Winter Challenge Romania 25-26-27 Noiembrie 2011 - Pucioasa
#91
Postat 28 November 2011 - 07:40 PM
Astept urmatorul concurs :lol:
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale
[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
#92
Postat 28 November 2011 - 07:56 PM
Tekin RX8/SCX RedLine/Spektrum/AKA
#95
Postat 28 November 2011 - 11:28 PM
Veniti fratilor la curse, acolo e distractia
Fxracing driver :
Team Associated Romania/ Clubul Sportiv FxracingMS/Team Associated B6/B64D/TC6/SC8 Tekin RS Pro/Sanwa/Reedy Brushless
WWW.FXRACINGMS.RO official club
#96
Postat 29 November 2011 - 10:02 AM
Doresc sa multumesc oficial si pilotilor echipei Team Durango Romania si celor care sustin aceasta echipa. Anul acesta a fost unul incununat de succes si de multe victorii. Am reusit intr-un an cat altii in 10. Va multumesc inca o data, cuvintele sunt de prisos.
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T
Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM
#97
Postat 29 November 2011 - 11:27 AM
De asemenea, multumesc participantilor, organizatori si piloti, pentru sustinerea evenimentului prin faptul ca au depus un efort deloc de neglijat, venind de la sute de km. Multi dintre ei au venit pentru sustinerea automodelismului, cheltuind timp si bani, pentru noi, pentru voi.
Doresc sa multumesc si d-lui Cristi Necula, care a pus la dispozitie sala, mocheta, si ne-a facut sa ne simtim "ca acasa". Cristi, inca o data, nota 10!
Urmatoarele concursuri vor fi tinute cu AMB. Acest sistem este implementat in toata lumea, asadar recomand pilotilor sa isi achizitioneze transpondere personale. Le vor avea pentru orice clasa, in orice tara.
#98
Postat 29 November 2011 - 11:56 AM
Deci, ATENTIE, FINALIST PE FORUM!!
#100
Postat 29 November 2011 - 01:58 PM
Prima mini galerie foto AICI > > > >
Aceasta postare a fost editata de Skipper74: 29 November 2011 - 01:58 PM
Tekin RX8/SCX RedLine/Spektrum/AKA
#101
Postat 29 November 2011 - 02:48 PM
DAR s-a facut o greseala, adica eu am primit diploma de locul 2B, si am fost clasat pe locul 3B, din cate spune clasamentul. La momentul premierii nu am stiut chestia asta, asa ca diploma ar trebui sa ajunga la Vlad Romanenco. Daca se mai intampla......as vrea una cu locul 1A :unsure:
#102
Postat 29 November 2011 - 03:19 PM
Felicit si eu organizatorii pe aceasta cale ptr. efortul depus cat si pe pilotii prezenti.As ruga pe aceasta cale pe cei implicati in organizare sa mai faca asemenea concursuri pentru ca numai asa poate evolua acest sport.
electric: buggy 2wd,4wd & SC 1:10 off-road
nitro: 1/8 truggy,buggy
CSTA Bucuresti
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
― Mario Andretti
#103
Postat 29 November 2011 - 03:19 PM
Dar sa nu exageram in declaratii domnilor... sau mai bine zis, sa imi exprima parerea si eu.
Singura afirmatie in totalitate adevarata este ca nivelul competitional a crescut, si totodata numarul participantilor, lucru imbucurator de altfel.
Dar, odata cu numarul participantilor, a mai crescut si lipsa bunului simt sau a fairplay-ului, sau sa nu fiu rau, sa zic doar ca a stagnat.
Bunul simt si conduita pilotilor pe podium, la padocuri sau la ridicare, in unele cazuri, au lipsit cu desavarsire, in loc sa ne cizelam si sa fim din ce in ce mai buni, nu doar in a pilota. Mai pe lung am sa detaliez diseara cand voi avea timp sa scriu.
#104
Postat 29 November 2011 - 08:57 PM
De la ultimul incident, pe aceeasi pista, de acum doua saptamani cand unul dintre piloti/mecanic/ridicator a fost ranit serios, nu s-a invatat lectia de a face o scurta sau lunga sedinta tehnica. Nu s-au afisat de la bun inceput grupele, listele cu inscrisi sau programul competitional. Jos palaria in fata fetelor pentru inversunare, curaj si participare/rezultate, asta pe parte de pilotare, dar pe parte de ridicator, fratilor, le-ati pus in pericol din punctul meu de vedere. Niciunui pilot, ulterior ridicator, nu i s-a facut un mini instructaj in cum se face, unde se pune masina d-abia rasturnata si mai ales faptul ca este in primul rand important sa te protejezi tu, ca om, inainte de a ridica o masina de pe pista, in cazul in care vin mai multe automodele dupa aceasta. Am vazut cazuri in care daca pilotul urla indeajuns de tare, un ridicator a fost in stare sa isi ia un short course pe piept ca se grabea sa ii repuna masina pe pista urlatorului. In continuare se permit injuraturile si urletele de la standul de pilotare. In continuare indisciplina pe pista cand exista piloti care nu se dau din calea pilotilor mai rapizi, sau nu urmaresc cursa si isi vad doar de trasa lor, sau mai rau, te lasa sa depasesti ca sa poata sa "traga" tare dupa tine si apoi uita de frana... Nu m-au interesat in mod special listele cu rezultate, dar la finalul manselor de calificari au disparut... Nu au existat manse de antrenament controlat, ceea ce din punctul meu de vedere, la o competitie cu peste 15-20 de participanti devine obligatorie, pentru a se evita incidente cum a avut Gabi, probabil si altii, care intra pe pista cu modelul pentru antrenament sau reglaje si constata ca sunt 80% din participanti acolo si din antrenament devine un haos general. Nu au existat penalizari sau mustrari pentru neprezentarea la ridicat. Pe de alta parte nu este normal sa te rogi de nimeni sa vina la ridicat, dar am asistat la nenumarate ocazii cand a fost nevoit microfonistul sa faca apel DE MAI MULTE ORI la ridicatori pentru a-si ocupa posturile, si nici cu pilotii nu imi este rusine, care nu sunt in stare sa isi inceapa mansa de CALIFICARE fara sa urle ca "nu avem ridicatori"... Am vazut pista cum a fost umpluta de scotch pe ici pe colo ca la touring, dar la sfarsitul competitiei am rupt cateva de curiozitate si ce sa vezi, era ciupita putin mocheta... fratilor, la offtroad nu cred ca simteau/agatau masinile chestiile alea, in schimb aderenta pe bucatile alea se simtea... la fel si cu grila de start in finale. Se pot trasa pozitiile pilotilor in grila pe mantinele, nu pe mocheta. Nu mai imi vin acum toate ideile in minte dar am sa mai scriu...
A!! Si pentru hienele de pe langa un pilot cu probleme la un moment dat, nu pot decat sa fiu dezgustat sa vad ca pana si in modelism exista acelasi impuls animalic de a lua ce nu ne apartine si apoi sa ne intrebam daca a "murit" proprietarul. Rusine.
Aceasta postare a fost editata de Diesel: 29 November 2011 - 08:58 PM
#105
Postat 29 November 2011 - 11:16 PM
Deasemenea trebuiesc specificate foarte clar in regulamentul penalizarile pentru injuraturi/urlete si trebuie respectat. Este foarte greu sa te concentrezi cand lumea langa tine tipa si se agita( uneori se mai si apleaca peste balustrada ca sa iti taie si campul vizual) Mai spunea un coleg de pe forum in alt topic ca iti e si rusine sa vii cu un copil, viitor modelist, la pista si sa auzi un pilot cum isi baga si isi scoate. Este un hobby pe care il practicam de placere haideti sa nu ajungem ca la piata.
Cu ridicatorii... problema veche... Cel mai bine parerea mea este ca atunci cand afisati programul inainte de concurs sa afisati si ridicatorii.. ei sa fie anuntati si cu 1 minut inainte de inceperea mansei , iar daca atunci cand s-a dat startul si nu este toata lumea se taie mansele, fara scuze gen... am intarziat 30 secunde. Vii la fix sau ai mansa taiata fara exceptii.
Sper sa se inteleaga ca nu ma refer doar la concursul asta, dar lucrul descris de Diesel nu e de ieri. Cum la anul vom avea probabil concursuri internationale toate aceste nerespectari ale regulamentelor nu cred ca mai trebuiesc tolerate.
Imi aduc aminte de un accident intamplat anul trecut la touring tot la Pucioasa cand se rupsese mocheta, se anuntase ca e o problema pe linia dreapta si un junior a ignorat si a intrat cu viteza maxima in piciorul lui Gabi... astfel de incidente nu trebuie sa se repete!
Exemplu de cum se respecta regulile la noi si la bulgari la touring - la noiam auzit- "masina asta am mai vazut-o e ok", sau , "e un pic sub 5mm garda, mai ridic-o un pic si e ok"... fara sa se taie mansa.
La bulgari se face inspectia dupa fiecare mansa si se taie orice mansa daca masina nu e corespunzatoare.
Partea foarte buna este ca numarul concursurilor a crescut foarte mult, nivelul competitional a crescut, anul trecut nu cred ca am avut nici jumatate din concursurile de anul acesta si pentru asta merita felicitari toate magazinele care s-au implicat.
Mugen MBX6 - Ninja JX
HB Cyclone TCX - Tekin RS Pro
HB Cyclone TC - LRP SXX Stock Spec
Associated B44 - LRP SXX Stock Spec
Serpent 1/12 - Tekin RS Pro
#106
Postat 29 November 2011 - 11:25 PM
Veniti fratilor la curse, acolo e distractia
Fxracing driver :
Team Associated Romania/ Clubul Sportiv FxracingMS/Team Associated B6/B64D/TC6/SC8 Tekin RS Pro/Sanwa/Reedy Brushless
WWW.FXRACINGMS.RO official club
#107
Postat 30 November 2011 - 04:31 AM
Fxpower, la 29 November 2011 - 11:25 PM, a spus:
mi-am dorit sa ajung sa vad doar finala de SC4WD, ca ma intereseaza clasa...nu am venit, desi am fost in Targoviste in fiecare zi a concursului, si pina la voi nu faceam mai mult de 25 de minute...nu am reusit sa gasesc scris nicaieri un program detaliat...pacat...
Diesel a invatat foarte mult si mai ales se vede ca a citit TOT ce s-a scris in subiectul-sondaj referitor la de ce vine sau NU vine lumea la concurs, al carui initiator a fost( tin sa-l felicit inca odata pentru modul responsabil in care a inceput sa "vada" cum STAU sau merg lucrurile in RC...); din pacate, daca progresul realizat este doar o relativa crestere a numarului de participanti, sintem inca prea departe de ce ar trebui sa fie spectrul competitional in RC-ul autohton...
daca v-ati simtit bine asa, domnilor, e ok, dar cred ca ar trebui sa va ginditi si la partea de "imagine", un pic, si evaluati, la RECE, ce anume ar fi avut de vazut sau NU un simplu spectator(repet, imi pare nespus de rau ca nu am reusit sa va vad, dar nu am stiut programul orar EXACT...)
sa intelegem ca subiectul lui Diesel a fost citit doar de el?
felicitari pentru eforturile fizice organizatorilor, sint convins ca daca ar si citi ceva mai mult lucurile ar fi foarte ok, acuma cu siguranta ca sint multe modele pentru care sa se organizeze competitii cu anvergura din ce in ce mai mare.
sa speram ca sezonul rece si prezumtivele competitii de 1-2-8 de la Florin vor ajuta sa ne "educam" si mai mult(din punct de vedere "competitional"si ORGANIZATORIC, evident, am mare incredere ca a invatat si observat si acum mai multe lucruri si amanunte din organizarea concursului asta, si va sti cum sa conduca si mai bine concursurile de la sala lui).
BRAVO pentru ca ati fost multi, dar sa nu uitam ca un INTREG este facut din lucruri mai MICI, puse cap la cap, care trebuie sa functioneze cit mai bine(...sau nu).
bafta si minuni!
"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI
"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery
"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze
"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII
NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
#109
Postat 30 November 2011 - 09:26 AM
Pentru ca sa intram si noi in rand cu lumea trebuie sa APLICAM REGULAMENTUL EFRA pana la cap si amanuntit, fara a se face exceptii nici chiar pentru caroserii...
"Cu ridicatorii... problema veche... Cel mai bine parerea mea este ca atunci cand afisati programul inainte de concurs sa afisati si ridicatorii.. ei sa fie anuntati si cu 1 minut inainte de inceperea mansei , iar daca atunci cand s-a dat startul si nu este toata lumea se taie mansele, fara scuze gen... am intarziat 30 secunde. Vii la fix sau ai mansa taiata fara exceptii."
Cu ridicatorii este cel mai simplu. Daca nu esti cu 30 de secunde inainte de mansa la locul tau de ridicat (acelasi cu nr. de pe masina) ti se taie CEA MAI BUNA MANSA (conform regulament EFRA). Sigur data viitoare nu mai "uiti" sa vii la ridicat...
"Exemplu de cum se respecta regulile la noi si la bulgari la touring - la noiam auzit- "masina asta am mai vazut-o e ok", sau , "e un pic sub 5mm garda, mai ridic-o un pic si e ok"... fara sa se taie mansa.
La bulgari se face inspectia dupa fiecare mansa si se taie orice mansa daca masina nu e corespunzatoare."
Foarte bine punctat!!! Dar sa ai si cu ce sa verifici... La concursul mentionat de SMK bagheta pentru masurarea garzii la sol era curba... lucru verificat de mine imoreuna cu arbitrul (masina avea avea minim 5 mm verificata pe toate partile iar bagheta "agata"...
In rest, despre morti, numai de bine... Concursul a fost curat. Este foarte bine ca au fost 20 de piloti la Buggy Rro iar rezultatele au fost stranse.
Felicitari organizatorilor!
Aceasta postare a fost editata de cristake: 30 November 2011 - 09:26 AM
#111
Postat 30 November 2011 - 09:56 AM
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale
[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
#113
Postat 30 November 2011 - 10:40 AM
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale
[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
#116
Postat 30 November 2011 - 11:00 AM
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale
[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
#118
Postat 30 November 2011 - 12:30 PM
sandrei, la 30 November 2011 - 09:50 AM, a spus:
sa traiesti!sa dai de baut! bravo!...da', ce legatura are cu discutia?...ajuta-ne sa pricepem, un pic...!
bafta si minuni!
"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI
"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery
"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze
"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII
NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
#119
Postat 30 November 2011 - 12:36 PM
mizzone, la 30 November 2011 - 12:30 PM, a spus:
bafta si minuni!
Bine ca nu sunt eu singurul nebun pe aici... Am vrut sa scriu si eu dar... E bine. E treaba romaneasca. E ca faza cu caravana si cainii.
Andrei la multi ani, si zii lui Andy sa ma sune.
#120
Postat 30 November 2011 - 03:45 PM
Propun pe aceasta cale sa deschidem o dezbatere pe un thread prin care sa incercam sa stabilim de comun acord ce trebuie implementat la concursuri, dar VA ROG sa nu trecem la alte subiecte sau certuri fiindca PENTRU NOI O FACEM nu pentru altii!!!!
Oamenii din greseli invata, important este ca am inceput sa dam un mers constant evenimentelor si competitiilor ceea ce este un lucru bun, acum va trebui sa lucram si la calitatea organizatorica a acestora.
Pot doar sa ma bucur deoarece am inceput sa simtim si noi ca sunt concursuri adevarate,multi participanti si mult spirit de competitie si pot doar sa sper ca vom imbunati calitatea acestora pe viitor.
LE: va multumesc pentru urari
Aceasta postare a fost editata de Skipper74: 30 November 2011 - 03:47 PM
Tekin RX8/SCX RedLine/Spektrum/AKA