Modelism - RHC Forum: EasyStar II - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 14 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

EasyStar II Continuare fireasca a EasyStar-ului...

#61 Useril este offline   NAVOMARIUS 

  • MARIUS
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4699
  • Inregistrat: 04-October 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:AEROMODELE

Postat 09 April 2012 - 06:29 PM

Vezi postareaFlorinelu, la 09 April 2012 - 10:03 AM, a spus:

Da, exact. Ieri am lipit un pic la EZ2...foarte misto sunt facute toate piesele din plastic si totul vine la fix, exact cum trebuie. O placere sa il asamblez! Misto si sistemul demontabil al stabilizatorului orizontal, cred ca nu se va slabi spuma in timp de la montarile / demontarile repetate. Am ramas la lipirea jumatatilor de fuselaj pentru ca am de bagat o gramada de electronica ptr FPV in interior si trebuie sa gandesc foarte bine distribuirea inainte sa lipesc. De unde am luat EZ-ul am gasit si un kit de 3 tuburi CA (subtire, mediu si gros) + activator, totul la 37 lei (cred ca pe site nu este afisat produsul asta)....se lipeste excelent si ies lipituri perfecte pentru orice situatie.

Si nu ne spui si noua de unde sa luam acest kit CA
Tel 0740850863








Grea 6--POZE CET VEST
0

#62 Useril este offline   Florinelu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 982
  • Inregistrat: 04-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Militari
  • Interests:Da' ce nu ma intereseaza!

Postat 09 April 2012 - 08:16 PM

@ Navomarius

Acest kit de lipiciuri se gaseste pe Sperantei :good:.

@ Adioperator

Astea-s dimensiunile. Servo este HS55 cu cablul original de 25cm pe carei l-am demontat si am prelungit cu o bucata de cablu de servo pentru, nu am vrut sa pun prelungitor clasic ci am lipit firele.

Fisier atasat  aripa.jpg (186.34K)
Number of downloads: 212
Cand eram mic, nu erau din astea... acum recuperez :)
0

#63 Useril este offline   NAVOMARIUS 

  • MARIUS
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4699
  • Inregistrat: 04-October 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:AEROMODELE

Postat 09 April 2012 - 08:21 PM

[quote name='Florinelu' timestamp='1333995382' post='561081']
@ Navomarius

Acest kit de lipiciuri se gaseste pe Sperantei :good:.

Multumesc
Tel 0740850863








Grea 6--POZE CET VEST
0

#64 Useril este offline   adioperator 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1356
  • Inregistrat: 12-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea
  • Interests:aeromodelism

Postat 11 April 2012 - 01:53 PM

Maine ar trebui sa ajunga si kit-ul meu de EZ*2, momentan o sa-l echipez cu un Outrunner Brushless Motor 2825/1000 rpm/V, sper sa fie suficient tinand cont ca motorizarea originala are 1100 rotatii/volt si elicea este 7x6.
0

#65 Useril este offline   adioperator 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1356
  • Inregistrat: 12-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea
  • Interests:aeromodelism

Postat 13 April 2012 - 11:03 AM

Ieri am primit si eu kit-ul, calitate incontestabila, sistemul de fixare a ampenajului orizontal este excelent, astfel transportul in cutia originala este posibil chiar si dupa asamblarea finala. Sistemul de fixare a motorului este foarte bun si impreuna cu elicea plianta formeaza un ansamblu ce protejaza motorul, nu cred ca mai exista posibilitatea indoirii axului motor in caz de crash.
O singura precizare, daca nu achizitionati kit-ul RTF, care in momentul acesta nu este disponibil, e bine sa aveti in vedere cumpararea a doua cabluri prelungitoare (nu mai mici de 20 cm) pentru servo de eleroane, cele care vin de la receptor la mufele de conectare servo de pe fuselaj.
0

#66 Useril este offline   adioperator 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1356
  • Inregistrat: 12-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea
  • Interests:aeromodelism

Postat 16 April 2012 - 04:00 PM

Cu tot vantul de astazi, am iesit la zbor si am facut inaugurarea lui EZ*2. Am urmarit indicatiile din manual in ceea ce priveste centrul de greutate si pot spune ca zboara excelent. Directia este suficient de mare acum, daca era o idee mai mare nu ar fi stricat, suprafetele de control au curse mari si merg usor. Motorul de 1000 de rpm/V trage bine, chiar si cu camera Sony Bloggie montata pe el + acumulator 3S 2200 mAh are suficienta putere.
Iata si setup-ul meu:
- 1x Outrunner Brushless Motor 2825/1000 rpm/V
- 1x ESC Hobbyking SS Series 25-30A ESC
- 4x Servo HXT900 9g / 1.6kg / .12sec
- 1x Lipo Pack Turnigy 2200mAh 3S 25C

Cateva poze:

http://img708.imageshack.us/img708/8336/img8139yp.jpg

http://img688.imageshack.us/img688/4626/img8154i.jpg

http://img442.imageshack.us/img442/1117/img8135z.jpg

http://img692.imageshack.us/img692/3331/img8279p.jpg

http://img268.imageshack.us/img268/9337/img8288e.jpg

Voi reveni si cu un filmulet.
0

#67 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 16 April 2012 - 04:08 PM

Pai acum ai eleroane, directia e "de decor".
As face un mix directie - eleroane si uiti de ea, sau folosesti stick-ul dreapta pentru un potential mecanism de pan.
... cu picioarele pe pamant ...
0

#68 Useril este offline   adioperator 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1356
  • Inregistrat: 12-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea
  • Interests:aeromodelism

Postat 16 April 2012 - 06:01 PM

Mai folosesc si directia pentru anumite viraje. Momentan va ramane pe canalul ei, eventual voi experimenta si un mixaj.

Si filmuletul promis :yahoo:


0

#69 Useril este offline   costash 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 331
  • Inregistrat: 19-July 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, zona Berceni
  • Interests:Crazy ass truck builds

Postat 17 April 2012 - 03:55 PM

Salutare! O sa fiu si eu un posesor de Easy Star II (undeva prin luna Mai), si ma gandeam sa imi achizitonez electronica inainte de kit.
Din cate am citit pe aici, vad ca sunt impartite parerile referitoare la motorizare. Avionasul meu va fi folosit la FPV, ulterior capatarii skilului necesar pastrarii lui in aer (sunt incepator total la cap. avioane).
Ma gandeam sa folosesc motorul asta impreuna cu un ESC (plush, cred) de 30A.
Motorul de mai sus vad ca are trecut un consum de aprox 90W la o elice de 7x6 si pack de 3S. Nu-l vreau nici prea lesinat, dar nici racheta sa fie.
Ceva pareri? Sau poate imi recomanda si mie cineva un motor mai ok... (de pe HK)

Multumesc :yahoo:
Doar 10% din modelism se vede, restul e in mintea si imaginatia noastra

-->> My YouTUBE channel <<--
0

#70 Useril este offline   adioperator 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1356
  • Inregistrat: 12-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea
  • Interests:aeromodelism

Postat 17 April 2012 - 09:40 PM

Acel motor pare ca se simte excelent cu un acumulator 4S dar acesta e mai greu decat un 3S. Eu ma gandesc ca pentru FPV ai nevoie de un motor ce sa obtina randamentul maxim pe acumulator 3S cu un consum cat mai mic.
Consider ca acesta e mai potrivit.
0

#71 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 17 April 2012 - 09:51 PM

De unde tragi concluzia ca se simte mai bine cu 4s? ca trage mai mult? poate e prea mult pentru un EZ*...
Analizeaza graficele si o sa vezi ca plaja de maxima eficienta, de peste 70%, este mai larga la 3s, si intr-o gama de puteri mai potrivita unui avion ca EZ*
la 3s: 40-120W
la 4s: 60-140W
Nu uita ca la avioane nu poti schimba viteza :drinks:
In plus, si la 3s elicea aia cu pas de 6" mi se pare ca va intra in stall pe la 3/4 mansa, dar la 4s...
Eu as merge pe motorul lui costash, daca nu vad grafice la motorul care ti se pare tie mai bun, de care nu am auzit nimic pana acum.
Acei 82% sunt din burta, mai trece ceva timp pana vom vedea la HK motoare peste 80% eficienta.

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 17 April 2012 - 09:53 PM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#72 Useril este offline   costash 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 331
  • Inregistrat: 19-July 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, zona Berceni
  • Interests:Crazy ass truck builds

Postat 17 April 2012 - 10:05 PM

Multumesc de raspuns!

Eu am ales motorul acela pe urmatoarele considerente:
1. Vad ca si adioperator foloseste ceva asemanator, un 2825/1000 rpm/V, si care il catalogheaza "are suficienta putere". Banuiesc ca la 1200 KV o sa fie ceva mai cu vlaga..
2. Cand trage la 3S (chiar daca suporta 4S), la 90W cat au masurat ei, cred ca o sa ruleze la o temperatura mai scazuta - scap de probleme legate de incalzire. Dat fiind faptul ca la EZ motorul este in interior, sub capacul ala de plastic si cu o racire nu prea fantastica
3. Banuiesc ca o sa aiba destula vlaga in el cat sa traga si un echipament de FPV + cat sa mai am si eu acolo o rezerva de putere - in caz ca o fac de oaie si am nevoie rapid de el sa ridice aveonu.

Aceasta postare a fost editata de costash: 17 April 2012 - 10:06 PM

Doar 10% din modelism se vede, restul e in mintea si imaginatia noastra

-->> My YouTUBE channel <<--
0

#73 Useril este offline   costash 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 331
  • Inregistrat: 19-July 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, zona Berceni
  • Interests:Crazy ass truck builds

Postat 17 April 2012 - 10:17 PM

Ah, repede se mai duce butonul de edit! :drinks:

Cine imi poate spune si mie care este distanta intre gaurile de prindere a motorului la EZ? Nu-mi dau seama din pozele de pe net si nici nu am gasit pe undeva date despre plasticul ala alb care vine in kit.
Motorul care as vrea sa-l cumpar are 2 optiuni, de 19 si de 16 mm.
Doar 10% din modelism se vede, restul e in mintea si imaginatia noastra

-->> My YouTUBE channel <<--
0

#74 Useril este offline   adioperator 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1356
  • Inregistrat: 12-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea
  • Interests:aeromodelism

Postat 18 April 2012 - 08:10 AM

Vezi postarearenatoa, la 17 April 2012 - 09:51 PM, a spus:

De unde tragi concluzia ca se simte mai bine cu 4s? ca trage mai mult? poate e prea mult pentru un EZ*...
Analizeaza graficele si o sa vezi ca plaja de maxima eficienta, de peste 70%, este mai larga la 3s, si intr-o gama de puteri mai potrivita unui avion ca EZ*
la 3s: 40-120W
la 4s: 60-140W
Nu uita ca la avioane nu poti schimba viteza :)
In plus, si la 3s elicea aia cu pas de 6" mi se pare ca va intra in stall pe la 3/4 mansa, dar la 4s...
Eu as merge pe motorul lui costash, daca nu vad grafice la motorul care ti se pare tie mai bun, de care nu am auzit nimic pana acum.
Acei 82% sunt din burta, mai trece ceva timp pana vom vedea la HK motoare peste 80% eficienta.


Prin "Acel motor pare ca se simte excelent cu un acumulator 4S dar acesta e mai greu decat un 3S" am vrut sa pun in evidenta faptul ca EZ2-ul nu are nevoie de un motor ce foloseste si 4 celule LiPo, ci ca mai bine se potriveste o motorizare gandita pentru 3S.

Vezi postareacostash, la 17 April 2012 - 10:17 PM, a spus:

Ah, repede se mai duce butonul de edit! :clapping:

Cine imi poate spune si mie care este distanta intre gaurile de prindere a motorului la EZ? Nu-mi dau seama din pozele de pe net si nici nu am gasit pe undeva date despre plasticul ala alb care vine in kit.
Motorul care as vrea sa-l cumpar are 2 optiuni, de 19 si de 16 mm.

Si motorul pus de mine are aceleasi dimensiuni intre gaurile de prindere, doar la cele care au 19 mm intre ele am fost nevoit sa mai fac doua gauri suplimentare cu un bolt incins.

Aceasta postare a fost editata de adioperator: 18 April 2012 - 08:14 AM

0

#75 Useril este offline   Florinelu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 982
  • Inregistrat: 04-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Militari
  • Interests:Da' ce nu ma intereseaza!

Postat 18 April 2012 - 08:15 AM

Cine vrea sa faca FPV nu are nevoie de motor cu reactie, in FPV nu exista situatii dificile de genul merg la 1m deasupra solului, sunt in punctul de intra in limita si am nevoie de putere imediat si multa sa ies din situatia limita. Zborul FPV necesita ceva autonomie care din pacate nu se rezolva cu baterii foarte mari si grele. Asa ca o motorizare moderata pentru este ok pentru EZ. Pana la urma acesta este un avion dedicat incepatorilor sau FPV-istilor, nu inseamana ca o motorizare beton il va face un super avion pe cer, datorita profilului se va ridica sigur de bot la viteza mare si se duce toata distractia sa stai sa il domolesti din profundor sa ramana la orizontala.

Aceasta postare a fost editata de Florinelu: 18 April 2012 - 08:18 AM

Cand eram mic, nu erau din astea... acum recuperez :)
0

#76 Useril este offline   costash 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 331
  • Inregistrat: 19-July 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, zona Berceni
  • Interests:Crazy ass truck builds

Postat 20 April 2012 - 07:58 PM

Deja am dat comanda de motor (ala postat de mine mai sus - 1200kv), un ESC Plush de 60A (am avut dubii ref la cat curent real suporta ESCurile astea si am zis sa iau unul de un amperaj mai mare) si un accu 3S 2200mah tgy nano. Astept sa vina toate si pe la jumatatea lui Mai le pun pe toate pe kit (sper sa incapa ESCul ala de 60A) si ma rog si sper sa stea pe cer macar 30 de minute :ph34r:
Daca e bine, daca e rau - aflu in Mai :yahoo:

Aceasta postare a fost editata de costash: 20 April 2012 - 07:59 PM

Doar 10% din modelism se vede, restul e in mintea si imaginatia noastra

-->> My YouTUBE channel <<--
0

#77 Useril este offline   adioperator 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1356
  • Inregistrat: 12-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea
  • Interests:aeromodelism

Postat 21 April 2012 - 07:36 PM

Un regulator de 30A este mai mult decat suficient pentru acel motor. Regulatorul ales de tine este destul de mare (fizic) astfel trebuie sa ai in vedere sa-l montezi inainte de a lipi cele doua jumatati de fuselaj. Eu am montat ESC-ul dupa ce am lipit tot kit-ul si am fost nevoit sa-l fortez putin pentru a intra, spatiul destinat nu este cel mai generos pentru un regulator mare.
Acumulatorul este perfect, eu folosesc un Turnigy 2200 mAh 3S care este suficient de greu pentru a balansa corect aeromodelul.
La un zbor normal, in configuratia expusa de tine, aeromodelul va sta in aer cel putin 30 de minute, daca mai prinzi si o termica... :rolleyes:

Maine voi iesi din nou la zbor cu EZ*2-ul.
0

#78 Useril este offline   costash 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 331
  • Inregistrat: 19-July 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, zona Berceni
  • Interests:Crazy ass truck builds

Postat 21 April 2012 - 09:25 PM

N-am luat inca ESCul, ma reorientez rapid catre unu de 30 A in Mai, cand ajung toate.
Tu ce ai folosit la lipit kitul?
Eu ma gandeam sa inlocuiesc baghetele acelea de plastic care vin in interior cu unele de carbon. Cred ca ar fi mai bine. Poate chiar sa mai adaug cateva la sectiunea din spatele aripilor si pana la coada. Si inca ceva la partea din fata, la locasul de baterie, in locul unde se rupe de obicei cand dai cu el in bot de pamant :crazy:

Aceasta postare a fost editata de costash: 21 April 2012 - 09:25 PM

Doar 10% din modelism se vede, restul e in mintea si imaginatia noastra

-->> My YouTUBE channel <<--
0

#79 Useril este offline   adioperator 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1356
  • Inregistrat: 12-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea
  • Interests:aeromodelism

Postat 21 April 2012 - 10:33 PM

Am folosit SuperGlue de la Bison + activator. Totusi acesta (SuperGlue de la Bison) este cam fluid si nu de putine ori a ajuns pe degetele mele.
Eu am folosit exact baghetele originale din kit, sunt suficient de rigide. Daca pui tije de carbon e posibil sa rigidizezi prea mult botul si la un eventual crash sa nu se deformeze partea frontala ci sa cedeze in alta parte fuselajul.
0

#80 Useril este offline   adioperator 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1356
  • Inregistrat: 12-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea
  • Interests:aeromodelism

Postat 23 April 2012 - 09:37 AM

@costash
Uite o imagine cu locasul prin care poti baga regulatorul dupa ce a fost asamblat modelul

http://img72.imageshack.us/img72/5698/p1060063e.jpg
0

#81 Useril este offline   costash 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 331
  • Inregistrat: 19-July 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, zona Berceni
  • Interests:Crazy ass truck builds

Postat 23 April 2012 - 07:26 PM

Salut!
Multumesc mult de imagine :clapping:
N-am asamblat nimic, astept cuminte sa ajunga tot si dupa ma apuc :)
M-am gandit mai bine, in bot, sub canopie, ii pun niste balsa. Si carbonul ala care vreau sa il pun in coada imi sta nitel pe creier.. stiu ca nu face bine la transmisie atata carbon, mai ales daca vreau si FPV.
Eh, pana vin toate si il asamblez, ma mai razgandesc de 10 ori :good: Doar e modelism, nu? :D

P.S. Frumos, bre, cu plasticul ala acolo. Dai jos capacul de la motor cand vrei.

Aceasta postare a fost editata de costash: 23 April 2012 - 07:29 PM

Doar 10% din modelism se vede, restul e in mintea si imaginatia noastra

-->> My YouTUBE channel <<--
0

#82 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 23 April 2012 - 08:04 PM

Balsa ca intaritor e fix frectie.
Sunt niste covorase de bambus care se fac rulou, cu fasii cam de 1cm latime. Aia este ce iti trebuie !
... cu picioarele pe pamant ...
0

#83 Useril este offline   Florinelu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 982
  • Inregistrat: 04-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Militari
  • Interests:Da' ce nu ma intereseaza!

Postat 23 April 2012 - 08:09 PM

Nu mai pune nicio balsa, are intarituri pe by default. ORicand ai face botul de tare se va rupe la impact mai spre coada... mai bine te concentrezi pe pilotat
Cand eram mic, nu erau din astea... acum recuperez :)
0

#84 Useril este offline   tetea 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 759
  • Inregistrat: 04-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Postat 23 April 2012 - 09:19 PM

Subscriu la topicul anterior,
Am intarit botul la primul meu EZ (varianta clasica)... cred ca mai exista postat pe undeva pe topicul aferent.....cind l-am facut varza din cauza ruperii pinioanelor de la servo profundorului...botul s-a rupt imediat dupa ranforsari.........
Atentie.....orice modificare aduce inerent un surplus de greutate......si incet incet se aduna...din pacate....

Aceasta postare a fost editata de tetea: 23 April 2012 - 09:20 PM

0

#85 Useril este offline   Florinelu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 982
  • Inregistrat: 04-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Militari
  • Interests:Da' ce nu ma intereseaza!

Postat 01 May 2012 - 11:59 AM

Trebuie sa precizez ca Renato a avut dreptate cu motorizarea ez2. Am un motor cu kv1200 si cu elicea de 7x6 avionul este destul de lenes, cam ca ez1 cu periat sa zicem. Ce-i drept caram si baterie de 3300mah insa comparand cu ez1 pe care am un motor kv1800 si 6x4 acesta din urma merge mult mai sprinten. Nu stiu insa cu eficienta si autonomia cum sta ez2, nu am facut decat cateva zboruri si l-am cam facut praf dintr-o greseala stupida testand autopilotul de la Dragon osd. Ideea este ca pe pentru cine vrea un pic de distractie si cand mai bate un pic de vant trebuie sa se gangeasca la un motor cu kv mare si pas mai mic la elice

Aceasta postare a fost editata de Florinelu: 01 May 2012 - 12:00 PM

Cand eram mic, nu erau din astea... acum recuperez :)
0

#86 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 01 May 2012 - 12:53 PM

Vezi postareaFlorinelu, la 01 May 2012 - 11:59 AM, a spus:

Trebuie sa precizez ca Renato a avut dreptate cu motorizarea ez2. Am un motor cu kv1200 si cu elicea de 7x6 avionul este destul de lenes, cam ca ez1 cu periat sa zicem. Ce-i drept caram si baterie de 3300mah insa comparand cu ez1 pe care am un motor kv1800 si 6x4 acesta din urma merge mult mai sprinten. Nu stiu insa cu eficienta si autonomia cum sta ez2, nu am facut decat cateva zboruri si l-am cam facut praf dintr-o greseala stupida testand autopilotul de la Dragon osd. Ideea este ca pe pentru cine vrea un pic de distractie si cand mai bate un pic de vant trebuie sa se gangeasca la un motor cu kv mare si pas mai mic la elice


Nu cred ca am postat ceva in acest sens, ca ar fi slab, din contra eu am zis ca e supramotorizat cu dotarea de la MPX, mai curand motorul tau de 1200 e lesinat, putere prea mica sau magneti slabi care nu duc elicea de 7".
Teoretic 1200kv x 6" si 1800kv x 4" duc la acelasi Vpitch, deci trebuie sa ajunga la aceasi viteza la un moment dat, poate doar motorizarea a doua sa se rotesca mai rapid din cauza diametrului mai mic al elicei. Dar diferenta asta de diametru nu o vad asa de majora sa compari cu periatul original.
Diferenta intre cele doua ar trebui sa fie doar la plecare, poate de asta il percepi ca lenes, varianta cu elice cu pas mare pleaca ca o masina de pe loc in viteza a doua, probabil ca ai prop stall din plin, pierdere de tractiune adica. Si din poza atasata o sa vezi ca si calculatorul ma aproba, in loc de 750grame tractiune statica, dar care o atingi dupa ce prinzi putina videteza, ai doar 400 grame, si la lansare, cand trebuie cea mai multa...

Sorry pentru crash, sper sa fie rezolvabil cu putin lipici

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de renatoa: 01 May 2012 - 12:55 PM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#87 Useril este offline   Florinelu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 982
  • Inregistrat: 04-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Militari
  • Interests:Da' ce nu ma intereseaza!

Postat 01 May 2012 - 02:29 PM

Nu stiu daca este chiar slab motorul meu, eu am zis ce am constatat. Pentru fpv era bun astfel, mergea relativ incet dar nu toti gusta acest tip de propulsie. Ca dovada ca mai toata lumea recomanda pentru ez1 un upgrade de brushless (si nu doar dragul de a avea un motor cu eficienta sporita). Din pacate s-a faramat destul de bine si nu imi place sa zbor avioane mutilate. Va sfarsi ca piese de rezerva.

Aceasta postare a fost editata de Florinelu: 01 May 2012 - 02:29 PM

Cand eram mic, nu erau din astea... acum recuperez :)
0

#88 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 01 May 2012 - 04:48 PM

Hombre, nu e slab deloc, dar elicea aia nu isi atinge posibilitatile pana cand avionul nu atinge o anumita viteza, si aia nu e mica deloc !
Pana la acea viteza "bolboroseste" prin aer, nu trage... face ca mixerul in bolul cu albus pentru prajitura.

Cred ca ar trebui startat un vademecum de propulsie, prea multe postari in care lumea o alege dupa ureche, si nici macar un program de calculare/simulare nu pare sa ajute la intelegerea fenomenelor. Nu ma refer la cazul de fata, ai fost cuminte si ai crezut ce prescrie MPX. Dar nu o data am vazut discutii unde se demonstra riguros ca firme de prestigiu motorizau defectuos propriile kit-uri.
... cu picioarele pe pamant ...
0

#89 Useril este offline   Florinelu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 982
  • Inregistrat: 04-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Militari
  • Interests:Da' ce nu ma intereseaza!

Postat 01 May 2012 - 04:54 PM

Bine, reformulez, nu este slab insa nu va aduce prea multa satisfactie unuia care zboara for fun si nu vrea sa urmareasca alte scopuri: FPV, AP etc. Real facts de astazi: era un amic la CET cu un Bixler...s-a mirat," doar atata poate EZ2"? Al lui Bixler avea retea clasic,a kv mare si eliciuta mica...dar ii dadea praf EZului. Stiu ca nu era musai mai eficient, dar ochiometric cine vrea distractie alege viteza. (si sa si bazaie cat mai tare :drinks: ).
Cand eram mic, nu erau din astea... acum recuperez :)
0

#90 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 01 May 2012 - 04:57 PM

Corect, exact bazaitul este cel care semnaleaza fenomenul :yahoo:

Ar fi interesant de comparat totusi cu unul dotat cu motorizarea MPX originala :drinks:

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 01 May 2012 - 04:59 PM

... cu picioarele pe pamant ...
0

Arata acest topic


  • 14 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

4 useri citesc topicul
0 membri, 4 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro