Modelism - RHC Forum: EasyStar II - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 14 Pagini +
  • « Prima
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

EasyStar II Continuare fireasca a EasyStar-ului...

#241 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8326
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 31 January 2013 - 08:28 PM

Cu placere:

http://www.der-schwe...70_mm_multiplex

spilul e urmatorul - transportul e moca daca cumperi de peste 90 EUR. Eu o sa cumpar o chestie mica si scumpa si pot sa bag si Ez fara sa dau nimic pe transport. Cel putin asa ar trebui sa fie nu am facut inca achizitia.

Vezi postareaFlorinelu, la 31 January 2013 - 08:23 PM, a spus:

Zi-mi si mie te rog daca vezi un astfel de chilipir.

0

#242 Useril este offline   Ciprian97 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3949
  • Inregistrat: 19-August 12
  • Gender:Male
  • Location:Third Rock From The Sun

Postat 31 January 2013 - 08:38 PM

O intrebare,spuneati cei cu FPV ca e mult mai bun ez1 decat ez2 in acest scop fpv(undeva pe cand ziceati de cei 19km)Cam care sunt aceste diferente?
0

#243 Useril este offline   Florinelu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 982
  • Inregistrat: 04-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Militari
  • Interests:Da' ce nu ma intereseaza!

Postat 31 January 2013 - 08:53 PM

Am lipit mai multe EZ1 si mai multe EZ2...le-am si faramat pe unele, altele le-am pierdut, departe rau http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/dry.gif . EZ1 zbura drept, nu avea tendinta de balansare stanga-dreapta pe directie, putea sa zboare paralel cu solul indiferent daca ii dadeam motor sau mergeam la croaziera si toate astea cu un minim de corectie din partea mea (elevator), nu se angaja pe o aripa daca intra in limita (as zice ca viteza de limita a lui EZ2 este mai mare). EZ2 daca merge "la blana" si dupa aceea opresc motorul face un mare plonjon inspre pamant. Sunt sigur ca vor veni replici pro EZ2... nu sunt impotriva progresului (cu el am zburat 19km dus si alti 19 intors) dar am ajuns la concluzia asta si eu si Costi_n montand fiecare avionul sau cu motorizari.

Zburat la ochi EZ2 este un avion ok dar poate pentru FPV sunt eu prea pretentios sau doar prea obisnuit cu EZ1.

Aceasta postare a fost editata de Florinelu: 31 January 2013 - 08:53 PM

Cand eram mic, nu erau din astea... acum recuperez :)
0

#244 Useril este offline   marian.dumitru74 

  • ENID
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3965
  • Inregistrat: 13-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC-ul

Postat 31 January 2013 - 08:56 PM

Vezi postareastiganas, la 31 January 2013 - 08:05 PM, a spus:

EZstar-ul saracului - cum sa faci din I un II.

EzStar I se gaseste la lichidare in diverse magazine la 40 EUR. M-am tot gandit daca pot improviza usor cu ce am in casa un EzStar II din I si cred ca am reusit.

Mai am un regulator de periate ratacit, motoare Permax o gramada (si oricum mai vine unul in kit), cel mai dificil era partea cu palele pliante dar azi am gasit combinatia potrivita.

Asadar am un hub care vine manusa pe axul de Permax si niste pale pliante mici 6x4.5 (chestii despre care credeam ca nu le voi folosi in veci)

Atasament IMG_6929.jpgAtasament IMG_6928.jpg

Am testat cu un pak 2s si un rig de testare improvizat (watmetrul e dat imprumut) si merge perfect.

Atasament IMG_6922.jpg

Cu elicea Gunter iepuras consumul e de vreo 10A, cu elicea plianta e de vreo 11A si la mana se simte mai fortoasa (si nu vibreaza).

Tot ce mai trebuie e un RX de 6 USD si doua servo de 2 USD. Toate astea sunt prin casa.

Asadar cred ca o sa cumpar un EzStar I si o sa-l fac ca pe un II, mai putin coada demontabila. Adica o sa-l fac planor.

tot EZ I o sa fie ( din punctul meu de vedere )
0

#245 Useril este offline   L.E.Gall 

  • ex Triple Crash
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 237
  • Inregistrat: 02-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Sf Gheorghe
  • Interests:navo+aero
    preferate veliere si planoare

Postat 31 January 2013 - 10:08 PM

Zburat la ochi EZ2 este un avion ok dar poate pentru FPV sunt eu prea pretentios sau doar prea obisnuit cu EZ1.
[/quote]

:hi: Nici eu nu sint multumit cu noul model, parca tot ma trage inima spre EZ vechi,nr 1. Sa fie obisnuinta ori pretentiile. Oare asteptam pre mult de la el si n-are de unde ? :drinks:
L.E.Gall
0

#246 Useril este offline   Florinelu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 982
  • Inregistrat: 04-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Militari
  • Interests:Da' ce nu ma intereseaza!

Postat 31 January 2013 - 10:20 PM

Are Renato o teorie buna din care eu am inteles cam asa: atunci cand elicea se invarte, EZ2 are deja o pozitie de stall iar motorul il forteaza sa inainteze oricum si sa stea pe linia de planare. Cum tai motorul avionul intra in limita si baga botul in pamant. Parerea personala este ca datorita unui posibil unghi de incidenta al aripii ceva mai mare decat la v1 sau, mai probabil, un unghi al motorului nu prea inspirat, EZ2 este facut sa zboare drept (paralel cu solul) doar la o anumita viteza cu un centraj foarte strict. Sau poate ma insel, cert este ca nu sunt singurul care a observat ca ceva nu este in regula.

Ca o paranteza: imi aduc aminte de prima oara cand am montat GoPro cu tot cu carcasa pe botul EZ1... CG-ul era mult in fata dar nu aveam ce sa fac, l-am lansat pur si simplu. A zburat impecabil, nu avea nicio problema cu echilibrarea defectuoasa.
Cand eram mic, nu erau din astea... acum recuperez :)
0

#247 Useril este offline   marian.dumitru74 

  • ENID
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3965
  • Inregistrat: 13-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC-ul

Postat 02 February 2013 - 08:13 PM

Vezi postareaFlorinelu, la 31 January 2013 - 10:20 PM, a spus:

Are Renato o teorie buna din care eu am inteles cam asa: atunci cand elicea se invarte, EZ2 are deja o pozitie de stall iar motorul il forteaza sa inainteze oricum si sa stea pe linia de planare. Cum tai motorul avionul intra in limita si baga botul in pamant. Parerea personala este ca datorita unui posibil unghi de incidenta al aripii ceva mai mare decat la v1 sau, mai probabil, un unghi al motorului nu prea inspirat, EZ2 este facut sa zboare drept (paralel cu solul) doar la o anumita viteza cu un centraj foarte strict. Sau poate ma insel, cert este ca nu sunt singurul care a observat ca ceva nu este in regula.

Ca o paranteza: imi aduc aminte de prima oara cand am montat GoPro cu tot cu carcasa pe botul EZ1... CG-ul era mult in fata dar nu aveam ce sa fac, l-am lansat pur si simplu. A zburat impecabil, nu avea nicio problema cu echilibrarea defectuoasa.


In concluzie easy star2 s-au bixler2 , ambele in varianta kit ???? imi vin piesele in 10-15 zile si nu am facut inca alegerea kit-ului , ( intaii imi cumpar volanul dupa care masina)
0

#248 Useril este offline   Florinelu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 982
  • Inregistrat: 04-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Militari
  • Interests:Da' ce nu ma intereseaza!

Postat 02 February 2013 - 08:56 PM

Tu poti sa iti iei ce vrei , ca incepator nu o sa simti nicio diferenta, o "sa faci pe tine" de bucurie la primele zboruri cu oricare dintre modele. Inconvenientele enumerate de mine sunt chestii care deranjeaza la FPV, le pot zice mofturi pentru zborul obisnuit. Esti abia la inceput, probabil o sa mai investesti mult in lipici si spume pana o sa poti sa decizi care avion zboara mai bine si acum este prea devreme sa poti sa decizi care dinrtre ele reprezinta cea mai buna investitie. (la aero, in afara de statie, cea mai buna investie este aia care scapa neprabusita :pardon: )

Aceasta postare a fost editata de Florinelu: 02 February 2013 - 08:57 PM

Cand eram mic, nu erau din astea... acum recuperez :)
0

#249 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 03 February 2013 - 11:42 AM

Vezi postareaFlorinelu, la 31 January 2013 - 08:23 PM, a spus:

Zi-mi si mie te rog daca vezi un astfel de chilipir.


La voelkner este si mai ieftin, 35,70 Eur, doar ca nu ofera free shipping decat in DE, in restul EU 9.90 Eur.
Chiar si asa, iesi la 45Eur fara sa mai fi nevoit sa mai cumperi altceva de completare pana la o suma.

http://www.voelkner....-Baukasten.html
... cu picioarele pe pamant ...
0

#250 Useril este offline   marian.dumitru74 

  • ENID
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3965
  • Inregistrat: 13-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC-ul

Postat 04 February 2013 - 06:03 PM

Vezi postareaFlorinelu, la 02 February 2013 - 08:56 PM, a spus:

Tu poti sa iti iei ce vrei , ca incepator nu o sa simti nicio diferenta, o "sa faci pe tine" de bucurie la primele zboruri cu oricare dintre modele. Inconvenientele enumerate de mine sunt chestii care deranjeaza la FPV, le pot zice mofturi pentru zborul obisnuit. Esti abia la inceput, probabil o sa mai investesti mult in lipici si spume pana o sa poti sa decizi care avion zboara mai bine si acum este prea devreme sa poti sa decizi care dinrtre ele reprezinta cea mai buna investitie. (la aero, in afara de statie, cea mai buna investie este aia care scapa neprabusita :pardon: )

Tot mai mult ma gandesc la Bixler 2 , spuma spun ei este de foarte buna calitate , are eleroane gata facute nu mai trebuie sa tai/decupez eu are tija carbon si la ramforsari tot carbon ,cam astea ar fi atuurile lui Bixler2 , dezavantaze ar fi ; daca se face tuning la motor trebuie decupat jumatate din suportul motorului
0

#251 Useril este offline   Florinelu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 982
  • Inregistrat: 04-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Militari
  • Interests:Da' ce nu ma intereseaza!

Postat 05 February 2013 - 08:48 AM

Vorbim degeaba se pare http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/rolleyes.gif de vreo cateva pagini, EZ2 are eleroane din fabrica. Nu zic ca MPX este mai bun ci doar ca nu ai citit despre ele prea mult din cate observ. Hai sa iti mai zic eu cateva ponturi ca sa te scutesc de citit: EZ2 are cabina mai alungita (deci mai larga) si poti baga usor orice baterie mare iar ampenajul orizontal este demontabil (poti sa transporti avionul la camp in cutia originala fara sa ai grija lovirii pe timpul transportului).
Bixler 2 este mai ieftin http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/happy.gif. Alt atuu nu am gasit.
Ranforsarile de carbon de pe coada sunt necesare la Bixler pentru ca la asta tijele de otel nu sunt bagate in tuburi de plastic (3 la numar) lipite de fuselaj precum la EZ (1 sau 2). Tuburile alea rigidizeaza foarte tare fuselajul. Tija de carbon pentru aripi nu are pentru ca are...de fibra de sticla http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/happy.gif , ceva mai grea ce-i drept.
Nu te gandi ca EZ sau Bixler trebuie sa fie ranforsate si tepene (si impicit mai grele) precum un avion pentru 3D sau un hotliner care face vaaajjj cand face treceri la joasa altitudine, faptul ca mai flexeaza usor aripile este normal dar in primul rand trebuie avut in vedere ca aceste modele sunt facute pentru zbor de antrenament nu performanta.

Aceasta postare a fost editata de Florinelu: 05 February 2013 - 08:49 AM

Cand eram mic, nu erau din astea... acum recuperez :)
0

#252 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8326
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 06 February 2013 - 02:36 PM

Ultimele EZ facute in Germania, pentru cine nu stie Multiplex e de cativa ani o firma coreana cu un birou in Germania. Toate modelele pe care eu le-am vazut sunt acum injectate pe undeva prin Filipine.

Se vede pe cutie acelasi neamt de acum 10 ani cu o antena de 3 metri.

O sa incerc sa il lucrez cu grija ca altul nu cred ca o sa mai gasesc, dupa ce se duc astea, adio.

Singura modificare fata de manual o sa fie elicea plianta cu con. In felul asta o sa fie planor pur.

Fisiere atasate


0

#253 Useril este offline   Florinelu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 982
  • Inregistrat: 04-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Militari
  • Interests:Da' ce nu ma intereseaza!

Postat 06 February 2013 - 02:57 PM

http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/yahoo.gif
Cand eram mic, nu erau din astea... acum recuperez :)
0

#254 Useril este offline   Flying Kettle 

  • Adevaratul ceaun zburator!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2498
  • Inregistrat: 17-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 06 February 2013 - 03:04 PM

Vezi postareastiganas, la 06 February 2013 - 02:36 PM, a spus:

Multiplex e de cativa ani o firma coreana cu un birou in Germania. Toate modelele pe care eu le-am vazut sunt acum injectate pe undeva prin Filipine.

Pai da si adresa din Filipine, macar sa stie oamenii de ce te alearga cu levierul pe camp... Ca tu tot n-o sa pricepi ce gura mare (...) poti sa ai.
Nu mancati de pe jos! Dauneaza grav sanatatii !

Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
0

#255 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 06 February 2013 - 03:25 PM

Vezi postareastiganas, la 06 February 2013 - 02:36 PM, a spus:

...pentru cine nu stie Multiplex e de cativa ani o firma coreana cu un birou in Germania. ...


Asa nasol am inceput sa influentez ?

Iti raspund cu ocazia asta si la o reflectie facuta acum vreo cateva zile, o paralela despre cateva firme ce au fost si ce au ajuns, facuta asa la intamplare fara sa precizezi care a ajuns mai bine si care mai prost.
Era si Hitec / Multiplex pomenita acolo.
Pentru stiinta ta. cumpararea MPX de catre Hitec in 2006 din fericire nu a insemnat nimic managerial, coreeni le-au lasat mana libera totala nemtilor sa faca ce faceau pana acum... bine !
Spre deosebire de ei, Hitec... ar fi cam greu sa iti explic cat de clara este diferenta de design si executie intre o statie Hitec si una Multiplex, daca nu Made in... macar proiectata de minte germana.
E suficient doar sa pomenesc ca arhitectura unei statii din 2006 ca Royal Evo, de aceasi varsta cu Eclipse-ul, a permis fara nici o problema si fara peticeli adaptarea la un protocol digital modern incluzand telemetrie, pe cand Hitec de cand cu Aurora o tine intr-o balbaiala continua.
... cu picioarele pe pamant ...
0

#256 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8326
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 06 February 2013 - 04:33 PM

Hehe, vroiam sa vad daca mai citesti forumul. Ce importanta are unde se fac kiturile Multiplex sau cine e patronul ?

Mie imi plac sau nu dupa cum sunt gandite/turnate si mai ales dupa cum zboara. E foarte posibil ca EzStar-ul pe care il am eu sa fie totusi injectat in Filipine. Pe o cutie de Funjet pe care l-am cumparat acu ceva timp scria acest lucru in clar (asa am aflat).

Sigur e ca EZ 1 nu se mai face, cine il doreste acum e ultima sansa.

Asa au facut si cu EzGlider planor pur, dupa ce au scos EzGlider Pro kiturile vechi s-au vandut la pret redus si odata epuizate duse au fost.


Legat de intrebarea insistenta de acum cateva randuri EzStarII sau Bixler ?

Aia de au facut Bixler au proiectat in vreun fel aripa si fuselajul ala ? au ales cumva profilele ? Au in genere departament R&D ? As fi surprins daca raspunsul e afirmativ.

La kiturile Multiplex bune sau rele macar stiu ca cineva s-a chinuit sa le proiecteze.

Vezi postareaBogdanStancu, la 06 February 2013 - 03:04 PM, a spus:

Pai da si adresa din Filipine, macar sa stie oamenii de ce te alearga cu levierul pe camp... Ca tu tot n-o sa pricepi ce gura mare (...) poti sa ai.

Aceasta postare a fost editata de stiganas: 06 February 2013 - 04:38 PM

0

#257 Useril este offline   Ciprian97 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3949
  • Inregistrat: 19-August 12
  • Gender:Male
  • Location:Third Rock From The Sun

Postat 06 February 2013 - 05:09 PM

Ez1 e prea vechi.Inca e pentru baterii nimh grele si motor periat.Nu stiu de ce ai lua inca ez1 exceptand FPV.Eu pe al meu l-am zburat in draci,am invatat sa zbor pe el,am zburat la lac cu el pe post de hidroavion si multe altele.L-am pensionat pe caz de boala numita bison polireutanic,dupa o viata grea si plina de peripetii.Daca ma loveste nostalgia poate imi iau un ez2,dar cred c`am destule trainere pentru moment.
0

#258 Useril este offline   MADA 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 987
  • Inregistrat: 09-August 04

Postat 06 February 2013 - 06:10 PM

Vezi postareaCiprian97, la 06 February 2013 - 05:09 PM, a spus:

Ez1 e prea vechi.Inca e pentru baterii nimh grele si motor periat.Nu stiu de ce ai lua inca ez1 exceptand FPV.


Pentru ca poti sa pui un pack Lipo de capacitate mare cu care zbori in nestire?
0

#259 Useril este offline   Ciprian97 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3949
  • Inregistrat: 19-August 12
  • Gender:Male
  • Location:Third Rock From The Sun

Postat 06 February 2013 - 06:13 PM

Dar de ce sa nu fie facut pentru un lipo mic,care sa reduca greutatea si sa il ajute sa planeze mai bine?De ce sa taraie 300 grame de lipo cand se poate descurca onorabil si cu 100.
0

#260 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 06 February 2013 - 06:20 PM

Pentru ca ala de 100 ar trebui pus la jumatate de metru in fata avionului.
Cred ca ar fi trebuit sa faci bratele fortelor pana acum la scoala... :unsure:
... cu picioarele pe pamant ...
0

#261 Useril este offline   MADA 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 987
  • Inregistrat: 09-August 04

Postat 06 February 2013 - 06:35 PM

Si pentru ca, intre altele, un planor nu trebuie sa fie neaparat usor ca fulgul pentru a zbura bine.

Aceasta postare a fost editata de MADA: 06 February 2013 - 06:36 PM

0

#262 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8326
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 06 February 2013 - 06:45 PM

De multe ori calculele nu se potrivesc cu realitatea. Am avut ceva emotii pana sa vad cum merg palele pliabile pe fuselajul de EZ si pot zice ca am bafta. Merg perfect. E posibil sa frece foarte putin, dar nu am mai mult de 1-2mm de taiat.

Vin manusa, zici ca asa era proiectul.

Fisier atasat  IMG_6967.jpg (68.52K)
Number of downloads: 103Fisier atasat  IMG_6965.jpg (67.4K)
Number of downloads: 103Fisier atasat  IMG_6963.jpg (77.04K)
Number of downloads: 108

CG-ul e o problema. Experienta de la planoare zice ca producatorii indica un CG sigur destul de in fata. EZ fiind dedicat superincepatorilor cred ca nu face exceptie, e posibil sa suporte CG-ul 1-2 cm in spatele pozitiei indicate de Multiplex. Da asta numai pe camp pot sa vad (si numai in zbor planat, cu motor nu vezi nimic).
0

#263 Useril este offline   Flying Kettle 

  • Adevaratul ceaun zburator!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2498
  • Inregistrat: 17-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 06 February 2013 - 06:54 PM

Vezi postareastiganas, la 06 February 2013 - 06:45 PM, a spus:

pot zice ca am bafta. Merg perfect. E posibil sa frece foarte putin, dar nu am mai mult de 1-2mm de taiat.

Iar faceti acrobat din spume gandite sa planeze si apoi va plangeti inutil ca "au stricat planorismul". E, lasa, nici marmelada nu mai e cum era pe vremuri... :blush:




Ciprianului, ii recomand sa studieze (gugaleasca) polarele aripilor si va gasi chiar o animatie despre cum zboara ceva greu si ceva usor...



Nu mancati de pe jos! Dauneaza grav sanatatii !

Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
0

#264 Useril este offline   adioperator 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1356
  • Inregistrat: 12-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea
  • Interests:aeromodelism

Postat 06 February 2013 - 06:54 PM

Vezi postareastiganas, la 06 February 2013 - 06:45 PM, a spus:

E posibil sa frece foarte putin, dar nu am mai mult de 1-2mm de taiat.



Nu vor freca deloc palele, nu se deschid pana in punctul in care sa atinga fuselajul.
Centrul de greutate regleaza-l exact din punctul indicat in manual iar de acolo i-l centrezi astfel in cat sa se incline la aproximatix 20 grade in bot. La camp o sa spun clar cum ii place :)
0

#265 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8326
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 06 February 2013 - 07:10 PM

Nu nene Bogdan, e vorba de eficienta, o elice mai mare e mai eficienta (oricum alta mai mica nu am). Care racheta? ii pun motorul cu periute, 50-75W maximum, cred ca o sa urce foarte, foarte incet.

Vezi postareaBogdanStancu, la 06 February 2013 - 06:54 PM, a spus:

Iar faceti acrobat din spume gandite sa planeze si apoi va plangeti inutil ca "au stricat planorismul". E, lasa, nici marmelada nu mai e cum era pe vremuri... :blush:




@adioperator - cred ca ia dreptate palele nu se extind complet, asta a fost o proba pe uscat - sunt sanse mari sa nu tai nimic.
0

#266 Useril este offline   marian.dumitru74 

  • ENID
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3965
  • Inregistrat: 13-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC-ul

Postat 06 February 2013 - 07:53 PM

Cam multe peripetii cu ES1 , elice sa loveasca fuselajul ? nu a fost proiectat pentru asa ceva probabil , ci a fost o adaptare facuta din mers ca la chinezii continentali , deci ES1 in opinia mea este de mult depasit , altfel nu mai aparea ES2-ul care se considera ca este mai evoluat decat predecesorul sau , iar referitor la Bixler2 ma mai documentez , inca nu am accesoriile(motor ,servo ) asa ca mai am timp
0

#267 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 06 February 2013 - 08:24 PM

Raspuns gresit, EZ2 a fost facut ca sa continue distrugerea modelismului, incepuse sa o lase mai moale... :p
Auzi la el... un pusher de spuma evoluat...
... cu picioarele pe pamant ...
0

#268 Useril este offline   Florinelu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 982
  • Inregistrat: 04-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Militari
  • Interests:Da' ce nu ma intereseaza!

Postat 06 February 2013 - 08:25 PM

Ce face Stiganas este o improvizatie a lui nu a producatorului. ES1 vine cu elice si motor care nu ating (ar fi culmea) dar le poti schimba foarte bine cu un alt motor si cu orice elice de 6 inch. Elice pliabila are doar ES2 si este de 7 inch.
Cand eram mic, nu erau din astea... acum recuperez :)
0

#269 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8326
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 06 February 2013 - 08:47 PM

Exact, ma joc si eu, nu am spus EZ1 e mai bun ca 2, profit de pretul redus si de ce am prin casa. Intotdeauna am fost curios sa vad cum se misca EZ ca planor, fara elicea care il franeaza.

Vezi postareaFlorinelu, la 06 February 2013 - 08:25 PM, a spus:

Ce face Stiganas este o improvizatie a lui nu a producatorului. ES1 vine cu elice si motor care nu ating (ar fi culmea) dar le poti schimba foarte bine cu un alt motor si cu orice elice de 6 inch. Elice pliabila are doar ES2 si este de 7 inch.


Vezi postareastiganas, la 31 January 2013 - 08:05 PM, a spus:

EZstar-ul saracului - cum sa faci din I un II.

EzStar I se gaseste la lichidare in diverse magazine la 40 EUR. M-am tot gandit daca pot improviza usor cu ce am in casa un EzStar II din I si cred ca am reusit.

Mai am un regulator de periate ratacit, motoare Permax o gramada (si oricum mai vine unul in kit), cel mai dificil era partea cu palele pliante dar azi am gasit combinatia potrivita.

Asadar am un hub care vine manusa pe axul de Permax si niste pale pliante mici 6x4.5 (chestii despre care credeam ca nu le voi folosi in veci)

Tot ce mai trebuie e un RX de 6 USD si doua servo de 2 USD. Toate astea sunt prin casa.

Asadar cred ca o sa cumpar un EzStar I si o sa-l fac ca pe un II, mai putin coada demontabila. Adica o sa-l fac planor.

0

#270 Useril este offline   Ciprian97 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3949
  • Inregistrat: 19-August 12
  • Gender:Male
  • Location:Third Rock From The Sun

Postat 06 February 2013 - 08:53 PM

Daca vrei sa il faci planor pur,pune-i cele 2 servo de profundor/directie in interiorul cockpitului si o baterie de receptie in jur de 800-1000mah.Ar trebui sa zboare vis.Daca ii faci si eleroane,pune servo ceva mai spre BA,daca nu iti iese centrajul.
0

Arata acest topic


  • 14 Pagini +
  • « Prima
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

8 useri citesc topicul
0 membri, 8 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro