EasyStar II Continuare fireasca a EasyStar-ului...
#211
Postat 19 January 2013 - 06:26 PM
Acum vezi si tu daca merita .....:pardon:
Bafta.
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
#212
Postat 19 January 2013 - 07:10 PM
marian.dumitru74, la 19 January 2013 - 05:28 PM, a spus:
Astept aici s-au in alt topic unul doua raspunsuri de la voi
Multumesc
Pentru un incepator singura diferenta dintre ele este in momentul de fata costul total de achizitie (cu vama, fara vama, dupa posibilitat). In rest nu cred ca sunt diferente notabile in zbor.
#213
Postat 19 January 2013 - 07:28 PM
La Chitila, Alina (singura fata modelist) are un EzStar II. L-a busit de peste 10 ori si de vreo doua ori modelul a facut pur si simplu explozie (o data cand il zburam eu) - l-a cules in punga vreo 15 minute. A doua zi a venit cu el zburand mai bine ca inainte - pe bune. Alina l-a cumparat cu tot cu echiparea Multiplex dar piesa esentiala este deja in kit - elicea pliabila cu con.
Evident, zboara bine si daca nu il busesti.
marian.dumitru74, la 19 January 2013 - 05:28 PM, a spus:
Astept aici s-au in alt topic unul doua raspunsuri de la voi
Multumesc
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#214
Postat 19 January 2013 - 09:59 PM
stiganas, la 19 January 2013 - 07:28 PM, a spus:
La Chitila, Alina (singura fata modelist) are un EzStar II. L-a busit de peste 10 ori si de vreo doua ori modelul a facut pur si simplu explozie (o data cand il zburam eu) - l-a cules in punga vreo 15 minute. A doua zi a venit cu el zburand mai bine ca inainte - pe bune. Alina l-a cumparat cu tot cu echiparea Multiplex dar piesa esentiala este deja in kit - elicea pliabila cu con.
Evident, zboara bine si daca nu il busesti.
Ma gandeam la varianta kit (ma refer la Bixler 2 ) am comandat un motor http://www.hobbyking...less_Motor.html si patru servo http://www.hobbyking...icro_Servo.html , am vazut ca Bixler2 are si posibilitatea folosirii flapsurilor , acum exista si problema pieselor de schimb , grea decizie pentru incepator
#215
Postat 19 January 2013 - 10:16 PM
Bixler kit vad ca e 280 RON cu transport. EzStarII e 295 RON si un bilet de metrou pana in centru. In cutia de EzStar e si un con cu elice care face vreo 50 RON.
La EzStar e de munca, trebuie lipit.
marian.dumitru74, la 19 January 2013 - 09:59 PM, a spus:
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#216
Postat 19 January 2013 - 10:26 PM
stiganas, la 19 January 2013 - 10:16 PM, a spus:
Bixler kit vad ca e 280 RON cu transport. EzStarII e 295 RON si un bilet de metrou pana in centru. In cutia de EzStar e si un con cu elice care face vreo 50 RON.
La EzStar e de munca, trebuie lipit.
Si la Bixler2 kit trebuie muncit putin , trebuie lipit, montat servo ,motor , nu am inteles de ce la ambele modele nu au facut un sistem de prindere a aripilor , am un ASW28 si asta are niste surubele in aripa ca strang bagheta din carbon intr-o chestie de plastic in interiorul aripii , la astea doua doar intra bagheta in aripa si gata ( nasoala treaba in opinia mea )tot stau si ma gandesc care ....acum ca tot o sa imi ajunga motorizarea ( trebuie sa fie copatibil cu modelul ) , cel putin cei cu bixler2 spun ca au facut upgrade de motor ( cel original este puturos ) cu asta pe care l-am comandat eu . acum daca ma gandesc sa iau easy , o merge motorul asta ?
#217
Postat 19 January 2013 - 10:37 PM
Aceasta postare a fost editata de Florinelu: 19 January 2013 - 10:40 PM
#218
Postat 19 January 2013 - 10:49 PM
Pariez ca o sa lucrezi mai mult la Bixler decat la Ez si nu o sa zboare la fel. Am avut un topic intreg in care am spus ca nu vad viitorul Multiplex daca nu scot modele noi bune. EzStarII a aparut dupa ce am deschis eu topicul (desi nu cred ca cei de la Multiplex citesc RHC) si e ceea ce trebuie sa fie.
Sorry, nu e nici o comparatie intre EzStarII si Bixler. Inteleg sa te scarpini cand unul e 300 RON si celalat e 600 RON dar la acelasi pret ....
marian.dumitru74, la 19 January 2013 - 10:26 PM, a spus:
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#219
Postat 19 January 2013 - 10:54 PM
[/quote]
Nu inteleg , care dintre ele este 300 si care este de 600 dar la acelasi pret .... , nu mai inteleg nimic acum
#220
Postat 19 January 2013 - 11:07 PM
marian.dumitru74, la 19 January 2013 - 10:54 PM, a spus:
Nu inteleg , care dintre ele este 300 si care este de 600 dar la acelasi pret .... , nu mai inteleg nimic acum
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#222
Postat 19 January 2013 - 11:44 PM
Eu l-am zburat cu motor Multiplex (deh asa il are Alina) si urca relativ incet dar foarte OK. Am masurat consumul si parca e vreo 12A la blana.
Tot spilul e sa folosesti conul si palele din kit.
marian.dumitru74, la 19 January 2013 - 11:15 PM, a spus:
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#223
Postat 20 January 2013 - 09:57 AM
marian.dumitru74, la 19 January 2013 - 09:59 PM, a spus:
Si la EZ II merg montate (sau facute ) flapsuri , anul trecut in decembrie , in lipsa de altceva , in 1 ora l-am dotat pe al meu cu flapsuri .
Pe al meu l-am rupt in aer pe la 10 m , .. a doua zi zbura fara probleme .
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#224
Postat 20 January 2013 - 06:40 PM
tantar, la 20 January 2013 - 09:57 AM, a spus:
Pe al meu l-am rupt in aer pe la 10 m , .. a doua zi zbura fara probleme .
Gura lumii spune ca zboara '' singur'' asa este ? nu prea are nevoie nici de eleroane , inca nu sunt decis daca Easy star2 s-au Bixler2 , nici motorul pe care l-am comandat nu prea cred ca merge pe ES2 , s-au daca merge nu va sta in locasul lui ci va trebui scos afara fiindca nu are gaurile de prindere in fata ci in spate deci va trebui prins de suport din spate iar motorul va sta in toata splendoarea lui afara in totalitate , iar de flapsuri cum ai reusit sa le tai ? ce fel de balamale ai folosit pentru ele ?
#225
Postat 20 January 2013 - 07:20 PM
marian.dumitru74, la 20 January 2013 - 06:40 PM, a spus:
Aceasta postare a fost editata de stiganas: 20 January 2013 - 07:21 PM
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#226
Postat 20 January 2013 - 07:31 PM
stiganas, la 20 January 2013 - 07:20 PM, a spus:
Daca nu merge axul pus invers , influenteaza negativ treaba asta cu motorul complet afara ? am vazut aici cam acelasi tip de motor cu cel pe care l-am comandat , ce parere ai despre treaba asta ?
Cu stima
#227
Postat 20 January 2013 - 08:01 PM
marian.dumitru74, la 20 January 2013 - 06:40 PM, a spus:
Am topit EPP'ul pana la grosimea de 2 mm si l-am intarit cu banda .
Nu o sa vina sa iti crezi cat de mult incetineste .
Am o gramada de avioane si heli , dar EZ II este un super avion , pana acum 3 luni am avut o turbina de 64 mm pusa pe el in locul motorului .
Fisiere atasate
-
DSCF3112.JPG (158.45K)
Number of downloads: 99
Aceasta postare a fost editata de tantar: 20 January 2013 - 08:03 PM
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#228
Postat 20 January 2013 - 09:40 PM
tantar, la 20 January 2013 - 08:01 PM, a spus:
Nu o sa vina sa iti crezi cat de mult incetineste .
Am o gramada de avioane si heli , dar EZ II este un super avion , pana acum 3 luni am avut o turbina de 64 mm pusa pe el in locul motorului .
Din poza reiese ca flapsul decupat de tine este mai lat decat eleronul alaturat , probabil de aici si incetinirea destul de mare din cauza suprafetei mari a flapsului , cel putin asa cred ca este logic
#229
Postat 20 January 2013 - 09:48 PM
marian.dumitru74, la 20 January 2013 - 09:40 PM, a spus:
Asa este .
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#230
Postat 20 January 2013 - 10:30 PM
marian.dumitru74, la 20 January 2013 - 06:40 PM, a spus:
Nu ai ce sa faci cu flapsurile la un model ca EZ. Acestea au rolul de a frana la aterizare si mai ales de decolare rapida cand ai un model cu tren de aterizare. La EZ acestea sunt mai degraba un moft si ceva din categoria "i-am facut si din astea". Cele mai utile flaspuri le-am vazut la un Easy Cub care decola in 2m si la un bimotor propriu care era foarte greu si venea repede la aterizare.
Si la Cessna tot asa, sunt folositoare.
Daca vrei sa incerci un EZ am vreo doua pocnite pe acasa in urma unor probleme FPV. Acum sunt in curs de reparare, unul deja l-am "revergorat" cu apa calda si CA urmeaza sa ii pun niste electronica pe el. Probabil intr-un viitor mai mult sau mai putin apropiat o sa il vand. Pana atunci o sa il fac sa zboare iarasi. Daca te intereseaza macar de probe o sa incerc sa il fac functional pana la sfarsitul saptamanii.
#231
Postat 20 January 2013 - 10:35 PM
De exemplu la B0T imi fac flapsuri si am renuntat la idea de a face eleroane.
Si utilizarea primara nu pentru aterizare, ci pentru zburat ;)
#232
Postat 21 January 2013 - 07:23 AM
Florinelu, la 20 January 2013 - 10:30 PM, a spus:
Si la Cessna tot asa, sunt folositoare.
Daca vrei sa incerci un EZ am vreo doua pocnite pe acasa in urma unor probleme FPV. Acum sunt in curs de reparare, unul deja l-am "revergorat" cu apa calda si CA urmeaza sa ii pun niste electronica pe el. Probabil intr-un viitor mai mult sau mai putin apropiat o sa il vand. Pana atunci o sa il fac sa zboare iarasi. Daca te intereseaza macar de probe o sa incerc sa il fac functional pana la sfarsitul saptamanii.
Salut , daca se poate de proba este super ok , am tot citit despre ez-ul tau aici de cand l-ai cumparat , eu am dat o comanda de niste maruntisuri ( motor , servo ) sper sa fie alegerea buna in acest sens, ramane sa ma decid daca EZ2 s-au Bixler 2 , sper sa ma ajutati si voi sa iau o decizie inteleapta
Cu stima
#233
Postat 21 January 2013 - 08:32 AM
renatoa, la 20 January 2013 - 10:35 PM, a spus:
De exemplu la B0T imi fac flapsuri si am renuntat la idea de a face eleroane.
Si utilizarea primara nu pentru aterizare, ci pentru zburat ;)
Bine punctat :good: .
Cu ele la app 30 grade si fara sa folosesti flapsurile ia virajele perfect .
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#234
Postat 21 January 2013 - 08:51 AM
marian.dumitru74, la 20 January 2013 - 07:31 PM, a spus:
Doar estetic si cel mult iti da un pic CG-ul mai spre spate. Motorul se prinde direct pe batiul de plastic, nu mai este nevoie de p placuta adaptoare ca in filmulet. EZ-ul lui Costi_n a zburat 19+19 km cu motorul pe afara, deci precum vezi nu afecteaza performantele in zborului.
Flapsuri poti pune si fara sa tai ceva. Eu am facut la un bimotor unele aplicate cu balamale de scoci lipite sub aripa. Inclusiv servo erau lipite cu dublu adeziv, voiam sa vad cum se comporta. Ce-i drept franau insa in anumite conditii imi ofereau un stall de toata frumusetea daca nu avea suficienta viteza. Asa ca raman la parerea ca flapsurile nu sunt ceea ce ii trebuie unui incepator.
Aceasta postare a fost editata de Florinelu: 21 January 2013 - 08:51 AM
#235
Postat 21 January 2013 - 08:36 PM
Florinelu, la 21 January 2013 - 08:51 AM, a spus:
Doar estetic si cel mult iti da un pic CG-ul mai spre spate. Motorul se prinde direct pe batiul de plastic, nu mai este nevoie de p placuta adaptoare ca in filmulet. EZ-ul lui Costi_n a zburat 19+19 km cu motorul pe afara, deci precum vezi nu afecteaza performantele in zborului.
Flapsuri poti pune si fara sa tai ceva. Eu am facut la un bimotor unele aplicate cu balamale de scoci lipite sub aripa. Inclusiv servo erau lipite cu dublu adeziv, voiam sa vad cum se comporta. Ce-i drept franau insa in anumite conditii imi ofereau un stall de toata frumusetea daca nu avea suficienta viteza. Asa ca raman la parerea ca flapsurile nu sunt ceea ce ii trebuie unui incepator.
Dar specificatiile motorului cu ti se par ? poate duce Ez-ul ?
#236
Postat 21 January 2013 - 08:58 PM
#237
Postat 22 January 2013 - 08:09 AM
Florinelu, la 21 January 2013 - 08:58 PM, a spus:
Salut , care este diferenta dintre cele doua elicii http://www.hobbyking...x4_Pusher_.html si asta
http://www.hobbyking...peller_7x4.html , difera doar sensul de rotatie cred ?
#238
Postat 24 January 2013 - 05:00 PM
marian.dumitru74, la 22 January 2013 - 08:09 AM, a spus:
http://www.hobbyking...peller_7x4.html , difera doar sensul de rotatie cred ?
In functie de cand imi ajunge comanda o sa ma decid , probabil ca o sa merg pe easy2 , cu motorizarea de mai sus un esc de 30 si servo hxt900
#239
Postat 31 January 2013 - 08:05 PM
EzStar I se gaseste la lichidare in diverse magazine la 40 EUR. M-am tot gandit daca pot improviza usor cu ce am in casa un EzStar II din I si cred ca am reusit.
Mai am un regulator de periate ratacit, motoare Permax o gramada (si oricum mai vine unul in kit), cel mai dificil era partea cu palele pliante dar azi am gasit combinatia potrivita.
Asadar am un hub care vine manusa pe axul de Permax si niste pale pliante mici 6x4.5 (chestii despre care credeam ca nu le voi folosi in veci)
IMG_6929.jpg (81.21K)
Number of downloads: 87 IMG_6928.jpg (170.4K)
Number of downloads: 87
Am testat cu un pak 2s si un rig de testare improvizat (watmetrul e dat imprumut) si merge perfect.
IMG_6922.jpg (183.81K)
Number of downloads: 93
Cu elicea Gunter iepuras consumul e de vreo 10A, cu elicea plianta e de vreo 11A si la mana se simte mai fortoasa (si nu vibreaza).
Tot ce mai trebuie e un RX de 6 USD si doua servo de 2 USD. Toate astea sunt prin casa.
Asadar cred ca o sa cumpar un EzStar I si o sa-l fac ca pe un II, mai putin coada demontabila. Adica o sa-l fac planor.
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#240
Postat 31 January 2013 - 08:23 PM
stiganas, la 31 January 2013 - 08:05 PM, a spus:
EzStar I se gaseste la lichidare in diverse magazine la 40 EUR. M-am tot gandit daca pot improviza usor cu ce am in casa un EzStar II din I si cred ca am reusit.
Zi-mi si mie te rog daca vezi un astfel de chilipir.