Martie 2005 A venit primavaraaaa!
#33
Postat 18 March 2005 - 12:16 PM
Cam vant, pe la 5-6 PM.
Terenul e destul de interesant. Nu merge pt. rulaj pe sol, dar pt. planoare, polistirene, etc. e numa bun. Acces cu masina pana pe margine, balarii - asa si asa...
Ciecherap za picciar...
Imagini atasate
#35
Postat 18 March 2005 - 12:33 PM
Valteras, la 18 Mar 2005, 13:16, a spus:
Cam vant, pe la 5-6 PM.
Terenul e destul de interesant. Nu merge pt. rulaj pe sol, dar pt. planoare, polistirene, etc. e numa bun. Acces cu masina pana pe margine, balarii - asa si asa...
Ciecherap za picciar...
pare interesant terenul, dar trebuie vazut de aproape; oricum, e la mama dracu pentru mine.
apropo de manerul de la aripa, de ce nu va faceti voi astia de aruncati cu planoarele in sus, un suport pe intrados, care dupa aruncare se pliaza spre in spate, tras de un arculetz din interiorul aripii sau impins de un arc de la suprafata acesteia.... poate bat campii...?
Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
#36
Postat 18 March 2005 - 12:34 PM
Julius, la 18 Mar 2005, 13:33, a spus:
turnatorule! http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif
Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
#37
Postat 18 March 2005 - 09:55 PM
Am la masina o lada cu bere pentru maine, deci cu mic cu mare intindem aripile la Calugareni. Sa vina fiecare cu ce are de zburat, si cu ce nu are. Sa dam mirosul de naftalina jos de pe avioane, s-au imbacsit o iarna intreaga si ele dar si noi.Pe maine!
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
#39
Postat 19 March 2005 - 04:09 PM
BogdanStancu, la 18 Mar 2005, 12:33, a spus:
dupa ce am plecat cu avant muncitoresc catre clinceni in jurul orei 13.45 ,vorbesc cu zod care tocma "fugea" de pe clinceni ca turna cu galeata.
netulburati mada si subsemnatul intoarcem masina si o luam tare spre est in cautare de tarlale bune de zbor .tarlale la gramada inspre zona cernica ,(in spatele fabricii tuborg-vechiul drum spre constanta) .balarii cam inalte dar pentru electrice la fix.
cum ne dam jos din masina cum da ploaia.
mada nu se lasa ,zice "daca nu-l zbor" mor.... :D
in procesul de asamblare seagull2200
Imagini atasate
#40
Postat 19 March 2005 - 04:17 PM
i-am zis de 50 de ori sa-l dea fara motor .dupa ce a planat extraordinar 10-15 m (parca tragea dreapta un pic) il pune aghiutza si da full motor,ceea ce se angajeaza puternic pe aripa dreapta si se infige drept in bot.
ce este interesant de comentat :aripa perfect intreaga (la crash -floarea la cele 2 suruburi de plastic care tineau cele 2 semiplanuri s-a retezat ,ceea ce aripa a scapat intreaga.oricum reparabil pana week-endul viitor,trebuie schimbat conu la elice.
in poza cand era inca intreg.
Imagini atasate
#41
Postat 19 March 2005 - 05:01 PM
SILVIU66, la 19 Mar 2005, 16:17, a spus:
Ahaa, deci nu-s singurul cascat care pateste asta :D
...nu mai pun ca mai uit ca atunci cand trag de mansha o ia in jos in loc sa urce.. iar tr sa schimb prgramul din telecomanda... uff...
Biata aripa iar trebuie lipita, ce-mi place ca motorul si elicea nu au nici un drac.. cea ce ma mira ca numai in nas a aterizat...
#42
Postat 19 March 2005 - 05:35 PM
SILVIU66, la 19 Mar 2005, 16:17, a spus:
da, am comis-o prosteste!
in loc sa incerc mai intai sa-l redresez din directie, i-am dat full motor cu gandul sa-l ridic sus...
una peste alta, pot sa zic ca am avut intr-adevar bafta! pagube minore: conul de a elice spart si doua suruburi retezate
#48
Postat 20 March 2005 - 09:05 PM
de vinzare ---> aici
:D
Aceasta postare a fost editata de AB17LUK: 20 March 2005 - 09:15 PM
#50
Postat 21 March 2005 - 12:08 AM
Imagini atasate
#51
Postat 21 March 2005 - 08:46 AM
Bogdane, topicul cu cuiul "escamotabil" s-a dezbatut toata iarna asta pe Forumul de HLG-uri SAL, de pe Yahoo:
http://groups.yahoo....roup/SALglider/
Poanta este ca la "relaunching" cuiul tre sa fie f.f. usor accesibil. "Relaunching" inseamna ca atunci cand ti s-a scurs timpul pe care tre sa-l realizezi in zborul curent, modelul tre relansat cat mai curand posibil. Adica din zbor, se pride de cui si se re-arunca in tariile cerului, fara pierde timp pretios la sol (se depuncteaza). Pactic, daca re-lansarea dureaza mai mult de o secunda - o o secunda jumate, nu e prea bine. Io mai am mult de lucru la capitolul asta, inclusiv la obisnuitul cu cuiul plat. Nu ca ar interesa pe cineva...
#52
Postat 21 March 2005 - 08:50 AM
MrSpace, la 19 Mar 2005, 17:01, a spus:
Cum vine asta? Adica la tine mansa trasa=picaj? Sau nu am inteles io bine?
#53
Postat 21 March 2005 - 09:52 PM
vreme super, putin cam racoare, dar numai bun k sa tina pack'u si motoru la temp optima
am zburat de m-am plictisit(aveam 2 pack-uri de 7, si 2 de 8 celule, 1000mAh)
dak o tine tot asa, ma duc in fiecare zi...mai ales ca sunt si o gramada de gagici care se strang acolo mai pe seara
#55
Postat 21 March 2005 - 11:40 PM
Valteras, la 21 Mar 2005, 08:50, a spus:
MrSpace, la 19 Mar 2005, 17:01, a spus:
Cum vine asta? Adica la tine mansa trasa=picaj? Sau nu am inteles io bine?
pai..poate e o delta sau o motodelta :D
Laser frate!
#56
Postat 21 March 2005 - 11:46 PM
Valteras, la 21 Mar 2005, 08:50, a spus:
MrSpace, la 19 Mar 2005, 17:01, a spus:
Cum vine asta? Adica la tine mansa trasa=picaj? Sau nu am inteles io bine?
ba ai inteles bine, nu am fost atent si am inversat sensul comenzilor.. ce sa-i faci... se mai intampla
#57
Postat 22 March 2005 - 12:15 AM
Poate vin si io intr-o zi sa vad ce si cum....si poate sambata aduc la catarg CAP-21-ul (captiv) sa il mai scot un pic de la naftalina :D
IAR-27 - Captiv
CAP-21 - Captiv
2x Combat "Pionierul" - Captiv
Graupner "Amateur II" - Trainer
Bombonel - Acro/Trainer (Video cu prima tractare de planor)
#59
Postat 22 March 2005 - 09:09 AM
Am f. iar cu HLG-ul Salsa XL si de data asta nu prea a mai fost vant. Doar o usoara briza, cat sa poti sa-l prinzi usor la aterizare, in mana. Furere de misto sa zbori in culorile asfintitului (cat timp il mai vezi)! Iesisera si gura-casca aia dupe la reprezentantele auto Mitzubishi, Hyundai (a lu' Mizzone) si care or mai fi p-acolo.
E bine acolo, ca poti sa tragi masina la botul calului. Ai camp cu iarba (ma rog, uscaturi) maaaaare, bashca o parcare cu pietrish de fo 100x50m. Daca se mai linisteste cu vremea asta, zona e promitatoare pt. ascendente, contrastul termic fiind puternic.
Pe la fo 7 PM am dat inchiderea zborului, ca nu mai vedeam mare lucru... Si druizii incepeau sa cheme luna la altar...
#60
Postat 22 March 2005 - 09:33 PM
Multzam mult pentru harta..... akum jtiu p une zburati... :D
In leg ku pista de captive....de obicei nu e tunsa iarba de la centru si se agata "cablele" in ea ji la revedere model.....k al naibii numa ala de cabrat se agata :o .... c sa-i faci...noroku ;) ji d kand am avut o experienta neplakuta ku o macheta de viteza am trekut la pista de la catarg -_-
IAR-27 - Captiv
CAP-21 - Captiv
2x Combat "Pionierul" - Captiv
Graupner "Amateur II" - Trainer
Bombonel - Acro/Trainer (Video cu prima tractare de planor)