TZ Frenzy V2
#1
Postat 07 November 2011 - 05:02 PM
Poze:
e un kit foarte reusit, capul suruburilor e foarte rezistent , singura problema care o am e ca tija carburatorului e mai in interior decat tija servo si cer parerea voastra ce solutii as putea aplica in acest caz
#2
Postat 07 November 2011 - 05:53 PM
emilemir, la 07 November 2011 - 05:02 PM, a spus:
Poze:
e un kit foarte reusit, capul suruburilor e foarte rezistent , singura problema care o am e ca tija carburatorului e mai in interior decat tija servo si cer parerea voastra ce solutii as putea aplica in acest caz
iei o bila metalica de la T-rex 450 care are gaura in interior (cu diametru de 4), un surub de 2 mm cu lungimea care ti-ar trebui si diferenta golului umpli cu piulite de 2,5(1,2,3 ...buc)
spor la finisare! :yahoo:
Aceasta postare a fost editata de radulp: 07 November 2011 - 05:54 PM
#4
Postat 13 November 2011 - 09:46 PM
1. setat statie pe un heli nou cu toate curbele liniare si sticurile la mijloc
2. am stabilit cursa totala a tijei de la carburator dupa care am fixat tija la mijlocul cursei
3. pe servo de trottle am pus echia si un ballink pe ea dupa care am montat tija de comanda pe echia de la servo
4. cu statia pornita am pus stick-ul de trottle la minim, am inchis carburatorul si am verificat daca tija de comanda de la servo da cu ball link-ul pus pe tija de la carburator.Totul a fost ok.
5. am pus stick-ul de trottle la maxim, am deschis carburatorul la maxim si am verificat daca tija de comanda de la servo da cu ball link-ul pus pe tija de la carburator.Si in aceasta faza totul a fost ok.
subliniez faptul ca carburatorul e setat astfel: tija de comanda data pe inchis - butucul inchide complet priza de aer iar cu tija deschisa la maxim butucul e deschis complet
ce nu mai inteleg e cum se opreste motorul la sfarsit de zbor si cum fac ca stick-ul de trottle de pe statie cand e pe minim sa stea motorul la relanti?
multumesc anticipat!!
#5
Postat 13 November 2011 - 10:08 PM
Aceasta postare a fost editata de Neekos: 13 November 2011 - 10:13 PM
#6
Postat 13 November 2011 - 10:35 PM
#7
Postat 14 November 2011 - 08:20 AM
Din Epa se regleaza limitele mecanice de cursa, in cazul carburatorului punctul maxim deschis si minim inchis la care nu intrii in limita mecanica (nu se tensioneaza tija de comanda).
Daca ne scrii de EPA, presupun ca ai Hitec (la Futaba ii zice ATE si ATV parca), atunci ai explicat in manual pas cu pas ce si cum se regleaza, trebuie sa urmezi toti pasii in ordine.
#9
Postat 14 November 2011 - 01:43 PM
emilemir, la 13 November 2011 - 10:35 PM, a spus:
Throtle cut se numeste...de obicei se pune pe un switch cu revenire. Relanti-ul nu se face din EPA (poate doar putin trim daca trebuie), ci din reglajele motorului. Incearca sa faci tot, cat de "mecanic" se poate. O sa ai ocazia sa te joci si cu statia la curbe de throtle si governor...:)
#10
Postat 14 November 2011 - 03:08 PM
daca reglez mecanic butucul de la carburator sa ramaa deschis cat sa intre un ac de cusut normal atunci nu o sa il mai pot inchide total din statie
#11
Postat 14 November 2011 - 04:18 PM
#12
Postat 15 November 2011 - 09:57 PM
emilemir, la 14 November 2011 - 03:08 PM, a spus:
daca reglez mecanic butucul de la carburator sa ramaa deschis cat sa intre un ac de cusut normal atunci nu o sa il mai pot inchide total din statie
La termice thr-cut nu este la fel ca la electrice.
In primul rand se pune comanda pe switch cu revenire ( la electric era pe switch fara revenire ca sa ramana oprit motorul chiar daca dau accidental de stick-ul de thr - acum la termic daca l-am oprit , oprit ramane chiar daca dau accidental de stick dupa aceea ) si se umbla la procentul de actionare din statie ( nu stiu exact la statia ta - la Futaba este pana la 40 %).
Ideea este ca reglezi mecanic deschiderea carburatorului necesara pentru ralanti ( acel varf de ac de care spui ) iar cand actionezi switch-ul de thr-cut o sa vezi ca servoul de acceleratie va mai actiona inca cativa milimetri parghia asa incat sa dispara ( sa inchida ) acel varf de ac.
Fiind switch cu revenire cand il actionezi servoul va inchide complet carburatorul , motorul se opreste dupa care eliberezi switch-ul iar servoul de acceleratie revine pe pozitia de ralanti dupa ce motorul evident deja s-a oprit.
#13
Postat 15 November 2011 - 10:47 PM
#14
Postat 16 November 2011 - 08:57 AM
Ps.....cred ca vrei sa reglezi si motorul tot cu ajutorul colegilor.Am sa te descurajez din start.....nup,nu merge.Asta nu se face pe genunchi si nici dupa ureche....asa ca nu vad de ce te chinui sa ii faci setari daca tot o sa il duci undeva la reglat,rodat.....etc.
T-REX 600N/OS55HZ-R
T-REX 700X
T-REX 800 TOURBINE
RAPTOR 90 SE gasser
HENSELEIT 3DNT
Save the flybar !!
---------Alexe Gabriel----------
#15
Postat 16 November 2011 - 12:07 PM
#16
Postat 16 November 2011 - 02:45 PM
#17
Postat 16 November 2011 - 06:43 PM
T-REX 600N/OS55HZ-R
T-REX 700X
T-REX 800 TOURBINE
RAPTOR 90 SE gasser
HENSELEIT 3DNT
Save the flybar !!
---------Alexe Gabriel----------
#18
Postat 16 November 2011 - 08:12 PM
furios, la 16 November 2011 - 06:43 PM, a spus:
Eu nu prea inteleg cum se face asta , la fel nu am inteles nici cum reglezi cursa acceleratiei cu thr-cut activat asa incat sa inchida carburatorul si sperand dupa aia sa ai ralanti corect .
Eu reglez ( si nu numai la heli ) cursa minim / maxim pt. thr asa incat sa am carburator deschis cu stick pe minim cam 1 mm si sa imi deschida cu stick thr la maxim carburatorul complet fara a avea solicitari mecanice suplimentare in tija de comanda ( adica sa nu impinga sau sa nu traga servoul de tija ca nebunul si dupa ce a deschis/inchis carburatorul ).
De asemenea functie de unde pui pe echia de la servo tija de comanda poti avea surpriza ca mergand incet cu stick-ul de thr de la minim catre maxim sa constati ca pe la jumatatea cursei stick-ului carburatorul este deja deschis aproape complet cursa stick-ului de la jumatate catre maxim nemaiavand nici un efect - practic cu stick de thr la jumatate motorul s-a accelerat aproape complet .
De aceea mai verific si acest aspect asa incat cu stick la jumatate sa am carburator deschis cam tot jumatate - merge cu tija de comanda pusa pe echia de servo mai aproape de axul servoului - deci parghie mai scurta - se coreleaza si cu pozitia aceleasi tije pe echia de la acceleratie care poate avea doua gauri.
Daca nu iese si nu iese , fac o curba de thr .
Toate astea sunt valabile in zbor normal nu 3D sau Sport unde motorul merge blana indiferent de poozitia stick-ului.
Abia dupa ce am setat toate astea si am ralanti corect verific si functia de thr si o ajustez din valoarea ei maxim admisa de statie.
Pana acum nu am intalnit situatia in care thr - cut sa nu poata inchide carburatorul suficient pentru a opri motorul.
Poate exista si alta metoda care imi scapa mie acum din ce ai spus in posturile de mai sus.
#19
Postat 16 November 2011 - 08:27 PM
emilemir, la 16 November 2011 - 12:07 PM, a spus:
Asta-i avantajul la o statie super (T9x) - totul e intuitiv, documentat si la indemana.
#20
Postat 16 November 2011 - 10:01 PM
#21
Postat 17 November 2011 - 04:24 AM
Nea' REALDESIGN sa sti ca merge si cu varianta care am ziso mai sus aia cu TR/cut tras...in felul ala sti sigur ca servoul nu trage mai mult decat trebuie si aici nu ma refer la setari cu stati gen....T8,FF10,T12,fx30...aurora,ci la statia cu pricina a omului.Sigur ca fara reglajul mecanic(dupa cum am zis si eu mai sus)nu se poate face nimic indiferent de statie.
Aceasta postare a fost editata de furios: 17 November 2011 - 04:26 AM
T-REX 600N/OS55HZ-R
T-REX 700X
T-REX 800 TOURBINE
RAPTOR 90 SE gasser
HENSELEIT 3DNT
Save the flybar !!
---------Alexe Gabriel----------
#22
Postat 04 December 2011 - 09:57 PM
#23
Postat 03 January 2012 - 08:22 PM
#24
Postat 10 February 2012 - 10:38 PM
#25
Postat 10 February 2012 - 10:41 PM
#27
Postat 10 February 2012 - 11:07 PM
#28
Postat 10 February 2012 - 11:13 PM
#29
Postat 10 February 2012 - 11:29 PM
T-REX 600N/OS55HZ-R
T-REX 700X
T-REX 800 TOURBINE
RAPTOR 90 SE gasser
HENSELEIT 3DNT
Save the flybar !!
---------Alexe Gabriel----------
#30
Postat 10 February 2012 - 11:33 PM