Modelism - RHC Forum: Balsa Speed 400 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 6 Pagini +
  • « Prima
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6

Balsa Speed 400 by Philip Rawson

#91 Userul este online   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5156
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 19 November 2011 - 05:08 PM

inca doua poze.

Imagine atasata: IMAGE_00467.jpg
si totusi cred ca o sa pun folie alba si pe eleroane, sa se contine dunga centrala.


Si strambatura mea de fuselaj. Oricat am insistat grinda cu zabrele nu a cedat absolut deloc, si tot stramba a ramas. (asta pentru ca am realizat scheletul fuselajului in aer, si am placat doar o parte, dupa care l-am lasat la uscat nefixat si de atunci s-a torsionat. Dar pana la urma asta e farmecul., asa cum zicea Bazu --- pe asta il pot semna.
Imagine atasata: IMAGE_00468.jpg
0

#92 Userul este online   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5156
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 22 November 2011 - 10:33 AM

Prima surpriza.
Am incercat sa infoliez bucata de polistiren (cabina) cu folie neagra (monococt de la Graupner), si pentru ca suprafata e curba am fost nevoit sa trag destul de tare de folie, si dupa aproape o ora de munca...am constatat ca folia a deformat polistirenul (l-a strans)...si acuma e nevoie de adaos, dar am rezolvat-o cu doua fasii de balsa si o lama, dar va fi nevoie de o alta bucata de folie. Nu ma gandeam sa aiba atata forta.
In rest isi asteapta motorul, probabil maine va sosi, si apoi week-endul pentru zborul de incercare. Toata electronica e montata si verificata. Servourile pe care le-am folosit (AS 100) nu sunt noi, dar se pare ca va avea parte pana la urma de unele noi. Depinde de buget....si de ce nu dupa cum scapa de primul zbor.
0

#93 Useril este offline   Motorrad 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 440
  • Inregistrat: 29-May 09
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Postat 22 November 2011 - 10:44 AM

Am terminat si capota motor, facuta din placi de balsa. In fata jos am facut o mica gura de aerisire, sper sa fie de ajuns si sa nu se incinga tare motorul.
Motorul (Turnigy 2836 1000kv) l-am pus pe un suport motor pentru a-l duce putin mai in fata. Am aplicat si o folie cu patratele, dar nu s-a prins cum as fi vrut, fiind suprafata mare, a facut cute, desi am intepat-o in prealabil. Asta e, in aer nu se vede.
Am schimbat rotile, de la 60 am pus 40. Cabina e prinsa cu 4 magneti, iar pentru siguranta, in fata are un pin de lemn.
Pe burta avionului sunt 2 deschizaturi. Cea de la servo-urile pentru coada va fi acoperita cu un capac (nu e in poza), cea din fata va ramane deschisa deocamdata, acolo va fi ESC-ul si sper sa se racoreasca destul.

Imagine atasata: IMG_0378.jpg Imagine atasata: IMG_0379.jpg Imagine atasata: IMG_0381.jpg
Imagine atasata: IMG_0382.jpg Imagine atasata: IMG_0383.jpg Imagine atasata: IMG_0386.jpg
Imagine atasata: IMG_0387.jpg Imagine atasata: IMG_0388.jpg Imagine atasata: IMG_0389.jpg

Cu totul montat pe el si cu 3S 2200, CG pica la 1/3 din aripa, fara alte modificari sau plumbi. Ramane sa vedem in zbor daca trebuie modificat.
Inca nu am reusit sa il cantaresc.
Speed 3D
Guppy MKII
Spitfire IX
Me 109G
--------------------------------------
JIF 65
Springer Tug
Salupa vietnameza
--------------------------------------
1/10 Tamiya BMW Z4 M Coupe Racing - electric
1/10 Carson VW Scirocco - termic
--------------------------------------
Have fun - repeat as needed
0

#94 Userul este online   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5156
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 22 November 2011 - 11:13 AM

Numai motorul si motor-mountul tau au 100 de grame si e normal sa se echilibreze (un speed 400 are cam tot atata). Eu nu am suprapus foliile si atunci cand am facut-o am incercat sa folosesc o temperatura cat mai mica(respectand ce scria Dan_Mitea). Sa ne spui si noua ce greutate are al tau, si mai mult sa ne spui cum zboara.
PS.de ce duci ESC-ul tocmai asa in spate? conductori mai lungi. Nu e loc in compartimentul motorului si pentru ESC? Eu acolo il voi pune. E cel mai ventilat compartiment. (sau ma rog, poate fi facut cel mai ventilat).
0

#95 Useril este offline   Motorrad 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 440
  • Inregistrat: 29-May 09
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Postat 22 November 2011 - 11:31 AM

In compartimentul motor nu e loc si de esc, iar cablurile sunt la fel de lungi ori ca l-as pune langa motor ori in botul avionului. Cablurile imi ajung exact.
Aerul va intra prin priza din capota, va raci motorul, iar o parte va continua sa mearga pe langa fire, spre zona unde e ESC-ul, racind-ul si pe el si va iesi afara prin deschizatura dintre roti. Cel putin asa am gandit-o eu.
Sper sa fac maiden-ul sambata dupa pranz.
Speed 3D
Guppy MKII
Spitfire IX
Me 109G
--------------------------------------
JIF 65
Springer Tug
Salupa vietnameza
--------------------------------------
1/10 Tamiya BMW Z4 M Coupe Racing - electric
1/10 Carson VW Scirocco - termic
--------------------------------------
Have fun - repeat as needed
0

#96 Userul este online   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5156
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 22 November 2011 - 12:13 PM

...acuma am vazut gaura de sub bot. E o idee buna. Tipul de la RC powers zicea odata ca trebuie pastrata electronica cat mai rece, adica cat mai ventilata. Al meu sper sa fie gata Duminica, numai vremea sa fie buna. Ar mai fi doar capota motorului, si de infoliat fuselajul pe burta, cele doua trape de acces, maruntisuri. Odata cu motorul o sa vina si o tija de 3 mm pentru trenul de aterizare. (deocamdata e din sarma de 2,5 care pare prea moale). In functie de motor si centraj vedem daca roata din coada o sa fie orientabila sau nu va fi deloc, iar locul ei va fi luat de o bechie din sarma de maxim 1mm.

P.S. Capota motorului e haioasa. Eu am facut-o ca pe cea a Zlinului 726, sau ceva de genul, doar ca nu pot sa o finalizez pana nu montez motorul.
Sper ca ai citit rewiew-urile despre motor...(cica i-ar trebui un ESC mai mare decat scriu aia de la HK).

Aceasta postare a fost editata de Mihai_supy: 22 November 2011 - 12:16 PM

0

#97 Useril este offline   Motorrad 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 440
  • Inregistrat: 29-May 09
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Postat 22 November 2011 - 01:32 PM

Esc-ul este un TowerPro W30A, cu burst 40A. E suficient pentru motorul asta. Daca se va incinge tare, mai am un TowerPro H40A, cu burst 50A
Speed 3D
Guppy MKII
Spitfire IX
Me 109G
--------------------------------------
JIF 65
Springer Tug
Salupa vietnameza
--------------------------------------
1/10 Tamiya BMW Z4 M Coupe Racing - electric
1/10 Carson VW Scirocco - termic
--------------------------------------
Have fun - repeat as needed
0

#98 Userul este online   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5156
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 22 November 2011 - 04:00 PM

sa ne spui si noua care este greutatea finala, si ce e cel mai important concluziile dupa primul zbor.
Eu o sa folosesc motorul 2825/1000kw cu un ESC Himodel de 18A. Accumulatorul va fi 3S 1000mah. Elicea 10x4,7 trage cam 800 de grame, la un consum de 12-13 A. Vedem pana la umra la primul zbor ce si cum...

PS..asteptam vesti.
0

#99 Userul este online   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5156
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 22 November 2011 - 07:21 PM

Gata avem si cupola...
de acum incolo asteptam doar coletul de la Botosani, si montez motorul, termin capota si refac trenul de aterizare.

Cateva poze.
Imagine atasata: IMAGE_00477.jpg

capota...clar se putea si mai bine..data viitoare
Imagine atasata: IMAGE_00474.jpg

Spatiul interior, destul de mare, suficient pentru acumulator si receptor. ESC-ul in compartimentul motor, sau imediat dupa panoul parafoc.
Imagine atasata: IMAGE_00475.jpg
0

#100 Userul este online   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5156
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 22 November 2011 - 07:44 PM

Ramane de gandit fizarea capotei la locul ei. Probabil doua holzsuruburi, probabil aracet.

PS. Frumusetea unui astfel de proiect este adaptarea si de ce nu in ultimul rand inovatia. Fiind aproape de final imi dau seama ca modelul meu incepe sa semene cu un "pilon racer" desi nici de departe nu este asa ceva. Ce mi-a placut la construirea lui ca e foarte simplu, si nu necesita scule sofisticate. Eu am folosit o rigla de plastic, un cutter (din ala ieftin) si cateva lame de ras, si nu in ultimul rand fierul de calcat ala vechi, fara aburi, iar ca materiale asa cum a facut-o si initiatorul topicului o sa le postez si eu:
- balsa 1 mm - 3 placi; - placari
- balsa 2 mm - o placa; - profilele
- balsa 3 mm - o placa; (doar inceputa) - profilele centrale, baghete si podeaua cabinei
- balsa 5 mm - o placa (doar inceputa) - baghete si capota motorului
- baghete pin 3x3 - 3 bucati; (una am reusit sa o rup cand am slefuit-o) - BA si BF - aste cred ca mergeau si din balsa, tinand cont ca eu le-am placat
- baghete pin 3x5 - 2 bucati - lonjeroanele aripii
- aracet - aproape doua butelcute de 60 de grame.
- folie - 2m - solarfilm (un metru rosie - a ramas foarte putin, si un metru alba. ramasa mai mult de jumatate).
- tija otel 1mm - doua bucati - doamne ce casanta e, pana la urma am zacut "Z"-utile la cald)
- tija de otel 3mm pentru trenul de aterizare.

Toate astea au fost sub 100 de lei.

gandul meu incepe sa zboare la proiectul urmato---ceva de genul:
Imagine atasata: EXTRAEP.jpg

Aceasta postare a fost editata de Mihai_supy: 22 November 2011 - 07:46 PM

0

#101 Useril este offline   airdream 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 147
  • Inregistrat: 30-September 09
  • Gender:Male
  • Location:Buzau
  • Interests:Aeromodele

Postat 22 November 2011 - 08:38 PM

Eu cred ca este gresit sa pui pe avion un motor de 80 g (cu suport de 25 g) numai ca sa rezolvi problema centrului de greutate. Cred si eu ca nu a mai fost nevoie de plumb! Toate astea se vor intoarce impotriva ta. Dupa ce i-am mutat aripa mai in spate eu zbor SPEED-ul 400 cu:

MOTOR BL OUTRUNNER 2204
Specificatii:
Nr. celule: 2 LiPo
Dimensiuni: D28 x 25 mm
Diametru ax: 3.17 mm
Curent: 15 A
Tractiune: 680 grame
Masa: 52 grame

Elice: 9x6 inch

ACUMULATOR LiPo
Specificatii:
- Tensiune: 7.4 V
- Capacitate: 1000 mA
- Masa: 54 g
- Dimensiuni: 73 x 35 x 12 mm

Multa bafta la zbor! Iti tin pumnii!
0

#102 Useril este offline   Motorrad 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 440
  • Inregistrat: 29-May 09
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Postat 22 November 2011 - 10:46 PM

Vezi postareaairdream, la 22 November 2011 - 08:38 PM, a spus:

Eu cred ca este gresit sa pui pe avion un motor de 80 g (cu suport de 25 g) numai ca sa rezolvi problema centrului de greutate. Cred si eu ca nu a mai fost nevoie de plumb! Toate astea se vor intoarce impotriva ta.


Intentia mea initiala era de a avea un motor mai puternic, tractiunea sa fie mai mare decat 1:1. Acum, ca s-a nimerit sa fie si apropiat ca greutate de versiunea originala brushed, a fost mai mult noroc. Un Speed 400 si un gearbox au undeva la 100 gr.
Nu vad de ce ar fi gresit, practic am respectat planul initial, doar ca in loc de brushed am brushless mai puternic. E adevarat, modelul va fi putin mai greu decat originalul, dar am rezerva de putere. Sper maine sa il si cantaresc.
Speed 3D
Guppy MKII
Spitfire IX
Me 109G
--------------------------------------
JIF 65
Springer Tug
Salupa vietnameza
--------------------------------------
1/10 Tamiya BMW Z4 M Coupe Racing - electric
1/10 Carson VW Scirocco - termic
--------------------------------------
Have fun - repeat as needed
0

#103 Userul este online   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5156
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 22 November 2011 - 11:24 PM

Promit ca la urmatoarea sedinta e zbor cu acrobatele sa iau cantarul la mine si sa cantarim acrobatul lui Airdream. Maine, daca imi vine coletul il termin si pe al meu...si-l punem ca pe boxeri la cantar.

Totusi ..cum ai fixat capota?...ca sut urios...

P.S. Totusi..o caramida bine morotizata nu zboara asa bine ca un fulg submotoizat.
0

#104 Useril este offline   Motorrad 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 440
  • Inregistrat: 29-May 09
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Postat 23 November 2011 - 09:25 AM

Capota e fixata prin 2 pin-uri de lemn, care intra in panoul de foc, ca sa tina capota in pozitie, apoi va veni lipita cu scotch de fuselaj. Am optat pentru solutia asta ca sa nu mai adaug suruburi, iar tranzitia de la capota la fuselaj se face lin. Scotch-ul e suficient ca sa o tina bine, iar la nevoie poate fi desfacut sau taiat usor, dar nu va fi nevoie prea des.

Referitor la caramida, diferenta de greutate nu e chiar asa de mare ca de la un fulg la caramida, deci nu imi fac probleme.

Imagine atasata: IMG_0391.jpg
Speed 3D
Guppy MKII
Spitfire IX
Me 109G
--------------------------------------
JIF 65
Springer Tug
Salupa vietnameza
--------------------------------------
1/10 Tamiya BMW Z4 M Coupe Racing - electric
1/10 Carson VW Scirocco - termic
--------------------------------------
Have fun - repeat as needed
0

#105 Useril este offline   airdream 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 147
  • Inregistrat: 30-September 09
  • Gender:Male
  • Location:Buzau
  • Interests:Aeromodele

Postat 23 November 2011 - 12:03 PM

Cand am vorbit de probleme m-am gandit in primul rand la faptul ca va trebui sa folosesti si un acumulator mai mare la acel motor. Eu cu conformatia descrisa mai sus si tot a trebuit sa-i intaresc trenul de aterizare. Contrafisa am confectionat-o din tija de otel de 2,5 sau chiar 3 mm. Terenul de zbor nu este chiar drept...asta ca sa nu spun ca nici aterizarile mele nu sunt chiar reusite. :pardon:
Sunt convins ca tu esti un pilot mai bun ca mine.
Succes si asteptam sa aflam cum a zburat! :D
0

#106 Userul este online   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5156
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 23 November 2011 - 02:52 PM

Ideea cu scociul e excelenta. La asta nu m-am gandit. Adevarul e ca scociul adera la folia curata chiar bine (am reparat cu scoci transparent o fisura in folia termicului si are deja mai bine de doua luni, si sta ok). Vedem cat de bine rezista si la eventualele vibratii (care vor aparea inevitabil in timp)....desi scociul ar trebui folosit doar la reparatii superficiale pe camp.
0

#107 Useril este offline   Motorrad 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 440
  • Inregistrat: 29-May 09
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Postat 23 November 2011 - 07:25 PM

L-am cantarit, cu totul pe el. Are 662 gr.
Speed 3D
Guppy MKII
Spitfire IX
Me 109G
--------------------------------------
JIF 65
Springer Tug
Salupa vietnameza
--------------------------------------
1/10 Tamiya BMW Z4 M Coupe Racing - electric
1/10 Carson VW Scirocco - termic
--------------------------------------
Have fun - repeat as needed
0

#108 Userul este online   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5156
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 23 November 2011 - 08:25 PM

Vezi postareaMotorrad, la 23 November 2011 - 07:25 PM, a spus:

L-am cantarit, cu totul pe el. Are 662 gr.



Oki. nu e chiar asa e greu - cam cu 200 de grame mai mut de cat al meu - oare se merita 200 de grame pentru un model de doar 80 cm anvergura? fie si in detrimentul rigiditatii? Raspunsul meu este CLAR NU!

PS. chiar sunt curios cum va zbura....astept vesti
Al meu sta inca nemotorizat. Dar maine ar trebui sa soseasca coletul si sambata sau duminica mai mult ca sigur ca vedea cerul patriei.
0

#109 Useril este offline   pccdtk 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1747
  • Inregistrat: 09-June 02
  • Gender:Male
  • Location:Chitila
  • Interests:Aeromodelism ; Simulatoare RC ; Modelare 3D

Postat 23 November 2011 - 09:14 PM

Multa BAFTA !!!....deabia astept un filmulet cu maiden-ul ....
0

#110 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 24 November 2011 - 06:23 AM

Vezi postareaMihai_supy, la 23 November 2011 - 08:25 PM, a spus:

Oki. nu e chiar asa e greu - cam cu 200 de grame mai mut de cat al meu - oare se merita 200 de grame pentru un model de doar 80 cm anvergura? fie si in detrimentul rigiditatii? Raspunsul meu este CLAR NU!


Poti spune ca al tau este cu 30% mai usor sau al lui cu 43% mai greu. Este foarte mult.
Multa, multa bafta.
0

#111 Userul este online   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5156
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 24 November 2011 - 06:34 PM

GATA in sfarsit
Greutate finala RTF cu 3s 1500mah 523 grame, iar cu 2S860mas 501 grame. Cel mai probabil va zbura cu 2S.
iata-l...
Imagine atasata: IMAGE_00485.jpg
Imagine atasata: IMAGE_00488.jpg

Urmatorul curios a fost Tomita...care s-a gandit cum ar fi sa se frece nitel de el...
Imagine atasata: IMAGE_00490.jpg
Imagine atasata: IMAGE_00494.jpg

PS...modelul galber e asa cum am zis, cu 200 de grame mai mult fata de al meu, sau cu 150 daca voi folosi 3S (si noi avem greutati diferite la aceeasi inaltime, si alergam difetir la 3000 de metrii). Vedem in prima zi buna incepand de maine, cum va zbura mai bine.
0

#112 Userul este online   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5156
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 24 November 2011 - 06:37 PM

mai ridicam nistre poze cu curiosii din casa...(ligheanul rosu...e wc-ul pisicului, caci pe balcon e cam frig pentru el...)


Telefonul meu nu stie sa faca lucrurile mai frumoase decat sunt in realitate..de exemplu porcaria asta de capota a motorului, sau ochii matului...

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMAGE_00492.jpg
  • Imagine atasata: IMAGE_00493.jpg
  • Imagine atasata: IMAGE_00491.jpg

Aceasta postare a fost editata de Mihai_supy: 24 November 2011 - 06:38 PM

0

#113 Useril este offline   PaunFD 

  • Aeromodelist de cumetrie
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 660
  • Inregistrat: 22-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:IT, Auto engine tunning and driving, Aero - hobby.

Postat 24 November 2011 - 06:45 PM

Pisoiul este intr-un mare fel! Avionul, e si el frumos ... :pardon:
"Pus astfel in lumina, ancorat in sinergia faptelor, recursul la mentalitate nu eludeaza meandrele concretului" - nu ma intrebati ce inseamna, ca n-am reusit inca sa inteleg ...
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
0

#114 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 24 November 2011 - 07:11 PM

Sa va aduca amandoi, doar, bucurii.

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 24 November 2011 - 07:11 PM

0

#115 Userul este online   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5156
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 24 November 2011 - 07:26 PM

Tomita (motanul) mi-a adus si imi aduce bucurii de aproape 10 ani. Asta rosu - vom vedea. totusi mi-a facut o mare placere sa-l construiesc.
0

#116 Useril este offline   airdream 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 147
  • Inregistrat: 30-September 09
  • Gender:Male
  • Location:Buzau
  • Interests:Aeromodele

Postat 25 November 2011 - 07:25 PM

Dupa discutiile despre greutatea modelului, l-am adus acasa si l-am cantarit din nou, pentru ca incepusem sa le incurc: are 525 grame complet echipat, cu acumulator 2S 950 mAh.
Daca va fi vreme buna, in week-end il scot la camp, ca sa-mi aduc aminte si cum zboara.
Multa bafta la toata lumea, mai ales celor care incearca aeromodele noi!
Asteptam vesti bune. :clapping:
Vant din fata!

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Imag010.jpg

0

#117 Userul este online   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5156
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 25 November 2011 - 08:12 PM

URA...eu sunt mai usor...
de la trenul de aterizare si de la roti ....trenul meu e din sarma de 2,5mm. de acolo e diferenta...
Duminica atunci..facem o formatie...numai vremea sa fie ok...daca nu ne dam cu aripile...ca alea-s windproof! si zburam.."la joasa"..stii tu cum..
Formatia ar trebui sa fie usor de facut...pun si eu 2s, elice 9x6 ca la al tau, si avem am aceeasi greutate!..aripile sunt la fel...si facem tricolorul...pe cerul patriei..rosul meu cu galbenul si albastrul de la tine! ca tot vine 1 Decembrie...

PS..la multi ani Romania..oriunde te vei afla....
0

#118 Useril este offline   airdream 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 147
  • Inregistrat: 30-September 09
  • Gender:Male
  • Location:Buzau
  • Interests:Aeromodele

Postat 25 November 2011 - 09:08 PM

Probabil de la trenul de aterizare si de la faptul ca a fost reparat de doua ori, vorbind numai de reparatiile serioase. Nu ca zic, dar vreau sa spun: nu ca ti-as dori, dar pe masura ce-l zbori o sa mai adaugi si tu.
Daca sunt in oras de 1 Decembrie, poate mai facem si alte invitatii la camp - prieteni si cunoscuti.
Daca-i ziua nationala, bal sa fie! :drinks:
0

#119 Useril este offline   Motorrad 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 440
  • Inregistrat: 29-May 09
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Postat 27 November 2011 - 05:12 PM

A zburat neasteptat de bine. Am avut vant destul de puternic si un frig de numa, deci conditiile nu au fost chiar optime.
Am lasat cursele maxime la eleroane si profundor pentru primul zbor, adica +/- 20 mm si a fost putin cam agresiv. O sa le mai reduc pentru urmatorul zbor.
La prima tentativa de aterizare am venit cu motor cam la 1/3 si era putin instabil, la a doua tentativa, am redus motorul aproape de tot si a stat usor pe vant si a aterizat ok. CG-ul e la o treime de la bordul de atac, vine chiar pe lonjeron.

Ce vreau sa modific dupa primul zbor:
- Va trebui probabil sa schimb sarma trenului de aterizare cu una putin mai groasa, cea de acum e putin cam slaba.
- Tijele de comanda pentru eleroane sunt din 0.8 mm, o sa le fac din sarma de 1.5mm.
- Sa testez diferite elici, desi cu cea de acuma 10x6 merge foarte bine.
- Probabil ceva culoare pe el, sa se vada mai bine.

In rest sunt super multumit, voi avea multe zboruri faine cu el.

Poze din pacate doar la sol. Prea frig azi. Data viitoare foto si video din aer.

Imagine atasata: IMG_2054.jpg Imagine atasata: IMG_2056.jpg Imagine atasata: IMG_2062.jpg
Imagine atasata: IMG_2063.jpg Imagine atasata: IMG_2074.jpg
Speed 3D
Guppy MKII
Spitfire IX
Me 109G
--------------------------------------
JIF 65
Springer Tug
Salupa vietnameza
--------------------------------------
1/10 Tamiya BMW Z4 M Coupe Racing - electric
1/10 Carson VW Scirocco - termic
--------------------------------------
Have fun - repeat as needed
0

#120 Useril este offline   airdream 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 147
  • Inregistrat: 30-September 09
  • Gender:Male
  • Location:Buzau
  • Interests:Aeromodele

Postat 27 November 2011 - 06:15 PM

Felicitari, ma bucur pentru tine. Ai o mare multumire atunci cand ce ai construit cu mana ta mai si zboara!
La tren si eu am intarit partea din spate, cea care este solicitata mai mult la aterizare. Am pus sarma otel de 3 mm.
Tijele de comanda si eu le am din sarma (obisnuita) de 1,5 mm.

Si la noi a batut vantul. Am facut doua ture cu aripa, dar nu am putut zbura cu ala micu' (vezi atasamentul). Este ultimul construit si inca nu m-am saturat de el. Poate de 1 Decembrie va fi vreme mai buna.
P.S. Planorul din imagine este facut de tine? Dupa ce planuri?

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Imag007.jpg

0

Arata acest topic


  • 6 Pagini +
  • « Prima
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6

3 useri citesc topicul
0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro