Eurofighter - Craiova
#1
Postat 02 October 2011 - 08:38 PM
#2
Postat 02 October 2011 - 09:00 PM
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#4
Postat 02 October 2011 - 09:35 PM
Sa-l stapaneasca sanatos, sa se bucure de el, multe multe, multe zboruri!
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
#5
Postat 03 October 2011 - 07:03 AM
stiganas, la 02 October 2011 - 09:00 PM, a spus:
Acest lucru se datoreaza si proprietatilor aripii delta. In rest mergand pe teoria ta inseamna ca as fi as cu un jet Eurofighter ca edf ul de la hk deja ma plictiseste. B)
#6
Postat 03 October 2011 - 08:51 AM
DDaniel, la 03 October 2011 - 07:03 AM, a spus:
cand o sa treci pe spate, la 2 m de pamant o sa fii un zeu B)
bafta! frumos modelul, se aude bestial! la cat mai multe zboruri!
/------------------------\ |~~\_____/~~\__ | | Hash84 |______________ \______====== )-+ | | ~~~|/~~ | \------------------------/ ()
#7
Postat 03 October 2011 - 06:07 PM
PaunFD, la 02 October 2011 - 09:35 PM, a spus:
Sa-l stapaneasca sanatos, sa se bucure de el, multe multe, multe zboruri!
Cred ca asta rezista daca-l pici in bot de la 50m. Doar nu-i Multiplex...
#8
Postat 03 October 2011 - 07:28 PM
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
#9
Postat 20 August 2012 - 10:41 AM
si cate ceva de ieri :drinks:
Aceasta postare a fost editata de stelu82: 20 August 2012 - 10:45 AM
#10
Postat 26 August 2012 - 09:17 PM
Toata saptamana a fost utilizata pentru a schimba servo-ul de la trapele trenului central (incredibil treaba a durat 4 ore datorita parghiilor mici si cu profil ciudat), montarea turbinei de pe RIP-ul Stingray, progranmarea door sequencer-ului (un cosmar) si inlocuirea jambeui de fata.
Toata pneumatica veche a fost schimbata cu DC 50 de Behotec, jambele trenului principal cu unele noi de la Jet A1, a fost pastrata doar jamba de fata (jet A1) nu formidabila de fapt.
S-au inlocuit 2 prelungitoare de Servo si afost reamplasat terminalul si platina. Mai trebuie schimbat intrerupatorul de la acc turbinei si probabil cei doi Nimh de receptie care probabil sunt cam vechi.
Am refacut cockpit-ul si am infipt pilotul la scara 1:6.
Sistemul de alimentare nu are Hooper si merge impecabil, probabil datorita volumului si formei rezervoarelor principale. Oricum nu mai exista spatiu pentru hooper.
Cele 3 zboruri s-au desfasurat asa (in dubla) :
1. Start Dirk, zbor eu, aterizare Dirk - OK
2. Start eu, zbor eu, aterizare Dirk
3. Start eu, zbor eu, aterizare eu.
Cu aterizarea e cam nasol datorita masei (16-17kg) si datorita faptului ca daca pastrez turatia un pic peste IDLE, avionul iti trece pe sub nas la joasa inaltime cu nasucul in vant si Pa pista, n-ai decat sa-i dai gaz si sa mai tragi o tura (mi-am adus aminte de RD). La a treia incercare mi-a iesit, viteza a fost OK, directia OK dar nasucul in vant l-am pus prea tarziu asa ca am aterizat cam dur pe roata de bot. Pagube minore - o parhie si un opritor. De fapt cele mai sensibile piese ale trenului de bot. In rest totul ok nici macar o zgarietura.
Voi reveni cu detalii si poze.
Stingray RIP - Fly high Eurofighter.
P.S Fadini a zburat si el la dubla.
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
#11
Postat 28 August 2012 - 09:12 AM
#12
Postat 28 August 2012 - 09:13 AM
#13
Postat 28 August 2012 - 09:27 AM
In concurs a fost si un Jet - F15 parca destul de mare si greu .. 12-13 Kg daca nu gresesc.
La una din mansele de zbor s-a oprit turbina in aer .. pilotul ( Domnul Vic ) l-a aterizat in deadstick
ca pe un planor , ca pe un model oarecare .. a filat frumos si s-a asezat cuminte pe sol.
Acum indraznesc cu o intrebare ...
Nu se pot trata aterizarile ca pe o virtuala situatie de dead stick - asta in ideea ca poate totusi nu se mai vine cu asa mare viteza la aterizare - viraj , ralanti si panta suficienta pentru a asigura viteza de a ajunge la pista si filat frumos ca un planor de viteza din compozit care are nevoie de 100 m pana se aseaza - modelele sunt grele si sigur isi iau suficienta viteza daca panta e corect negociata ....
Am intrebat pentru ca pe mine ma ingrozeste ideea de al duce la jde km ( nu mai vezi decat o dunga paralela cu solul
cand vine catre tine ) si de aici problemele ... dai gaz ! auuuu e prea mult , auuuu nu e suficient si nu mai ajunge la pista
Asta am constatat si la acrobate .. Florin 100% dar si altii intorceau benzinarul de 2,2 sau 2,7 m la mica distanta de capatul pistei si il puneau frumos jos " la picior " ..... alti colegi il duceau de nu se mai vedea si incepeau procedura de apropiere care nu de multe ori se solda cu aterizare ratata sau oprire cu emotii catre capatul pistei .
Sa nu dati cu ..... jetul in mine doar am intrebat .
#14
Postat 28 August 2012 - 12:30 PM
1. Fiecare aparat are caracteristicile si specificul sau la fiecare manevra. Dupa trei incercari de aterizare dintre care doar una finalizata nu pot sa spun ca am prins spilul.
2. Oricum ultimul viraj l-m facut departe aproape la limita vizibilitatii dupa care am redus turbina in IDLE. La o incercare anterioara facusem la fel dar aveam un 5-10% maxim gaz si mi-a trecut pe sub nas cu botul in vant. La jumatatea pistei am decis sa-i dau gaz si l-am scos fara probleme anuland aterizarea. In mod normal nu se face asa ceva pentru ca timpii in care turbina trece din IDLE la max pare (si este) o vesnicie. Asta se poate ajusta din GBU.Chestia cu gazu' este deci de uitat. La aterizare daca ai hotarat sa aterizezi o si faci.
3. Daca pe ultima portiune a aterizarii cu mansa in IDLE nu-l tii cu nasul in sus si a apucat sa coboare botul nu-l mai poti redresa. Eu am facut partial aceasta greseala si m-am ales cu acea parghie rupta la trenul de bot.
La un delta, unde nu ai frane, trebuie sa folosit efectul delta in preajma solului -deci trebuie adus ca un soi de placinta cu nasul in sus 15-20grd pana la contactul cu solul pe trenul principal. Este chiar OK daca-l tarasti un pic pe coada decat sa-l pui violent pe bot. Am o spuma oarecum similara cu jetul in aceeasi configuratie dar cu aia nu mi-e teama deloc.
Putem continua discutia pentru ca este interesanta.
P.S. Imi miroase mie ca ti-a intrat microbul sau este doar o supozitie?
Iti spun ca e frumos si daca te apuca nu te mai intorci la chestii marunte decat poate ca sa te relaxezi atunci cand esti stresat.
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
#15
Postat 28 August 2012 - 12:55 PM
"jucat" rolul .
De cand MlGore ne-a intaratat cu al lui in Bucuresti s-a reaprins microbul , iar cand am ajuns la Sanpetru si am mai vazut inca doua ( ale lui Zoli Jet si Iamzoli ) s-a stins la loc .. eu ochelarist fiind nu prea le mai vedeam in ce pozitie sunt cand le duceau colegii departe pentru a pregati aterizarea .
Deci sa inteleg ca nu prea e buna ideea mea cu planatul mai de aproape fara a te baza pe turbina .. tot din gas il aduci ca sa vii cu el intr-un fel de alpha - nasu sus - ... da ce faci daca totusi se opreste in zbor - intervine soarta ?
O sa incerc pe simulator .. ha ha ha .. glumeam cu mine insumi ...
#16
Postat 28 August 2012 - 03:04 PM
Fadini se poate lauda ca are probleme de vizibilitate cu al lui fiind 1.4m delta si albastru intens metalizat. Daca retii tot timpul ultima manevra este perfect si nu-ti faci probleme. Totul poate fi depasit daca renunti la presiunea psihica produsa de:
1. dimensiuni
2. greutate
3. costul unui eventual esec
Gandeste-te la Viper-ul de Graupner facut pentru micutul colibri. Sunt sigur ca pe ala l-ai trata ca pe un fun jet, sa zicem, cu toate ca costurile sunt aproape la fel de mari. Personal cand am vazut viper-ul prima data m-a umflat rasul dar dupa aia am realizat ca nu-i nici o diferenta.
Cat despre turbina oprita aceasta (nu a mea) s-a oprit chiar la eurofighterul pe care-l am, cu mine de fata dar cu alta turbina. Era cu trenul scos dar nu in procedura de aterizare si Dirk a bagat la loc trenul si l-a adus pe burta in iarba inalta fara probleme pastrand regula cu nasucul sus. I-a iesit fara damage, doar un capat de aripa julit superficial.
Sa nu crezi in minuni pentru ca dupa eveniment se albise oricum desi situatia nu era critica.
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
#17
Postat 28 August 2012 - 04:47 PM
#18
Postat 28 August 2012 - 08:03 PM
Eurofighterul poate primi frana aerodiamica care se gaseste ca piesa de schimb. Complicatia consta in adaugarea unui alt circuit pneumatic cu valva proportionala de aer. Cred ca merge si cu servo.
P.S. RD , hai usurel ca vad eu ca te ia flama. Curaj ca n-are ce dreaq sa se intample.
De fapt ai vazut cat de stabile sunt trainerele de tipul Boomerangului (cele cu 2 fuselaje posterioare). De fapt in filmulet se pot vedea vre-o doua.
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
#19
Postat 01 September 2012 - 11:54 PM
Restul este numai trompe oiel foto pe hartie de 280g/m2 , acrilica si cateva detalii in 3 D (HUD) pentru a umple spatiul. Intentia mea este de a zbura cat mai mult si nu ma concentrez pe detalii scale pana la iarna.
Si... jamba care a suferit Duminica trecuta respectiv ruperea cuplajului din capatul amortizorului. Pe trenul principal jambele sunt JET A1 , cea pe bot cred ca e o clona. Jamba in sine are o eroare de proiectare si cinematica paralelogramului deformabil solicita acea piesa la flexare chiar la inceputul cursei. Daca va crea probleme in continuare trec la BEHOTEC.
Fisiere atasate
-
DSCF0003.JPG (22.38K)
Number of downloads: 43 -
DSCF0004.JPG (22.08K)
Number of downloads: 42 -
DSCF0005.JPG (145.01K)
Number of downloads: 40 -
DSCF0006.JPG (26.72K)
Number of downloads: 37 -
DSCF0007.JPG (163.79K)
Number of downloads: 35 -
DSCF0008.JPG (24.81K)
Number of downloads: 32 -
DSCF0009.JPG (30.94K)
Number of downloads: 30 -
DSCF0010.JPG (21.22K)
Number of downloads: 40
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
#20
Postat 02 September 2012 - 01:52 AM
Cam asa se zboara un Eurofighter
#21
Postat 02 September 2012 - 12:00 PM
nu am priceput ce vrei sa spui prin jalnic. Tre' mai intai sa-mi iau un depron Eurofighter sau cum? Ca sunt curios. Sau te-ai trezit prea de dimineata si neavand ce face te-ai gandit sa emiti o bula.
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
#22
Postat 02 September 2012 - 01:13 PM
Aceasta postare a fost editata de Zen: 02 September 2012 - 01:14 PM
#23
Postat 02 September 2012 - 01:46 PM
comnean, la 02 September 2012 - 12:00 PM, a spus:
nu am priceput ce vrei sa spui prin jalnic. Tre' mai intai sa-mi iau un depron Eurofighter sau cum? Ca sunt curios. Sau te-ai trezit prea de dimineata si neavand ce face te-ai gandit sa emiti o bula.
Urmareste videoclipul tau, urmarestel pe ce-l ce l-am pus si eu, citeste si ce a scris ZEN si probabil ca ai sa intelegi, dar la ironia pe care o ai, ma indoiesc ca ai sa intelegi.
Aceasta postare a fost editata de zgr_44: 02 September 2012 - 01:48 PM
#24
Postat 02 September 2012 - 02:37 PM
Poti vedea din filmul asta cum un funjet EDF tunat corespunzator, poate sa faca o cursa de urmarire cu un jet similar cu cel in discutie.
Nu mai vorbim de faptul ca funjetul era pilotat FPV...
#25
Postat 02 September 2012 - 03:42 PM
Daca imi dati si mie un jet sa vedeti ce blana ii trag ... vajjjjjjjjjj ... buffff !
#26
Postat 02 September 2012 - 08:13 PM
Nu ironia nu ma lasa sa inteleg ci faptul ca spre deosebire de chibiti incerc sa inteleg usurel care sunt chichitele specifice modelului in cauza. Blana stie orice fraier. Daca urmareai cumva posturile anterioare intelegeai de ce fac asta.
Printre altele Funjet-ul ultra pe care-l am cu motorul limitat la 75% a sarit doar un pic de 170Km/h in zbor orizontal.
Telemetria la Eurofighter cu pitot-ul pus in bot (nu foarte fericit ca pozitie) nu a aratat mai mult de 270Km/h.
Cred ca pana la urma avem doar masuri diferite. Si atat.
Poate talica poti zbura orice la blana, eu nu sunt in stare de asa ceva.
Respect.
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
#27
Postat 02 September 2012 - 08:20 PM
Stima
Aceasta postare a fost editata de zgr_44: 02 September 2012 - 08:22 PM
#28
Postat 02 September 2012 - 09:33 PM
Asa cum am mai spus cel mai important pentru mine acuma este sa prind spilul pentru priza de aterizare. Chiar astazi am zburat si aproape de full throttle si a fost OK. Si la blana si slow avionul este extrem de stabil, chiar m-a surprins pozitiv. Nu zborul ma sacaie acuma ci aterizarea.
In plus jamba de fata imi face figuri din cauza cinematicii. Se pare ca este conceput prost poligonul articulat din capat. Chiar daca cele doua aterizari de astazi au fost pe trenul principal si lin pe roata de bot tot a cedat piesa asa ca al treilea zbor nu a mai fost posibil.
E OK acuma pentru ca am inteles la ce te refereai.
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
#29
Postat 02 September 2012 - 09:43 PM
cat despre orice "fraier poate zbura blana"
as vrea si eu sa ajung asa un "FRAIER" ca asta in viitor
#30
Postat 05 September 2012 - 09:36 AM
Voi pune poze comparative cand este gata pentru a ajuta si pe altii care au aceeasi problema.
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION