 07:27 PM

Ampenaj orizontal, gata de acoperire, cu sistem de actionare instalat, balamale pin lipite pe partea fixa si vopsea alba acolo unde folia nu va ajunge...
De observat sistemul de profilare la balamale, cu placare cu balsa in loc de bloc slefuit. Am gasit asta pe site ul unui neamt care face planoare scale dar e un mare artist. Linkul e de pe forum si l-am mai pus in postul cu "planuri". Pozele:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSCN4111.JPG
  • Imagine atasata: DSCN4113.JPG
  • Imagine atasata: DSCN4114.JPG
  • Imagine atasata: DSCN4115.JPG
  • Imagine atasata: DSCN4176.JPG

0

#6 Useril este offline   bizu 

  • ---
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 14-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodele

Postat 08 November 2011 - 07:29 PM

Inca niste poze cu profundorul




Citeva poze cu ansamblu ampenajelor "insailate"

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSCN4177.JPG
  • Imagine atasata: DSCN4182.JPG
  • Imagine atasata: DSCN4183.JPG
  • Imagine atasata: DSCN4184.JPG
  • Imagine atasata: DSCN4178.JPG
  • Imagine atasata: DSCN4179.JPG
  • Imagine atasata: DSCN4180.JPG

0

#7 Useril este offline   bizu 

  • ---
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 14-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodele

Postat 08 November 2011 - 07:32 PM

Miine revin cu citeva poze de structura tren de aterizare si citeva "lemne" din fuselaj... nu mare lucru.
Va fi de durata demersul si voi avea mare nevoie de ajutorul vostru ca sa nu iasa o zburatoare care doar seamana cu IAR22.
Daca tot fac efortul asta, as vrea sa iasa 22 ul cu numarul 2 pe bune. Ar fi cel al Irinei Burnaia, inainte de raid; alb cu rosu, elice de lemn.

Bafta tuturor
0

#8 Useril este offline   bizu 

  • ---
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 14-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodele

Postat 08 November 2011 - 07:54 PM

Doua poze cu no.1 dar seamana binisor cu no.2.
Sa vad ce mai gasesc si mai pun chiar cu nr.2.

Seamana bine de tot si cu Klemm...

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: iar22-1.jpg
  • Imagine atasata: iar22-2.jpg

0

#9 Useril este offline   gicosu 

  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1849
  • Inregistrat: 08-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Tantava

Postat 08 November 2011 - 07:59 PM

Un model de care nu stiam , o sa fie interesant . Cu ce material vrei sa acoperi ? Nu stiu daca era peste tot panzat , ma refer la zonele placate . Spor la lucru !
0

#10 Useril este offline   bizu 

  • ---
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 14-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodele

Postat 08 November 2011 - 08:21 PM

Vezi postareagicosu, la 08 November 2011 - 07:59 PM, a spus:

Un model de care nu stiam , o sa fie interesant . Cu ce material vrei sa acoperi ? Nu stiu daca era peste tot panzat , ma refer la zonele placate . Spor la lucru !


E pinzat si voi folosi Solartex pe care intentionez sa-l vopsesc. Este placaj numai pina in spatele ultimului post de pilotaj, capota metalica.
Structura modelului va incerca sa respecte originalul; in plan (PDF), acoperirea cu placaj este conforma cu nr.1 adica, dupa postul din spate, vine oblic in jos. Pe model, placarea se va termina brusc dupa postul anterior; originalul a avut probleme de centraj si din acest motiv, au modificat structura in acest fel.
Solartex ul m-a surprins placut; e prima data cind il folosesc dar imi place mult. Va fi vopsit complet, chiar daca materialul este alb, pentru ca, zic cei care au mai folosit, e sensibil la murdarire. Ma gindesc ca, vopsirea va rezolva impregnarea cu mizerie.
De altfel, planul va fi usor adaptat pe masura ce avanseaza constructia; nu elemente esentiale ci mici detalii.

Vom vedea.
0

#11 Useril este offline   bizu 

  • ---
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 14-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodele

Postat 08 November 2011 - 08:27 PM

Uite reproducerea numarului 2 care-l avantajeaza...

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IAR22 no2.jpg

0

#12 Useril este offline   pccdtk 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1747
  • Inregistrat: 09-June 02
  • Gender:Male
  • Location:Chitila
  • Interests:Aeromodelism ; Simulatoare RC ; Modelare 3D

Postat 08 November 2011 - 10:27 PM

Un proiect foarte frumos !!! SPOR !!!
0

#13 Useril este offline   MRX 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 403
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male

Postat 09 November 2011 - 12:16 PM

Si acum, la cererea cantaretilor de opera, muzica populara (aaaaah, am vrut sa zic YR-INA in prima varianta de vopsire, adica pana la Cairo, pe ruta de intoarcere in tara).

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: YR-INA inainte de raid.jpg
  • Imagine atasata: Irina.jpg
  • Imagine atasata: IAR-22.008small.jpg
  • Imagine atasata: IAR-22.004small.jpg

Aceasta postare a fost editata de MRX: 09 November 2011 - 12:17 PM

Marius-Dan Morcov
0

#14 Useril este offline   MRX 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 403
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male

Postat 09 November 2011 - 12:26 PM

... in continuare

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IAR-22.003small.jpg
  • Imagine atasata: aviator1.jpg
  • Imagine atasata: aviator2.jpg
  • Imagine atasata: front-right-scan0028 photo bw small.jpg

Marius-Dan Morcov
0

#15 Useril este offline   MRX 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 403
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male

Postat 09 November 2011 - 01:02 PM

Inca o varianta a pozei pe zapada de la Eschisehir, in Turcia.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: front-left-scan0023small.jpg

Marius-Dan Morcov
0

#16 Useril este offline   MRX 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 403
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male

Postat 09 November 2011 - 01:10 PM

Si, asa cum a fost vopsit la Cairo, pe drumul de intoarcere.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IAR-22.002small.jpg
  • Imagine atasata: IAR-22.012small.jpg
  • Imagine atasata: sun-right-scan0018small.jpg

Marius-Dan Morcov
0

#17 Useril este offline   MRX 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 403
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male

Postat 09 November 2011 - 01:21 PM

si...

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: sun-left-scan0003small.jpg
  • Imagine atasata: 0983-1.jpg
  • Imagine atasata: IAR-22.013small.jpg

Marius-Dan Morcov
0

#18 Useril este offline   MRX 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 403
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male

Postat 09 November 2011 - 01:32 PM

Inca doua poze cu prima varianta de vopsire, la Juba, in Africa neagra.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: scan0025a - la Juba small.jpg
  • Imagine atasata: scan0025b - la Juba small.jpg

Marius-Dan Morcov
0

#19 Useril este offline   MRX 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 403
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male

Postat 09 November 2011 - 01:39 PM

Acum poti vedea destule detalii si la trenul de aterizare si la capotajul motorului (sunt destule aerisiri). Coroborat cu ce ai in revista Modelism, te poti apropia destul de mult de adevar.

Da-i bataie!
Marius-Dan Morcov
0

#20 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 09 November 2011 - 02:21 PM

Foarte, foarte frumos. Este o splendoare.
Ar mai fi o optiune: Koverall-ul celor de la SIG. Ar fi, zic eu, mai scale.
http://www.google.ca...DboJgIrMXxi7Bog
Multa, multa bafta si, te rog, sa nu fii zgarcit cu fotografiile.
0

#21 Useril este offline   adi1234 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 870
  • Inregistrat: 06-January 10
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti-dristor

Postat 09 November 2011 - 03:22 PM

Frumos avion imi place.
Daca aveam si eu talentul tau nu mai cumparam modele.
Apropo daca nu zboara cum iti place sant clientul tau?.
Glumeam!!???.
Extra 330l.
IAR 80
JU-A702.
YAR832
Tlf.0744493927
0

#22 Useril este offline   bizu 

  • ---
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 14-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodele

Postat 09 November 2011 - 07:20 PM

Vezi postareaMRX, la 09 November 2011 - 12:16 PM, a spus:

Si acum, la cererea cantaretilor de opera, muzica populara (aaaaah, am vrut sa zic YR-INA in prima varianta de vopsire, adica pana la Cairo, pe ruta de intoarcere in tara).


Multumesc mult de tot.
Imi vor fi de mare folos.
0

#23 Useril este offline   bizu 

  • ---
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 14-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodele

Postat 09 November 2011 - 07:23 PM

Vezi postareadan_mitea, la 09 November 2011 - 02:21 PM, a spus:

Ar mai fi o optiune: Koverall-ul celor de la SIG. Ar fi, zic eu, mai scale.


M-am gindit si la el; impinzirea este inca departe. Am luat si am lucrat un pic de material poate cumpar si un pic de koverall de proba. Ma descurajeaza un pic lucrul cu lac si greutatea ceva mai mare. Pe masura ce se contureaza, vom decide.

Vezi postareaadi1234, la 09 November 2011 - 03:22 PM, a spus:

Daca aveam si eu talentul tau nu mai cumparam modele.


M-ai ucis.
Daca aveam un pic de minte, le cumparam de-a gata.
0

#24 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 09 November 2011 - 07:28 PM

Vezi postareabizu, la 09 November 2011 - 07:23 PM, a spus:

Daca aveam un pic de minte, le cumparam de-a gata.

Doamne fereste sa ai mintea asta. Esti prea talentat pentru ca sa faci asa ceva.
0

#25 Useril este offline   pccdtk 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1747
  • Inregistrat: 09-June 02
  • Gender:Male
  • Location:Chitila
  • Interests:Aeromodelism ; Simulatoare RC ; Modelare 3D

Postat 09 November 2011 - 07:46 PM

Vezi postareadan_mitea, la 09 November 2011 - 07:28 PM, a spus:

Doamne fereste sa ai mintea asta. Esti prea talentat pentru ca sa faci asa ceva.


Sunt de aceeasi parere !!!...spor la construit...
0

#26 Useril este offline   Rower 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 394
  • Inregistrat: 13-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 09 November 2011 - 08:31 PM

Imi place, imi place, place, place!
Spor la "scobitorit" si succes!
MXS-R 1,92m AGM-30cc >>> CMPro Marathon 1,80m AGM-30cc >>> Pitts Special 1,45m NGH 35cc >>> Thunder Tigre Piper J3 Cub 2,10m OS Max 91 Fx >>> Canary 40 Phoenix Models 1,6m ASP .46 7,5cc >>> Pitts Special 1,40m OS 91 FX Max 15cc >>> Cessna 182 1,6m NITROPLANE FIBERGLASS ASP.52 8,5cc >>> Sbach 342 Phoenix Models 1,42m ASP.52 8,5cc >>> Great Planes Slinger Flying Wing 1,2m >>> Extra 260 EP Jamara 1,4m AXI 2826/12 >>> Sukhoi 26M EP Jamara 1,25m AXI 2826/10 >>> Robbe Cardinal 1,5m >>> Yak 54 Extreme Flight 1,2m >>> Robbe Arcus 1,8m >>> Sebart Pitts Challenger S >>> Parkzone Stinson Reliant SR-10 1,26m >>> Thunder Tiger Yak-54 1,15m, EP Kyosho >>> Nitroplanes P-47 Thunderbolt 1,40m, ASP .52, 8,5cc >>> Phoenix Models Edge 540 1,41m, Magnum .61, 10cc >>> Graupner Extra 300 1,50m OS 91 FX Max >>> Dululutu Sukhoi 26M EP 1000mm >>> Dululutu Yak 55 EP 1,15m >>> Hitec Aurora 9 2,4GHz >>> Spektrum DX6i 2.4GHz Mode 2
0

#27 Useril este offline   bizu 

  • ---
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 14-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodele

Postat 09 November 2011 - 08:52 PM

Am promis niste poze cu structura trenului.
Trenul principal este de fapt, bratul transversal, din sirma din otel de 4mm. Intentia este ca, aici sa se concentreze mai toate socurile rulajului.
Piciorul cu amortizor este tub de aluminiu 12x8 cu canal frezat pentru ghidarea pistonului. Pistonul este o parte a unui surub de 6mm cu cap inbus.
Contravintuirea este teava de dural 8x6 cu prindere pe aripa cu surub polietilena de 6mm indoit la cald si prins in piulita captiva in partea fixa. Pe pilonul central se face prinderea cu bucsa de bronz cu sprijin pentru contravintuire; profilare la incastrare si lipire cu epoxi metal. Sper ca lipitura sa tina, mai ales ca pe directia fortei sprijinul se face in bucsa de bronz.
Am incercat (pe alta varianta) brazarea dar, nu m-a satisfacut rezistenta obtinuta. Ar fi fost o varianta cu tevi de inox, caz in care brazarea ar fi fost mult mai solida dar deja, greutatea ar fi devenit apreciabila. Va fi carenat cu nervuri de steclotextolit lipit tot cu epoxi si placare cu balsa de 1mm (nervurile merg si din placaj de 1mm; ma mai gindesc pina miine).
Balsa va fi "unsa" cu un strat de expoxi fara glazura, minimal, apoi vopsit alb. Acum nu stiu cum sa sugerez prinderea carenajului original (ceva nituri sau cum se proceda, ca nu stiu).
Pozele

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSCN4188.JPG
  • Imagine atasata: DSCN4189.JPG
  • Imagine atasata: DSCN4190.JPG
  • Imagine atasata: DSCN4191.JPG
  • Imagine atasata: DSCN4192.JPG

Aceasta postare a fost editata de bizu: 09 November 2011 - 08:53 PM

0

#28 Useril este offline   bizu 

  • ---
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 14-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodele

Postat 24 December 2011 - 04:20 PM

Salutare tuturor,

Am mai mesterit un pic, motiv pentru care vor fi si niste poze.
Desi la intrebarea lui Gicos; daca este impinzit complet ori numai partial, am raspuns fara sa clipesc, DA, acum nu mai sint asa de sigur. Am incercat sa ma uit la modele anterioare si ulterioare ale IAR ului dar tot nu m-am luminat. Inca nu e critic dar la un moment dat, va trebui sa fiu sigur. M-o mai ajuta cineva p'aici.
La trenul de aterizare, in sfirsit am inteles constructia originala dar n-am putut s-o reproduc intocmai ci doar am schitat-o in balsa, asa cum am putut mai bine.
Sirma trenului principal initial croita din 4mm a fost schimbata cu una de 5mm care va prelua mai bine socurile dar este si mai aproape de original.
Am facut si proba cu Koverall si cred ca m-a convins. O lupta adevarata a fost procurarea nitrolacului care, nu se mai fabrica pentru uz general la cutii mici ci numai pentru uz profesional la minim 5Kg si numai la producator. L-am luat de la Kober si daca ma port frumos cu flaconul, imi va ajunge cam 3 vieti...
Bun, si acum, pozele.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSCN4195.JPG
  • Imagine atasata: DSCN4196.JPG
  • Imagine atasata: DSCN4197.JPG
  • Imagine atasata: DSCN4199.JPG
  • Imagine atasata: DSCN4199.JPG

0

#29 Useril este offline   bizu 

  • ---
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 14-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodele

Postat 24 December 2011 - 04:23 PM

Panourile fuselajului din placaj de 2,5mm aviatic iar panourile laterale (grizile) si nervurile centrale ale aripii, din placaj de 2mm.
Lonjeroane de pin 4x4 si 3x3mm. La un moment dat, va urma o placare partiala pe lateral cu balsa de 1,5mm dar mai inainte va trebui sa aranjez un pic interiorul.
Alte poze.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSCN4200.JPG
  • Imagine atasata: DSCN4201.JPG
  • Imagine atasata: DSCN4202.JPG
  • Imagine atasata: DSCN4203.JPG

0

#30 Useril este offline   bizu 

  • ---
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 14-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodele

Postat 24 December 2011 - 04:25 PM

Lonjeronul central al aripii, placaj 1,5 - balsa 4 - placaj 1,5; un sistem care mi-e tare drag si a rezistat la teste dure.

In cele din urma, va doresc tuturor Sarbatori Fericite, sa urmeze anul cel bun pentru toata lumea si sa ne vedem cu bine de cite ori va fi posibil.

Bafta

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSCN4204.JPG
  • Imagine atasata: DSCN4205.JPG

0

Arata acest topic


  • 5 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

34 useri citesc topicul
0 membri, 34 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro