Primul zbor reusit cu Cessna reparata
#1
Postat 05 November 2011 - 09:21 PM
Aeromodele: Cessna 182 Arttech, Wing Dragon 3 Arttech, Hobby King Bixler Epo 1400,Hobby King EPO Seaplane, Thunder Tiger Dragon Fly .15;
Navomodele: Robbe Sea Diamond;
Automodele: Turnigy 1/16 Brushless 4WD Short Course Truck;
Modele aproape montate: Sedona-Black Horse;
Modele nemontate(in cutie):Extra 300S-Electrifly;
Statie: Turnigy 9X, Hobbyking HK310 (navo si auto);
Simulator Real Flight Basic (original) pentru antrenament;
#2
Postat 05 November 2011 - 09:53 PM
lazardominte, la 05 November 2011 - 09:21 PM, a spus:
Dar motorul cu care vine trage destul de bine,cine a zis ca-i din cauza motorului a incercat sa se scuze
#3
Postat 06 November 2011 - 02:38 PM
NAVOMARIUS, la 05 November 2011 - 09:53 PM, a spus:
Salut. Din Campulung nu mai este nimeni pasionat de zbor?
Incet, incet vei prinde curajul sa domesticesti si cessna
Eu cu ea am inceput si dupa mai multe trante si reparatii acum zboara mai bine decat cand era noua.
Bafta si curaj
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
#4
Postat 06 November 2011 - 02:46 PM
lazardominte, la 05 November 2011 - 09:21 PM, a spus:
Zboara bine si pe vant, doar ca e putin prea agil pentru incepatori ca noi.
O alta solutie ar fi o statie cu dual rate care poate micsora cursa suprafetelor de control si astfel modelull devine ceva mai calm
Eu folosesc aceasta functie la decolari si aterizari doar la cessna
La celelalte 2 modele nu e necesara pentru ca sunt mai domestice:)
:pardon:
BAfta multa.
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
#5
Postat 06 November 2011 - 10:26 PM
Cessna aia cu motorul original zboara binisor dar intr-adevar este o idee cam lesinata.
Daca vrei sa nu te doara capul si sa te bucuri de zbor iti recomand cu caldura acumulator 3s (1500Mah ar fi ideal dar merge f bine si 1300mAh) si elice bipala GSW 8x4.
O spun prin prisma celor 4 Cessne de acest tip pe care le-am zburat atat in varianta originala cat si cum am spus mai sus.
In varianta motor original+accu 3s+elice 8x4 bipala te poti duce la verticala nelimitat ceea ce iti ofera o rezerva de putere care te scoate din multe necazuri.
pt. un zbor linistit gazul sta sub 75%....si poti face fara probleme toata acrobatia elementara.
Bafta!
ps. am zburat cessnele respective ata cu statie E-fly100B in 2,4 cat si cu statie ETC-62 (cu dual rate)...si sincer consider ca diferentele sunt insesizabile....totul este sa ai degete finute.
#6
Postat 07 November 2011 - 03:01 PM
yr-zbg, la 06 November 2011 - 10:26 PM, a spus:
Cessna aia cu motorul original zboara binisor dar intr-adevar este o idee cam lesinata.
Daca vrei sa nu te doara capul si sa te bucuri de zbor iti recomand cu caldura acumulator 3s (1500Mah ar fi ideal dar merge f bine si 1300mAh) si elice bipala GSW 8x4.
O spun prin prisma celor 4 Cessne de acest tip pe care le-am zburat atat in varianta originala cat si cum am spus mai sus.
In varianta motor original+accu 3s+elice 8x4 bipala te poti duce la verticala nelimitat ceea ce iti ofera o rezerva de putere care te scoate din multe necazuri.
pt. un zbor linistit gazul sta sub 75%....si poti face fara probleme toata acrobatia elementara.
Bafta!
ps. am zburat cessnele respective ata cu statie E-fly100B in 2,4 cat si cu statie ETC-62 (cu dual rate)...si sincer consider ca diferentele sunt insesizabile....totul este sa ai degete finute.
Salutare, din cate am vazut la cessna mea( acu. 3s 1250mAh, elice 8x4) are destula putere, dar legat de dual rate, depinde si de valorile setate. Eu le am la 50% si diferentele sunt majore. Pana se ajunge la finetea necesara la degete i-am dat destule trante pana am inteles cum e cu DR-ul
Apoi cu timpul.... am prins ceva finete si nu mai e necesar, dar fiecare face cum crede.
stima
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
#7
Postat 08 November 2011 - 03:53 PM
Mai ieftin si mai rapid :drinks:
Aceasta postare a fost editata de Maverick: 08 November 2011 - 03:53 PM
If you can't fix it with a hammer you have an electrical problem.
#8
Postat 08 November 2011 - 08:32 PM
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
#9
Postat 08 November 2011 - 08:58 PM
Drept este ca cessna e facuta dintr-un material, as putea spune, aproape casant ca sticla ... dar daca ai la tine ce-ti trebuie la camp si cateva elici de schimb si eventual niste baghete late de macar 2cm de lemn de balsa, merge treaba.
Cessna nu-i a mea ci a lui Alex, dar o mai zbor si eu din cand in cand, de cele mai multe ori, cand ii este frica lui s-o zboare ... pentru ca vantul bate prea tare, sau ... pentru ca tocmai a suferit o reparatie si nu stie cum se va comporta, sau din diverse alte motive.
Aceasta postare a fost editata de PaunFD: 08 November 2011 - 08:59 PM
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
#10
Postat 08 November 2011 - 09:02 PM
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
#11
Postat 09 November 2011 - 11:12 AM
De principiu o ora de zbor la camp, in conditii reale te formeaza de x ori mai repede decat simulatorul unde stai relaxat si ai conditii ideale sau aproape ideale.
Dar, daca esti la inceput (si aici nu ma refer doar la primele zboruri, ci si atunci cand vrei sa incerci o figura noua, care impune un anumit grad de risc, ex. o figura 3D cat mai aproape de sol) s-ar putea sa inveti mai repede pe simulator. Simplul fapt ca incerci pe camp o figura, iese prost, modelul se imprastie, chiar daca este reparabil, pana la urmatorul zbor in care vei incerca din nou sa faci figura (poate cu acelasi rezultat) trece un un anumit timp, mai scurt sau mai lung.. oricum nu poti sa dai un nou zbor pocnind din degete sau apasand pe RESET cum este la simulator.
As putea sa fac pariu cu oricine ca daca se iau la un anumit moment in timp T1 doi subiecti oarecare cu exact aceeasi experienta si presupunand ca amandoi aloca acelasi timp modelismului (zbor+mesterit), la un alt moment de timp T2 = T1+t cel care va exersa pe simulator+camp va avea mai multa experienta de zbor decat cel care a exersat exclusiv la camp.
If you can't fix it with a hammer you have an electrical problem.
#12
Postat 09 November 2011 - 04:45 PM
Ma gandesc numai la Cessna asta Art-tech care ... e de zici ca-i din sticla si numai cat timp pierzi pana aduni toate "cioburile", cautandu-le pe camp, ai timp de-un reset, apoi pana refaci puzzle si-l lipesti, mai ai timp de cel putin doua reset-uri.
Daca totusi am avea in vedere un model crash proof, care nu necesita decat un schimb de elice + eventual scoaterea pamintului din motor si e gata de zbor, lucrurile nu mai sunt atat de favorabile simulatorului, la capitolul rapiditate. Raman insa favorabile simulatorului, dpdv cost elici rupte ...
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
#13
Postat 10 November 2011 - 01:58 PM
Tot in general "structura foarte solida" = greutate suplimentara multa
La fel de general "greutate suplimentara multa" = caracteristici slabe de zbor, portanta obtinuta la viteze mari
De unde rezulta "rezistent la crash" ≠ model pe care poti sa inveti sa zbori
Exceptii exista bineinteles, cum ar fi modelele din EPP, gen Telink.. dar si ala se rupe la un crash mai serios.. si aluia poti sa ii indoi axul motorului, si aluia poti sa ii nenorocesti un servo la un crash... deci..
Iar peste o anumita clasa nu mai merge sa ai model facut din EPP. Inca nu am vazut motor benzinar + spuma sau anvergura mai generoasa din spuma.
Iar aceeasi figura executata cu o spuma electrica sau un benzinar compozit nu e acelasi lucru.
Acum fiecare face cum crede.
Eu am inceput cu Cessna "de sticla" si am rupt-o doar de 3 ori:
Prima data ca m-am dus singur la zbor si nu stiam absolut nimic despre aero (primul zbor ever).
Al doilea ca am vrut sa fac ceva care nu era exersat pe simulator
Al treilea ca mi s-a desfacut elicea in zbor pe spate la 0,5m de sol.
Eu "dau vina" pe simulator pe faptul ca am scapat asa de ieftin.
If you can't fix it with a hammer you have an electrical problem.
#14
Postat 10 November 2011 - 08:47 PM
Sunt si materiale de acelasi gen care ... chiar la crash-uri in plina viteza, de pe la 30-40m direct in bot, dupa "zbarcirea"/tasarea data de contactul cu mama terra isi revin la forma initiala fara sa se rupa si culmea, sunt destul de usoare.
Eu nu cred ca-i o regula, ca un model rezistent la crash sa nu iti permita sa inveti.
Indoitu axului motorului, distrugerea unuia sau mai multor servo-uri in timpul crash-ului, da, aici ai dreptate, se poate intampla asa ceva si ... iti poate scurta iesirea la zbor.
Este off-topic, drept pentru care imi cer scuze!!!
Aceasta postare a fost editata de PaunFD: 10 November 2011 - 08:47 PM
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
#15
Postat 10 November 2011 - 09:08 PM
Pana nu rupi cateva modele nu inveti, daca ai talent ptr. asa numit sportul acesta care bagi bani dar nu recuperezi nimic.
DAR CE BINE E LA CAMP PE O VREME FAINA.
Face toti bani.
AM DREPTATE????
OCHI SUS!!!
IAR 80
JU-A702.
YAR832
Tlf.0744493927
#16
Postat 11 November 2011 - 12:26 AM
Si nu stiu cum e la voi cu timpul, dar cand ma duc la zbor nu imi pun in planul de bataie sa dau cu modelul de pamant "ca-i rezistent la crash" ca sa am ce repara acasa sau pe camp.. Prefer sa il aduc acasa intreg si sa ma astepte cumintel pana la urmatoarea iesire. Iar in timpul asta, decat sa repar, daca nu am altceva de facut, mai bine "bag" un simulator.
Prosti domne aia de au inventat simulatorul.. de ce dracu l-or mai fi inventat.. :pardon:
Ma repet deja, in definitiv fiecare face cum vrea, pe banii si timpul lui. Am pus punct.
Si daca e sa fiu cu ceva total de acord, DA, la camp e cel mai frumos, dar nu neaparat datorita modelului si cum il zbori, ci datorita atmosferei intre colegii de suferinta.
Initiatorul topicului a cazut la datorie? Mai vreau povesti cu Cessna din Bucovina :)
If you can't fix it with a hammer you have an electrical problem.
#17
Postat 11 November 2011 - 08:41 PM
Aeromodele: Cessna 182 Arttech, Wing Dragon 3 Arttech, Hobby King Bixler Epo 1400,Hobby King EPO Seaplane, Thunder Tiger Dragon Fly .15;
Navomodele: Robbe Sea Diamond;
Automodele: Turnigy 1/16 Brushless 4WD Short Course Truck;
Modele aproape montate: Sedona-Black Horse;
Modele nemontate(in cutie):Extra 300S-Electrifly;
Statie: Turnigy 9X, Hobbyking HK310 (navo si auto);
Simulator Real Flight Basic (original) pentru antrenament;