Printre picaturi mi-am facut timp sa lucrez la revizia avionului.
1. Am terminat jamba de fata de vre-o 10 zile dar nu am avut timp s-o testez. Acum arata ca in poza iar in dreapta este solutia originala. Pasul urmator este schimbarea anvelopelor.
2. La o atenta analiza a canardului am observat ca cel din dreapta bitia din toate incheieturile si in plus modelul a cerut un diferential de 8% la mixarea cu eleroanele. Cand am desfacut "lucratura" echia mi-a ramas in doua bucati, in mana iar tija de carbon era sparta datorita stifturilor de calare montate de primul proprietar (inaintea lui Dirk).
Am fost obligat sa tai canardul , sa desfac cu grija teava de carbon (prin spargere) putin cate putin si sa refac totul la loc dar cu bara (in dreapta era teava, in stanga bara).Calarea ampenajului a fost dificila si special nu am desfacut si canard-ul din stanga pentru a avea cateva repere.
Am mai confectionat si echiile din poliamida. Cel mai dificil lucru a fost sa determin unghiul de inclinare a gaurii de surub de sus (8deg in plan orizontal fata de axul canardului). Pana la urma a iesit totul OK. Am gasit la Dedeman si culoarea bleu vert de pe intrados.
Am mai schimbat accu principal de receptie si stau sa ma gandesc ce power box sa pun - cel jeti (2 intrari - 1 iesire dar monitorizarea tensiunii) sau cel original, mai mic mai vechi dar cu doua intrari si doua iesiri.
Ramane de vazut.
Mai am de aranjat si puzderia de circuite care stau cam dezordonat.