Modelism - RHC Forum: Balsa Speed 400 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 6 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Ultima »

Balsa Speed 400 by Philip Rawson

#61 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5154
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 10 November 2011 - 08:28 PM

Gata..am citit..si am inteles. Structurile reale, ale avioanelor au chesonari de genul asta. Sa inteleg, ca folia aia crapa din cauza diferentei de elasticitate a structurii. acolo era trecerea brusca. Incep sa pricep, doar ca mintea mea de inginer nu vrea sa inteleaga ca rigiditatea unei structuri, nu intotdeauna este data de rigiditatea unui element dintr-o structura. (si aici cel mai bune exemplu este grinda cu zabrele, si ma tot uit la toate macaralele..).
Pana la urma, voi face o chesonare la aripa cu balsa de 1 mm, doar pe o parte.

PS. am incercat sa repar fisura din aripa Sonicului meu...si daca tot am desfacut schociul pus acolo provizoriu (repara fisura aia de mai bine de o luna, timp in care prin furtunele modelului s-au surs apropae 3 litrii de metanol) m-am uitat la chesoane. Sunt cu fibrele perpendiculare pe aripa. Alea sunt facute de fabrica, deci, probabil (daca nu economia de material si-a spus cuvantul) asa ar trebui puse. Chestia e ca modelul rezista cu stoicism la toate evolutiile pe care il pun sa le faca (chiar e interesant cum poate "sari" dintr-un tonou, cu motorul in plin si cu directia data brusc in partea opusa inclinarii..., iar Abraadabra facuta exact la fel, e chiar spectaculoasa.

PPS...ce a patit Telemasterul, cu faza cu ochelarii aburiti...si ce vorbeam de grinda cu zabrele..de departe poate cea mai mare inventue umana. De aia e asa rezistenta structura. (dar deja am scris despre asta, si nu numai eu.)

Aceasta postare a fost editata de Mihai_supy: 10 November 2011 - 08:31 PM

0

#62 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9329
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 11 November 2011 - 06:15 AM

O discutie interesanta, zic eu, si aici:
http://www.rhcforum....post__p__146136
Multa, multa bafta.
0

#63 Useril este offline   Motorrad 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 440
  • Inregistrat: 29-May 09
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Postat 11 November 2011 - 01:53 PM

Raman la parerea mea cu fibra perpendiculara pe lonjeron. La fel am folosit la planorul Guppy, 1700 mm anvergura.

Dupa 4 incercari, am reusit sa fac o cabina decenta.

Imagine atasata: IMG_0376.jpg Imagine atasata: IMG_0377.jpg
Speed 3D
Guppy MKII
Spitfire IX
Me 109G
--------------------------------------
JIF 65
Springer Tug
Salupa vietnameza
--------------------------------------
1/10 Tamiya BMW Z4 M Coupe Racing - electric
1/10 Carson VW Scirocco - termic
--------------------------------------
Have fun - repeat as needed
0

#64 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5154
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 11 November 2011 - 02:24 PM

...atata chin...sa se vada maruntaiele...toate fierele. Totusi, mie mi se pare cam stramt spatiul de acces de sub cabina, si, pentru ca tot nu e vreme de zbor, o sa mesteresc azi la fuselajul meu, poate ma apuc de cabina, care la mine e va fi mai ampla.
0

#65 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5154
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 11 November 2011 - 08:03 PM

am facut profilel aripii...10 de 2 mm si doua (cele centrale) de 3mm. nu credeam ca o sa slefuiesc atata. Cele de 3 mm vor fi si gaurite. Am de gand sa "pitesc" servourile eleroanelor, tocmai pe aceste ptofile in interiorul aripii.
Am inceput si placarea fuselajului, asa cum ziceam , pana in spatele aripii. Mai mult am inceput lucrul la carlinga, care nu va mai fi ca si in plan. (inspiratia vine de la decedatul Iak a lui Niku...si el stie despre ce e vorba).

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMAGE_00400.jpg
  • Imagine atasata: IMAGE_00399.jpg

Aceasta postare a fost editata de Mihai_supy: 11 November 2011 - 08:04 PM

0

#66 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5154
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 13 November 2011 - 03:08 PM

Sambata, la tara, printre zboruri m-am apucat si de aripa.
Imagine atasata: IMAGE_00413.jpg
Apoi, cat se usuca aracetul mai bricolam cate ceva la fuselaj sau la cabina.
Imagine atasata: IMAGE_00410.jpg

Duminica, acasa din nou, la oras, o poza inainte de tentativa de iesit cu termicul la aer. Apropae gata de inpanzit, numai sa vina luni coletul.
Imagine atasata: IMAGE_00424.jpg

si inca una si gata.
Imagine atasata: IMAGE_00426.jpg


Si daca ma uit atent de tot tot imi vine sa cred ca fuselajul e nitel stramb, dar vorba unui amic, "astea home-made" cam asa ies..., desi din masuratori totul pare perfect. Il vedem cand o sa-l ansamblam...

Aceasta postare a fost editata de Mihai_supy: 13 November 2011 - 03:10 PM

0

#67 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9329
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 13 November 2011 - 04:50 PM

Te rog sa ma scuzi, dar nu sunt de acord. "astea home-made", trebuie sa fie deasupra oricarui ARF facut de un chinez amarat care munceste in schimbul trei. Tu muncesti din placere, fara norma si pentru tine. Bineinteles ca sunt si exceptii. Vezi SIG, Seb Art, cehii cu planoarele lor minunate si alti fauritori de exceptie.
Multa, multa bafta.

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 13 November 2011 - 04:50 PM

0

#68 Useril este offline   Dragos Avramescu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 528
  • Inregistrat: 01-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Tineretului
  • Interests:Schi, aeromodelism

Postat 13 November 2011 - 05:38 PM

Si eu cred ca simetria avionului sau calitatea structurii, in general, trebuie sa iasa deasupra unuia chinezesc. Singurul loc unde putem sa fim mai indulgenti e infolierea. Acolo e treaba de multa experienta, care nu-ti iese perfect de la primul avion (desi, la ce infolieri proaste am vazut eu la unele chinezisme, s-ar putea sa nu fie chiar asa).
Oricum, trebuie sa lucrezi cat de bine poti, in anumite limite. La prima constructie e bine sa mai accepti anumite greseli (altfel nu mai termini), dar daca asta inseamna ca avionul zboara prost, nu e ok.
0

#69 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5154
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 13 November 2011 - 06:35 PM

...alo..nu sariti pe mine..sunt aproape 15 ani de cand nu am mai construit din balsa. Nici atelierul meu nu mai exista. Sa nu uitam ca am folosit un cutter si doua lame. Ca masa, un geam de sticla pe o masa de cafea.
Fuselajul, dupa masuratori e ok, doar o bagheta (de pe cocoasa fuselajului) a fost pusa putin stamb dar s-a rectificat.
Oricat ne-am lauda ca noi construim perfect, mi-e greu de crezut (si asta e parerea mea) ca vom reusi sa construim mai bine ca si masinile. Eu unul sunt multumit de calitatea lucrarii mele, si pentru mine, fie ca vreti fie ca nu conteaza cel mai mult. (cu toate micile imperfectiuni, imperfectiuni care le face unicat)
0

#70 Useril este offline   bizu 

  • ---
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 14-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodele

Postat 13 November 2011 - 06:48 PM

Vezi postareaMihai_supy, la 13 November 2011 - 06:35 PM, a spus:

...Oricat ne-am lauda ca noi construim perfect, mi-e greu de crezut (si asta e parerea mea) ca vom reusi sa construim mai bine ca si masinile.


Da, dar p'alea nu le poti semna...
Frumos proiectul tau si ai o viteza uimitoare.
Sai linistit ca zboara bine; am vazut eu pe forum un filmulet.

Mult spor si bafta
0

#71 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5154
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 13 November 2011 - 07:14 PM

...da...viteza uimitoare -- de loc. Am muncit o zi plina, si cateva ore azi numai la aripa, si mai am de munca destul. Si e un proiect usor. Vroiam sa fac Su-ul dar am zis ca ala va fi urmatorul proiect, de durata. Pana atunci strang materiale si ma antrenez la bricolat. Mai mult, cand e vreme mai ies si la zbor.
PS. Ma bucur ca cineva tine cu mine. Multumesc.
0

#72 Useril este offline   airdream 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 147
  • Inregistrat: 30-September 09
  • Gender:Male
  • Location:Buzau
  • Interests:Aeromodele

Postat 13 November 2011 - 09:53 PM

Aeromodelele "home made" nu pot iesi la fel de "drepte" ca cele de fabrica, oricat de chinezeasca ar fi aceasta fabrica. Majoritatea dintre noi construim pe o masa oarecare, taiem baghetele dupa masuratori facute cu rigla, lipim cu aracet industrial pus pe locul lipiturii la aproximatie (cantitate si asezare), care atunci cand se usuca "trage" de material proportional cu cantitatea de adeziv si grosimea baghetelor asamblate. Poti sa te chinui sa iasa totul "drept", dar din atatea variabile tot iese ceva stramb. De fapt aici este toata frumusetea, sa vezi ca pana la urma zboara.
Eu nu am vazut aeromodel confectionat care sa nu aiba imperfectiuni. Asta nu inseamna ca nu trebuie sa incercam...
Multa bafta!
0

#73 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5154
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 13 November 2011 - 10:36 PM

Pana la urma asta e tot farmecul...la fel ca Deproniada...scopul e de a construi si de a zbura...si pana la uram..de a-ti face prieteni noi...
0

#74 Useril este offline   vlad1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2647
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 14 November 2011 - 08:30 AM

Mihai:

Structura fuselajului tau sa numeste grinda cu zabrele. E o structura foarte buna, cu multe avantaje dar.... principalul dezavantaj in cazul nostru este ca rezistenta structurii e data de rezistenta celui mai slab nod. Urmareste cu mare atentie calitatea fiecarei lipituri, un excelent supliment de rezistenta este triunghiul de intarire pe interiorul fiecarui unghi.
0

#75 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5154
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 14 November 2011 - 11:41 AM

Pai am scris despre "grinda cu zabrele"...si mai mult...acum ceva vreme...chiar am studiat-o..pe la rezistenta materialelor...Lipiturile sunt esentiale..si stiu asta. totusi nu cred ca e necesar cate un triunghi la fiecare imbinare...nu la dimensiunile astea. Poate la un proiect mai mare da...
0

#76 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5154
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 14 November 2011 - 07:56 PM

inca cateva ore de munca...si nu m-am putut abtine...sa nu-i fac cateva pooze...asa cum scria cineva pe aici..."in pielea goala"

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMAGE_00430.jpg
  • Imagine atasata: IMAGE_00433.jpg
  • Imagine atasata: IMAGE_00436.jpg

0

#77 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5154
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 14 November 2011 - 08:05 PM

Maine, daca o sa fie chef, placam profilele cu fasiile de rigoare, si eventual lucram la nasuc...ca acolo va fi buba. Motorul ...inca e la producator..si probabil va fi unul, low cost, de tipul 2825 kw 1000, care cica la 12 A ar trege cam 750g.. Mai am disponivil un Tp, BM 2412, care ar trage cam 510 grame, si un exma cf 2822, ceva mai nervos.
Ps.a venit folia alb si rosu transparent. culorile sunt superbe..doar ca a venit impaturate..si sunt putin sifonate. sper sa se indrepte ...ma asteptam sa fie facute sul.
0

#78 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5154
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 15 November 2011 - 08:28 PM

am terminat..in sfarsit extradosul finalizat de placat, locurile servourilor eleroanelor (pe intradosul aripii), placarea intradosului doar a centrului. Maine fasiile pe intrados. Fuseljajul e gata de ultimele finisaje, am reusit sa montez piesele din placaj. Locasul trenului si cel de fizare a aripii. Ajunge pe ziua de azi. Maine..poate, impanzim, desi..nu cred ca voi fi gata. De fapt nu ma grabeste nimeni.Mai incerc sa chituiesc capota motorului, numai sa ajung la o farmacie sa caut talc. (asa faceam odata chit, talc si aracet). Mai e capota motorului, de care sincer mi-e groaza, ca nu vad nici o forma. Pana la urma cea a Zlinului 726 s-ar potrivii......mi-ar prinde bine cateva idei...
0

#79 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5154
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 15 November 2011 - 09:22 PM

Aripa...cu extradosul gata.

Imagine atasata: IMAGE_00440.jpg


ceva idei pentru capota?

Aceasta postare a fost editata de Mihai_supy: 15 November 2011 - 09:23 PM

0

#80 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5154
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 16 November 2011 - 06:37 PM

Incepem sa ne primim hainute...
Imagine atasata: IMAGE_00441.jpg
Imagine atasata: IMAGE_00442.jpg
Imagine atasata: IMAGE_00443.jpg

Urmatoarea investitie va fi, clar, un fier pentru infoliat.....desi merge si cu vechiul fier de calcat al familiei. Mai greu a fost pana am nimerit temperatura. Restul ...e can-can.


daca as avea chef..m-as lua de infoliat fuselajul, doar ca schema de culor a acestuia...inca lipseste, asa ca urmeaza aripa, maine, in aceeasi combinatie, alb cu rosu pe extrados si rosu tot pe intrados.

PS...idei cu capota?..nimeni?...
0

#81 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9329
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 16 November 2011 - 07:42 PM

Daca imi permiti o sugestie, te sfatuiesc, din toata inima, sa cumperi unul cu termostat electronic. Cele cu bimetal au histerezis mare si, te rog sa ma crezi, se simte. Iti trebuie ceva in genul:
http://www3.towerhob...p?&I=LXB364&P=V
Multa, multa bafta.

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 16 November 2011 - 07:42 PM

0

#82 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5154
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 16 November 2011 - 08:39 PM

Multumesc...doar ca o sa vina ..la anul...daca-l comand de acolo.....iar la noi..sunt muuuullt mai scumpe. Cele de la HK, pana la uram, dar tot o sa vina la urmatorul proiect....asa ca ...cel putin pe asta o sa-l termin cu fierul de calcat cel vechi.
(singura problema e ca se mai ia rosu de pe folia rosie si o mai murdareste pe cea alba, dar cu rabdare se curata...(cu putin alcool...si multa rabdare).
0

#83 Useril este offline   bizu 

  • ---
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 14-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodele

Postat 16 November 2011 - 09:34 PM

Vezi postareaMihai_supy, la 16 November 2011 - 08:39 PM, a spus:

Multumesc...doar ca o sa vina ..la anul...daca-l comand de acolo.....iar la noi..sunt muuuullt mai scumpe. Cele de la HK, pana la uram, dar tot o sa vina la urmatorul proiect....asa ca ...cel putin pe asta o sa-l termin cu fierul de calcat cel vechi.
(singura problema e ca se mai ia rosu de pe folia rosie si o mai murdareste pe cea alba, dar cu rabdare se curata...(cu putin alcool...si multa rabdare).


Cu culorile care se "duc" de pe o folie pe alta... poti folosi un ciorap de bumbac dar sa fie 100% tras peste talpa fierului sau, dupa folosire, spala-l cu alcool pe talpa, folosind tot o cirpa de bumbac. Eu am folosit izopropilic pentru ca aveam, fa si tu o proba cu ce ai. Vezi ca s-ar putea sa fie si temperatura un pic cam mare. (Aici se potriveste ce zicea Dan, apropo de histerezis!)
Cu capota, variata iute si fara munca multa; un PET care sa fie cam p'acolo, din care decupezi bucata potrivita. Probabil o Dorna la 1,5 ar fi ok.
Varianta gospodareasca, calup din ce vrei tu (eu folosesc miez de extrudat pe care-l plachez cu resturi de balsa) slefuit si folosit la termoformare.
Daca e o ocazie si nu te apuci serios de termoformat, bagi calapodul in sticla PET si o incalzesti cu heatgun sau, la nevoie, in cuptor dar stai cu ochii pe ea.
Vezi ca sint niste discutii pe forum dar habar n-am pe unde.

Spor
0

#84 Useril este offline   Dragos Avramescu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 528
  • Inregistrat: 01-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Tineretului
  • Interests:Schi, aeromodelism

Postat 16 November 2011 - 09:57 PM

Vezi postareaMihai_supy, la 16 November 2011 - 08:39 PM, a spus:

Multumesc...doar ca o sa vina ..la anul...daca-l comand de acolo.....iar la noi..sunt muuuullt mai scumpe. Cele de la HK, pana la uram, dar tot o sa vina la urmatorul proiect....asa ca ...cel putin pe asta o sa-l termin cu fierul de calcat cel vechi.

Nu sunt mai scumpe. Cauta pe google 'Fier pentru lipit folie' si vezi ca sunt unele mai ieftine chiar (insa nu sunt in stoc) si unul mai scump, dar inca mai ieftin decat acela de pe tower, si e bun. Si e in stoc, in Romania.
0

#85 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5154
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 16 November 2011 - 11:58 PM

Multumesc de idei...dar eu ma refeream la forma si nu la tehnica de realizare...
0

#86 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9329
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 17 November 2011 - 04:10 AM

Daca iti iese in drum:
http://www3.towerhob...p?&I=LXB360&P=7
sa nu eziti. Este excelent.
Multa, multa bafta.
0

#87 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5154
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 17 November 2011 - 10:05 PM

...si inca o dupaamiaza aproape plina de slefuit si infoliat. Aripa e aproape gata, ar mai fi de montat eleroanele si servourile.
Imagine atasata: IMAGE_00444.jpg
Imagine atasata: IMAGE_00448.jpg

L-am pus si la antar, asa pentru studiul eventulului motor si surpriza!!!asa cum este acuma are doar 320 e grame. Cu un motor TP 2410, esc 18A, lipo 3s 1000mah, trenul de aterizare si servourile eleroanelor abia 430 de grame. Cu totul la final va trebui sa fie sub 500 de grme...


inca cateva poze pentru prosperitate...
Imagine atasata: IMAGE_00449.jpg
Imagine atasata: IMAGE_00450.jpg

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMAGE_00446.jpg

0

#88 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5154
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 17 November 2011 - 10:15 PM

Folia rosie, un metru..abia daca imi ajunge. Dar mai imi tebuie putina la fuselaj. Cea alba...vedem ce ramane. Mi trebuie si la planor..

Nimeni nu are idei pentru o capota asa ca sper sa-mi iasa ce am in cap - si sper sa iasa ceva de gelul capotei Zlinului 726. upa ce termin de infoliat...o sa ma joc cu ceva depron..asa...sa vad cum vine...
0

#89 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5154
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 18 November 2011 - 09:20 PM

in sfarsit am terminat de calcat. Folie rosie a ramas foarte putiba, abia daca va ajunge pentru evenualele reparatii, asa ca am mai comandat un metru, si ceva balsa..pentru urmatorul poiect. Cea alba a ramas destula. De maine incepem fineturile, cu montatul electronicii, echiilor si tijelor, sigurantarea balamalelor, si cel mai important, capota, care va fi din balsa de 5mm, iar ca forma, vedem cu o sa iasa, apoi lipirea ampenajelor. Motorul, un 2825 kw 1000,(cam 120W) tractiune 750 de grame cu elicea minima. Greutate finala, va trebui sa fie in jur de 430 - 450 e grame. Mai jos, doar cu acumulator 2s.

Cateva poze facute repede cu telefonul.
Imagine atasata: IMAGE_00451.jpg
Imagine atasata: IMAGE_00453.jpg
Imagine atasata: IMAGE_00456.jpg
0

#90 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5154
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 19 November 2011 - 05:04 PM

Am incercat o capota pentru motor din balsa. Incepe sa prinda forma. servourile sunt la locul lor, tijele de comanda, si mai mult a vazut si campul de zbor. (nu puteam sa slefuiesc atata in cada) Asteptam motorizarea.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMAGE_00462.jpg
  • Imagine atasata: IMAGE_00464.jpg

0

Arata acest topic


  • 6 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Ultima »

3 useri citesc topicul
0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro