EasyStar II Continuare fireasca a EasyStar-ului...
#151
Postat 14 July 2012 - 01:39 PM
Daca pui o poza cu montura palelor, poate gasim o metoda de echilibrare.
Dar chiar cere motor tot timpul? :)
#152 Guest_ktalyn15bn_*
Postat 14 July 2012 - 02:40 PM
#153
Postat 14 July 2012 - 09:43 PM
Nu cere motor tot timpul, mai ales acum am pus un acumulator de 1600mAh astfel compensand greutatea suplimentara adusa de camera. Oricum am reusit sa dau numai un zbor in actuala configuratie si trebuie sa reglez centrul de greutate o idee mai in spate deoarece a fost putin cam vitezoman.
Iata si cateva poze cu montura elicei:
IMG_0041.JPG (108.58K)
Number of downloads: 153 IMG_0042.JPG (90.35K)
Number of downloads: 161 IMG_0043.JPG (91.92K)
Number of downloads: 168 IMG_0046.JPG (93.93K)
Number of downloads: 155 IMG_0048.JPG (93.71K)
Number of downloads: 158
#154
Postat 14 July 2012 - 10:41 PM
Desi... la ce jocuri sunt in articulatiile palelor, nu stiu ce rezultate vei obtine.
Elice ? APC preferabil.
#155
Postat 15 July 2012 - 08:56 PM
#156
Postat 07 August 2012 - 10:05 AM
Eu am facut un maraton duminica asta si am montat EZ2-ul cu tot cu sistemul FPV (DragonOSD). Am apucat sa ii fac proba pe inserate insa am fost mai preocupat sa setez autopilotul decat sa vad cum zboara mai exact avionul. Concluzia a fost ca DOSD-ul ifi face treaba excelent cu RTH-ul, am bobinat in jurul HOME de m-am saturat.
Avionul insa ma cam nemultumeste: am incercat un al treilea motor kv1400 cu elicea originala si se cam taraie cand vreau sa ii dau altitudine (cu Lipo de 3300 si 2200). Stiu ca motorizarile stoc la EZ-uri cam asa au fost de-a lungul timpului, lenese insa eu tot compar cu motorizarea asta cu elice APC 6x4. Cred ca pana la urma o sa incerc un motor din asta de 1820kv (sa vad cum se poate inversa axul) cu elice nepliabila. La EZ1 cu motorul asta am avut tot timpul rezerva de putere ca sa urc rapid, sa fac fata contra vantului si puteam sa merg si incet, "la consum". O sa caut o elice pliabila 6x4 insa ma gandeam sa mai intreb inainte de achizitionare, poate a mai testat careva si alte combinatii.
Mai este o chestie pe care inca nu am studiat-o inca (se inserase de-a binelea), cand ii dau motor avionul trage dreapta, destul de mult si deranjant...autopilotul compenseaza insa din cauza asta la RTH cu motor traiectoria este cam in zig-zag. Initial am crezut ca este din cauza cuplului motorului cu kv relativ maricel pentru elice 7x6 insa la sol mi-am dat seama ca in acest caz avionul trebuia sa se incline spre stanga. In timp ce scriu imi dau seama ca trebuie sa mai verific ceva: eleroanele sunt dezactivate insa le pot misca cu mana (am facut taieturile in spuma), servo nu primesc curent. Posibil sa fi fost cumva pozitionate aiurea si la viteza sa traga dreapta.
Aceasta postare a fost editata de Florinelu: 07 August 2012 - 10:06 AM
#157
Postat 08 August 2012 - 10:09 PM
La mine nu prea se simt efecte ale cuplului motor, implicit nu am observat inclinari anormale stanga sau dreapta. De ce nu folosesti si eleroanele?
#158
Postat 08 August 2012 - 10:43 PM
Am un motor din ala de la Phoenix ramas prin casa, am studiat problema axul are degajarea aia care ii permite fixarea surubului inbus pentru montarea inversa a axului. Ii trag si un APC 6x4 si o sa mearga (sper) ca in vremurile bune cand tunam EZ1 si decola taras de pe iarba tunsa. Asadar renunt la ideea cu elice mare si kv mai redus. Aah, in seara asta am constatat ca cu elicea tripala avionul nu mai trage dreapta....nu stiu de ce.
Avionul meu este mai greu ce-i drept, merge cu minim 2200-3300 mAh + 1000 2S pentru OSD si ce mai tine de FPV. Uite ca nici nu am avut curiozitatea sa il cantaresc. O sa revin cu impresii dupa ce trec la kv 1800.
#159
Postat 09 August 2012 - 09:29 AM
La elice cred ca poti incerca si cu un 7x4 desi cu 6x4 ai scoate o autonomie ceva mai bunicica.
#160
Postat 09 August 2012 - 09:53 AM
#161
Postat 09 August 2012 - 12:07 PM
#162
Postat 09 August 2012 - 12:20 PM
#163
Postat 09 August 2012 - 12:39 PM
Doar ca... nu poti :D
Trebuie sa asignezi canalele intr-un mod care DOSD sa il priceapa, nu e la fel de "elastic" ca 9X, el stie doar AETR (Futaba) sau TAER (JR)
Exista totusi o solutie... te bazezi pe faptul ca al doilea eleron este asignat de regula ch 6 sau 7, si le legi acolo printr-un cablu Y ;)
#164
Postat 09 August 2012 - 12:57 PM
renatoa, la 09 August 2012 - 12:39 PM, a spus:
He-he, si io voiam sa te intreb: "la Futaba nu merge? http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/laugh.gif"
Inteleg ce zici cu ce "vede DOSD", o sa studiez in amanunt chestia asta ca mi se pare misto sa am eleroane doar pe zborul normal. Am deja un giroscop montat in avion pe eleroane si ar fi misto ca la autopilot acestea sa fie singurele care sa mai "umble" la eleroane (presupunandu-se ca eu las liber acestora).
Stiu ca suna a complicare insa am vrut ca acest avion sa fie foarte versatil: sa fie si full FPV cand este cazul dar si super clasic, adica zbor cu toate comenzile posibile (AIL si RUD), non-FPV , zburat la ochi (am posibilitatea sa scot alimentarea camerei si a vtX) si ca bonus imi ramane si RTH-ul.
#165
Postat 14 August 2012 - 03:51 PM
Aceasta postare a fost editata de adioperator: 14 August 2012 - 03:51 PM
#166
Postat 30 August 2012 - 09:48 AM
Nu inteleg cum au facut astia EZ2 asta dar per total merge mai prost decat EZ1. Nu stiu daca este coincidenta dar ambele avioane manifesta acelasi comportament.
Aceasta postare a fost editata de Florinelu: 30 August 2012 - 09:50 AM
#168
Postat 30 August 2012 - 10:05 AM
#169
Postat 30 August 2012 - 10:25 AM
#170
Postat 31 August 2012 - 08:00 AM
@Mihai Oprescu, aici in momentul de fata vad ca nu mai este in stoc.
Aceasta postare a fost editata de adioperator: 31 August 2012 - 08:03 AM
#171
Postat 31 August 2012 - 08:07 AM
Aceasta postare a fost editata de Florinelu: 31 August 2012 - 08:07 AM
#172
Postat 10 September 2012 - 07:40 AM
Scopul acestei motorizari nu este acela sa fac racheta din EasyStar ci doar sa-i dau mai multa putere pentru a face fata greutatii suplimentare aduse de camera si Tx-ul FPV.
Aceasta postare a fost editata de adioperator: 10 September 2012 - 07:41 AM
#173
Postat 19 October 2012 - 06:53 PM
Vreau sa zic ca zboara fantastic. Face singur cercuri, se centreaza in termica si urca. Pentru cine vrea sa vada ce placut e sa zbori un planor il recomand cu caldura.
Pentru asta trebuie sa il urce cu motor (pe la vreo 100m) si dupa aia sa il opresca de tot. Altceva nu trebuie sa faca.
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#174
Postat 19 October 2012 - 07:28 PM
#175
Postat 19 October 2012 - 09:48 PM
Singurii care au zis ceva de planare au fost ktalyn15bn si costash (si un zbor la panta adioperator) in rest toti sunt interesati doar cum sa puna camera si echipamentul FPV in el, cat poate sa duca, cum e motorul/elicea, etc - inclusiv cei trei mentionati tot la FPV si filmari se gandesc.
Merita scris din cand in cand - e un planor si planeaza foarte bine.
renatoa, la 19 October 2012 - 07:28 PM, a spus:
Aceasta postare a fost editata de stiganas: 19 October 2012 - 09:49 PM
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#176
Postat 23 October 2012 - 07:17 PM
stiganas, la 19 October 2012 - 09:48 PM, a spus:
M-am potolit cu FPV-ul pe EZ. Zboara prea frumos si relaxant :lol:
Pe "fostul" l-am folosit ptr a testa niste chestii si l-am modificat prea mult si si-a pierdut din farmec. Am acum unul proaspat lipit si care asteapta un zbor relaxant.
Intr-adevar, planeaza lejer, isi cauta singur aproape vantul si se pune cu botul in el...si parca sta pe loc acolo daca e vantul mai taricel si motor 0 :drinks:
Bine trimat e placere la ochi si somn la degetele :)
-->> My YouTUBE channel <<--
#177
Postat 30 October 2012 - 07:02 PM
costash, la 23 October 2012 - 07:17 PM, a spus:
Pe "fostul" l-am folosit ptr a testa niste chestii si l-am modificat prea mult si si-a pierdut din farmec. Am acum unul proaspat lipit si care asteapta un zbor relaxant.
Intr-adevar, planeaza lejer, isi cauta singur aproape vantul si se pune cu botul in el...si parca sta pe loc acolo daca e vantul mai taricel si motor 0 :)
Bine trimat e placere la ochi si somn la degetele B)
Buna la toata lumea modelismului.In sfirsit am intrat si eu in posesia unui exemplar,si tot citind despre experientele voastre ,sincer sa spun ,ma-ti cam speriat un" piculet".Noroc cu specificatiile de mai sus si m-am mai linistit .A sosit ieri ,deci este inca in cutie,ca motorizare am ales acelesi motoras ca si Florinelu ,de 1820kv modificat, care va sosi cit de curind,una ,doua zile.Sa inteleg ca elicea originala nu da satisfactii in ansamblu cu motoare de turatii mari? La fratiorul EZ*l dupa ce am schimbat motorul de inceput FC 2822 1200kv cu FC 2812 1650 kv elicile GWS 6*3 toate vibrau ,pina la rupere,singura buna fiind cea cu care a sosit modelul.Revenind la nr 2 daca l-ati zburat voi ,si am vazut filmuletele voastre,sper din toata inima sa mearga si al meu.
#178
Postat 01 November 2012 - 02:00 PM
#179
Postat 01 November 2012 - 02:09 PM