Aceasta postare a fost editata de pccdtk: 04 October 2011 - 06:22 AM
Ford 5AT - trimotor polistiren - balsa - placaj
#1
Postat 04 October 2011 - 06:21 AM
Modele FPV
Piper-Wot4
Modelare 3D
Modele pt.simulator - RealFlight :
LazyBee;SpeedyBee;Aurora Scimitar;Sbach 342;BV 141;Heptad
#2
Postat 04 October 2011 - 06:22 AM
Modele FPV
Piper-Wot4
Modelare 3D
Modele pt.simulator - RealFlight :
LazyBee;SpeedyBee;Aurora Scimitar;Sbach 342;BV 141;Heptad
#3
Postat 04 October 2011 - 09:32 AM
Pe de alta parte as lua o greutate estimativa de 2500+g macar pentru realism in zbor si calitati pe vinticel.
IARul 823 la 2000g si anvergura 1500 cu incarcare undeva la 60g/dmp zboara ca un planor si "simte" vintul.
Oricum, frumos model, spor la mesterit.
Bafta
#4
Postat 05 October 2011 - 01:13 AM
Modele FPV
Piper-Wot4
Modelare 3D
Modele pt.simulator - RealFlight :
LazyBee;SpeedyBee;Aurora Scimitar;Sbach 342;BV 141;Heptad
#5
Postat 05 October 2011 - 07:36 AM
pccdtk, la 05 October 2011 - 01:13 AM, a spus:
Pai banuiesc ca nu va face acrobatie si va zbura incetisor. In cazul asta ar trebui sa ajunga mini. In filmuletul de pe rcgroups se plingea constructorul de trenul de aterizare.
Nu am vazut daca are prevazut un amortizor; daca nu-i pui amortizor, macar roti cu "cauciucuri moi" tot i-ar prinde bine. In principiu, un tren in trei puncte ar trebui sa fie "beton", doar sa fie un pic "amortizat". Cit despre motorizare, tine si de preferinte personale; la scale nu mi-as pastra asa mare rezerva de putere. Bateria aia va avea juma' de kil. Cu motoare si servouri vei ajunge la 1000g numai echiparea. E chiar posibil sa depasesti pentru ca vor fi niste cabluri grosute p'acolo.
In topic ul din link, nenea ala folosea ceva ca o folie pentru acoperire (nu am citit exact ce este ca mi-a fost lene) tu ce vei folosi?
Spor
#6
Postat 06 October 2011 - 07:28 AM
bizu, la 05 October 2011 - 07:36 AM, a spus:
2.In filmuletul de pe rcgroups se plingea constructorul de trenul de aterizare.
Nu am vazut daca are prevazut un amortizor; daca nu-i pui amortizor, macar roti cu "cauciucuri moi" tot i-ar prinde bine. In principiu, un tren in trei puncte ar trebui sa fie "beton", doar sa fie un pic "amortizat".
3.Cit despre motorizare, tine si de preferinte personale; la scale nu mi-as pastra asa mare rezerva de putere. Bateria aia va avea juma' de kil. Cu motoare si servouri vei ajunge la 1000g numai echiparea. E chiar posibil sa depasesti pentru ca vor fi niste cabluri grosute p'acolo.
4.In topic ul din link, nenea ala folosea ceva ca o folie pentru acoperire (nu am citit exact ce este ca mi-a fost lene) tu ce vei folosi?
Spor
1.Eu as vrea sa fac si ceva acrobatie ( cam ca si Harold Johnson cu avionul real ) . Deci standard ?
2.Am de gand sa fac amortizoare in jambele trenului principal - pe care vreau sa il fac din teava de duraluminiu. Cat despre roti as folosi unele de 85 mm diametru din cauciuc microporos.
3. Vreau sa zboare cat mai scale insa as lasa rezerva de putere pentru acrobatie . Echiparea :
3 motoare + 3 regulatoare ~ 510 gr.
Lipo 5000 MAh ~ 440 gr.
4 servo ~ 130 gr.
Receptor ~ 28 gr.
Fire ~ 100 gr.
Aripa ~ 500gr.
Fuselaj + ampenaje ~ 500 gr.
Tren pr. + roti ~ 300 gr.
Deci ~ 2500 gr. la 92 dm2.
4.Vreau sa incerc "tehnologia Man " deci hartie ( tiparita cu inmatricularea ) lipitta pe depron/ polistiren si lacuita la final . Nu voi fi in stare ( cel putin pana acum ) sa reproduc tabla ondulata plasata pe avionul real.
Multumesc pt.sugestii.
Modele FPV
Piper-Wot4
Modelare 3D
Modele pt.simulator - RealFlight :
LazyBee;SpeedyBee;Aurora Scimitar;Sbach 342;BV 141;Heptad
#7
Postat 06 October 2011 - 07:39 AM
Cele de hipermarket (tevi sau bare la 1m) au 1mm grosime si mie cel putin, nu mi-au inspirat incredere pentru mai mult de 2Kg.
Mult spor in demersul tau; multa munca dar cu rezultat frumos.
Cu servouri mini va fi spre limita, cu standard cam mult; pina la urma un standard decent la pret mic e "bun la toate" (3003).
Era un tutorial aici pe forum legat de calculul fortei necesare la servo in functie de geometria suprafetei comandata si viteza de zbor. E foarte util. Daca-l gasesc, il pun aici ca sa nu mai pierzi timpul.
Mult spor
PS. Am in lucru un tren asemanator la care sustinerea principala este pe bratele aflate oblic de-a lungul aripii. Practic, acolo e un tren "clasic" sustinut si centrat de triunghiul de pe aripa. Parca in filmulet am vazut tot asa ceva.
Aceasta postare a fost editata de bizu: 06 October 2011 - 07:41 AM
#8
Postat 06 October 2011 - 07:19 PM
Modele FPV
Piper-Wot4
Modelare 3D
Modele pt.simulator - RealFlight :
LazyBee;SpeedyBee;Aurora Scimitar;Sbach 342;BV 141;Heptad
#9
Postat 06 October 2011 - 07:28 PM
La mine e mai avansata treaba; am deja amortizorul facut, cu canal frezat, arc si pin de ghidaj (stilul clasic).
Daca crezi ca-ti pot folosi, iti trimit citeva poze.
Multumesc pentru dural, am rezolvat; invers insa, daca ai nevoie de ceva, spune ca mi-a ramas destul; teava 10, 8, 6. Bara 8 si 6. Ceva cornier si profil U din dural.
Fa-ti o socoteala si vorbim.
Poate revin totusi cu tutorialul ala...
Bafta
#10
Postat 06 October 2011 - 07:35 PM
Fisiere atasate
-
Rudermoment2.zip (169.98K)
Number of downloads: 173
Modele FPV
Piper-Wot4
Modelare 3D
Modele pt.simulator - RealFlight :
LazyBee;SpeedyBee;Aurora Scimitar;Sbach 342;BV 141;Heptad