Modelism - RHC Forum: Motor ASP S46H - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

Motor ASP S46H

#1 Useril este offline   emilemir 

  • Search Sexy Girls from your city for night
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 879
  • Inregistrat: 04-April 10
  • Gender:Male
  • Location:New York
  • Interests:discussion

Postat 21 October 2011 - 12:49 PM

Buna, in dorinta de a trece la heli termice cu pasi marunti dar siguri am comandat motorul , un ASP 46:

Nedumerirea me este ca desi nu are montata bujia si pistonul culiseaza foarte usor in cilindru la capatul superior are tendinta de a se bloca usor si necesita ceva forta pentru a readuce pistonul spre capatul inferior al cilindrului.
As avea nevoie de cateva sfaturi de la cei ce cunosc motoarele nitro, Ms anticipat!!!

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Picture 002.jpg
  • Imagine atasata: Picture 004.jpg

0

#2 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 21 October 2011 - 01:03 PM

Este un motor ABC, asa trebuie sa fie. Motorul nu are segmenti, jocul dintre piston si camasa este extrem de mic iar cilindrul este, de fapt, conic. Mai mic sus. La rece pistonul nu are joc in PMS. La cald, datorita faptului ca temperatura este mai mare in partea superioara, dilatatia este mai mare, cilindrul devine perfect. Acea strangere de care vorbesti dispare.
Multa, multa bafta.

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 21 October 2011 - 01:03 PM

0

#3 Useril este offline   emilemir 

  • Search Sexy Girls from your city for night
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 879
  • Inregistrat: 04-April 10
  • Gender:Male
  • Location:New York
  • Interests:discussion

Postat 21 October 2011 - 01:13 PM

multumesc tare mult, mi-ai luat o piatra de pe inima, credeam ca e defect
0

#4 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8326
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 21 October 2011 - 05:05 PM

Nu e defect dar nici nu e prea grozav pe heli.

Toate motoarele de heli (de la producatori cu nume) sunt cu segment. De fapt asta e singurul motor de heli china, singur-singurel - nu exista alt model, alta capacitate. Unul singur si nici el nu se simte prea bine.

Vezi postareaemilemir, la 21 October 2011 - 01:13 PM, a spus:

multumesc tare mult, mi-ai luat o piatra de pe inima, credeam ca e defect

0

#5 Useril este offline   vlad1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2651
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 21 October 2011 - 09:44 PM

Vezi postareastiganas, la 21 October 2011 - 05:05 PM, a spus:

Nu e defect dar nici nu e prea grozav pe heli.

Toate motoarele de heli (de la producatori cu nume) sunt cu segment. De fapt asta e singurul motor de heli china, singur-singurel - nu exista alt model, alta capacitate. Unul singur si nici el nu se simte prea bine.


De fapt te inseli.
Eu zbor de vre-o 5 ani un Smartech Pegasus .18 fara segment ...cumparat din Bucuresti.
0

#6 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8326
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 21 October 2011 - 10:15 PM

Nu ma insel. Mai exista si Walkera 83, Protech 450 IC, Esky G-smart cu motoare termice mici. Aceste motoare sunt motoare de masinuta tip ABC puse pe heli. Toate au murit, au fost curiozitati bune pentru colectionari.

Poti sa pui ce motor vrea muschiul si imaginatia ta dar motoarele de heli sunt cu segment. ASP S46H este banalul motor ASP46 pentru aero cu un head mai mare pentru racire. Asa a ajuns motor de heli. Lumea fuge de el.

- se incinge prea tare
- are viata scurta

Gata, nu mai mai bag ca nu sunt specialist pe termice.

Vezi postareavlad1, la 21 October 2011 - 09:44 PM, a spus:

De fapt te inseli.
Eu zbor de vre-o 5 ani un Smartech Pegasus .18 fara segment ...cumparat din Bucuresti.

Aceasta postare a fost editata de stiganas: 21 October 2011 - 10:21 PM

0

#7 Useril este offline   emilemir 

  • Search Sexy Girls from your city for night
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 879
  • Inregistrat: 04-April 10
  • Gender:Male
  • Location:New York
  • Interests:discussion

Postat 22 October 2011 - 10:13 AM

sa lasam timpul sa decida care e viata lui, la pretul la care e si avand in vedere ca atunci cand o sa ma compar cu alan szabo o sa fie motoare cu turbina motorizare standard probabil. De facut acrobatii nici vb iar pentru cateva opturi cred ca merge.
Acum altele sunt problemele, pornirea motorului si rodajul lui. Dupa cate am citit pe manuale si forumuri am inteles ca astea sunt etapele:
1. inchiderea jiglerului de high speed complet
2. deschiderea lui 1.5 - 2 ture (la cel de low nu se umbla)
3. deschiderea tijei de acceleratie 1/4 cursa totala
4. primarea motorului pana se observa ca carburantul ajunge in carburator sau pe deget apare urme de carburant
5. dupa primare se mai invarte elicea cateva ture (fara astuparea prizei de aer)
6. se conecteaza bujia
7. pornirea propriuzisa

ce nu am inteles eu este daca 1/4 cursa jijei la carburator e buna pe tot parcursul rodajului, cate rezervoare de combustibil se folosesc si daca 2 ture e destul pentru amestec bogat la jiglerul high speed ?
0

#8 Useril este offline   AG-74-HESS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3574
  • Inregistrat: 04-February 08
  • Gender:Male

Postat 22 October 2011 - 03:12 PM

Dupa intrebarile puse iti sugerez sa ceri ajutor la un coleg.
Rodajul se face cu clapeta de aer deschisa la maxim, adica full throttle, dar cu jiglerul deschis, pt un mers inecat. (din acest motiv nici nu se tureaza`n blana). Da-i inecat asa un rezervor in reprize de 3,5;7 si 10 minute cu pauze de racire completa cu pistonul ``jos``. Dupa rezervorul ala inecat, alterneaza 3 minute de inecat cu 1 minut normal (nu sarac) la 30...50% throttle. Dupa al doilea rezervor consumat in stilul asta,(ai deja cam 40...50 de minute in total) mai da-i unul normal cu reprize scurte de full throttle si cu pauze de racire. Baga-l apoi pe model si regleaza-l putin mai bogat (se vede dupa fum)
PS. Si la low se umbla. Daca faci low-ul ca in manual, nu poti inchide aerul complet. :D
PPS. A cauta sa ti motorul cat mai rece in timpul rodajului e cea mai mare gresala.
PPPS. ASP se rodeaza mai greu decat alte motoare. Nu-l mai tot invarti la rece ca nu-i place si incepe sa latre biela! Rulmentii sunt petarde dar merg de OS. Nu mai calcula ture la jigler ca depinde de presiunea din rezervor, pozitia rezervorului, lungime furtune, zeama, temp si pres ext.......
0

#9 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8326
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 22 October 2011 - 05:13 PM

Unde se face ce zici tu, pe heli ?
0

#10 Useril este offline   emilemir 

  • Search Sexy Girls from your city for night
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 879
  • Inregistrat: 04-April 10
  • Gender:Male
  • Location:New York
  • Interests:discussion

Postat 22 October 2011 - 07:28 PM

nu pe heli , pe un stand facut pentru rodaj si cu o elice 10x6. Furtunul de la toba la rezervor trebuie scos sau se lasa ?
0

#11 Useril este offline   AG-74-HESS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3574
  • Inregistrat: 04-February 08
  • Gender:Male

Postat 22 October 2011 - 08:29 PM

Vezi postareastiganas, la 22 October 2011 - 05:13 PM, a spus:

Unde se face ce zici tu, pe heli ?


Normal ca pe stand, ca si asa face figuri pana-l bibileste si-i invata putin apucaturile. Nu cred ca e o idee buna a pune acel motor direct pe heli inainte de a-l pre-roda cateva rezervoare static. Sigur o sa-i rupa mecanica pasaroiului cu pornirile alea repetate si brutale (e dreconic de ``strans`` la rece in PMH) Nu ma pricep la heli, dar nu prea il vad pe ala motor de heli. SINGURA diferenta intre cel de aero si cel de heli e chiulasa aia ``mareata``. In rest cred ca e doar politica de marketing; sa aibe si ASP un motor de heli. ASP nu prea e motor pt heli. Daca-l tii putin forjat continuu vezi cum isi pierde usor din calutzii putere pe drum.
Elice 10x6 sau 11x7, care din ele o ai in ograda. Furtunul de suprapresiune sigur ca il bagi in rezervor; te va ajuta sa-l mergi inecat... Ia o toba de aero, se pupa perfect pe carter.
Ia pe cineva sa te ajute sa nu-ti dai in degete.

P.S.Omul deja are acel motor. Daca avea un motor d`ala ``smecher``, nu-i trebuia complicatii, stand, elice, dar asa....munceste putin mai mult; dar va zbura.Ideea e ca daca-i face un rodaj grabit, in bataie de joc ,nu va apuca sa zboare un galon.

Aceasta postare a fost editata de AG-74-HESS: 22 October 2011 - 08:30 PM

0

#12 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8326
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 22 October 2011 - 08:43 PM

Ai dreptate, eu am facut putina teorie a chibritului.

Vezi postareaAG-74-HESS, la 22 October 2011 - 08:29 PM, a spus:

P.S.Omul deja are acel motor. Daca avea un motor d`ala ``smecher``, nu-i trebuia complicatii, stand, elice, dar asa....munceste putin mai mult; dar va zbura.Ideea e ca daca-i face un rodaj grabit, in bataie de joc ,nu va apuca sa zboare un galon.

0

#13 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 25 October 2011 - 03:05 PM

Nici eu nu ma pricep DAR NU am vazut la colegii care se pricep, ca au facut rodaje la motoare de heli ( ahaaaa si cate au rodat )cu elice de avion sau pe stand-uri ... poate e o metoda mai buna ce spuneti voi ...... dar nu ma bag .......
sau .. eu nu o sa fac asa ca sa fiu mai explicit ...
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#14 Useril este offline   emilemir 

  • Search Sexy Girls from your city for night
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 879
  • Inregistrat: 04-April 10
  • Gender:Male
  • Location:New York
  • Interests:discussion

Postat 25 October 2011 - 03:21 PM

dupa umila mea parere nu cred ca e diferenta atata timp cat se pastreaza regimurile de turatie. La ABC nu stiu dar la motoarele in 2 timpi cu segment de la moto utilaje stiu ca rodajul nu se face decat la relanti.
0

#15 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 25 October 2011 - 06:43 PM

La un motor ABC, datorita jocurilor infime, rodajul se face altfel. Ideea este sa faci rodajul cu acelasi combustibil, elice, temperatura ambianta, etc, ca in timpul mersului normal. Adica sa faci jocurile optime pentru conditiile in care vei utiliza motorul. Daca citesti un manual OS, se specifica clar ca in cazul in care se schimba combustibilul (vorbim de un motor rodat) se va relua procedura de rodaj. In nici un caz nu se face la relati si nici in regim constant.
Eu vorbesc pentru motoarele aero. Pentru al tau, as cauta manualul unui motor OS de capacitate similara...zic si eu.
Multa, multa bafta.
0

#16 Useril este offline   emilemir 

  • Search Sexy Girls from your city for night
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 879
  • Inregistrat: 04-April 10
  • Gender:Male
  • Location:New York
  • Interests:discussion

Postat 25 October 2011 - 07:35 PM

am dat doar un exemplu ca motoarele su segment pe benzina se face rodajul la relanti si e complet interzis fortarea motorului in timpul rodajului. De fapt rodajul ce inseamna?, nu ca obisnuiesti un motor sa manance un anumit tip de combustibil ci sa "slefuiesti" (oglindesti cum ii mai zice) suprafata pistonului si a camasii cilindrului. Am citit mult pe net acum despre rodaj, multi recomanda combustibil pentru rodaj cu ulei de ricin pentru indepartarea particulelor de metal, in fine eu o sa ii fac rodajul cum mi s-a descris mai sus.
0

#17 Useril este offline   AG-74-HESS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3574
  • Inregistrat: 04-February 08
  • Gender:Male

Postat 25 October 2011 - 08:58 PM

Un ASP 46; un PH 40 (tot asp); Os 15; SH 21; magnum 15; merg foarte bine, rodate cum am descris. Exista mai multe ``metode``, dar aia alternanta mi s-a parut mie cea mai buna si mai logica. Metoda OS este asemanatoare si putin ``scurtata``; suficienta pentru bijuteriile lor. ASP-ul se ``lasa`` mai greu si se va opri de multe ori..... De aia zic sa-i faci un rodaj minim pe masa si nu pe model, chiar daca nu il ridici de la sol.
Daca rodezi la ralanty sau rece un ABC, iti garantez dezastrul. La fel daca-l seci prea rau. Deci nici prea cald dar nici prea rece nu e bine! :wub:
Intre ABC si benzina, nu exista puncte comune in procedura de rodaj.

Ai grija ca sansele sa distrugi un ABC in rodaj, ca incepator, sunt foarte mari. Cel mai bine stiu asta cei cu auto, unde este mai simplu de prajit un motor (in mai putin de un minut).

Iar scriu: cere ajutorul unuia care a mai mesterit motoare d`astea.
0

#18 Useril este offline   AG-74-HESS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3574
  • Inregistrat: 04-February 08
  • Gender:Male

Postat 25 October 2011 - 09:07 PM

Vezi postareaREAL DESIGN, la 25 October 2011 - 03:05 PM, a spus:

Nici eu nu ma pricep DAR NU am vazut la colegii care se pricep, ca au facut rodaje la motoare de heli ( ahaaaa si cate au rodat )cu elice de avion sau pe stand-uri ... poate e o metoda mai buna ce spuneti voi ...... dar nu ma bag .......
sau .. eu nu o sa fac asa ca sa fiu mai explicit ...

Normal ca nu ai vazut, deoarece folosesc motoare consacrate heli.
Ai zbura un avion calumea cu un ASP nerodat? Daca-l rodezi pe avion cap-coada dezintegrezi pasaroiu` de la porniri, reglaje,trepidatii, zeama aruncata peste tot, demontare-etansare-remontare carburator, toba, si pe unde o mai sufla, loctite ca pierde primu` surub de la toba si tace, draci,....(mi-e lene sa mai scriu cate mai apar pe parcurs)
Stiu, o sa raspunzi`` nu pun asp pe avion calumea``! :wub:
Omul are motorul acela.

Aceasta postare a fost editata de AG-74-HESS: 25 October 2011 - 09:08 PM

0

#19 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 26 October 2011 - 11:58 AM

Vezi postareaAG-74-HESS, la 25 October 2011 - 09:07 PM, a spus:

Normal ca nu ai vazut, deoarece folosesc motoare consacrate heli.
Ai zbura un avion calumea cu un ASP nerodat? Daca-l rodezi pe avion cap-coada dezintegrezi pasaroiu` de la porniri, reglaje,trepidatii, zeama aruncata peste tot, demontare-etansare-remontare carburator, toba, si pe unde o mai sufla, loctite ca pierde primu` surub de la toba si tace, draci,....(mi-e lene sa mai scriu cate mai apar pe parcurs)
Stiu, o sa raspunzi`` nu pun asp pe avion calumea``! :D
Omul are motorul acela.



Nu am ASP - adevarat ! Dar un DLE benzinar chinezesc care nu e 3W tot pe model recomanda sa il rodezi - putin la sol dupa care in aer inca cateva rezervoare bune pana sa incepi sa tragi de el .
Si chestia asta am inteles ca vine de la faptul ce pe un stand de reglaj care este rigid toate exploziile se vor transmite in ansamblul componentelor din motor carora bine nu le face.
Am stat cu piciorul pe un astfel de stand si ziceai ca sparg beton cu picamaru' .. mai era un pic si mi se desfaceau sireturile de la pantofi.
Stand cu pufere ... ar amortiza mult mai bine dar si balangane motoru de iti este frica sa stai langa el iar ca sa dai 200 Euro pe un batiu dedicat cu pufere profii doar ca sa dai 3-4 rezervoare la sol .... parca nu merita !

Eu am rodat si motoare 4T de capacitati mai mari direct pe model si nu a patit nimic mnodelulsi nici motorul .
Acu.. face fiecare cum crede !

La heli nici NU as pune un motor care nu este dedicat si brand pe deasupra ... daca la avion poti ateriza in dead stick ca asta mai stie sa si planeze la heli pana inveti Autorotatie ... o sa ai parte doar de "bolovani" picati din cer cu intrare in service obligatoriu si banisori dati aiurea pe pale, axe, roti dintate , etc etc pana iti vine sa te lasi .

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 26 October 2011 - 12:00 PM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#20 Useril este offline   emilemir 

  • Search Sexy Girls from your city for night
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 879
  • Inregistrat: 04-April 10
  • Gender:Male
  • Location:New York
  • Interests:discussion

Postat 26 October 2011 - 05:18 PM

asa o fi, eu il am , il folosesc si sa vedem ce va fi. Fiecare experienta noua e benefic modelismului, am vazut pe youtube pe cineva din brazilia folosind un asp ceva mai mare dedicat avioanelor si racit suplimentar cu o turbina electrica si mergea surprinzator de bine, sa lasam sa vedem cum merge
0

#21 Useril este offline   emilemir 

  • Search Sexy Girls from your city for night
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 879
  • Inregistrat: 04-April 10
  • Gender:Male
  • Location:New York
  • Interests:discussion

Postat 26 October 2011 - 07:50 PM

scuze de repetare dar daca pe un stand de rodare ti se desfaceu sireturile te tinea inima sa il pui pe un model? Ai un elicopter nitro?, ai facut rodajul pe el? eU AM CERUT PAREREA CELOR CE AU si doar lor ca eu experienta necesara sa o impartaseasca si altora!!!!
0

#22 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8326
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 26 October 2011 - 08:22 PM

Draga emil, nu o sa primesti prea multe sfaturi caci cei care au heli nitro au motoare de heli cu segment. Am vazut cateva rodaje de nitro la heli si in esenta pornesti heli mai bogat, zbori cu el cateva rezervoare mai bland, il seci cat trebuie si zbori pana te plictisesti.

Logica e simpla: - daca vrei un heli ieftin cumperi un electric mic/mediu.

Vrei mai mare nu te zgarcesti. La termic asta inseamna unul clasa 50-90. Servo robuste, gyro OK si un motor OS.

Merge cu servo Turnigy de 5 USD, motor ASP, gyro HK401 si pale de lemn ? Merge, cum sa nu mearga da nu o sa gasesti prea multi care au ales varianta asta.

Pe vremuri cand cel mai ieftin heli era Raptor 30 sau Ornith se faceau multe compromisuri din cauze de buget dar azi nu mai e cazul (si nici nu mai gasesti Ornith sau Raptor 30).

Indicatiile lui hess sunt cele mai pertinente, e un motor de avion, rodeaza-l ca atare si dupa aceea pune-l pe heli.

RealDesign a zis bine. Cel mai mare pericol e sa se opreasca in aer. Autorotatiile nu sunt asa simple cum par pe youtube, mai ales cand le faci pe nepregatite.

Nu ai spus pe ce heli ai de gand sa il pui.

PS Daca e sa-mi dau si eu cu parerea nu m-as agita prea tare cu rodajul. L-as face cel mai simplu cu putinta, pe heli, la bun simt. Nu cred ca rodajul are prea mare importanta. Motorul oricum o sa se duca repede caci nu e facut sa mearga in regim de heli - cand zic regim de heli nu ma gandesc la zbor 3d turbat ci zbor bland, circuite lenese.

Vezi postareaemilemir, la 26 October 2011 - 07:50 PM, a spus:

scuze de repetare dar daca pe un stand de rodare ti se desfaceu sireturile te tinea inima sa il pui pe un model? Ai un elicopter nitro?, ai facut rodajul pe el? eU AM CERUT PAREREA CELOR CE AU si doar lor ca eu experienta necesara sa o impartaseasca si altora!!!!

0

#23 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 26 October 2011 - 10:00 PM

Vezi postareaemilemir, la 26 October 2011 - 07:50 PM, a spus:

scuze de repetare dar daca pe un stand de rodare ti se desfaceu sireturile te tinea inima sa il pui pe un model? Ai un elicopter nitro?, ai facut rodajul pe el? eU AM CERUT PAREREA CELOR CE AU si doar lor ca eu experienta necesara sa o impartaseasca si altora!!!!



... pe un model exista ceva elasticitate - trenul , rotile , structura etc, care mai atenueaza din vibratiile ce se retransmit motorului neexistand
riscul sa se desfaca sireturile sau fermoarul de la slitz - daca citeai tot ai fi vazut ca am rodat motoare si de 2T si de 4T direct pe model ( unele chiar de 25 - 30 cmc )- alea in 4T ( adica patru timpi) au vibratii mai puternice .
... nu iti trebuiesc nici cine stie cate masterate sa tii minte cand au rodat colegii de la teren motoarele lor ( O.S, Yamada, Align,NovaRossi, Thunder Tiger etc )care au fost etapele pe care le au parcurs - trebia doar putin interes, curiozitate si atentie ....... poate doar daca
esti in alta lume , cu gandul aiurea la Angelina Jolie sa spunem ca sa nu tii minte .... sau complet dezinteresat ....

Si cei cu experienta de la care astepti raspuns asa procedeaza .. cum a spus Stignas .. unii mai dau si un singur rezervor la sol la ralanti
deci fara a se cupla ambreiajul si fara a se invartii palele dupa care cateva zboruri blande fara a forta si de la zbor la zbor mai seaca reglajele
pentru a atinge performantele dorite.

Restul e cancan sau "cercetare" .. motoare racite cu turbosuflante, cu freon, azot lichid sau gheata din frapiera ..
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#24 Useril este offline   emilemir 

  • Search Sexy Girls from your city for night
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 879
  • Inregistrat: 04-April 10
  • Gender:Male
  • Location:New York
  • Interests:discussion

Postat 26 October 2011 - 10:41 PM

mai sus postai ca nu ai rodat motoare de heli, acum deja ai ajuns mare mester? la-sa pe altii care sa pricep sa-si expuna parerea. ai aici un exemplu cu un motor asp 4t pe un tz frenzy racit cu o turbina!!!! -http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/HK_movies2.asp?idmovie=92847ecb4a6649228ef2c03efa536436
pentru stefan-elicopterul pe care vine montat e un tz frenyy 0.50
0

#25 Useril este offline   Ice9 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1361
  • Inregistrat: 06-April 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC Helicopters

Postat 26 October 2011 - 10:44 PM

Daca se regleaza la fel de "usor" ca si cel de aero, o sa ai de tras, si nu cred ca elicopterul este cea mai buna platforma de incercare. Daca tot vrei sa treci la termice, pleaca la drum cu ceva bun, care sa nu-ti taie pofta, inainte de ospat...un motor heli dedicat, rezonabil la pret (OS sau Align - acelasi lucru, chiar si Thunder Tiger), si un heli cu "gena" buna, dovedita in timp. O sa faci rodajul cu motorul montat pe heli si o sa toarca frumos din prima.:drinks:
Te-ai gandit la ce heli o sa folosesti?
0

#26 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 27 October 2011 - 06:37 AM

Vezi postareaemilemir, la 26 October 2011 - 10:41 PM, a spus:

mai sus postai ca nu ai rodat motoare de heli, acum deja ai ajuns mare mester? la-sa pe altii care sa pricep sa-si expuna parerea. ai aici un exemplu cu un motor asp 4t pe un tz frenzy racit cu o turbina!!!! -http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/HK_movies2.asp?idmovie=92847ecb4a6649228ef2c03efa536436
pentru stefan-elicopterul pe care vine montat e un tz frenyy 0.50


Nu am rodat dar la noi la teren sunt UNII DINTRE CEI MAI TARI PILOTI SI POSESORI DE HELI DIN TARA - SI NU ITI TREBUIE NISCAI
SCOLI INALTE CA SA VEZI CE FAC EI ... - JR VIBE-uri, T-REX-uri, OUTRAGE-uri, RAPTOR-uri - clase 50 , 90 - acum ai inteles ce am scris mai sus ?

Iar treaba cu rodatul motoarelor ( de aero sau heli ) direct pe model SCRIE IN 99 % DIN TOATE MANUALELE PENTRU CA DEOARECE CA BANCUL , STANDUL SAU CUM VREI SA II SPUI ESTE PREA RIGID ..

Si nu va mai bosumflati frate asa repede - poti proceda ca in film daca iti place - am spus ca face fiecare ce vrea , cum vrea ca doar sunt banii lui , mandria lui , orgoliul lui etc .

P.S.

Daca o sa pice heli-ul ca un pasaroi lovit de alice pe motiv ca sa oprit motorul ... iti spun eu ... NU ESTE NICI UN CASTIG PENTRU MODELISM - poate doar pentru comerciantul de repere de schimb !

P.S. la P.S.

Un motor nitro ca e el de heli sau de aero .. tot 2 sau 3 suruburi de reglaj are si toate se invartesc ( adica nu se trag ) in sensul acelor de ceasornic si contrar acelor de ceasornic - deci mare grija sa nu ai la tine ceas cu afisaj digital (12 impartit la 04) ca te poti incurca !

Bafta !

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 27 October 2011 - 06:42 AM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#27 Useril este offline   emilemir 

  • Search Sexy Girls from your city for night
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 879
  • Inregistrat: 04-April 10
  • Gender:Male
  • Location:New York
  • Interests:discussion

Postat 27 October 2011 - 08:04 AM

JS Model TZ-V2 Frenzy 50
0

#28 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8326
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 27 October 2011 - 08:49 AM

E un model foarte bun. Cu ce vrei sa-l echipezi ?

Vezi postareaemilemir, la 27 October 2011 - 08:04 AM, a spus:

JS Model TZ-V2 Frenzy 50

0

#29 Useril este offline   emilemir 

  • Search Sexy Girls from your city for night
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 879
  • Inregistrat: 04-April 10
  • Gender:Male
  • Location:New York
  • Interests:discussion

Postat 27 October 2011 - 03:39 PM

servo coada BMS 621DMG+HS 0,10 sec
servo platou TURNIGY 620DMG+HS 0,13sec
UBEC Turnigy 15A
giro GA 250S-621DMG+HS High Speed Digital Servo (MG) 7.2kg / .10sec / 46.5g


Cu toba e mai dificil deoarece am gasit in HK un curtis youngblood mp5 dar nu stiu daca da la gauri asa ca am optat pe RJX01-55-Y care pare ca are distanta intre gauri de 37,08 cm iar pretul e de 57 usd + 29 EMS-ul



0

#30 Useril este offline   emilemir 

  • Search Sexy Girls from your city for night
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 879
  • Inregistrat: 04-April 10
  • Gender:Male
  • Location:New York
  • Interests:discussion

Postat 01 November 2011 - 09:13 PM

ca sa ma animez putin forumul am gast un filmulet cu rodajul unui asp 46h pe un tz frenzy:
http://www.youtube.c...u/2/zXNenyUJwXo
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2


Raspuns rapid

  

12 useri citesc topicul
0 membri, 12 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro