Modelism - RHC Forum: Impingator fluvial de 2400 CP - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 8 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Ultima »

Impingator fluvial de 2400 CP

#31 Useril este offline   kno3 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1081
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Motoare cu aburi, vapoare etc

Postat 18 January 2012 - 08:34 PM

Salut, felicitări pentru mecanismul cârmei. E frumos construit şi foarte interesant.
De ce nu ți-a ieșit actionarea cu unghiuri diferite? La remorcherul real e dată de mecansimul cu pârghii sau de pistoane care împing mai mult sau mai puţin?
0

#32 Useril este offline   Bobo shipyard 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1315
  • Inregistrat: 01-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Braila
  • Interests:Navomodele. A state of trance . Armada music .

Postat 09 February 2012 - 07:13 PM

Multumesc pentru aprecieri @kno3,si pentru ca nu ma multumeste rezultatul muncii mele am sa trec la efectuarea unor remedieri si anume ,pentru a mari unghiul de banda va trebui sa modific echea de comanda (3) la carei voi mari bratul care actioneaza tija de comanda (2) si voi muta pivotul (1) in gaura lasata pentru aceasta eventualitate.Cam atit pentru astazi va voi tine la curent.
Toate cele bune si multa bafta va doresc .

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Instalatia de guvernare .jpg

Aceasta postare a fost editata de dj.bobo: 09 February 2012 - 07:17 PM

0

#33 Useril este offline   Zue 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1495
  • Inregistrat: 05-January 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 11 February 2012 - 10:09 PM

daca limitarea este din servo, ai putea incerca daca statia iti permite sa maresti cursa servo din statie marind cursa servo de la 100% la 120%(cred ca este valabil la o staie computerizata).
Spor la lucru

Aceasta postare a fost editata de Zue: 11 February 2012 - 10:09 PM

tel.0745026562
0

#34 Useril este offline   Bobo shipyard 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1315
  • Inregistrat: 01-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Braila
  • Interests:Navomodele. A state of trance . Armada music .

Postat 11 February 2012 - 10:22 PM

Vezi postareaZue, la 11 February 2012 - 10:09 PM, a spus:

daca limitarea este din servo, ai putea incerca daca statia iti permite sa maresti cursa servo din statie marind cursa servo de la 100% la 120%(cred ca este valabil la o staie computerizata).
Spor la lucru

Salutare, probele la guvernare le am facut cu actuala mea statie Futaba 2er care nu are aceasta functie,pentru acest model am in vedere achizitionare unei radio comenzi cu cel putin 3 canale.
Toate cele bune si multa bafta .
0

#35 Useril este offline   Bobo shipyard 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1315
  • Inregistrat: 01-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Braila
  • Interests:Navomodele. A state of trance . Armada music .

Postat 16 February 2012 - 08:21 PM

Buna seara la toata lumea ,dupa o pauza cam mare revin cu forte proaspete intre timp am primit motoarele comandate acestea fiind Igasashi de 12v la 5700 rot/min si pe care le voi alimenta la pak de opt celule adica 8,4 v si cred ca la acest voltaj voi avea aproximativ 4500 de ture.Am ales acest tip de motor pentru ca la nava reala turatia elicei este de max 250 rot/min si acest motor se apropie de realitate avind turatie redusa si cuplu mare ,elicele de la modelul meu au 42mm diametru si cinci pale si nu este o nava de viteza ci una de putere.In continuare voi trece la confectionarea suporturilor motoarelor si asezarea lor in cala ,cuplarea motoarelor la axe le voi face cu cuplaje navy cardan.Cam atit pentru astazi toate cele bune si o seara placuta in continuare va doresc :D

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSC06250 (800x600).jpg

0

#36 Useril este offline   Bobo shipyard 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1315
  • Inregistrat: 01-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Braila
  • Interests:Navomodele. A state of trance . Armada music .

Postat 18 February 2012 - 09:02 PM

Buna seara la toata lumea ,dupa observatia lui Radu (multumesc) care ma atentionat ca unghiurile de banda nu sunt cum ar trebui am trecut la remedierea intregii instalatii ,si fiind cel mai elaborat model construit demine pina acuma am hotarit sa nu ma grabesc si sa fac acesti pasi inapoi.Dupa cum vedeti in poze am inlocuit tija centrala care leaga grupul de cirme Tb si Bb , si am mutat pivotul echei de comanda si am confectionat o noua eche de comanda cu bratul mai lung care va mari automat banda .Am procedat la inlocurea tijei centrale care era confectionata cu furci standard pentru ca am avut suspiciunea ca freca cu celelalte tije cind ajungea la unghi mai mare si "tinea" de aceia am confectionat tije din tabla de alama de 1mm mult mai subtiri :blush:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSC06251 (600x450).jpg
  • Imagine atasata: DSC06252 (600x450).jpg

0

#37 Useril este offline   Bobo shipyard 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1315
  • Inregistrat: 01-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Braila
  • Interests:Navomodele. A state of trance . Armada music .

Postat 18 February 2012 - 09:10 PM

Si inca citeva imagini ca sa va dati seama mai bine si maine un filmulet .Cam atit pentru astazi toate cele bune si o seara minunata in continuare :blush:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSC06253 (480x360).jpg
  • Imagine atasata: DSC06254 (480x360).jpg
  • Imagine atasata: DSC06255 (480x360).jpg

0

#38 Useril este offline   Bobo shipyard 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1315
  • Inregistrat: 01-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Braila
  • Interests:Navomodele. A state of trance . Armada music .

Postat 20 February 2012 - 09:11 PM

Buna seara la toata lumea,lucrul la model merge inainte si sper sa recuper din decalajul la constructia lui.Am continuat cu confectionarea postamentilor motoarelor din tabla de crom de 1mm ,as fi putut sa le comand dar am preferat sa le fac eu pentru a economisi un ban. Si cum am promis atasez un filmulet cu instalatia de guvernare modificata
Toate cele bune si o seara minunata va doresc :drinks:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSC06257 (800x600).jpg

0

#39 Useril este offline   bear1 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 120
  • Inregistrat: 27-October 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:pescuit
    modelism

Postat 22 February 2012 - 10:10 PM

Salutare,
primeste felicitarile mele sincere!!!
Asa lucrare, mai rar sa vezi... mai ales ca respecti principiile de functionare. Jos palaria pentru cum ai rezolvat cu instalatia de guvernare! Cred ca o sa fie o lucrare de prima mana!
Spor la lucru in continuare si ma abonez la "serial".
Bafta!
0

#40 Useril este offline   Bobo shipyard 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1315
  • Inregistrat: 01-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Braila
  • Interests:Navomodele. A state of trance . Armada music .

Postat 25 February 2012 - 09:51 PM

Salutare la toata lumea multumesc bear1 , si daca tot am dat inapoi cu modificarea guvernarii cu aceasta ocazie am continuat cu lucrul la corp cu confectionarea prizelor de fund si a evacuarilor din borduri.In privinta gratarelor la prize nu sunt multumit de rezultat si am sa le refac.Pentru ca o sa va intrebati de ce sunt atitea gauri pe borduri am sa va prezint si ce functie are fiecare.Si din poze bordul Tb; 1-evacuare ape menajere cabine pupa Tb,2-evacuare apa racire inversor Tb,3-evacuare apa racire compresoare,4- evacuare apa de racire motor principal Tb,5- evacuare WC-uri, 6- evacuare ape menajere cabine prova Tb.Bordul Bb; 1-evacuare bucatarie,2-evacuare pompa de santina cu piston,3-evacuare apa de racire DG-stationare,4- evacuare pompa de balast si santina, 5-evacuare apa de racire inversor Bb ,6- evacuare apa racire DG-uri,7- evacuare apa racire motor principal Bb,8- evacuare apa menajera dusuri,9-evacuare ape menajere cabine prova Bb. La navele de tipul acesta multe din aceste evacuari au fost eliminate datorita disparitiei unor instalatii cum ar fi compresoarele ,DG-ul de stationare este racit cu aer ,racirea inversoarelor se face pe acelasi circuit cu motoarele principale ,evacuarea santinei prin separator si peste bord a fost interzisa, acum santina se colecteaza in tancuri separate si se deverseaza la unitati specializate.Toate cele bune si multa,multa bafta va doresc :girl_devil:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSC06260 (490x368).jpg
  • Imagine atasata: DSC06261 (490x368).jpg
  • Imagine atasata: DSC06262 (2) (490x368).jpg
  • Imagine atasata: DSC06265 (330x248).jpg

0

#41 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 26 February 2012 - 11:02 AM

Felicitari pentru instalatia deguvernare. Dar parca tot misca tandem. Sau nu se percepe bine la filmare. Poate o filmare perpediculara pe chila ar fi mai elogventa. Dar "geometric" vorbind, daca levierele de comanda au aceeasi lungime, nu ai cum sa ai unghiuri variabile la rotirea axelor.
Eu nu ma prea pricep la navomodele, (sunt ing. Automobile) dar ma gandesc ca ar trebui sa se respecte conditia "de virare corecta". Adica, carmele din interiorul virajului, sa aiba unghiuri mai inchise decat cele din exterior. Mai precis, daca trasezi cate on raza din centrul virtual al virajului, perpendicular pe fiecare carma, vei observa ca ai unghiuri diferite fata de axa navei.
Acest lucru se obtine, doar prin unghiuri diferite ale levierelor de comanada fata de axa navei. Asa zisul "trapez de directie" de la automobile.
Aceasta teorie este valabila la automobile si nu vad de ce nu ar functiona si la nave.
Invata repede si aplica...tot repede!
0

#42 Useril este offline   Bobo shipyard 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1315
  • Inregistrat: 01-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Braila
  • Interests:Navomodele. A state of trance . Armada music .

Postat 26 February 2012 - 12:44 PM

Vezi postareaRadu_, la 26 February 2012 - 11:02 AM, a spus:

Felicitari pentru instalatia deguvernare. Dar parca tot misca tandem. Sau nu se percepe bine la filmare. Poate o filmare perpediculara pe chila ar fi mai elogventa. Dar "geometric" vorbind, daca levierele de comanda au aceeasi lungime, nu ai cum sa ai unghiuri variabile la rotirea axelor.
Eu nu ma prea pricep la navomodele, (sunt ing. Automobile) dar ma gandesc ca ar trebui sa se respecte conditia "de virare corecta". Adica, carmele din interiorul virajului, sa aiba unghiuri mai inchise decat cele din exterior. Mai precis, daca trasezi cate on raza din centrul virtual al virajului, perpendicular pe fiecare carma, vei observa ca ai unghiuri diferite fata de axa navei.
Acest lucru se obtine, doar prin unghiuri diferite ale levierelor de comanada fata de axa navei. Asa zisul "trapez de directie" de la automobile.
Aceasta teorie este valabila la automobile si nu vad de ce nu ar functiona si la nave.

Salutare,in pricipiu cam celasi lucru este si aici dor ca in limbaj tehnic se numeste" paralelogram " scopul este ca la banda max curentul de apa sa treaca printre cirme pentru a avea efect de guvernare aproape perpendicular.Acest sistem se gaseste doar la acest tip de nave unde necesitate unei manevrabilitati mai mari este necesara .Aceiasi discutie am avut-o si cu un prieten care nu a fost lamurit cum functioneaza tijele impreuna pentru a da unghiuri diferite in cap de banda ,petru aceasta atasez o imagine spun eu mai edificatoare.Toate cele bune si o zi minunata iti doresc.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSC06266 (1024x768).jpg

Aceasta postare a fost editata de dj.bobo: 26 February 2012 - 12:46 PM

0

#43 Useril este offline   Bobo shipyard 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1315
  • Inregistrat: 01-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Braila
  • Interests:Navomodele. A state of trance . Armada music .

Postat 28 February 2012 - 10:22 PM

Buna seara la toata lumea,si daca tot lucrez la corp iata ce am mai gasit de facut : pintenii au in partea de sub punte pe interior niste gauri de intarire aici este modelul modernizat unde au prelungit pintenii pina in corp se vede in imagine.Daca tot am demontat puntea dunetei pentru modificari puntea scoasa am deteriorato si a devenit neutilizabila asa ca am confectionat din carton o noua punte unde am confectionat capacele de acces la masina cirmei. Dupa fixarea acestuia am chituit puntea pupa cu un pic de chit rapid,la capacele de acces a vrut sa pun si niste cuisoare pentru a imita suruburile dar mi sau parut cam mari (1,2mm) floarea si am renuntat pentru iesea din scara.Cam atat pentru astazi toate cele bune si o seara placuta in continuare va doresc :rolleyes:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: puntea duneta.jpg
  • Imagine atasata: puntea duneta pe pozitie.jpg
  • Imagine atasata: gaura de intarire.jpg
  • Imagine atasata: gaura de intarire la nava reala.jpg

Aceasta postare a fost editata de dj.bobo: 28 February 2012 - 10:24 PM

0

#44 Useril este offline   Bobo shipyard 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1315
  • Inregistrat: 01-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Braila
  • Interests:Navomodele. A state of trance . Armada music .

Postat 03 March 2012 - 01:27 AM

Buna seara la toata lumea ,de fapt ar fi buna dimineata nici nu stiu cum trece timpul cind lucrez iata ce am mai facut intre timp.Daca o nava are probleme mari atunci va trebui sa aiba barci de salvare, cum barcile de la bordul navei sunt de mai multe feluri am construit pentru modelul meu barca de salvare si barca de serviciu.Barca de salvare la nava reala se afla in bordul Bb si este o barca de capacitate de 6 pers. construita din tabla de aluminium pe un schelet de cornier de aluminium sudat si pentru o rezerva de flotabilitate este prevazuta cu chesoane din tabla asezate in partile principale.De jur imprejurul barcii este prevazuta cu o parima "ti-nte bine" cu minere de lemn.Fiind o barca de salvare fluviala inventarul acestor barci este minim ,fiind prevazut cu un colac de salvare cu barbeta de 30 m o canje si butoias cu apa .Propulsia acestei barci se face cu un motor rusesc de 25 CP si doua perechi de rame .A doua barca la aceste nave este barca de serviciu cu o capacitate de 4 pers. folosita cum spune si denumirea pentru uzul curent de la nava la mal,dar in practica de zi cu zi in care insusi nava se deplaseaza in diferitele situatii din porturi aceasta barca a ramas mai mult de decor .Este construita din fibra de sticla si denumirea ei era tip "Snagov" ,motorul din dotarea navei dovedinduse prea puternic pentru aceasta barca .Pozele de mai jos sunt cu barcile gata,si cu un strat de grund si pregatite pentru vopsire.Cam atat pana acum somn usor si vise placute va doresc :unsure: ,va urma .

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSC06270 (400x300).jpg
  • Imagine atasata: DSC06271 (400x300).jpg
  • Imagine atasata: DSC06273 (400x300).jpg
  • Imagine atasata: DSC06275 (400x300).jpg

0

#45 Useril este offline   Bobo shipyard 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1315
  • Inregistrat: 01-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Braila
  • Interests:Navomodele. A state of trance . Armada music .

Postat 06 March 2012 - 02:47 PM

Salutare la toata lumea ,intre timp am lucrat ceva ,find o nava specializata in transport fluvial prin impingere are in componenta o instalatie de legare mai complicata adaptata la diverse modalitati de legare,find compusa din elementele obisnuite ca binti ,babale si cu alte componente cum ar fi "farfurii" care sunt niste binti mai scurte si sunt specifice doar navelor fluviale,vinciuri de legare care sunt prevazute cu parime metalice si sunt actionate manual si au mai multe rapoarte de transmisie la navele sub pavilion romanesc acestea au patru sau trei rapoarte de transmise ,navele sub pavilion strain ca Austriac ,Ucrainian ,Ungar ,Serbesc au deobicei la ceste vinciuri o singur raport de transmisie,dar despre vinciuri am sa va spun mai multe atunci cind le voi confectiona.Petru aceasta nava am cofectionat doua grupuri a cite patru farfurii care se aseaza la prova pe fiecare bord pentru ghidarea parimelor de legare la convoi,doua grupuri a cite doua farfurii care se aseaza la pupa pe fiecare bord pentru legarea unitatilor la "ureche" si o farfurie care va fi asezata la prova pe axul diametral al navei si care are rolul de a ghida parimele de la vinciurile prova de pe un bord pe celalalt,aici cred ca v-am bagat putin in ceata dar va veti lamuri la final.Cele sase babale sunt asezate ,prova ,centru si pupa pe fiecare bord doar cele fara traversa sunt asezate la centru,cele cu traversa se folsesc la manevra cind se da parima pe sub traversa pentru legarea la barjele goale.Au mai ramas bintile in cruce care de pozitioneaza cite doua pe fiecare bord intre babalele prova ci centru si centru si babalele pupa.Bun......,si a ramas ultima poza cu turnichetii care au rol de a ghida parimele la manevra cu vinciul de ancora.A si era sa uit babaua acea mare in cruce este o baba de forta si se aseaza in prova intre cei doi pinteni .Cam atat pentru astazi toate cele bune si multa,multa bafta va doresc :)

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Farfurii (400x300).jpg
  • Imagine atasata: Babale (400x300).jpg
  • Imagine atasata: Binti (400x300).jpg
  • Imagine atasata: Turnicheti (400x300).jpg

0

#46 Useril este offline   Bobo shipyard 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1315
  • Inregistrat: 01-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Braila
  • Interests:Navomodele. A state of trance . Armada music .

Postat 08 March 2012 - 03:03 PM

Salutare la toata lumea,lucrul merge in continuare si in pauza luata la vinciuri am facut o pregatire pentru vopsire a corpului prin aplicarea unui strat de grund.Pentru aceasta am folosit un grund auto la spray si cu aceasta am intimpinat o problema.La aplicarea in zona pupa pe cirme mi-a iesit markarul cu care notasem cirmele prin grund, markarul este de tip permanent .Toate cele bune si multa bafta va doresc :good:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: bb.JPG
  • Imagine atasata: tb (2).JPG
  • Imagine atasata: pupa.JPG

0

#47 Useril este offline   Bobo shipyard 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1315
  • Inregistrat: 01-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Braila
  • Interests:Navomodele. A state of trance . Armada music .

Postat 08 March 2012 - 09:24 PM

Salutare din nou ,pentru a dirija acest model imi trebuia o radio comanda cu minim trei canale astazi am primit aceasta RC,as vrea o parere de la voi.Toate cele bune si multa bafta va doresc :)
0

#48 Useril este offline   kno3 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1081
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Motoare cu aburi, vapoare etc

Postat 10 March 2012 - 03:21 PM

Cred ca e foarte buna telecomanda si iti raman si canale pentru alte functii (lumini si mai stiu eu ce).
0

#49 Useril este offline   Bobo shipyard 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1315
  • Inregistrat: 01-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Braila
  • Interests:Navomodele. A state of trance . Armada music .

Postat 10 March 2012 - 10:44 PM

Salutare la toata lumea ,cum un impingator nu poate lucra fara vinciuri de legare care sunt principala legatura care face corp comun cu convoiul impins si astfel se comporta ca un singura nava si pentru aceasta impingatorul are nevoie de aceste vinciuri care la acest model sunt asezate patru la prova si doua la pupa.Romania a adoptat aceste tipuri de nave la mislocul anilor saptezeci prin cumpararea de la francezi a licientei de fabricatiei a impingatoarelor cu modelul de 1650 CP cu prova sub forma de lingura din care primele unitati au fost Alba ,Avrig,Motru la care timoneria cobora pe punte si aveau in dotare vinciuri hidraulice care pe linga functia de a stringe impingatorul de convoi mai puteau prin largare unei parime pe un bord si stringerea celei de pe bordul opus sa faca din impingator o cirma activa care ajuta nava la rondou.Pentru ca s-a dovedit aceste instaltii prea pretentioase pentru noi (se rupeau sirmele la stingerea cu aceste vinciuri) s-a renuntat la ele si sau montat acest model fabricate la I.M.N.H.Galati .Au o greutate de 450 kg si 50 Tf.La legarea convoaielor la prova se dau legaturi duble la interior si legaturi simple pe exterior.In prezent acest tip de vinciuri nu se mai fabrica fosta uzina de la Galati au scos un nou model de vinci in care roata este fixa si au forta de stringere mult mai mica . Cam atat pentru astazi toate cele bune si o seara placuta in continuare :)

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: vinci de manevra.JPG
  • Imagine atasata: vinciuri 1 (450x338).jpg
  • Imagine atasata: vinciuri 2 (450x338).jpg

Aceasta postare a fost editata de dj.bobo: 10 March 2012 - 10:46 PM

0

#50 Useril este offline   Bobo shipyard 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1315
  • Inregistrat: 01-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Braila
  • Interests:Navomodele. A state of trance . Armada music .

Postat 12 March 2012 - 05:48 PM

Lucrul contiua, cu tamburi la nava pentru parimele de manevra care deserveste nava se gasesc acesti tamburi in numar de patru doi la prova si doi la pupa pe fiecare bord cite unul ,ceilalti doi unul dublu foloseste la depozitarea pe el a cablului de virat ancora la convoi si are de obicei cam 270 -280 m lungimea a trei dane de barje ,si se intinde de echipajul de la bord pentru virarea ancorelor de la prova .Sunten singura flota care foloseste acest sistem,initilal barjele erau echipate cu instalatie elctrica proprie la care se alimenta la pupa printrun stecher la sursa de energie electrica de la inpingator si se vira ancora la prova ,dar cum la noi Romanii ce este bun nu rezista aceste instalatii au fost distruse .La alte flote cum ar fi austriecii ,ungurii vincirile de ancora de pe barje sunt actionate de un mic motor diesel care face aceasta operatiune mult mai simpla Al cincelea tambur foloseste la depozitarea cablului pentru catargul de convoi si se alimenteaza la 24 v ,acest cablu se foloseste mai rar pentru ca odata cablul de virare intins dupa virarea ancorelor se trece pe 24 v si se alimenteaza catargul de convoi cu luminile acestuia.
Iata si poze.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: tamburi 1 (450x338).jpg
  • Imagine atasata: tamburi 2 (450x338).jpg
  • Imagine atasata: tamburi 3 (450x338).jpg

0

#51 Useril este offline   Bobo shipyard 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1315
  • Inregistrat: 01-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Braila
  • Interests:Navomodele. A state of trance . Armada music .

Postat 12 March 2012 - 05:52 PM

Pentru accesul la nava atunci cind nu se acosteaza la ponton sau cheu la nava se gasesc doua schele una lunga de 4m si a doua de 2,5m aceste se amplaseaza la bord pe niste suporti pe balustrada undeva spre pupa cea lunga pe bordul tribod ,iar cea scurta pe bordul Bb linga bucatarie ,la alte nave aceste schele au fost amplasate in alte locuri in functie de preferintele echipajului.
Cam atat pentru astazi ,..va urma .O zi buna in continuare va doresc :rolleyes:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: schele 1 (450x338).jpg
  • Imagine atasata: schele 2 (450x338).jpg
  • Imagine atasata: schele 3 (450x338).jpg

0

#52 Useril este offline   Bobo shipyard 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1315
  • Inregistrat: 01-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Braila
  • Interests:Navomodele. A state of trance . Armada music .

Postat 14 March 2012 - 03:25 PM

Salutare la toata lumea,lucrul merge inainte cu mici maruntisuri timoneria la nava reala se ridica si coboara cu ajutorul unui piston hidraulic asezat in partea centrala a fimoneriei si ca timoneria sa nu oscileze pe acest piston culiseaza pe niste ghidaje in forma de "I" cu niste role ajutatoare.Pentru ca masca de sub comanda va ascunde acel piston nu l-am mai executat si am confectionat doar ghidajele si zavoarele cu bolturile lor care sunt la vedere,acestea au rolul de a amara timoneria in restul timpului cind nu este folosita instalatia de escamotare asta se intimpala la ape mari, la trecerea pe sub poduri pe linia de sus si la Portile de fier 1 la trecerea din primul sas in al doilea .
Cam atat pentru astazi va urma.Toate cele bune si o zi frumoasa va doresc in continuare :blink:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: ghidaje.JPG
  • Imagine atasata: zavoare.JPG

0

#53 Useril este offline   Bobo shipyard 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1315
  • Inregistrat: 01-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Braila
  • Interests:Navomodele. A state of trance . Armada music .

Postat 16 March 2012 - 03:12 PM

Salutare la toata lumea ,cum am mai cistigat o zi libera am profitat de ea si am mai facut cite ceva si anume balustrazile de pe puntea principala si duneta .Materiale folosite ,sirma de cupru de 0,9 si de 0,3mm fludor si pasta decapanta .Aici ar fi o intrbare pentru voi ,ce fel de pasta decapanta mai foloositi ca eu dupa ce am terminat vechia pasta aceea facuta de Victoria Bucuresti am incercat vreo trei tipuri si nici una nu s-a ridicat la nivelul vechii paste.
Cam atat pentru astazi toate cele bune si multa,multa bafta va doresc :D

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: balustrazi bord bb.JPG
  • Imagine atasata: balustrazi pupa bb.JPG
  • Imagine atasata: balustrazi pupa.JPG

0

#54 Useril este offline   bizu 

  • ---
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 14-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodele

Postat 16 March 2012 - 03:19 PM

Vezi postareadj.bobo, la 16 March 2012 - 03:12 PM, a spus:

Aici ar fi o intrbare pentru voi ,ce fel de pasta decapanta mai foloositi ca eu dupa ce am terminat vechia pasta aceea facuta de Victoria Bucuresti am incercat vreo trei tipuri si nici una nu s-a ridicat la nivelul vechii paste.


Nu ai nevoie de toata discutia dar, oameni care lucreaza in mod curent cu chestiile astea, si-au spus parerea aici:

http://www.rhcforum....8-putin-ajutor/

Sper sa-ti fie de folos.

Mult spor
0

#55 Useril este offline   Dan Stroie 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 117
  • Inregistrat: 02-December 09
  • Gender:Male

Postat 16 March 2012 - 07:32 PM

Daca sarma este de cupru si a fost curatata pana la luciu metalic, de cele mai multe ori e suficient fludorul cu miez din flux decapant. Conditia este ca utilajul de lipit sa aiba suficienta putere incat sa incalzeasca bine obiectele de lipit. Verificarea acestei conditii este simpla: dupa indepartarea varfului, cositorul mai trebuie sa ramana topit aproximativ doua secunde. Rezultatul va fi o suprafata lucioasa a cositorului dupa racire. Daca suprafata cositorului devine mata, este semn ca lipitura este "rece" sau ca aliajul de lipit are mult plumb. Se poate folosi sacaz in cazul in care fluxul din fludor se evapora (lipituri pe suprafete mari si care necesita timp de incalzire indelungat). La sfarsit, sacazul se curata usor cu diluant, alcool sau alt asemnea solvent.
Eu evit sa folosesc pasta decapanta pentru ca este greu de curatat iar daca raman urme pe obiect provoaca coroziune si reduce aderenta vopselei.
0

#56 Useril este offline   Bobo shipyard 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1315
  • Inregistrat: 01-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Braila
  • Interests:Navomodele. A state of trance . Armada music .

Postat 25 March 2012 - 08:54 AM

Vezi postareaDan Stroie, la 16 March 2012 - 07:32 PM, a spus:

Daca sarma este de cupru si a fost curatata pana la luciu metalic, de cele mai multe ori e suficient fludorul cu miez din flux decapant. Conditia este ca utilajul de lipit sa aiba suficienta putere incat sa incalzeasca bine obiectele de lipit. Verificarea acestei conditii este simpla: dupa indepartarea varfului, cositorul mai trebuie sa ramana topit aproximativ doua secunde. Rezultatul va fi o suprafata lucioasa a cositorului dupa racire. Daca suprafata cositorului devine mata, este semn ca lipitura este "rece" sau ca aliajul de lipit are mult plumb. Se poate folosi sacaz in cazul in care fluxul din fludor se evapora (lipituri pe suprafete mari si care necesita timp de incalzire indelungat). La sfarsit, sacazul se curata usor cu diluant, alcool sau alt asemnea solvent.
Eu evit sa folosesc pasta decapanta pentru ca este greu de curatat iar daca raman urme pe obiect provoaca coroziune si reduce aderenta vopselei.

Salutare,problema mea este in capacitatea pastei decapante in a adera la material ,am incercat pina acum trei feluri de pasta decapanta .Nu exclud si fludorul folosit care de multe ori nu se precizeaza pe el continutul de Pb si creaza acele lipituri dure si casante.Multumesc ,totul se reduce in a mai proba cateva produse.
Toate cele bune si multa,multa bafta :rolleyes:
0

#57 Useril este offline   robert15 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1167
  • Inregistrat: 21-September 04
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:veliere rc, mountain bike,

Postat 25 March 2012 - 10:15 AM

incearca cu pasta argintata pentru lipiturile tevilor de cupru.
Stamate Robert, CSU Galati

sunt perfect sanatos.....mi-au spus vocile
0

#58 Useril este offline   Bobo shipyard 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1315
  • Inregistrat: 01-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Braila
  • Interests:Navomodele. A state of trance . Armada music .

Postat 16 April 2012 - 09:18 AM

Salutare la toata lumea ,si pentru ca am un model cu propulsie in doua linii de axe voi folosi doua motoare Igarashi SP3657-50 la 12v,doua regulatoare Roukie 35 A .O intrebare pentru voi ca am batut forumul si nu mai stiu unde am citit cum se face legarea celor doua ESC-uri la receptor ,fiecare ESC este alimentat separat de cite un pak de 8,4 V . Multumesc si toate cele bune si un Paste fericit pentru toti.

Aceasta postare a fost editata de dj.bobo: 16 April 2012 - 09:21 AM

0

#59 Useril este offline   bizu 

  • ---
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 14-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodele

Postat 16 April 2012 - 11:56 AM

Vezi postareadj.bobo, la 16 April 2012 - 09:18 AM, a spus:

Salutare la toata lumea ,si pentru ca am un model cu propulsie in doua linii de axe voi folosi doua motoare Igarashi SP3657-50 la 12v,doua regulatoare Roukie 35 A .O intrebare pentru voi ca am batut forumul si nu mai stiu unde am citit cum se face legarea celor doua ESC-uri la receptor ,fiecare ESC este alimentat separat de cite un pak de 8,4 V . Multumesc si toate cele bune si un Paste fericit pentru toti.


Daca se alimenteaza separat, de undeva trebuie alimentat si receptorul. Nu-mi dau seama cum va arata configuratia dar, regulatoarele, pentru a functiona corect cu un receptor, au nevoie de firul de semnal si cel de masa; practic, firele de "+" le scoti din mufe sau le tai si le izolezi. Probabil ca receptorul va fi alimentat dintr-unul din cele doua packuri sau separat. Mai da citeva detalii si ne intelegem.

Bafta

PS. Daca statia permite, se pot alimenta din canale separate si astfel vor fi posibile manevre mai speciale; si in cazul asta, firele de plus se intrerup (cele dinspre regulatoare)./
Daca unul dintre packuri alimenteaza si receptorul, firul de plus se elimina numai de la unul dintre regulatoare. Cu mai putine vorbe, cele doua "plusuri" de pe mufele de semnal ale regulatoarelor, nu trebuie sa se intilneasca. Ar fi posibil dar nu direct si nu cred ca e cazul aici.
0

#60 Useril este offline   Bobo shipyard 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1315
  • Inregistrat: 01-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Braila
  • Interests:Navomodele. A state of trance . Armada music .

Postat 16 April 2012 - 01:37 PM

Multumesc @bizu acum m-am lamurit,voi folosi comanda independenta a motoarelor din statie tocmai pentru manevre mai speciale si cum am spus voi alimenta fiecare motor si ESC cu cite un pak de acumulatori independent.Am un pak de 8,4 v Nmh de 3600 mA cu care voi alimenta un motor si prin ESC-ul lui voi alimenta si receptorul ,si al doilea motor la care voi elimina (+) (firul rosu) de la comanda ESC-ului cu un pak de 8,4 v si 1800 mA ,fiid mai mic voi avea autnomie mai mica pe acest motor.
Inca o data multumiri si toate cele bune si multa,multa bafta :angry:
0

Arata acest topic


  • 8 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Ultima »

3 useri citesc topicul
0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro