Intrebare despre LIPO se cam incalzesc
#1
Postat 28 May 2011 - 07:34 AM
In setarea de pe magin cu motor roxxy 3656/06 si regulator seaking 60A nu se incalzesc deloc,
In schimb pe micro mogli cu un motor Leopard 2850 5280KV si regulator Turnigy 120 este destul de cald,
Este prima data cind lipo se incalzeste la mine pe barca....este normal ?
#2
Postat 28 May 2011 - 07:49 AM
mai ales ca este si la 3s
#4
Postat 28 May 2011 - 11:00 PM
Dupa citeva ture de circa 3-4 minute cel mai incins este acumulatorul
Din cite stiu la lipo nu ar trebuii sa creasca temperatura,
marea mea frica este sa nu bulesc lipo ...au fost destul de scumpe.
:rofl: :yahoo: :unsure:
#5
Postat 28 May 2011 - 11:36 PM
Target-ul in general este de 30-32000 rotatii, deci la 3S te duci pe un motor de 3000-3300kv.
Pune un 2S pe micro si o sa mearga super ok.
#6
Postat 30 May 2011 - 07:41 PM
Dar elicea e buna octura x432 ?
Si cea mai mare problema pe care o am cu micro mogli este ca se rasuceste singura mai ales
cind incerc sa merg destul de repede pe linie dreapta ( mai mult de 5-6 metri nu reusesc)
Am incercat eu sa pun lipo cind pe o parte cind pe alta dar fara rezultat .
Ma gindesc ca am pus prea in fata motorul si centru de greutate este prea pe fata...?
Poate din cauza asta intra sub apa la viteze mai mari . :yahoo:
#7
Postat 30 May 2011 - 09:15 PM
432 este mai mult decat suficient, iar rasucirile cred ca se vor potoli cu un 2S pe motorul ala.
#8
Postat 28 December 2011 - 10:37 PM
zaxx, la 28 May 2011 - 11:00 PM, a spus:
Dupa citeva ture de circa 3-4 minute cel mai incins este acumulatorul
Din cite stiu la lipo nu ar trebuii sa creasca temperatura,
marea mea frica este sa nu bulesc lipo ...au fost destul de scumpe.
:lol: :o :(
Da, ai dreptate, LiPO nu ar trebui sa se incinga. Daca se ajunge la asa ceva, asteapta-te sa ia foc si chiar sa explodeze. Nu glumesc; stiu de la airsoft. Bateriile pe baza de Li nu se lasa niciodata la incarcat nesupravegheate, tocmai din aceasta cauza. Daca se incalzeste, inseamna ca unele celule nu mai sunt bune si in acest caz nu ar mai trebui folosita bateria. Ca solutie, poti pune celule de la alta baterie cu aceeasi problema sau trebuie sa cumperi o baterie noua. Ma gandesc ca stii ca bateriile pe baza de Li trebuie incarcate cu un incarcator cu balans. Iti recomand Turnigy Accucel 6; din asta am si eu si e exceptional. Iti pot da unul la 130 lei daca te intereseaza.
#9
Postat 17 February 2012 - 06:22 PM
Ursu13, la 28 December 2011 - 10:37 PM, a spus:
Din toata teoria rezulta la final ca ai un super incarcator , chiar mai multe si unu e si disponibil.....Multumim de oferta.
Revenind la tema data la HK au aparut sisteme de racire cu apa pt. acumulatori.
Se pare ca si la case mai mari se incalzesc.
Ingerii zboara pentru ca o iau usor .....
#10
Postat 23 February 2012 - 01:21 AM
Rottyrc, la 17 February 2012 - 06:22 PM, a spus:
Revenind la tema data la HK au aparut sisteme de racire cu apa pt. acumulatori.
Se pare ca si la case mai mari se incalzesc.
Sisteme de racire cu apa pt Li-Po? Pai si nu se ingreuneaza barca si mai mult cu asa ceva? :drinks:
Asta fara sa mai punem in calcul ca trebuie sa ai loc in barca sa montezi si astfel de racire pt Li-Po ... eu zic ca e mai important sa ai bine fixate bateriile pe barca ca sa nu zboare aiurea la un soc sau ceva , cum am patit eu cu Foki si din cauza asta sa se scufunde barca :D
Ca sa nu se incinga Li-Po ramin la parerea ca cel mai bine trebuie calculat consumul si dimensionat motorul si ESC-ul in asa fel incat bateriile sa se incalzeasca in limite acceptabile :D
@Ursu13 - stai linistit man cu incarcatorul tau, are Zaxx incarcator de nici nu ai visat tu :D ... tu ce incarcator crezi ca are avind in vedere ca a dat ~100$ pe fiecare Li-Po Polyquest in parte?
0722733067 / 0744977799 / 0768740960 / 0771661458
YM: cbanica1 , MSN: cbanica
#11
Postat 23 February 2012 - 07:45 PM
Ingerii zboara pentru ca o iau usor .....