Impingator fluvial de 2400 CP
#31
Postat 18 January 2012 - 08:34 PM
De ce nu ți-a ieșit actionarea cu unghiuri diferite? La remorcherul real e dată de mecansimul cu pârghii sau de pistoane care împing mai mult sau mai puţin?
#32
Postat 09 February 2012 - 07:13 PM
Toate cele bune si multa bafta va doresc .
Aceasta postare a fost editata de dj.bobo: 09 February 2012 - 07:17 PM
Impingator de 2400 CP
Nava de pasageri Tudor Vladimirescu
R.N.L.B. Ruby &Artur Reed 2
Yaht Milla - in lucru .
bobo shipyard
"Do not be a prisoner of his own style "- Armin van Buuren
#33
Postat 11 February 2012 - 10:09 PM
Spor la lucru
Aceasta postare a fost editata de Zue: 11 February 2012 - 10:09 PM
#34
Postat 11 February 2012 - 10:22 PM
Zue, la 11 February 2012 - 10:09 PM, a spus:
Spor la lucru
Salutare, probele la guvernare le am facut cu actuala mea statie Futaba 2er care nu are aceasta functie,pentru acest model am in vedere achizitionare unei radio comenzi cu cel putin 3 canale.
Toate cele bune si multa bafta .
Impingator de 2400 CP
Nava de pasageri Tudor Vladimirescu
R.N.L.B. Ruby &Artur Reed 2
Yaht Milla - in lucru .
bobo shipyard
"Do not be a prisoner of his own style "- Armin van Buuren
#35
Postat 16 February 2012 - 08:21 PM
Impingator de 2400 CP
Nava de pasageri Tudor Vladimirescu
R.N.L.B. Ruby &Artur Reed 2
Yaht Milla - in lucru .
bobo shipyard
"Do not be a prisoner of his own style "- Armin van Buuren
#36
Postat 18 February 2012 - 09:02 PM
Impingator de 2400 CP
Nava de pasageri Tudor Vladimirescu
R.N.L.B. Ruby &Artur Reed 2
Yaht Milla - in lucru .
bobo shipyard
"Do not be a prisoner of his own style "- Armin van Buuren
#37
Postat 18 February 2012 - 09:10 PM
Impingator de 2400 CP
Nava de pasageri Tudor Vladimirescu
R.N.L.B. Ruby &Artur Reed 2
Yaht Milla - in lucru .
bobo shipyard
"Do not be a prisoner of his own style "- Armin van Buuren
#38
Postat 20 February 2012 - 09:11 PM
Toate cele bune si o seara minunata va doresc :drinks:
Impingator de 2400 CP
Nava de pasageri Tudor Vladimirescu
R.N.L.B. Ruby &Artur Reed 2
Yaht Milla - in lucru .
bobo shipyard
"Do not be a prisoner of his own style "- Armin van Buuren
#39
Postat 22 February 2012 - 10:10 PM
primeste felicitarile mele sincere!!!
Asa lucrare, mai rar sa vezi... mai ales ca respecti principiile de functionare. Jos palaria pentru cum ai rezolvat cu instalatia de guvernare! Cred ca o sa fie o lucrare de prima mana!
Spor la lucru in continuare si ma abonez la "serial".
Bafta!
#40
Postat 25 February 2012 - 09:51 PM
Impingator de 2400 CP
Nava de pasageri Tudor Vladimirescu
R.N.L.B. Ruby &Artur Reed 2
Yaht Milla - in lucru .
bobo shipyard
"Do not be a prisoner of his own style "- Armin van Buuren
#41
Postat 26 February 2012 - 11:02 AM
Eu nu ma prea pricep la navomodele, (sunt ing. Automobile) dar ma gandesc ca ar trebui sa se respecte conditia "de virare corecta". Adica, carmele din interiorul virajului, sa aiba unghiuri mai inchise decat cele din exterior. Mai precis, daca trasezi cate on raza din centrul virtual al virajului, perpendicular pe fiecare carma, vei observa ca ai unghiuri diferite fata de axa navei.
Acest lucru se obtine, doar prin unghiuri diferite ale levierelor de comanada fata de axa navei. Asa zisul "trapez de directie" de la automobile.
Aceasta teorie este valabila la automobile si nu vad de ce nu ar functiona si la nave.
#42
Postat 26 February 2012 - 12:44 PM
Radu_, la 26 February 2012 - 11:02 AM, a spus:
Eu nu ma prea pricep la navomodele, (sunt ing. Automobile) dar ma gandesc ca ar trebui sa se respecte conditia "de virare corecta". Adica, carmele din interiorul virajului, sa aiba unghiuri mai inchise decat cele din exterior. Mai precis, daca trasezi cate on raza din centrul virtual al virajului, perpendicular pe fiecare carma, vei observa ca ai unghiuri diferite fata de axa navei.
Acest lucru se obtine, doar prin unghiuri diferite ale levierelor de comanada fata de axa navei. Asa zisul "trapez de directie" de la automobile.
Aceasta teorie este valabila la automobile si nu vad de ce nu ar functiona si la nave.
Salutare,in pricipiu cam celasi lucru este si aici dor ca in limbaj tehnic se numeste" paralelogram " scopul este ca la banda max curentul de apa sa treaca printre cirme pentru a avea efect de guvernare aproape perpendicular.Acest sistem se gaseste doar la acest tip de nave unde necesitate unei manevrabilitati mai mari este necesara .Aceiasi discutie am avut-o si cu un prieten care nu a fost lamurit cum functioneaza tijele impreuna pentru a da unghiuri diferite in cap de banda ,petru aceasta atasez o imagine spun eu mai edificatoare.Toate cele bune si o zi minunata iti doresc.
Aceasta postare a fost editata de dj.bobo: 26 February 2012 - 12:46 PM
Impingator de 2400 CP
Nava de pasageri Tudor Vladimirescu
R.N.L.B. Ruby &Artur Reed 2
Yaht Milla - in lucru .
bobo shipyard
"Do not be a prisoner of his own style "- Armin van Buuren
#43
Postat 28 February 2012 - 10:22 PM
Aceasta postare a fost editata de dj.bobo: 28 February 2012 - 10:24 PM
Impingator de 2400 CP
Nava de pasageri Tudor Vladimirescu
R.N.L.B. Ruby &Artur Reed 2
Yaht Milla - in lucru .
bobo shipyard
"Do not be a prisoner of his own style "- Armin van Buuren
#44
Postat 03 March 2012 - 01:27 AM
Impingator de 2400 CP
Nava de pasageri Tudor Vladimirescu
R.N.L.B. Ruby &Artur Reed 2
Yaht Milla - in lucru .
bobo shipyard
"Do not be a prisoner of his own style "- Armin van Buuren
#45
Postat 06 March 2012 - 02:47 PM
Impingator de 2400 CP
Nava de pasageri Tudor Vladimirescu
R.N.L.B. Ruby &Artur Reed 2
Yaht Milla - in lucru .
bobo shipyard
"Do not be a prisoner of his own style "- Armin van Buuren
#46
Postat 08 March 2012 - 03:03 PM
Impingator de 2400 CP
Nava de pasageri Tudor Vladimirescu
R.N.L.B. Ruby &Artur Reed 2
Yaht Milla - in lucru .
bobo shipyard
"Do not be a prisoner of his own style "- Armin van Buuren
#47
Postat 08 March 2012 - 09:24 PM
Impingator de 2400 CP
Nava de pasageri Tudor Vladimirescu
R.N.L.B. Ruby &Artur Reed 2
Yaht Milla - in lucru .
bobo shipyard
"Do not be a prisoner of his own style "- Armin van Buuren
#48
Postat 10 March 2012 - 03:21 PM
#49
Postat 10 March 2012 - 10:44 PM
Aceasta postare a fost editata de dj.bobo: 10 March 2012 - 10:46 PM
Impingator de 2400 CP
Nava de pasageri Tudor Vladimirescu
R.N.L.B. Ruby &Artur Reed 2
Yaht Milla - in lucru .
bobo shipyard
"Do not be a prisoner of his own style "- Armin van Buuren
#50
Postat 12 March 2012 - 05:48 PM
Iata si poze.
Impingator de 2400 CP
Nava de pasageri Tudor Vladimirescu
R.N.L.B. Ruby &Artur Reed 2
Yaht Milla - in lucru .
bobo shipyard
"Do not be a prisoner of his own style "- Armin van Buuren
#51
Postat 12 March 2012 - 05:52 PM
Cam atat pentru astazi ,..va urma .O zi buna in continuare va doresc :rolleyes:
Impingator de 2400 CP
Nava de pasageri Tudor Vladimirescu
R.N.L.B. Ruby &Artur Reed 2
Yaht Milla - in lucru .
bobo shipyard
"Do not be a prisoner of his own style "- Armin van Buuren
#52
Postat 14 March 2012 - 03:25 PM
Cam atat pentru astazi va urma.Toate cele bune si o zi frumoasa va doresc in continuare :blink:
Impingator de 2400 CP
Nava de pasageri Tudor Vladimirescu
R.N.L.B. Ruby &Artur Reed 2
Yaht Milla - in lucru .
bobo shipyard
"Do not be a prisoner of his own style "- Armin van Buuren
#53
Postat 16 March 2012 - 03:12 PM
Cam atat pentru astazi toate cele bune si multa,multa bafta va doresc :D
Impingator de 2400 CP
Nava de pasageri Tudor Vladimirescu
R.N.L.B. Ruby &Artur Reed 2
Yaht Milla - in lucru .
bobo shipyard
"Do not be a prisoner of his own style "- Armin van Buuren
#54
Postat 16 March 2012 - 03:19 PM
dj.bobo, la 16 March 2012 - 03:12 PM, a spus:
Nu ai nevoie de toata discutia dar, oameni care lucreaza in mod curent cu chestiile astea, si-au spus parerea aici:
http://www.rhcforum....8-putin-ajutor/
Sper sa-ti fie de folos.
Mult spor
#55
Postat 16 March 2012 - 07:32 PM
Eu evit sa folosesc pasta decapanta pentru ca este greu de curatat iar daca raman urme pe obiect provoaca coroziune si reduce aderenta vopselei.
#56
Postat 25 March 2012 - 08:54 AM
Dan Stroie, la 16 March 2012 - 07:32 PM, a spus:
Eu evit sa folosesc pasta decapanta pentru ca este greu de curatat iar daca raman urme pe obiect provoaca coroziune si reduce aderenta vopselei.
Salutare,problema mea este in capacitatea pastei decapante in a adera la material ,am incercat pina acum trei feluri de pasta decapanta .Nu exclud si fludorul folosit care de multe ori nu se precizeaza pe el continutul de Pb si creaza acele lipituri dure si casante.Multumesc ,totul se reduce in a mai proba cateva produse.
Toate cele bune si multa,multa bafta :rolleyes:
Impingator de 2400 CP
Nava de pasageri Tudor Vladimirescu
R.N.L.B. Ruby &Artur Reed 2
Yaht Milla - in lucru .
bobo shipyard
"Do not be a prisoner of his own style "- Armin van Buuren
#58
Postat 16 April 2012 - 09:18 AM
Aceasta postare a fost editata de dj.bobo: 16 April 2012 - 09:21 AM
Impingator de 2400 CP
Nava de pasageri Tudor Vladimirescu
R.N.L.B. Ruby &Artur Reed 2
Yaht Milla - in lucru .
bobo shipyard
"Do not be a prisoner of his own style "- Armin van Buuren
#59
Postat 16 April 2012 - 11:56 AM
dj.bobo, la 16 April 2012 - 09:18 AM, a spus:
Daca se alimenteaza separat, de undeva trebuie alimentat si receptorul. Nu-mi dau seama cum va arata configuratia dar, regulatoarele, pentru a functiona corect cu un receptor, au nevoie de firul de semnal si cel de masa; practic, firele de "+" le scoti din mufe sau le tai si le izolezi. Probabil ca receptorul va fi alimentat dintr-unul din cele doua packuri sau separat. Mai da citeva detalii si ne intelegem.
Bafta
PS. Daca statia permite, se pot alimenta din canale separate si astfel vor fi posibile manevre mai speciale; si in cazul asta, firele de plus se intrerup (cele dinspre regulatoare)./
Daca unul dintre packuri alimenteaza si receptorul, firul de plus se elimina numai de la unul dintre regulatoare. Cu mai putine vorbe, cele doua "plusuri" de pe mufele de semnal ale regulatoarelor, nu trebuie sa se intilneasca. Ar fi posibil dar nu direct si nu cred ca e cazul aici.
#60
Postat 16 April 2012 - 01:37 PM
Inca o data multumiri si toate cele bune si multa,multa bafta :angry:
Impingator de 2400 CP
Nava de pasageri Tudor Vladimirescu
R.N.L.B. Ruby &Artur Reed 2
Yaht Milla - in lucru .
bobo shipyard
"Do not be a prisoner of his own style "- Armin van Buuren