Modelism - RHC Forum: EasyStar II - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 14 Pagini +
  • « Prima
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

EasyStar II Continuare fireasca a EasyStar-ului...

#151 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 14 July 2012 - 01:39 PM

Comanda mai bine 7x4 in loc de una din cele de mai sus. ;)

Daca pui o poza cu montura palelor, poate gasim o metoda de echilibrare.

Dar chiar cere motor tot timpul? :)
... cu picioarele pe pamant ...
0

#152 Guest_ktalyn15bn_*

  • Grup: Guests

Postat 14 July 2012 - 02:40 PM

Intr-adevar si eu am aceeasi problema, cand este motorul in functiune are niste vibratii destul de urate.Cu prima ocazie o sa testez o elice de 7*4 normala.
0

#153 Useril este offline   adioperator 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1356
  • Inregistrat: 12-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea
  • Interests:aeromodelism

Postat 14 July 2012 - 09:43 PM

O recomandare pentru acea elice 7x4? Ma refer la producatori ce se gasesc pe magazinele din tara.

Nu cere motor tot timpul, mai ales acum am pus un acumulator de 1600mAh astfel compensand greutatea suplimentara adusa de camera. Oricum am reusit sa dau numai un zbor in actuala configuratie si trebuie sa reglez centrul de greutate o idee mai in spate deoarece a fost putin cam vitezoman.

Iata si cateva poze cu montura elicei:

Fisier atasat  IMG_0041.JPG (108.58K)
Number of downloads: 153 Fisier atasat  IMG_0042.JPG (90.35K)
Number of downloads: 161 Fisier atasat  IMG_0043.JPG (91.92K)
Number of downloads: 168 Fisier atasat  IMG_0046.JPG (93.93K)
Number of downloads: 155 Fisier atasat  IMG_0048.JPG (93.71K)
Number of downloads: 158
0

#154 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 14 July 2012 - 10:41 PM

Nu poti scoate penseta si ce ramane sa bagi intr-un dispozitiv de echilibrare obisnuit ?

Desi... la ce jocuri sunt in articulatiile palelor, nu stiu ce rezultate vei obtine.

Elice ? APC preferabil.
... cu picioarele pe pamant ...
0

#155 Useril este offline   adioperator 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1356
  • Inregistrat: 12-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea
  • Interests:aeromodelism

Postat 15 July 2012 - 08:56 PM

Voi experimenta elicile normale si sper sa obtin rezultatele asteptate. Cat despre echilibrarea celei pliante, sa vad in ce masura voi reusi sa o rezolv.
0

#156 Useril este offline   Florinelu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 982
  • Inregistrat: 04-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Militari
  • Interests:Da' ce nu ma intereseaza!

Postat 07 August 2012 - 10:05 AM

Ce ai mai facut Adi, ai mai testat elicile normale? Cum se simt ca tractiune / viteza? Este diferenta fata de pliabila?
Eu am facut un maraton duminica asta si am montat EZ2-ul cu tot cu sistemul FPV (DragonOSD). Am apucat sa ii fac proba pe inserate insa am fost mai preocupat sa setez autopilotul decat sa vad cum zboara mai exact avionul. Concluzia a fost ca DOSD-ul ifi face treaba excelent cu RTH-ul, am bobinat in jurul HOME de m-am saturat.
Avionul insa ma cam nemultumeste: am incercat un al treilea motor kv1400 cu elicea originala si se cam taraie cand vreau sa ii dau altitudine (cu Lipo de 3300 si 2200). Stiu ca motorizarile stoc la EZ-uri cam asa au fost de-a lungul timpului, lenese insa eu tot compar cu motorizarea asta cu elice APC 6x4. Cred ca pana la urma o sa incerc un motor din asta de 1820kv (sa vad cum se poate inversa axul) cu elice nepliabila. La EZ1 cu motorul asta am avut tot timpul rezerva de putere ca sa urc rapid, sa fac fata contra vantului si puteam sa merg si incet, "la consum". O sa caut o elice pliabila 6x4 insa ma gandeam sa mai intreb inainte de achizitionare, poate a mai testat careva si alte combinatii.

Mai este o chestie pe care inca nu am studiat-o inca (se inserase de-a binelea), cand ii dau motor avionul trage dreapta, destul de mult si deranjant...autopilotul compenseaza insa din cauza asta la RTH cu motor traiectoria este cam in zig-zag. Initial am crezut ca este din cauza cuplului motorului cu kv relativ maricel pentru elice 7x6 insa la sol mi-am dat seama ca in acest caz avionul trebuia sa se incline spre stanga. In timp ce scriu imi dau seama ca trebuie sa mai verific ceva: eleroanele sunt dezactivate insa le pot misca cu mana (am facut taieturile in spuma), servo nu primesc curent. Posibil sa fi fost cumva pozitionate aiurea si la viteza sa traga dreapta.

Aceasta postare a fost editata de Florinelu: 07 August 2012 - 10:06 AM

Cand eram mic, nu erau din astea... acum recuperez :)
0

#157 Useril este offline   adioperator 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1356
  • Inregistrat: 12-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea
  • Interests:aeromodelism

Postat 08 August 2012 - 10:09 PM

Am pus un APC 7x5 pas fix iar cu motor de 1200 kv si acumulator 3S 1600 mAh + camera ce mai aduce un aport de 110 grame pot sa zbor cel putin 30 minute. In aceasta configuratie urca mai bine decat cu elicea stoc plianta.
La mine nu prea se simt efecte ale cuplului motor, implicit nu am observat inclinari anormale stanga sau dreapta. De ce nu folosesti si eleroanele?
0

#158 Useril este offline   Florinelu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 982
  • Inregistrat: 04-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Militari
  • Interests:Da' ce nu ma intereseaza!

Postat 08 August 2012 - 10:43 PM

Nu le folosesc pentru ca nu ma ajuta la autopilot, mai rau ma incurca combinatia eleroane + directie. Am vazut ca autopilotul vireaza mai corect doar din directie. In seara asta am incercat o elice 7x4 tripala. Este GWS ce-i drept, falfaie ca toate cele dar si trage mai prost decat plianta originala.
Am un motor din ala de la Phoenix ramas prin casa, am studiat problema axul are degajarea aia care ii permite fixarea surubului inbus pentru montarea inversa a axului. Ii trag si un APC 6x4 si o sa mearga (sper) ca in vremurile bune cand tunam EZ1 si decola taras de pe iarba tunsa. Asadar renunt la ideea cu elice mare si kv mai redus. Aah, in seara asta am constatat ca cu elicea tripala avionul nu mai trage dreapta....nu stiu de ce.
Avionul meu este mai greu ce-i drept, merge cu minim 2200-3300 mAh + 1000 2S pentru OSD si ce mai tine de FPV. Uite ca nici nu am avut curiozitatea sa il cantaresc. O sa revin cu impresii dupa ce trec la kv 1800.
Cand eram mic, nu erau din astea... acum recuperez :)
0

#159 Useril este offline   adioperator 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1356
  • Inregistrat: 12-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea
  • Interests:aeromodelism

Postat 09 August 2012 - 09:29 AM

Exista posibilitatea sa nu treci eleroanele prin autopilot?
La elice cred ca poti incerca si cu un 7x4 desi cu 6x4 ai scoate o autonomie ceva mai bunicica.
0

#160 Useril este offline   Florinelu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 982
  • Inregistrat: 04-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Militari
  • Interests:Da' ce nu ma intereseaza!

Postat 09 August 2012 - 09:53 AM

Hm, cred ca este o idee buna, sa folosesc eleroanele pentru zbor manual si directia doar pentru viraje de autopilot. Da, merge sa nu trec eleroanele prin DOSD. O sa o incerc si pe asta.
Cand eram mic, nu erau din astea... acum recuperez :)
0

#161 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 09 August 2012 - 12:07 PM

Cum, daca nu mai ai ch1 disponibil pentru eleroane, ca pe acolo scpate PPM acum ... :D
... cu picioarele pe pamant ...
0

#162 Useril este offline   Florinelu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 982
  • Inregistrat: 04-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Militari
  • Interests:Da' ce nu ma intereseaza!

Postat 09 August 2012 - 12:20 PM

Pai nu am PWM out pe 5-7? Asignez pe unul din astea sticul de eleroane si infig cablul Y pe pinii corespunzatori.
Cand eram mic, nu erau din astea... acum recuperez :)
0

#163 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 09 August 2012 - 12:39 PM

A fost de verificare, he, he... si subliniat flexibilitatea 9X de asignare canale.
Doar ca... nu poti :D
Trebuie sa asignezi canalele intr-un mod care DOSD sa il priceapa, nu e la fel de "elastic" ca 9X, el stie doar AETR (Futaba) sau TAER (JR)
Exista totusi o solutie... te bazezi pe faptul ca al doilea eleron este asignat de regula ch 6 sau 7, si le legi acolo printr-un cablu Y ;)
... cu picioarele pe pamant ...
0

#164 Useril este offline   Florinelu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 982
  • Inregistrat: 04-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Militari
  • Interests:Da' ce nu ma intereseaza!

Postat 09 August 2012 - 12:57 PM

Vezi postarearenatoa, la 09 August 2012 - 12:39 PM, a spus:

A fost de verificare, he, he... si subliniat flexibilitatea 9X de asignare canale.


He-he, si io voiam sa te intreb: "la Futaba nu merge? http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/laugh.gif"

Inteleg ce zici cu ce "vede DOSD", o sa studiez in amanunt chestia asta ca mi se pare misto sa am eleroane doar pe zborul normal. Am deja un giroscop montat in avion pe eleroane si ar fi misto ca la autopilot acestea sa fie singurele care sa mai "umble" la eleroane (presupunandu-se ca eu las liber acestora).
Stiu ca suna a complicare insa am vrut ca acest avion sa fie foarte versatil: sa fie si full FPV cand este cazul dar si super clasic, adica zbor cu toate comenzile posibile (AIL si RUD), non-FPV , zburat la ochi (am posibilitatea sa scot alimentarea camerei si a vtX) si ca bonus imi ramane si RTH-ul.
Cand eram mic, nu erau din astea... acum recuperez :)
0

#165 Useril este offline   adioperator 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1356
  • Inregistrat: 12-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea
  • Interests:aeromodelism

Postat 14 August 2012 - 03:51 PM

Pe Hobby RC a aparut la vanzare canopia pentru EZ*2, asadar doritori de FPV sariti pana nu se termina. Eu am comandat inainte sa postez aici ca sa fiu sigur ca nu o ia creva inainte :)

Aceasta postare a fost editata de adioperator: 14 August 2012 - 03:51 PM

0

#166 Useril este offline   Florinelu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 982
  • Inregistrat: 04-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Militari
  • Interests:Da' ce nu ma intereseaza!

Postat 30 August 2012 - 09:48 AM

Costi_n si-a montat si el EZ2-ul. A mers pe o motorizare apropiata cu cea originala pastrand elicea pliabila 7x6 si un motor cu 1400kv. Se intampla aceeasi problema ca la mine : cand porneste motorul avionul trage spre dreapta, in aceeasi parte in care se invarte motorul (exact ca la mine). Rotire datorata cuplului motor nu cred ca sa fie pentru ca se roteste pe aceeasi parte cu acesta si nu invers. Totusi este ceva de la cuplul motor pentru ca eu am rezolvat-o montand un motor cu kv 1820 si elice 6x4. Se mai intampla o chestie, desi este echilibrat cum trebuie, cu motorul de la jumatate in sus avionul trage de bot in jos destul de mult. In planare merge ok. Si mai este ceva care nu imi place: avionul lasat in planare libera nu isi mentine directia, tot timpul balanseaza stanga-drepta chiar daca compensez. Nu are eleroanele activate (si la fel si al meu). EZ1 nu era deloc asa. Incerc sa pun asta pe seama faptului ca directia EZ2 este mai mare si mai eficienta decat la EZ1 si nu am pus expo deloc.
Nu inteleg cum au facut astia EZ2 asta dar per total merge mai prost decat EZ1. Nu stiu daca este coincidenta dar ambele avioane manifesta acelasi comportament.

Aceasta postare a fost editata de Florinelu: 30 August 2012 - 09:50 AM

Cand eram mic, nu erau din astea... acum recuperez :)
0

#167 Useril este offline   Mihai Oprescu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 666
  • Inregistrat: 03-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Campulung Muscel
  • Interests:Aero

Postat 30 August 2012 - 10:03 AM

Vezi postareaadioperator, la 14 August 2012 - 03:51 PM, a spus:

Pe Hobby RC a aparut la vanzare canopia pentru EZ*2, asadar doritori de FPV sariti pana nu se termina. Eu am comandat inainte sa postez aici ca sa fiu sigur ca nu o ia creva inainte :lol:


Un link ceva ?
0

#168 Useril este offline   stelu82 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1053
  • Inregistrat: 06-January 12
  • Gender:Male
  • Location:craiova dolj
  • Interests:mecanica auto, zborul de orice fel

Postat 30 August 2012 - 10:05 AM

salutare dau si eu un mic sfat la ez am observat 2 comportamente daca motorul este inclinat in sus fata de axa lui cand accelerezi tiinde sa o ia in jos iar daca este inclinat in dreapta cam 2 grade cum te uiti la botul modelului atunci tendinta lui sa se incline dispare
Fly safe, have fun. Measure three times, cut once. The man who makes no mistakes does not usually make anything.
0

#169 Useril este offline   Florinelu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 982
  • Inregistrat: 04-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Militari
  • Interests:Da' ce nu ma intereseaza!

Postat 30 August 2012 - 10:25 AM

Probabil ca asta va fi rezolvarea dar nu am gasit nimic de genul asta in manual si nici piesa de plastic a motorului nu este turnata asimetric ca sa permita un anumit unghi spre dreapta sau spre stanga. Am lipit un BETA Pelikan pentru cineva si locasul motorului era turnat astfel incat motorul avea o deviere spre dreapta mai mult decat vizibila. La EZ nu exista asa ceva.
Cand eram mic, nu erau din astea... acum recuperez :)
0

#170 Useril este offline   adioperator 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1356
  • Inregistrat: 12-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea
  • Interests:aeromodelism

Postat 31 August 2012 - 08:00 AM

Devierile anormale pe timpul folosirii motorului sunt cel mai probabil datorate unghiului sub care este turnat suportul din fabrica. Eu de obicei rezolv problema in astfel de cazuri adaugand saibe intre motor si batiu. Tendinta de a pune botul in jos la acceleratie am observat-o si la al meu insa sunt obisnuit sa compensez, in schimb pe timpul planarii, daca nu este vant, sta excelent. A se vedea filmuletul de mai jos in special de la minutul 1:45 de unde a planat pana a ajuns jos eu corectandu-l foarte putin din profundor si directie.


@Mihai Oprescu, aici in momentul de fata vad ca nu mai este in stoc.

Aceasta postare a fost editata de adioperator: 31 August 2012 - 08:03 AM

0

#171 Useril este offline   Florinelu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 982
  • Inregistrat: 04-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Militari
  • Interests:Da' ce nu ma intereseaza!

Postat 31 August 2012 - 08:07 AM

Mda, nu stiu ce sa zic, vorbim totusi de un kit MPX, m-am obisnuit ca totul sa fie impecabil nu sa ii pun saibe si alte improvizatii. Deci tendinta de nas in jos la accelerare este prezenta si la altii, macar m-am linistit ca nu am facut eu ceva aiurea. Probabil si faptul ca zbor cu 3300 este deja o exceptie de la ce zice manualul. O sa incerc sa il zbor cu niste baterii mai mici si o sa accept ca pentru FPV EZ2 nu-i ca EZ1 (foarte tolerant cu orice - greutate, GC etc).

Aceasta postare a fost editata de Florinelu: 31 August 2012 - 08:07 AM

Cand eram mic, nu erau din astea... acum recuperez :)
0

#172 Useril este offline   adioperator 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1356
  • Inregistrat: 12-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea
  • Interests:aeromodelism

Postat 10 September 2012 - 07:40 AM

Motor de 1200kv si elice APC 7x5, decolare de pe jos.
Scopul acestei motorizari nu este acela sa fac racheta din EasyStar ci doar sa-i dau mai multa putere pentru a face fata greutatii suplimentare aduse de camera si Tx-ul FPV.


Aceasta postare a fost editata de adioperator: 10 September 2012 - 07:41 AM

0

#173 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8326
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 19 October 2012 - 06:53 PM

Am zburat azi cu un EZ* II un zbor de trimaj. Modelul era superbusit si reparat. Nu asta e important.

Vreau sa zic ca zboara fantastic. Face singur cercuri, se centreaza in termica si urca. Pentru cine vrea sa vada ce placut e sa zbori un planor il recomand cu caldura.

Pentru asta trebuie sa il urce cu motor (pe la vreo 100m) si dupa aia sa il opresca de tot. Altceva nu trebuie sa faca.
0

#174 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 19 October 2012 - 07:28 PM

Si planorismul distrus plangea pe undeva prin iarba...
... cu picioarele pe pamant ...
0

#175 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8326
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 19 October 2012 - 09:48 PM

As zice ca da. De dragul tau am aruncat un ochi in viteza de la prima la ultima pagina a topicului.

Singurii care au zis ceva de planare au fost ktalyn15bn si costash (si un zbor la panta adioperator) in rest toti sunt interesati doar cum sa puna camera si echipamentul FPV in el, cat poate sa duca, cum e motorul/elicea, etc - inclusiv cei trei mentionati tot la FPV si filmari se gandesc.

Merita scris din cand in cand - e un planor si planeaza foarte bine.


Vezi postarearenatoa, la 19 October 2012 - 07:28 PM, a spus:

Si planorismul distrus plangea pe undeva prin iarba...

Aceasta postare a fost editata de stiganas: 19 October 2012 - 09:49 PM

0

#176 Useril este offline   costash 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 331
  • Inregistrat: 19-July 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, zona Berceni
  • Interests:Crazy ass truck builds

Postat 23 October 2012 - 07:17 PM

Vezi postareastiganas, la 19 October 2012 - 09:48 PM, a spus:

- inclusiv cei trei mentionati tot la FPV si filmari se gandesc.


M-am potolit cu FPV-ul pe EZ. Zboara prea frumos si relaxant :lol:
Pe "fostul" l-am folosit ptr a testa niste chestii si l-am modificat prea mult si si-a pierdut din farmec. Am acum unul proaspat lipit si care asteapta un zbor relaxant.

Intr-adevar, planeaza lejer, isi cauta singur aproape vantul si se pune cu botul in el...si parca sta pe loc acolo daca e vantul mai taricel si motor 0 :drinks:
Bine trimat e placere la ochi si somn la degetele :)
Doar 10% din modelism se vede, restul e in mintea si imaginatia noastra

-->> My YouTUBE channel <<--
0

#177 Useril este offline   L.E.Gall 

  • ex Triple Crash
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 237
  • Inregistrat: 02-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Sf Gheorghe
  • Interests:navo+aero
    preferate veliere si planoare

Postat 30 October 2012 - 07:02 PM

Vezi postareacostash, la 23 October 2012 - 07:17 PM, a spus:

M-am potolit cu FPV-ul pe EZ. Zboara prea frumos si relaxant :)
Pe "fostul" l-am folosit ptr a testa niste chestii si l-am modificat prea mult si si-a pierdut din farmec. Am acum unul proaspat lipit si care asteapta un zbor relaxant.

Intr-adevar, planeaza lejer, isi cauta singur aproape vantul si se pune cu botul in el...si parca sta pe loc acolo daca e vantul mai taricel si motor 0 :)
Bine trimat e placere la ochi si somn la degetele B)


Buna la toata lumea modelismului.In sfirsit am intrat si eu in posesia unui exemplar,si tot citind despre experientele voastre ,sincer sa spun ,ma-ti cam speriat un" piculet".Noroc cu specificatiile de mai sus si m-am mai linistit .A sosit ieri ,deci este inca in cutie,ca motorizare am ales acelesi motoras ca si Florinelu ,de 1820kv modificat, care va sosi cit de curind,una ,doua zile.Sa inteleg ca elicea originala nu da satisfactii in ansamblu cu motoare de turatii mari? La fratiorul EZ*l dupa ce am schimbat motorul de inceput FC 2822 1200kv cu FC 2812 1650 kv elicile GWS 6*3 toate vibrau ,pina la rupere,singura buna fiind cea cu care a sosit modelul.Revenind la nr 2 daca l-ati zburat voi ,si am vazut filmuletele voastre,sper din toata inima sa mearga si al meu.
L.E.Gall
0

#178 Useril este offline   L.E.Gall 

  • ex Triple Crash
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 237
  • Inregistrat: 02-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Sf Gheorghe
  • Interests:navo+aero
    preferate veliere si planoare

Postat 01 November 2012 - 02:00 PM

:D Incepe sa prinda forma,l-am montat aproape in intregime,singurul lucru lipsa ,fiind propulsia . Dar a sosit si motorasul, la inceput mi-a fost un pic teama ,dar fiind luat pt aceasta operatie "am intrat in el"si l-am modificat.Promite.La proba " in mina "cu o elice gws 6*3 am ramas placut surprins,si la o acceleratie de 50%,interesant ca nu s-a produs nici o vibratie,in comparatie cu ceea ce am scris in postul anterior .In rest este un model placut,daca are abilitatile fratiorului nr 1,ma refer la planare ,atunci va sta pe cer mai mult de una ora la fiecare acumulator. :)
L.E.Gall
0

#179 Useril este offline   Florinelu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 982
  • Inregistrat: 04-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Militari
  • Interests:Da' ce nu ma intereseaza!

Postat 01 November 2012 - 02:09 PM

Nu stiu cum este elicea GWS dar cred ca merita sa investesti intr-o APC chiar daca este mult mai scumpa.
Cand eram mic, nu erau din astea... acum recuperez :)
0

#180 Useril este offline   Mihai Oprescu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 666
  • Inregistrat: 03-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Campulung Muscel
  • Interests:Aero

Postat 01 November 2012 - 05:02 PM

Vezi postareaFlorinelu, la 01 November 2012 - 02:09 PM, a spus:

Nu stiu cum este elicea GWS dar cred ca merita sa investesti intr-o APC chiar daca este mult mai scumpa.


Ce elice recomanzi ?
0

Arata acest topic


  • 14 Pagini +
  • « Prima
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

10 useri citesc topicul
0 membri, 10 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro