Modelism - RHC Forum: Motor navomodel de nadit ? - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Motor navomodel de nadit ?

#31 Useril este offline   LARY 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 559
  • Inregistrat: 31-October 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:VA SALUT CU RESPECT

Postat 26 October 2011 - 11:40 PM

Daca avea 1000-1200 de rotati la acelasi consum erea perfect cu reductor.
Da asa cum este e pe limita pentru o barca de nadit, am sal mai probez o data la vara pe o barca mai usoara (2200-2500 gr)
cu o cuva, cred ca o sa faca fata la o asemenea greutate.
0

#32 Useril este offline   Adistul 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1490
  • Inregistrat: 26-September 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, in 4 la ala Grasu'

Postat 26 October 2011 - 11:55 PM

conteaza si forma cocii.
Cand esti mort, nu stii ca esti mort: e greu doar pt ceilalti.
La fel e si cand esti prost.


tel: 0771 088 207

adistul@yahoo.com
0

#33 Useril este offline   LARY 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 559
  • Inregistrat: 31-October 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:VA SALUT CU RESPECT

Postat 27 October 2011 - 07:00 AM

Vezi postareaAdistul, la 26 October 2011 - 11:55 PM, a spus:

conteaza si forma cocii.

enor de mult.

Fisiere atasate


0

#34 Useril este offline   csjmihailiviu 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 46
  • Inregistrat: 21-July 10

Postat 27 October 2011 - 08:45 AM

In locl motorului 755/40 eu asi opta pentru astea 2 in functie de greutatea barcutei:
1) Motor Igarashi 4260-053-G-3 cu specificatiile de aici:
http://www.igusa.com...otors/4260.html
asta are cam acelasi consum cu 755/40 dar mai multe rotatii si se preteaza pe o barcuta pana in 3,5 Kg

2) Motor Igarashi H5067-012-GF-7 cu specificatiile de aici:
http://www.igusa.com...tors/H5067.html
asta are consum dublu fata de 755/40 dar si viteza corespunzatoare si se preteaza pe o barca de 5-6 kg

Ar mai fi astea :
Motor Igarashi H5088-009-GF-7 cu specificatiile de aici:
http://www.igusa.com...tors/H5088.html
Are consum mai mic decat Igarashi H5067-012-GF-7 dar si rotatii mai putine

Motor Igarashi H5067-028-GF-7 cu specificatiile de aici:
http://www.igusa.com...tors/H5067.html
Asta e ideal cred pentru cine isi permite un acumulator LiPO la 36 V
Are consum apropiat de 755/40 dar mult mai multa putere si turatii - cu asta faci transformi barcuta de plantat in barcuta de viteza :pardon:

oricum cam toate motoarele prezentate mai sus desi multe dintre ele au consum mai mare ca 755/40 (dar evident si putere si viteza mai mare), majoritatea consuma mai putin decat un motor brushless care sa poate fi pus pe o barcuta de 5-6 kg
0

#35 Useril este offline   casapumrs 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 440
  • Inregistrat: 07-March 09
  • Gender:Male
  • Location:chiajna

Postat 27 October 2011 - 05:02 PM

Pai si, la 36v li-po, ce regulator trebuie sa ai?
0

#36 Useril este offline   Adistul 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1490
  • Inregistrat: 26-September 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, in 4 la ala Grasu'

Postat 27 October 2011 - 09:39 PM

Unul de la MarianDMD!!! sau mai gasesti si la AutoRC... cred... eu am vazut unele "belea rau"!!!
Am trecut azi pe la DMD si am discutat despre cresterea voltajului, datorita faptului ca eu folosesc numa Li-Po iar dupa cateva "studii" s-a ajuns la concluzia ca regulatorul lui poate tine pana la 50V. ... cu unele modificari.

Aceasta postare a fost editata de Adistul: 27 October 2011 - 09:43 PM

Cand esti mort, nu stii ca esti mort: e greu doar pt ceilalti.
La fel e si cand esti prost.


tel: 0771 088 207

adistul@yahoo.com
0

#37 Useril este offline   ipsihi 

  • TARTOR
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4508
  • Inregistrat: 02-December 03
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Postat 28 October 2011 - 12:31 PM

...orice regulator poate fi alimentat la limita acceptata de mosfeti daca separi comanda de etajul final !!!
...tabula crasa, mortua est!
0

#38 Useril este offline   sand man 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 167
  • Inregistrat: 18-January 10
  • Gender:Male
  • Location:Baia Mare

Postat 29 October 2011 - 11:39 AM

Vezi postareaAdistul, la 27 October 2011 - 09:39 PM, a spus:

Unul de la MarianDMD!!! sau mai gasesti si la AutoRC... cred... eu am vazut unele "belea rau"!!!
Am trecut azi pe la DMD si am discutat despre cresterea voltajului, datorita faptului ca eu folosesc numa Li-Po iar dupa cateva "studii" s-a ajuns la concluzia ca regulatorul lui poate tine pana la 50V. ... cu unele modificari.



Inca o data felicitari domnule Adistul !

Pentru chestia cu discutiile despre cresterea voltajului.

Dar ai grija, esti pe un drum periculos pentru ca la capatul lui, incet, incet, scolareste, vei constata ca-ti contesti propriile teorii pseudostiintifice in legatura cu alimentarea la tensiune marita, chestiuni legate de consum, autonomie, etc.


Anticipez putin, ca sa vezi si concluziile la care vei ajunge in final, barca asta e barca care foloseste de ceva vreme solutia pe care ... tu abia acum, ...se pare ca o ... intrezaresti...

Felicitari!!!

:) :drinks: :yahoo: , keep the voltage high!!!

Aceasta postare a fost editata de sand man: 29 October 2011 - 11:41 AM

“Keep the voltage high ”
0

#39 Useril este offline   Adistul 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1490
  • Inregistrat: 26-September 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, in 4 la ala Grasu'

Postat 29 October 2011 - 07:58 PM

Folosesc de vreo 2 ani Li-Po 4S... asa ca nu-s chiar la inceput de drum... cum crezi matale.

Aceasta postare a fost editata de Adistul: 29 October 2011 - 08:01 PM

Cand esti mort, nu stii ca esti mort: e greu doar pt ceilalti.
La fel e si cand esti prost.


tel: 0771 088 207

adistul@yahoo.com
0

#40 Useril este offline   Adistul 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1490
  • Inregistrat: 26-September 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, in 4 la ala Grasu'

Postat 29 October 2011 - 08:24 PM

Vezi postareasand man, la 29 October 2011 - 11:39 AM, a spus:

Inca o data felicitari domnule Adistul !

Pentru chestia cu discutiile despre cresterea voltajului.

Dar ai grija, esti pe un drum periculos pentru ca la capatul lui, incet, incet, scolareste, vei constata ca-ti contesti propriile teorii pseudostiintifice in legatura cu alimentarea la tensiune marita, chestiuni legate de consum, autonomie, etc.


Anticipez putin, ca sa vezi si concluziile la care vei ajunge in final, barca asta e barca care foloseste de ceva vreme solutia pe care ... tu abia acum, ...se pare ca o ... intrezaresti...

Felicitari!!!

:yahoo: :blush: :yahoo: , keep the voltage high!!!


Chiar nu inteleg ce vrei sa spui... in legatura cu ce ai scris mai sus... in sensul de de multa vreme folosesc Li-Po 4s... ca pe acolo "duce" regulatorul... si sunt destul de multumit.
In general trebuie gasita tensiunea optima in functie de caracteristicile motorului folosit cat si elicea potrivita pentru a avea un randament cat mai bun.

Vad ca nu te opresti din a ma "sacai"... asa ca nu-ti voi mai raspunde in continuare!
Cand esti mort, nu stii ca esti mort: e greu doar pt ceilalti.
La fel e si cand esti prost.


tel: 0771 088 207

adistul@yahoo.com
0

#41 Useril este offline   Roko1 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 172
  • Inregistrat: 26-October 11
  • Gender:Male
  • Interests:pescuit,offroad

Postat 29 October 2011 - 09:55 PM

salut am o motorizare pe barca mea un clash21 6vx24A cu reductor planetar cu o elica de 50 racire cu ventilator..pina acum nu am reusit sa raman fara acumulatori pe balta putere suficienta cat sa traga 2 lansete cu picapul pus si valuri de 30-50cm (testata si forjata)acum intreb ca sa maresc putin viteza (viteza actuala nu este de neglijat), este o intrebare in special ptr Ipsihi care sper ca recunoaste fabricantul ,pot mari diametrul la elice sau micsora diametrul si sa maresc numarul de pale
0

#42 Useril este offline   ipsihi 

  • TARTOR
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4508
  • Inregistrat: 02-December 03
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Postat 29 October 2011 - 10:39 PM

Vezi postareaRoko1, la 29 October 2011 - 09:55 PM, a spus:

salut am o motorizare pe barca mea un clash21 6vx24A cu reductor planetar cu o elica de 50 racire cu ventilator..pina acum nu am reusit sa raman fara acumulatori pe balta putere suficienta cat sa traga 2 lansete cu picapul pus si valuri de 30-50cm (testata si forjata)acum intreb ca sa maresc putin viteza (viteza actuala nu este de neglijat), este o intrebare in special ptr Ipsihi care sper ca recunoaste fabricantul ,pot mari diametrul la elice sau micsora diametrul si sa maresc numarul de pale
...iti recomand sa ramai pe configuratia actuala, micsorand diametrul elicei indiferent de nr de pale ,vei pierde atat din putere cat si din viteza !!!
...tabula crasa, mortua est!
0

#43 Useril este offline   Roko1 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 172
  • Inregistrat: 26-October 11
  • Gender:Male
  • Interests:pescuit,offroad

Postat 29 October 2011 - 10:46 PM

Da multumesc ...ca de obicei raspuns promt si la obiect
0

#44 Useril este offline   sand man 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 167
  • Inregistrat: 18-January 10
  • Gender:Male
  • Location:Baia Mare

Postat 30 October 2011 - 06:33 AM

Vezi postareaAdistul, la 29 October 2011 - 08:24 PM, a spus:

Chiar nu inteleg ce vrei sa spui... in legatura cu ce ai scris mai sus... in sensul de de multa vreme folosesc Li-Po 4s... ca pe acolo "duce" regulatorul... si sunt destul de multumit.

Vad ca nu te opresti din a ma "sacai"... asa ca nu-ti voi mai raspunde in continuare!


Nu intelegi?

Scrie foarte clar, dar nu si pentru tine, ca-ti vei contesta propriile teorii la sfirsitul drumului pe care ai pornit .
Dar poate e altcineva care-ti foloseste nickul pe alte forumuri si scoate niste perle de toata frumusetea.
Te sacai?
Baiatule esti pe un forum, nu esti singur in padure.
“Keep the voltage high ”
0

#45 Useril este offline   navigator 

  • Moderator RHC
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 3019
  • Inregistrat: 01-September 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 30 October 2011 - 08:44 AM

Vezi postareasand man, la 30 October 2011 - 06:33 AM, a spus:

Nu intelegi?

Scrie foarte clar, dar nu si pentru tine, ca-ti vei contesta propriile teorii la sfirsitul drumului pe care ai pornit .
Dar poate e altcineva care-ti foloseste nickul pe alte forumuri si scoate niste perle de toata frumusetea.
Te sacai?
Baiatule esti pe un forum, nu esti singur in padure.



Nici eu nu inteleg ce vrei sa spui, decat cel mult ca vrei sa inflamezi. Majoritatea nu stim ce se petrece pe alte forumuri si daca ai o nelamurire in privinta parerilor diferite ale lui Adistul (aici si pe alt forum), intreaba-l direct, nu cu atatea subintelesuri si ocolisuri ce nu fac decat sa irite pe toata lumea.


0

#46 Useril este offline   sand man 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 167
  • Inregistrat: 18-January 10
  • Gender:Male
  • Location:Baia Mare

Postat 17 December 2011 - 06:12 PM

Eram la joaca cu barcuta si pentru ca s-a nimerit sa am cu mine niste aparate de masura mi-am zis sa le pun putin la treaba <_< .



...un filmulet cu masuratori comparative, motorul 755 alimentat la 3s si la 5s, singurul lucru care difera este acumulatorul






Reglajul vitezei de deplasare , deci implicit al puterii electrice consumate, la aceleasi valori, si la o tensiune si la cealalta, se face cu mînuţa aflata pe stick -ul statiei si cu ajutorul esc-ului ( asta in mod simplificat, considerind eficienta motorului ca fiind aceeasi, indiferent de tensiune ).

Vitezele fiind aceleasi, puterile consumate fiind aceleasi, dar tensiunile diferite, curentul consumat de motor este diferit.

La ceeasi viteza, la tensiune mai mare consumul e mai mic


Acumulatori cu tensiuni diferite dar cu capacitati egale (Wh) vor asigura la aceeasi viteza, aceeasi autonomie.

Avantaj, la 18V se pot obtine viteze mult mai mari decit la 12V, datorita modului in care se modifica evolutia eficientei acestui motor.

Ce parere aveti?
“Keep the voltage high ”
0

#47 Useril este offline   cata2 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 643
  • Inregistrat: 05-November 08
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Postat 17 December 2011 - 06:33 PM

``Acumulatori cu tensiuni diferite dar cu capacitati egale (Wh) vor asigura la aceeasi viteza, aceeasi autonomie.``
Daca este vre-un coleg de forum care poseda pistol il rog frumos sa ma impuste........
``la 18V se pot obtine viteze mult mai mari decit la 12V, datorita modului in care se modifica evolutia eficientei acestui motor.``
Creste viteza doar din cauza cresterii turatiei......viteza mai mare = consum mai mare.....

Aceasta postare a fost editata de cata2: 17 December 2011 - 06:37 PM

tel . 0765940409

Nu te certa niciodata cu un prost!
Te va aduce la nivelul lui si te va bate cu experienta!
0

#48 Useril este offline   sand man 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 167
  • Inregistrat: 18-January 10
  • Gender:Male
  • Location:Baia Mare

Postat 18 December 2011 - 10:05 AM

... acesta ar fi raspunsul la aceasta prima parere.

Se iau doi acumulatori cu tensiuni diferite, 12V si 18V.
Cel cu tensiunea mai mica are 3,75Ah , celalalt 2,5Ah.
Daca din primul se consuma constant 3,75A, iar din al doilea 2,5A , se obtine aceeasi durata de functionare si acelasi numar de kilometri parcursi.

Oare de ce ?
Raspunsul se afla in filmulet.

Viteza maxima ce se obtine la 18V se poate obtine foarte bine si la 6V si la 12V dar asta e valabil pentru alte motoare. Pentru 755 acest lucru e imposibil.

Oare de ce ?
Raspunsul s-ar fi aflat in filmulet daca as fi facut combinatia 3s cu o elice de 10 cm diametru, si s-ar fi observat consumul si viteza. Pare curios, dar e perfect justificat, consumul creste si ca urmare viteza scade.

Aceasta postare a fost editata de sand man: 18 December 2011 - 10:08 AM

“Keep the voltage high ”
0

#49 Useril este offline   cata2 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 643
  • Inregistrat: 05-November 08
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Postat 18 December 2011 - 10:20 AM

Te contrazici singur....uite ce se ve in filmarea ta : 12V x 3,75A = 45W la aceasi viteza 18v x 2.5A = tot 45W deci....????
Iar ca sa inatresc cele spuse de mine ``viteza mai mare = consum mai mare ``se vede in filmarea ta ca la viteza maxima amperajul ajunge aproape de 6A....
Fisier atasat  just minut.JPG (120.58K)
Number of downloads: 53
tel . 0765940409

Nu te certa niciodata cu un prost!
Te va aduce la nivelul lui si te va bate cu experienta!
0

#50 Useril este offline   sand man 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 167
  • Inregistrat: 18-January 10
  • Gender:Male
  • Location:Baia Mare

Postat 18 December 2011 - 10:48 AM

... deci imi spui ca ma contrazic si nu faci decit sa confirmi urmatorul lucru:

consum de 3,75A inseamna o ora de functionare cu accu de 12V, 3,75Ah, la o viteza anume
consum de 2,5A inseamna o ora de functiomare cu accu de 18V, 2,75 Ah, la aceeasi viteza

numarul de km parcursi va fi acelasi.

Da, in film, la 18V creste consumul creste si viteza , la 12V daca consumul creste mai mult de 8A, viteza in loc sa creasca , scade.

...nu crezi, experimenteaza si vei vedea, ti-am spus si cum anume

Aceasta postare a fost editata de sand man: 18 December 2011 - 10:52 AM

“Keep the voltage high ”
0

#51 Useril este offline   cata2 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 643
  • Inregistrat: 05-November 08
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Postat 18 December 2011 - 11:36 AM

Pai treaba sta in felul urmator ,cu un acumulator 5s 5000mA barca v-a merge mai repede si v-a avea o autonomie mai mare fata de un acumulator 3s 5000mA chiar daca motorul consuma mai mult....asta-i una si a doua vezi ca ai gresit ceva la barca daca :``la 12V daca consumul creste mai mult de 8A`` .

P.S. Randamentul optim pe o barca se face din tipul elicei si unghiul acesteia....
tel . 0765940409

Nu te certa niciodata cu un prost!
Te va aduce la nivelul lui si te va bate cu experienta!
0

#52 Useril este offline   sand man 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 167
  • Inregistrat: 18-January 10
  • Gender:Male
  • Location:Baia Mare

Postat 18 December 2011 - 11:56 AM

Cu 5s, dupa cum se vede in film, barca merge cum vreau eu sau tu sau oricare altul, mai incet cu un consum de putere la fel de rezonabil ca la 12V, sau cu un consum mai mare si viteza mai mare, lucru ce nu se poate obtine cu 755 la 12V ,pentru asta ai statia si esc-ul.


Chestia asta s-ar putea numi autonomie si viteza 2 in 1, un lucru care, spun unii, nu exista :clapping: .


La cresterea consumului intre 6A si 8A puterea mecanica a motorului 755 ramine constanta, marind consumul peste 8A puterea mecanica in loc sa creasca scade, e valabil pentru orice aplicatie, n-are nici o legatura anume cu barcile .
“Keep the voltage high ”
0

#53 Useril este offline   sand man 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 167
  • Inregistrat: 18-January 10
  • Gender:Male
  • Location:Baia Mare

Postat 18 December 2011 - 12:14 PM

... poate ar fi trebuit sa fiu putin mai explicit,

la 12V, marind consumul peste limita de 8A, in incercarea de o obtine o viteza mai mare, ceea ce se va intimpla este marirea puterii electrice consumate de motor si in plus incalzirea excesiva a acestuia, puterea mecanica va scadea tot mai mult si odata cu ea va scadea si viteza.
“Keep the voltage high ”
0

#54 Useril este offline   cata2 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 643
  • Inregistrat: 05-November 08
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Postat 18 December 2011 - 10:03 PM

Domnule sand man , n_eant sau cum te mai numesti inchid discutia aceasta care intoxica topicul colegului nostru de la craiova cu precizarea ``Frate , daca mai multi oameni iti zic ca esti beat...du-te si te culca `` . Am putea discuta pe topicul tau.....dar din pacate a ajuns la tomberon...oare de ce?




P.S. Vezi ca in engleza corect ar fi “Keep the high voltage ”

Aceasta postare a fost editata de cata2: 18 December 2011 - 10:07 PM

tel . 0765940409

Nu te certa niciodata cu un prost!
Te va aduce la nivelul lui si te va bate cu experienta!
0

#55 Useril este offline   mariandmd 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2161
  • Inregistrat: 04-September 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 19 December 2011 - 10:56 AM

Eu ii recomand se traca pe termice, si daca si acolo are probleme de consum :good: .... e grav :rofl:
0

#56 Useril este offline   sand man 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 167
  • Inregistrat: 18-January 10
  • Gender:Male
  • Location:Baia Mare

Postat 19 December 2011 - 07:59 PM

... a doua opinie exprimata n-a fost o surpriza pentru nimeni, banuiesc.

Daca s-a vazut din filmulet, ca la 18V se poate si incet si repede cu consumuri rezonabile, as invita pe cineva care se pricepe la felul in care sint construite motoarele sa ne spuna daca 755 rezista sau nu la alimentarea din lipo 5s. Ceea pot spune eu, e doar ceea ce am aflat din experienta personala, fara racire motorul merge fara probleme non stop la viteza economica, iar la turatia maxima 3 drumuri dus intors la 300 de metri nu ridica nici un fel de probleme.
Doua persoane ne-au asigurat cu ceva vreme in urma ca 755 merge de minune la 18V, ipsihi si bogdan minitehnicus.
“Keep the voltage high ”
0

#57 Useril este offline   sand man 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 167
  • Inregistrat: 18-January 10
  • Gender:Male
  • Location:Baia Mare

Postat 27 December 2011 - 10:24 AM

Nici un raspuns? ... credeam ca se poate exprima o opinie obiectiva bazata pe dimensionarea elementelor componente ale motorului, e posibil sa nu fie nimeni suficient de priceput ?
“Keep the voltage high ”
0

#58 Useril este offline   dodo007 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 467
  • Inregistrat: 18-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Turnu Severin

Postat 28 December 2011 - 12:15 AM

Sarbatori fericite !!
Si La multi ani!
PLANURILE DE CONSTRUCTIE A BARCUTEI TIP ALLEN DIN ACEST TOPIC (upload sept 2016): allanplanbarcuta rar
FOTOGRAFII CU CONSTRUCTIA BARCUTEI NR1: http://cid-9657200874fe5adf.skydrive.live....4FE5ADF!118
FOTOGRAFII CU CONSTRUCTIA BARCUTEI NR2: http://cid-9657200874fe5adf.skydrive.live....4FE5ADF!328
MATERIALE NECESARE - VARIANTA ALLEN : http://www.rhcforum....showtopic=17986
SI VARIANTA MEA LA BARCUTA NR1: http://www.rhcforum....pic=17986&st=60
MODIFICARI CAPAC BARCUTA NR1:My link
CABLARE ELECTRICA BARCUTE : https://skydrive.liv...AIKBHLI0jsibo0E
Cotari suplimentare pe schitele barcutei tip Allen: cotari barcuta rar
0

#59 Useril este offline   Adistul 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1490
  • Inregistrat: 26-September 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, in 4 la ala Grasu'

Postat 28 December 2011 - 02:44 AM

:clapping:
Cand esti mort, nu stii ca esti mort: e greu doar pt ceilalti.
La fel e si cand esti prost.


tel: 0771 088 207

adistul@yahoo.com
0

#60 Useril este offline   mariandmd 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2161
  • Inregistrat: 04-September 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 28 December 2011 - 08:52 AM

:drinks:
0

Arata acest topic


  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

33 useri citesc topicul
0 membri, 33 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro