pozitie rezervor
#1
Postat 09 January 2011 - 01:28 PM
#3
Postat 10 January 2011 - 02:09 PM
Pentru ca sa compensezi lipsa de vizibilitate a rezervorului, sunt solutii. Daca esti interesat voi detaila.
Multa, multa bafta.
#4
Postat 10 January 2011 - 02:14 PM
#5
Postat 10 January 2011 - 03:49 PM
REAL DESIGN, la Jan 10 2011, 02:14 PM, a spus:
#6
Postat 06 April 2011 - 09:15 AM
AG-74-HESS, la 09 January 2011 - 07:18 PM, a spus:
Si daca motorul este inversat,ca in cazul meu pentru Me 109 cum ar trebui sa fie?Exista vreo regula?Nu ca as avea variante la dispozitie,deoarece motorul este clar doar inversat pozitionat,iar rezervorul la fel;deoarece trebuie sa vina cu dopul in jos (fata de linia mediana a rezervorului) pentru ca cu el in sus nu mai incape in gaura din panou.
Deci:trebuie sa imi fac probleme?
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#7
Postat 06 April 2011 - 10:36 AM
#8
Postat 06 April 2011 - 11:06 AM
vlad1, la 06 April 2011 - 10:36 AM, a spus:
Deci cum fac in cazul asta?Dau gaura in fuselaj? :p :rofl: :pardon: :)
Fisiere atasate
-
P1090933.JPG (190.08K)
Number of downloads: 142
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#10
Postat 26 October 2011 - 07:57 AM
AG-74-HESS, la 09 January 2011 - 07:18 PM, a spus:
Dar daca motorul e pozitionat orizontal se mai tine cond de aceasta regula? sau cum se face in aceasta situatie?
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#11
Postat 26 October 2011 - 09:31 AM
Teoretic conteaza ca nivelul carburatorului sa fie pe aceeasi linie cu dopul rezervorului deoarece ... exista riscul ca el fiind mai sus ( el dopul ) sa apara efectul de sifonare si sa se inece motorul .
Daca ati avut curiozitatea sa trageti vin sau tuica sau .... zeama de varza ... dintr-un butoi , damigeana sau canistra ati fi observat ca este suficient sa " sugi " putin din furtun dupa care daca vasul ce vrei sa il umpli este sub nivelul butoiului sau ... lichidul o sa curga singur fara " ajutor " ... eee la fel o sa curga tot singur si metanolul din rezervor catre carburator chiar daca nu mai baga prea multa presiune toba cand motorul este la ralantii pe o coborare sa spunem ....
Dupa cum am spus este cazul teoretic si ideal dar eu nu am reusit asta la nici un model, panourile pe care se aseaza rezervorul in fuselaj fiind in toate cazurile mai sus decat ar trebui ... si sincer nici prin cap nu imi trece sa le macelaresc ca sa ajung in pozitiia ideala ...
Asta a fost explicatia intuitiva a unui iubitor de butoaie si damigene ... cei cu licente in fizica pot explica mai stiintific eventual si cu ceva formule sau simulari in animatie 3D MAX Studio.
P.S.
Pentru cei ce nu doresc sa inventeza apa calda sau roata e suficient sa monteze motorul pe un stand de rodaj si sa se " joace " cu pozitia rezervorului ... Suuuuuus cu el , Jooooos cu el - si va vedea ce se intampla sau ce se aude .
Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 26 October 2011 - 09:35 AM
#12
Postat 26 October 2011 - 05:01 PM