Modelism - RHC Forum: Mai e loc pe piata pentru kiturile Multiplex ? - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 7 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Mai e loc pe piata pentru kiturile Multiplex ?

#1 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8326
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 29 September 2011 - 10:07 PM

Intre atatea anunturi de vanzari si dezbateri aprinse legate de alimentarea unui model m-am gandit sa pornesc un topic diferit.

Este vorba de kiturile Multiplex atat de populare la noi si aiurea: EZStar, EZGlider, Funjet, FunCub, Cularis, etc. Par a fi o prezenta permanenta dar au viitor ?

Sa explic:

- pretul - kiturile sunt relativ scumpe si vin chele, doar spuma. Pentru aceeasi bani poti cumpara kituri similare complet echipate de la producatori chinezi (gen Arttech, STModels) sau producatori europeni care revand producatori chinezi.

Exemplu Cularis - costa peste 500 RON fara nimic. Pentru 800 RON cumperi Diamond 2600 de la Artech care vine cu tot. Daca nu suna bine Artech cumperi acelasi avion de la Robbe (sub numele de Arcus cel mare)

Da, dar echiparea China e slaba (vor zice unii). Asa e. Poti sa cumperi echipare originala Multilpex dar atunci totul devine extem de scump, un Cularis echipat de la Multiplex sare lejer din 1500 RON.

Din cealalta directie kiturile PNP, BNF, RTR de la producatori gen HorizonHobby (nu foarte ieftine dar foarte atractive) reduc de asemenea piata Multiplex. E adevarat la noi aceste kituri nu prea sunt, mai mult elicopterle micro Blade.

- Calitatea - cand a aparut elaporul Multiplex a fost o revelatie. Turnat perfect, rezistent, usor de lipit si reparat. Intre timp elaporul lor a ramas la fel, cu urmele de la turnare foarte vizibile in timp ce chinezii au ajuns sa toarne spume echivalente exceptionale. Sunt lucioase, nu au urme de turnare, adica tot ce are Multiplex si ceva in plus.

- Conceptia (proiectarea) - aici zic eu e cel mai grav. Cei de la Multiplex si-au pierdut mojo-ul. Kiturile sunt prost gandite:
- Xeno- cuplajul elicii la motor este un dezastru. Aripa in sine este proasta, se pliaza in aer;
- Blizzard - aripa desi este burdusita cu fibra de sticla are flutter, Multiplex recomada scoci. Servo de la coada in V sunt lipite definitiv ca la cele mai ordinare kituri china. Clona de la STModel ii da clasa in toate felurile si costa la fel dar complet echipata.
- Cularis - tot ce e cuplaj din plastic e slab si flapaie
- Merlin care are o coada foarte delicata

astea din ce am vazut eu personal, sigur mai sunt si altele.

asta pe langa problemele vechi si vesnice precum fixarea canopiei care e prosta (am piedut una de EZGlider in zbor), motorul cu perii din EzStar (si tot EzStarul care a fost facut pentru pakuri grele nimh si asa a ramas), etc.

Pana si superapreciatul EZGlider a ramas rau in urma. Pe langa Radian este o caramida si Radian PRO, planor fullhouse, ii da clasa la agilitate si flexibilitate.

Acum cativa ani recomandam cu caldura Multiplex. Am (avut) EzStar, Microjet, Funjet, EZGlider, Minimag, Twister, Mentor, Blizzard, Cularis asa ca nu se poate zice ca nu i-am iubit. In viitor nu ma vad cumparand altele.

Producatorul cu cel mai mult mojo acum pare sa fie HorizonHobby. Au dat lovitura cu modelele micro (avioane si heli) si cu modelele mari gata echipate. Nu le-am urmarit pe toate dar Blade MCPx si Radian au rupt gura targului.

Aceasta postare a fost editata de stiganas: 14 December 2012 - 10:33 AM
Motiv editare: am editat titlul

0

#2 Useril este offline   ACHIMOTO 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 286
  • Inregistrat: 21-June 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-Pitesti-ROMANIA
  • Interests:All technical devices.
    Club: C.S.T.A. Bucuresti

Postat 30 September 2011 - 01:12 AM

Sunt 110% de acord cu Stiganas :pardon:
Daca vor lasa la pret ca alti producatori vor supravietui probabil cativa ani, daca nu, vor pati ca cei de la NOKIA din pacate...

Aceasta postare a fost editata de ACHIMOTO: 30 September 2011 - 01:12 AM

I-a lucrurile asa cum vin, pentru ca te conduc exact acolo unde trebuie sa ajungi....
0

#3 Useril este offline   adioperator 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1356
  • Inregistrat: 12-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea
  • Interests:aeromodelism

Postat 30 September 2011 - 08:38 AM

Eu am un singur kit de la Multiplex: FunCub, cum electronica recomandata era foarte scumpa am preferat sa-l echipez cu piese chinezesti. Per ansamblu mi-a parut bine facuta partea de spuma cu exceptia sistemului de prindere a cabinei ce a sarit de la locul ei in timpul unui zbor isar cabina a fost pierduta intr-un lan de rapiţă.
Mai multe nu pot spune despre Multiplex deoarece nu am experienta necesara. In curand voi asambla un Easy Star cu aripi de Easy Glider, poate atunci mai multe impresii.
0

#4 Useril este offline   Flying Kettle 

  • Adevaratul ceaun zburator!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2498
  • Inregistrat: 17-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 30 September 2011 - 08:40 AM

Vezi postareastiganas, la 29 September 2011 - 10:07 PM, a spus:

RAHAT! MULT RAHAT!!!

Eu mi-as dori sa fiu in locul vanzatorilor MPX din Romania: te-as da afara de guler din magazin pentru magaria asta.
Nu mancati de pe jos! Dauneaza grav sanatatii !

Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
0

#5 Useril este offline   draude80 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 273
  • Inregistrat: 25-August 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:Aero, FPV

Postat 30 September 2011 - 09:00 AM

Am zburat doar EZ si Minimag de la Multiplex.
Am fost foarte multumit de aceste modele.

Da pretul este maricel dar nu as compara Acromasterul cu spuma Ar-tech si nici de EZ-ul meu nu m-a despart.
Problema apare in cazul unor piese de schimb care ajung mai greu in stocul magazinelor din Romania.
0

#6 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8326
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 30 September 2011 - 09:51 AM

- Distribuitorul Multiplex in RO nr. 1 este hobbyrc, dl. Andrei Petre. Sunt singurele modele la care nu am avut nici un motiv sa cumpar de afara, preturile lui sunt la fel de bune sau chiar mai bune dacat in Germania. Eu vorbeam despre Multiplex nu despre distribuitorul de aici care este fara repros. Daca le facea Andrei Petre in bucatarie probabil ca nu m-ar mai fi primit cu bucurie in magazin. De ce oare ori de cate ori discutam despre un produs facut undeva in lumea asta trebuie sa amestecam distribuitorii ?

- Piesele de schimb sunt punctul forte al kiturilor Multiplex. Adica exista, multe sunt pe stoc in Romania, daca nu sunt vin. Incearca sa cumperi o componenta de schimb la orice alt avion din spuma, nu o sa fie usor.


Multiplex a ramas ultimul care proiecteaza modele din spuma aici in europa (mai sunt ceva cehi dar sunt mici) - e adevarat nici macar Multiplex nu mai injecteaza spuma in Germania ci undeva in Asia. Am platit si as plati in continuare pentru un kit Multiplex daca ar avea ceva in plus la partea de proiectare (mojo de care vorbeam). Vreau ca atunci cand construiesc un kit Multiplex sa fiu incantat de la inceput pana la sfarsit, de precizia executiei, de ingeniozitatea solutiilor gasite, de felul in care zboara. Sa vad si sa simt diferenta fata de o chinezarie.

Ultimul kit construit de mine cap coada a fost Blizzard - aproape la fiecare pas m-am minunat de diverse prostii. Prin coincidenta am zburat cu el in acelasi timp cu altcineva care avea tot un Blizzard nou nout. Eu am tras aripa in fibra de sticla, el o avea stoc. Al meu a zburat binisor (dar nici pe departe sa cad pe spate), al lui a intrat in flutter si praf a fost.

M-am uitat cu atentie la "clona" Blaze facuta de STModels (nu o am inca). Servo care pot fi scoase din coada, aripa din 2 bucati (nu ca la Blizzard o bucata greu de carat), aripa e intarita cum trebuie cu carbon din belsug (0 flutter), finisaj exceptional, zboara de nu se poate si costa 130 USD complet echipat
http://www3.towerhob...?&I=LXACFW&P=ML - hmmm, oare ce as alege acum ?

Hai sa luam Minimagul. Vine in cutie cu acelasi motor obosit periat ? Sa zicem ca e bonus, nu conteaza. Vrem sa punem un motor brshless. Surpriza, e acelasi kit de acum 7 ani, nu se impaca bine cu brushless, trebuie sa pilesti, sa tai, altfel nu prea incape.. La fel la EzStar.


Nokia nu moare din cauza preturilor, au cele mai mici preturi, moare din cauza lipsei de inovatie, acelasi mojo care a disparut.

Aceasta postare a fost editata de stiganas: 30 September 2011 - 02:52 PM

0

#7 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8326
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 30 September 2011 - 09:59 AM

Hmmm, o tehnica noua de a face misto. Quote din burta:

Vezi postareaBogdanStancu, la 30 September 2011 - 08:40 AM, a spus:

RAHAT! MULT RAHAT!!!


Jos palaria pentru inventivitate, multam pentru indicatiile de ajuns la Calugareni, imi place locul.
0

#8 Useril este offline   draude80 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 273
  • Inregistrat: 25-August 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:Aero, FPV

Postat 30 September 2011 - 01:33 PM

Da depinde de ce piese vorbim.....eu am asteptat ceva pentru un fuselaj de EZ.
Am vb cu vanzatoarea care mi-a zis ca cei de la multiplex nu trimit cantitatea solicitata si desi comenzile sunt efectuate la 3 saptamani
livrarea a avut loc dupa 3 luni. Poate sunt pe stoc piese pentru Blizard si Xeno!!!!!???
Ce kituri credeti ca ar putea sa inlocuiasca modelele multiplex care au avut succes si sa fie comercializate in Romania??
Fie si mega-spume Ar-teh sau ce mai nascocesc prietenii din asia!!
0

#9 Useril este offline   hash84 

  • DreamTeam member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2183
  • Inregistrat: 28-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 30 September 2011 - 04:49 PM

nu exista inlocuitor pe piata pt urmatoarele : easy star, minimag, funcub, easy gilder. kiturile de la multiplex sunt net superioare clonelor. Am avut Arcus de la robbe. calitate buna, dar la pilotaj, comportamentul este inferior easy glider.
am avut easy star si minimag. am zburat fun cub si easy glider. vb doar de aceaste kituri, fiind in cunostinta de cauza.
    /------------------------\              |~~\_____/~~\__  |
    |        Hash84          |______________ \______====== )-+
    |                        |                      ~~~|/~~  |
    \------------------------/                         ()
0

#10 Useril este offline   NAVOMARIUS 

  • MARIUS
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4699
  • Inregistrat: 04-October 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:AEROMODELE

Postat 30 September 2011 - 04:56 PM

Referitor la spume calitatea este superioara .Am avut Minimag,EazyStar si in momentul de fata EazyCub si nu am ce sa reprosez decat ca sunt cam piperate la pret ca si kit iar despre electronica nu am folosit deloc de la ei din cauza costurile foarte ridicate.
Tel 0740850863








Grea 6--POZE CET VEST
0

#11 Useril este offline   PaunFD 

  • Aeromodelist de cumetrie
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 660
  • Inregistrat: 22-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:IT, Auto engine tunning and driving, Aero - hobby.

Postat 30 September 2011 - 06:32 PM

Eu sunt cumva impotriva miturilor. Miturile creeaza ... dependenta si face ca producatorii sa se lase cumva pe tanjala si sa traiasca din acea osanza adunata in urma reclamei calitatii bune exceptionale ... odata demult, in istoria indepartata, in vreme ce ... concurenta nu sta degeaba (cu atat mai mult chinejii) si ... produc, copiaza, imbunatatesc (daca considera necesar) si mai apoi scot pe piata.

Acuma, zilele astea, desi nu mi-am dorit sub nici o forma sa vad, am vazut una bucata aeromodel cu spuma de la multiplex, tavalit de-o radiocomanda din aia "dă firmă", jmekera si de niste foarte multi bani platiti pe o eticheta ce odata simboliza (conform mitului) calitate imbatabila ... alea, alea, gen idiotul/cretinoidul mit cu masina nemteasca!
Tranta ... datorita aerodinamicii modelului si norocului pilotului, n-a fost atat de violenta, dar ... urmarile au fost cumva disproportionate, mai mari decat ar fi fost de asteptat, avand in vedere mult prea mult cantata calitate si rezistenta a elaporului celor de la multiplex!!! Astfel, coada s-a rupt in 3 bucati (din care doua le-am gasit, ce-a de-a treia n-am mai reusit s-o gasim), aripa mare dreapta s-a dezlipit de fuselaj si ... cam atat, in conditiile in care avionul, cumva, a planat pe spate!
Comparativ cu aceste avarii, eu am trantit F16-le china din spuma din aia lucioasa, cu motorul in plin - de la cel putin 50m, direct in bot!!!!
Epo parkjet-ul ... l-am trantit de atatea ori incat nici nu mai tin minte ... si de extrem de multe ori, direct in bot! Este construit din aproximativ aceeasi spuma din care-i F16-le, dar cum viteza realizata de Epo Parkjet este considerabil mai mica ... niciodata n-am reusit (inca) sa-i rup fuselajul!!!! Cabina, s-a indoit si s-a rupt pe alocuri, in acele zone unde spuma nu este mai groasa de juma' de cm!!! Pentru Dumnezeu, l-am dat in apa marii ... si zboara foarte bine!!!
Sa va mai povestesc despre chinezismul de Esky Nemo, care ... si-a luat atatea trante, incat nu cred ca se exista pe planeta un aermodel care sa ia atatea trante si sa mai si zboare?! Ba chiar la 2 minute dupa tranta?!

Ideea este ca mie personal, calitatea "multiplex", mi se pare mult prea ... "nemteasca", mult prea mistificata si mitificata si intr-o oarecare masura, fara suport real! Adica, nu vreau sa zic ca nu e buna ... da' nu atat de buna pe cat o recomanda pretul!
Este elaporul dintr-un twister (de ex.), mai bun decat minunea aia din care-i facuta Cessna 182 de la arttech?! Cu siguranta DA!
Este elaporul twisterului mai bun decat cel din care-i facut F16-le de pe HK, sau Epo parkjet-ul tot de pe HK????? Cu siguranta NU!!!
Este elaporul din care-i facut F16-le si/sau Epo Parkjet-ul mai bun decat spuma din care-i facut Esky Nemo??? IN NICI INTR-UN CAZ!!!

Miturile sunt ... mituri, povestile cu fat frumos, Ileana Cosanzeana, Inorogul si altele ... sunt doar povesti, reclama e facuta sa vanda produsul, indiferent daca-i bun sau prost; nu-i prost cine cere, e prost cine plateste; in tara asta, enorm de multi prosti, abia asteapta sa fie prostiti; deschideti bine ochii!!!
(si as mai adauga citate gen "e bine sa fie bine si e rau sa fie rau, decat bolnav si sarac, mai bine sanatos si bogat", da' pă urmă o să se trezească deontologii si criticii literari c-am dat-o in filozofie mult prea adâncă pentru capacitatea lor de inţelegere ... )
"Pus astfel in lumina, ancorat in sinergia faptelor, recursul la mentalitate nu eludeaza meandrele concretului" - nu ma intrebati ce inseamna, ca n-am reusit inca sa inteleg ...
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
0

#12 Useril este offline   draude80 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 273
  • Inregistrat: 25-August 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:Aero, FPV

Postat 30 September 2011 - 07:04 PM

Vezi postareaPaunFD, la 30 September 2011 - 06:32 PM, a spus:

Eu sunt cumva impotriva miturilor. Miturile creeaza ... dependenta si face ca producatorii sa se lase cumva pe tanjala si sa traiasca din acea osanza adunata in urma reclamei calitatii bune exceptionale ... odata demult, in istoria indepartata, in vreme ce ... concurenta nu sta degeaba (cu atat mai mult chinejii) si ... produc, copiaza, imbunatatesc (daca considera necesar) si mai apoi scot pe piata.

Acuma, zilele astea, desi nu mi-am dorit sub nici o forma sa vad, am vazut una bucata aeromodel cu spuma de la multiplex, tavalit de-o radiocomanda din aia "dă firmă", jmekera si de niste foarte multi bani platiti pe o eticheta ce odata simboliza (conform mitului) calitate imbatabila ... alea, alea, gen idiotul/cretinoidul mit cu masina nemteasca!
Tranta ... datorita aerodinamicii modelului si norocului pilotului, n-a fost atat de violenta, dar ... urmarile au fost cumva disproportionate, mai mari decat ar fi fost de asteptat, avand in vedere mult prea mult cantata calitate si rezistenta a elaporului celor de la multiplex!!! Astfel, coada s-a rupt in 3 bucati (din care doua le-am gasit, ce-a de-a treia n-am mai reusit s-o gasim), aripa mare dreapta s-a dezlipit de fuselaj si ... cam atat, in conditiile in care avionul, cumva, a planat pe spate!
Comparativ cu aceste avarii, eu am trantit F16-le china din spuma din aia lucioasa, cu motorul in plin - de la cel putin 50m, direct in bot!!!!
Epo parkjet-ul ... l-am trantit de atatea ori incat nici nu mai tin minte ... si de extrem de multe ori, direct in bot! Este construit din aproximativ aceeasi spuma din care-i F16-le, dar cum viteza realizata de Epo Parkjet este considerabil mai mica ... niciodata n-am reusit (inca) sa-i rup fuselajul!!!! Cabina, s-a indoit si s-a rupt pe alocuri, in acele zone unde spuma nu este mai groasa de juma' de cm!!! Pentru Dumnezeu, l-am dat in apa marii ... si zboara foarte bine!!!
Sa va mai povestesc despre chinezismul de Esky Nemo, care ... si-a luat atatea trante, incat nu cred ca se exista pe planeta un aermodel care sa ia atatea trante si sa mai si zboare?! Ba chiar la 2 minute dupa tranta?!

Ideea este ca mie personal, calitatea "multiplex", mi se pare mult prea ... "nemteasca", mult prea mistificata si mitificata si intr-o oarecare masura, fara suport real! Adica, nu vreau sa zic ca nu e buna ... da' nu atat de buna pe cat o recomanda pretul!
Este elaporul dintr-un twister (de ex.), mai bun decat minunea aia din care-i facuta Cessna 182 de la arttech?! Cu siguranta DA!
Este elaporul twisterului mai bun decat cel din care-i facut F16-le de pe HK, sau Epo parkjet-ul tot de pe HK????? Cu siguranta NU!!!
Este elaporul din care-i facut F16-le si/sau Epo Parkjet-ul mai bun decat spuma din care-i facut Esky Nemo??? IN NICI INTR-UN CAZ!!!

Miturile sunt ... mituri, povestile cu fat frumos, Ileana Cosanzeana, Inorogul si altele ... sunt doar povesti, reclama e facuta sa vanda produsul, indiferent daca-i bun sau prost; nu-i prost cine cere, e prost cine plateste; in tara asta, enorm de multi prosti, abia asteapta sa fie prostiti; deschideti bine ochii!!!
(si as mai adauga citate gen "e bine sa fie bine si e rau sa fie rau, decat bolnav si sarac, mai bine sanatos si bogat", da' pă urmă o să se trezească deontologii si criticii literari c-am dat-o in filozofie mult prea adâncă pentru capacitatea lor de inţelegere ... )


Poti sa imi spui si mie ce model de la Multiplex a fost atat de jalnic ?????
0

#13 Useril este offline   PaunFD 

  • Aeromodelist de cumetrie
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 660
  • Inregistrat: 22-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:IT, Auto engine tunning and driving, Aero - hobby.

Postat 30 September 2011 - 07:08 PM

Stiu, aeromodelele celor de la multiplex sunt bune, zboara bine, piesele din kit-uri se imbina perfect, nu trebuie sa mai tai si/sau sa mai adaugi nimic, etc., etc. ...
Ce folos, daca la mica tranta ai nevoie de superglue???? Ce folos, daca o greseala mica, sau o defectiune tehnica soldata cu o ... tavaleala, iti incheie sesiunea de zbor?!? Ce folos????
Dai niste bani, multi/putini cat sunt ei acolo, pe ceva care se presupune ca te folosesti de el si ca ... iarta putina prostie/greseala/etc., cand colo rezultatul obtinut, te trimite la ... traforaj!
Daca vroiam bibelouri, puteam linistit sa-mi cumpar "pescarul chinezesc", "pestele de stica", "balerina de portelan", puse frumos pe mileuri din macrame sau din cele brodate cu motive folcrorice, in vitrine frumos aranjate pe langa paharele de cristal si seturile de cesti de cafea sau Dumnezeu mai stie ce mai era la moda ... Totusi ...

Stiu, vor fi din cei care vor spune ca ... dom'ne la camp, trebe sa vii pregatit cu tot ce-ti trebuie, inclusiv superglue, totusi ... pe piata exista producatori, care produc ... produse care nu se ofilesc chiar dupa prima tavaleala, iar pretul ... e in favoarea acestora!
De ce mi-as cumpara tricou cu emblema "Lacoste", daca-i la fel de bun sau de prost, ca orice alt tricou chinezesc???? Doar ca sa ma dau mare ca am ... "crocodilu'"!!!????!? Pai, pe acelasi principiu, conationalii nostrii populari au lanturi de aur la gat cu zaua cat cea a lantului de la vapoare ... si case cu mii de turnulete si tricouri "dă firmă" + buric incorporat ...
Macar in acest hobby as vrea sa scap si sa nu mai aud de ... mii de turnulete, tricouri cu buric, mituri, legende, etc.

Twister-ul!
"Pus astfel in lumina, ancorat in sinergia faptelor, recursul la mentalitate nu eludeaza meandrele concretului" - nu ma intrebati ce inseamna, ca n-am reusit inca sa inteleg ...
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
0

#14 Useril este offline   draude80 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 273
  • Inregistrat: 25-August 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:Aero, FPV

Postat 30 September 2011 - 07:17 PM

Vezi postareaPaunFD, la 30 September 2011 - 07:08 PM, a spus:

Stiu, aeromodelele celor de la multiplex sunt bune, zboara bine, piesele din kit-uri se imbina perfect, nu trebuie sa mai tai si/sau sa mai adaugi nimic, etc., etc. ...
Ce folos, daca la mica tranta ai nevoie de superglue???? Ce folos, daca o greseala mica, sau o defectiune tehnica soldata cu o ... tavaleala, iti incheie sesiunea de zbor?!? Ce folos????
Dai niste bani, multi/putini cat sunt ei acolo, pe ceva care se presupune ca te folosesti de el si ca ... iarta putina prostie/greseala/etc., cand colo rezultatul obtinut, te trimite la ... traforaj!
Daca vroiam bibelouri, puteam linistit sa-mi cumpar "pescarul chinezesc", "pestele de stica", "balerina de portelan", puse frumos pe mileuri din macrame sau din cele brodate cu motive folcrorice, in vitrine frumos aranjate pe langa paharele de cristal si seturile de cesti de cafea sau Dumnezeu mai stie ce mai era la moda ... Totusi ...

Stiu, vor fi din cei care vor spune ca ... dom'ne la camp, trebe sa vii pregatit cu tot ce-ti trebuie, inclusiv superglue, totusi ... pe piata exista producatori, care produc ... produse care nu se ofilesc chiar dupa prima tavaleala, iar pretul ... e in favoarea acestora!
De ce mi-as cumpara tricou cu emblema "Lacoste", daca-i la fel de bun sau de prost, ca orice alt tricou chinezesc???? Doar ca sa ma dau mare ca am ... "crocodilu'"!!!????!? Pai, pe acelasi principiu, conationalii nostrii populari au lanturi de aur la gat cu zaua cat cea a lantului de la vapoare ... si case cu mii de turnulete si tricouri "dă firmă" + buric incorporat ...
Macar in acest hobby as vrea sa scap si sa nu mai aud de ... mii de turnulete, tricouri cu buric, mituri, legende, etc.

Twister-ul!

Twister-ul nu este un model pentru incepatori fiind jet-electric. Nu am zburat modelul ca sa pot confirma sau infirma cele patite de dvs.
0

#15 Useril este offline   PaunFD 

  • Aeromodelist de cumetrie
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 660
  • Inregistrat: 22-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:IT, Auto engine tunning and driving, Aero - hobby.

Postat 30 September 2011 - 07:18 PM

Ca sa fiu sincer, modelul in sine este bun, asteptarile au fost mult prea mari, conforme insa cu renumele/reclama/mitul! Cand insa fumul mitului s-a risipit a ramas realitatea, din pacate!
Modelul in sine, nu merita atributul "jalnic", da' nici multiplex nu merita atata reclama!

Practic, pe piata, sunt spume mult mai bune, mai rezistente si mai IEFTINE, decat spumele multiplex!

Nu pot sa nu ma intreb, oare cum ar fi aratat twisterul, daca beneficia de tratamentul de care a beneficiat A10-le!!! Tratament de forma: lansare = tranta dupa maxim 4sec, din nou lansare, din nou tranta si tot asa, pana terminam acumulatorul ... pe care il schimbam si o luam de la inceput!!!
"Pus astfel in lumina, ancorat in sinergia faptelor, recursul la mentalitate nu eludeaza meandrele concretului" - nu ma intrebati ce inseamna, ca n-am reusit inca sa inteleg ...
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
0

#16 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2391
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 30 September 2011 - 07:34 PM

Cu prisosinta vor exista ever pro si contra.Eu personal sunt unul din cei pro.Chiar daca am dat niste bani nu imi pare rau de loc.Am 2 avioane de la Multiplex,Funcub-ul si Parkmaster-ul si mai am si statia.La ambele modele am folosit kituri de motorizare MPX si rezultatul a fost bun.Am dat si eu cu Funcub in bot si nu a patit absolut nimic,un pic icretit botul,care se vede doar pe decalul de deasupra lui.
Deci fiecare cu preferintele.Este adevarat faptul spus de Paun asupra tricourilor,lucru pe care il accept si eu dar dupa ce m-am fript cu lucruri ieftine in acest domeniu-avioane am decis sa nu mai fac compromisuri in acest sens.
Dar fiecare cu optiunile lui.
:) :)
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#17 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8326
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 30 September 2011 - 07:43 PM

Putina istorie, atata cat am prins si eu.

- cei care au revolutionat piata de spuma au fost GWS - acum ca si inexistenti si nu numai in RO. Ei au fost primii care au venit cu kituri ieftine injectate din polistiren expandat. Pentru ca pe vremea aceea un motor brushless si un lipo erau cateva sute USD au pus la punct sisteme foarte inteligente cu motoare periate si reductor cu pakuri nicd. In continuare se vand elicile lor portocalii cu gaura de 3mm de montat pe axul reductorului. Spuma lor era ieftina si banala dar avea doua calitati extraordinare:
- era foarte usoara - un avion GWS tipic gen Formosa are sub 500g
- se rupea foarte curat, un avion lipit era ca nou. Defectul principal e ca se rupea foarte usor.

GWS au disparut (inca mai sunt dar nu ai de unde sa cumperi kiturile lor). Aparent doua chestii i-au terminat. Lipsa de inovatie si preturile prea mici. Avionul GWS tipic era 30-50 USD. Pentru un magazin nu era mare afacere sa blocheze mult spatiu pentru putini bani. De aceea acum toti se straduiesc sa iti bage pe gat kituri cu de toate.

Intra in scena Multiplex. Are o spuma noua care se rupe mai greu si se lipeste usor cu CA (dar e mai grea si nu la fel de neteda ca polistirenul) si mai ales are kituri noi care aprind imaginatia modelistului: EzStar, TwinStar, EZGlider, Microjet, Funjet.

Nu numai ca sunt bine turnate si se monteaza usor si precis dar aerodinamica lor e fantastica. La GWS trebuia sa te chinui sa pui balamale, la Multiplex vin din turnare. Pretul este mai mare ca GWS dar in zona rezonabila 60-100 USD si se vand containere. Toate lumea e fericita, magazinele au profit mai mare, modelisti au niste repere clare.

Fast forward cativa ani pana in ziua de azi si ajungem la ce scriam in primul post. Kiturile vechi isi arata varsta, cele noi nu entuziasmeaza (apropo cata lume are/a auzit de Funcopter - elicopterul mare, bleg si scump de la Multiplex ?)

EzGlider e un bun exemplu. Poate e cel mai reusit si vandut kit Multiplex. Din zona ieftina are concurenti seriosi gen Phoenix 2000 de la hobbyking de care am auzit numai de bine. Din zona scumpa e clar taiat de Radianurile de la Horizonhobby care fac cercuri in jurul lui (in aer fireste). Asa ca revin la intrebarea initiala: de ce sa cumpar un EzGlider ?
0

#18 Useril este offline   PaunFD 

  • Aeromodelist de cumetrie
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 660
  • Inregistrat: 22-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:IT, Auto engine tunning and driving, Aero - hobby.

Postat 30 September 2011 - 08:34 PM

Poate pentru iti doresti crocodilul ... sau poate ca undeva, in cotloanele memoriei tale a ramas bine impregnat mitul cum ca EZGlider iti poate oferi calitatea de care ai nevoie, prada - bineinteles renumelui/mitului creat!

Eu, personal, am ramas incredibil de placut surprins de calitea kitului Epo Parkjet de la HK!!! Sincer! Si nu numai eu, ci si alti modelisti care l-au vazut.
Spuma ... incredibil de lucioasa, de ziceai ca-i lacuita sau ceva, finisajele in limitele decentei, iar cat se putea simti la pipait, oarecum rezistenta. Adevarata calitate, dupa parerea mea, s-a dezvaluit abia dupa ce ... l-am trantit de cateva ori, cand piese din "fibra de sticla" au cedat (suportul motorului) in vreme ce spuma, cel putin la exterior, n-a aratat nici o urma.
Apoi - numarul trantelor a crescut, sau mai bine zis s-au intetit, pana ce pilotul a invatat aeromodelul, urmand ca in zilele noastre, rar sa mai ia cate o tranta!

F16-le, are aproximativ aceeasi istorie, cu execeptia ca trantele care le ia (cand le ia) sunt extrem de violente si se mai soldeaza cu fuselaj rupt.

Campionul indiscutabil al trantelor, este Esky Nemo, care insa nu se poate lauda cu suprafata lucioasa, cum de asemenea nici un design prea diferit de al unei caramizi. Cu toate acestea, spuma din care-i facut Nemo, este usoara, incredibil de rezistenta, atat de rezistenta incat, nu are pic de superglue pe tot modelul. Pe unde are scoci, sau banda izolatoare, a fost pusa acolo doar pentru comfortul psihic al pilotului ...

Eu m-am referit strict la calitatea spumei, nu la numarul/variatia de modele existente pe piata, componentele electronice disponibile in respectivele modele. Banuiesc ca, daca producatorii doresc, aceasta spuma lucioasa din care-i facut epoparkjet-ul sau F16-le, se poate turna atat in forma lui EZGlider, cat si in forma de twister, acromaster, etc.
Poate ca spuma nelucioasa a lui Esky Nemo, sa nu fie tocmai pretabila unui model de acrobatie gen Extra 300, sau a unui jet EDF gen Eurofighter 2000. Poate, nu stiu, habar nu am.

De ce a "murit" GWS ca producator de spume in europa?! In mod clar din cauza reclamei altor produse, a refuzului mintii multor europeni de a concepe ca sunt produse bune altele decate "masinile nemtesti", creerii si perpetuarii extrem de vocale a miturilor.
In romania, nu cred ca s-au vandut mai mult de 3 bucati de Esky Nemo, asa ca cititorii nu-si pot nici macar imagina cat de rezistent sau prost este un Nemo! De asemenea, ei habar nu au cat de usor este de pilotat si mai ales de invatat sa-l pilotezi, un astfel de model!
Ce model a beneficiat de reclama "din gura-n gura" ca ... balada Miorita?!
EZ Starul! Cati piloti a facut "EZ Star-ul"???? Multi! De ce?! Pai aaaa, pentru ca a beneficiat de reclama, pentru ca a fost cam singurul trainer la un pret cat de cat decent pe piata si pentru ca ... prea putini comercianti s-au obosit macar sa se intereseze de alte trainere! Comert!!!! - se vinde bine, il vand si io si nu-mi mai bat capu' sa introduc pe piata un alt produs ...
Cati ma cred pe mine, cand spun ca EZ Star-ul e un rahat dpdv rezistenta la trante si initiere pilot?! Doar cei care l-au vazut la zbor si mai ales cei care l-au vazut cazand pentru ca apoi pilotul sa-l ridice din nou!!!
Ceilalti care citesc acest forum, de ce m-ar crede?! Asa, pentru ca o spun eu?! Asa si?! Cine sunt eu ... anume, concret, cu ce, sau mai bine zis .... ce ma recomanda pe mine, pe Paun, ca sa ma creada lumea?! Pai ... aaa nimic!
Si hai sa spunem ca ma crede lumea ... ca poate pana la urma, motive prea mari sa mint, n-as avea ..., unde pot gasi un Esky Nemo?!
Pai aaa doar in china! Se va obosi vre-un comerciant romanesc sa comande ... 10 buc de Esky din china?! Pai, nu, pentru ca el, comerciantul, are reclama lui EZ Star ... inoculata si impamintenita adanc in creierele celor pe care EZS-ul i-a facut "piloti", are mitul multiplexului, mitul robe-ului ... in foamea lui dupa bani rapizi, n-are timp sa aloce pentru a vedea daca ... pe piata mai sunt si alte spume ... si sa investeasca, sa ocupe spatiul de depozitare cu modele care ... pana la urma s-ar putea sa fie un esec, cum la fel de bine s-ar putea dovedi un succes rasunator ... ca multiplexu' .
E ca aia cu ciorba de burta ... lu' X, nu-i place ciorba de burta, desi el habar nu are ce gust are, pentru ca n-a gustat-o niciodata, da' ... cand vine vorba, tipa peste tot, cat de mult il tin plamanii, ca ciorba de burta nu e buna - pentru ca lui nu-i place ... cum arata si mai ales, pentru ca a auzit el care-i procedeul de productie si ... nu-i place ideea!!!
Regretatul Florian Pitis, avea un cantec si o vorba: "nu conteaza cat de lung am parul, important e cat si cum gandesc" ... da' la noi, mai greu cu asta, din pacate!
"Pus astfel in lumina, ancorat in sinergia faptelor, recursul la mentalitate nu eludeaza meandrele concretului" - nu ma intrebati ce inseamna, ca n-am reusit inca sa inteleg ...
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
0

#19 Useril este offline   PaunFD 

  • Aeromodelist de cumetrie
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 660
  • Inregistrat: 22-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:IT, Auto engine tunning and driving, Aero - hobby.

Postat 30 September 2011 - 08:59 PM

Ca un alt contra-exemplu, sau exemplu despre puterea mitului:
Pe forum, sunt doar 2 utilizatori care au EDF-uri cu anvergura aripii sub 60cm, eu si @DDaniel!
Toti ceilalti, daca ii intrebai, veneau si spuneau ca ... n-or sa zboare frumos, ca la dimensiunile astea n-are cum, ca zborul lor va fi o zbatere, ca vor fi precum frunzele in vant si altele ..., asta in ciuda faptului ca ei, nici macar nu vazusera in viata lor un astfel de EDF!!!! Ba inca unii o mai dadeau si cu ecuatii, cu formule din fizica, conform carora existenta profilului la aripa unui model cu anvergura mai mica de 60cm ... e degeaba, ca la fel de bine, poti sa-l faci din ... carton! Pana sa-mi soseasca F16-le si sa-l vad zburand, ajunsesem si eu sa-i cred pe marii artisti, atoate-cunoscatori, gandidu-ma ca ... iar am aruncat banii pe-o tampenie, ca stiu ei ce spun, mai ales c-o spun cu atata convingere si au p-aci pe forum, state vechi, deci prin deductie logica sunt "zburatori" cu experienta ... si ca atare, ei stiu mai bine!

FALS!!! Nimic mai fals! A venit rahatu' de F16, cu zborul = zbatere, etc., etc., iar cand l-am ridicat pe motorul lui in zbor, a fost incredibil! Apoi, pe vant cu turbulente ... suficiente cat sa tina la sol si sa-i faca sa inalte zmeie, pe zburatorii "experimentati", pe domnii profesori, rahatu' de F16 de la china/hk zbura atat de stabil si frumos incat maestrul Robert a ramas surprins si m-a intrebat daca eu il tin asa bine ... !!!
E perfect f16-le?! Nu! Are un mare defect: nu este pentru ... cei cu acuitate vizuala scazuta, cu atat mai putin indicat pentru cei cu dioptrii mari!
E scump?! Oooo NUUUU!!!

S-au obosit prea multi alti "profesori" sa faca o astfel de achizitie, macar "sa guste" ciorba de merluciu, sa vada daca chiar le place sau nu?! Nu! Macar e bine ca n-au mai comentat negativ si si-au mai temperat aerele de atoate-cunoscatori ... (cel putin pana acum).
S-au obosit magazinele romanesti de specialitate, macar sa treaca in listele de produse, macar sub denumirea de "disponibil la comanda" un astfel de produs?! NU, sau cel putin, pana acum, n-am vazut! De ce?! ... Am un roman de explicatii ... asa ca va las pe voi sa completati pe linia punctata.
Vor fi modelele cu EDF de 50mm un succes pe piata romaneasca?! Nu cred! In mod cert "profesorii"/profetii, vor avea grija, daca nu in scris, la camp sa ... vina cu contra-argumente solide si sa spulbere orice urme de dorinta a vre-unuia sa-si ia asa ceva, poate si pentru simplul motiv ca ... ei sunt profersorii si ca daca ei nu stiu care-i duda cu aeromodelismul, atunci cine?!

Votati multiplex ... jos comunismul, jos HK, jos china! :yahoo:
"Pus astfel in lumina, ancorat in sinergia faptelor, recursul la mentalitate nu eludeaza meandrele concretului" - nu ma intrebati ce inseamna, ca n-am reusit inca sa inteleg ...
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
0

#20 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2391
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 30 September 2011 - 09:12 PM

Vezi postareaPaunFD, la 30 September 2011 - 08:59 PM, a spus:

Ca un alt contra-exemplu, sau exemplu despre puterea mitului:
Pe forum, sunt doar 2 utilizatori care au EDF-uri cu anvergura aripii sub 60cm, eu si @DDaniel!
Toti ceilalti, daca ii intrebai, veneau si spuneau ca ... n-or sa zboare frumos, ca la dimensiunile astea n-are cum, ca zborul lor va fi o zbatere, ca vor fi precum frunzele in vant si altele ..., asta in ciuda faptului ca ei, nici macar nu vazusera in viata lor un astfel de EDF!!!! Ba inca unii o mai dadeau si cu ecuatii, cu formule din fizica, conform carora existenta profilului la aripa unui model cu anvergura mai mica de 60cm ... e degeaba, ca la fel de bine, poti sa-l faci din ... carton! Pana sa-mi soseasca F16-le si sa-l vad zburand, ajunsesem si eu sa-i cred pe marii artisti, atoate-cunoscatori, gandidu-ma ca ... iar am aruncat banii pe-o tampenie, ca stiu ei ce spun, mai ales c-o spun cu atata convingere si au p-aci pe forum, state vechi, deci prin deductie logica sunt "zburatori" cu experienta ... si ca atare, ei stiu mai bine!

FALS!!! Nimic mai fals! A venit rahatu' de F16, cu zborul = zbatere, etc., etc., iar cand l-am ridicat pe motorul lui in zbor, a fost incredibil! Apoi, pe vant cu turbulente ... suficiente cat sa tina la sol si sa-i faca sa inalte zmeie, pe zburatorii "experimentati", pe domnii profesori, rahatu' de F16 de la china/hk zbura atat de stabil si frumos incat maestrul Robert a ramas surprins si m-a intrebat daca eu il tin asa bine ... !!!
E perfect f16-le?! Nu! Are un mare defect: nu este pentru ... cei cu acuitate vizuala scazuta, cu atat mai putin indicat pentru cei cu dioptrii mari!
E scump?! Oooo NUUUU!!!

S-au obosit prea multi alti "profesori" sa faca o astfel de achizitie, macar "sa guste" ciorba de merluciu, sa vada daca chiar le place sau nu?! Nu! Macar e bine ca n-au mai comentat negativ si si-au mai temperat aerele de atoate-cunoscatori ... (cel putin pana acum).
S-au obosit magazinele romanesti de specialitate, macar sa treaca in listele de produse, macar sub denumirea de "disponibil la comanda" un astfel de produs?! NU, sau cel putin, pana acum, n-am vazut! De ce?! ... Am un roman de explicatii ... asa ca va las pe voi sa completati pe linia punctata.
Vor fi modelele cu EDF de 50mm un succes pe piata romaneasca?! Nu cred! In mod cert "profesorii"/profetii, vor avea grija, daca nu in scris, la camp sa ... vina cu contra-argumente solide si sa spulbere orice urme de dorinta a vre-unuia sa-si ia asa ceva, poate si pentru simplul motiv ca ... ei sunt profersorii si ca daca ei nu stiu care-i duda cu aeromodelismul, atunci cine?!

Votati multiplex ... jos comunismul, jos HK, jos china! :ph34r:

Iar te-a luat flama!! :drinks: :drinks: :yahoo: :pardon:
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#21 Useril este offline   draude80 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 273
  • Inregistrat: 25-August 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:Aero, FPV

Postat 30 September 2011 - 09:13 PM

Vezi postareaPaunFD, la 30 September 2011 - 08:34 PM, a spus:

Poate pentru iti doresti crocodilul ... sau poate ca undeva, in cotloanele memoriei tale a ramas bine impregnat mitul cum ca EZGlider iti poate oferi calitatea de care ai nevoie, prada - bineinteles renumelui/mitului creat!

Eu, personal, am ramas incredibil de placut surprins de calitea kitului Epo Parkjet de la HK!!! Sincer! Si nu numai eu, ci si alti modelisti care l-au vazut.
Spuma ... incredibil de lucioasa, de ziceai ca-i lacuita sau ceva, finisajele in limitele decentei, iar cat se putea simti la pipait, oarecum rezistenta. Adevarata calitate, dupa parerea mea, s-a dezvaluit abia dupa ce ... l-am trantit de cateva ori, cand piese din "fibra de sticla" au cedat (suportul motorului) in vreme ce spuma, cel putin la exterior, n-a aratat nici o urma.
Apoi - numarul trantelor a crescut, sau mai bine zis s-au intetit, pana ce pilotul a invatat aeromodelul, urmand ca in zilele noastre, rar sa mai ia cate o tranta!

F16-le, are aproximativ aceeasi istorie, cu execeptia ca trantele care le ia (cand le ia) sunt extrem de violente si se mai soldeaza cu fuselaj rupt.

Campionul indiscutabil al trantelor, este Esky Nemo, care insa nu se poate lauda cu suprafata lucioasa, cum de asemenea nici un design prea diferit de al unei caramizi. Cu toate acestea, spuma din care-i facut Nemo, este usoara, incredibil de rezistenta, atat de rezistenta incat, nu are pic de superglue pe tot modelul. Pe unde are scoci, sau banda izolatoare, a fost pusa acolo doar pentru comfortul psihic al pilotului ...

Eu m-am referit strict la calitatea spumei, nu la numarul/variatia de modele existente pe piata, componentele electronice disponibile in respectivele modele. Banuiesc ca, daca producatorii doresc, aceasta spuma lucioasa din care-i facut epoparkjet-ul sau F16-le, se poate turna atat in forma lui EZGlider, cat si in forma de twister, acromaster, etc.
Poate ca spuma nelucioasa a lui Esky Nemo, sa nu fie tocmai pretabila unui model de acrobatie gen Extra 300, sau a unui jet EDF gen Eurofighter 2000. Poate, nu stiu, habar nu am.

De ce a "murit" GWS ca producator de spume in europa?! In mod clar din cauza reclamei altor produse, a refuzului mintii multor europeni de a concepe ca sunt produse bune altele decate "masinile nemtesti", creerii si perpetuarii extrem de vocale a miturilor.
In romania, nu cred ca s-au vandut mai mult de 3 bucati de Esky Nemo, asa ca cititorii nu-si pot nici macar imagina cat de rezistent sau prost este un Nemo! De asemenea, ei habar nu au cat de usor este de pilotat si mai ales de invatat sa-l pilotezi, un astfel de model!
Ce model a beneficiat de reclama "din gura-n gura" ca ... balada Miorita?!
EZ Starul! Cati piloti a facut "EZ Star-ul"???? Multi! De ce?! Pai aaaa, pentru ca a beneficiat de reclama, pentru ca a fost cam singurul trainer la un pret cat de cat decent pe piata si pentru ca ... prea putini comercianti s-au obosit macar sa se intereseze de alte trainere! Comert!!!! - se vinde bine, il vand si io si nu-mi mai bat capu' sa introduc pe piata un alt produs ...
Cati ma cred pe mine, cand spun ca EZ Star-ul e un rahat dpdv rezistenta la trante si initiere pilot?! Doar cei care l-au vazut la zbor si mai ales cei care l-au vazut cazand pentru ca apoi pilotul sa-l ridice din nou!!!
Ceilalti care citesc acest forum, de ce m-ar crede?! Asa, pentru ca o spun eu?! Asa si?! Cine sunt eu ... anume, concret, cu ce, sau mai bine zis .... ce ma recomanda pe mine, pe Paun, ca sa ma creada lumea?! Pai ... aaa nimic!
Si hai sa spunem ca ma crede lumea ... ca poate pana la urma, motive prea mari sa mint, n-as avea ..., unde pot gasi un Esky Nemo?!
Pai aaa doar in china! Se va obosi vre-un comerciant romanesc sa comande ... 10 buc de Esky din china?! Pai, nu, pentru ca el, comerciantul, are reclama lui EZ Star ... inoculata si impamintenita adanc in creierele celor pe care EZS-ul i-a facut "piloti", are mitul multiplexului, mitul robe-ului ... in foamea lui dupa bani rapizi, n-are timp sa aloce pentru a vedea daca ... pe piata mai sunt si alte spume ... si sa investeasca, sa ocupe spatiul de depozitare cu modele care ... pana la urma s-ar putea sa fie un esec, cum la fel de bine s-ar putea dovedi un succes rasunator ... ca multiplexu' .
E ca aia cu ciorba de burta ... lu' X, nu-i place ciorba de burta, desi el habar nu are ce gust are, pentru ca n-a gustat-o niciodata, da' ... cand vine vorba, tipa peste tot, cat de mult il tin plamanii, ca ciorba de burta nu e buna - pentru ca lui nu-i place ... cum arata si mai ales, pentru ca a auzit el care-i procedeul de productie si ... nu-i place ideea!!!
Regretatul Florian Pitis, avea un cantec si o vorba: "nu conteaza cat de lung am parul, important e cat si cum gandesc" ... da' la noi, mai greu cu asta, din pacate!


Genial!!! Nu stiu ce legatura are cu modelismul dar este genial!!!!! Atat de multa vorbarie fara sens nu am mai vazut.
Nu stiu de ce trebuie sa amestecam pasiunea pentru un anumit model cu strategia unei companii!!
Daca cei de la multiplex nu vor aparea cu modele noi foarte bune calitativ pentru categoria lor, o sa apara o alta firma din Congo ce ofera:
-Calitate exceptionala.
-Pretul cel mai scazut din univers.
-O sortimentatie uriasa pentru toate gusturile.
-Livrare instantanee.
-Stoc de piese permanent.

Avem pe acest forum review pentru multe produse. Cred ca orice doritor de modelism poate urmarii postarile ce aduc informatii despre un anumit model.
Indiferent de ce model detii daca practici modelismul din pasiune inveti mult mai mult decat detinatorul de produse,,asta se poarta''.
Cei care ati avut sau aveti ca pasiune domeniul audio incercati sa vizualizati produsele de top hi-end si sa vedeti daca sunt ieftine sau MADE IN CHINA!! Fabrique au Chine!! PCR sau componente Japonia asamblate in China!!

O seara excelenta!!!
0

#22 Useril este offline   PaunFD 

  • Aeromodelist de cumetrie
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 660
  • Inregistrat: 22-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:IT, Auto engine tunning and driving, Aero - hobby.

Postat 30 September 2011 - 09:28 PM

Din pacate, are extrem de mare nu numai cu modelismul, dar si cu multe aspecte care concura la educarea celor care doresc sa practice acest hobby!

Eu, personal, urasc miturile si/sau absolutizarile! Dar asta este strict problema mea!

In "vorbaria multa si fara sens" am descris o stare de fapt, stare care a condus la creearea unui mit asupra unui model!

Mit care a fost adus in discutie, atunci cand a venit vorba de produsele cu spuma de la multiplex. Nu are nici o legatura cu pasiunea mea pentru un anume model, sau altul ci am incercat sa fiu cat se poate de obiectiv si sa descriu cum vad eu ca sta problema cu creearea si mentinerea in viata a unui mit, mit care, asa cum spuneam intr-un post anterior, are multe efecte negative pe termen mediu, chiar asupra producatorului care beneficieaza de acest mit, in cazul nostru "multiplex".

Faptul ca se ia in deradere, este tot un mod de mentinere a mitului ... bazat, fireste pe greseala "povestitorului", a mea, in cazul de fata! Si sunt convins ca intentia, nu este in mod deliberat de perpetuare a mitului, dar acesta este parte din rezultat.

Mitul, de asemenea creeaza si asteptari, iar cand acestea sunt contrazise de realitate, reactia fireasca a unui om normal la cap (zic eu ...) este sa fie profund dezamagit.

Discutia cu "made in china" comporta atate de multe aspecte ... iar aici nu este nici topicul si nici locul, pentru asa ceva, totusi indraznesc sa lansez in eter urmatoarea intrebare: Este cineva convins ca are macar un singur produs, care sa nu aibe nici cea mai mica si indepartata legatura cu ... ceva, un capat de ata macar, care sa fie made in china?!

O seara excelenta si aterizari line! :yahoo:
"Pus astfel in lumina, ancorat in sinergia faptelor, recursul la mentalitate nu eludeaza meandrele concretului" - nu ma intrebati ce inseamna, ca n-am reusit inca sa inteleg ...
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
0

#23 Useril este offline   Ice9 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1361
  • Inregistrat: 06-April 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC Helicopters

Postat 30 September 2011 - 09:47 PM

Da...fiul meu!! :yahoo:
0

#24 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 30 September 2011 - 09:47 PM

Vezi postareaPaunFD, la 30 September 2011 - 08:59 PM, a spus:

Ca un alt contra-exemplu, sau exemplu despre puterea mitului:
Pe forum, sunt doar 2 utilizatori care au EDF-uri cu anvergura aripii sub 60cm, eu si @DDaniel!
Toti ceilalti, daca ii intrebai, veneau si spuneau ca ... n-or sa zboare frumos, ca la dimensiunile astea n-are cum, ca zborul lor va fi o zbatere, ca vor fi precum frunzele in vant si altele ..., asta in ciuda faptului ca ei, nici macar nu vazusera in viata lor un astfel de EDF!!!! Ba inca unii o mai dadeau si cu ecuatii, cu formule din fizica, conform carora existenta profilului la aripa unui model cu anvergura mai mica de 60cm ... e degeaba, ca la fel de bine, poti sa-l faci din ... carton! Pana sa-mi soseasca F16-le si sa-l vad zburand, ajunsesem si eu sa-i cred pe marii artisti, atoate-cunoscatori, gandidu-ma ca ... iar am aruncat banii pe-o tampenie, ca stiu ei ce spun, mai ales c-o spun cu atata convingere si au p-aci pe forum, state vechi, deci prin deductie logica sunt "zburatori" cu experienta ... si ca atare, ei stiu mai bine!

FALS!!! Nimic mai fals! A venit rahatu' de F16, cu zborul = zbatere, etc., etc., iar cand l-am ridicat pe motorul lui in zbor, a fost incredibil! Apoi, pe vant cu turbulente ... suficiente cat sa tina la sol si sa-i faca sa inalte zmeie, pe zburatorii "experimentati", pe domnii profesori, rahatu' de F16 de la china/hk zbura atat de stabil si frumos incat maestrul Robert a ramas surprins si m-a intrebat daca eu il tin asa bine ... !!!
E perfect f16-le?! Nu! Are un mare defect: nu este pentru ... cei cu acuitate vizuala scazuta, cu atat mai putin indicat pentru cei cu dioptrii mari!
E scump?! Oooo NUUUU!!!

S-au obosit prea multi alti "profesori" sa faca o astfel de achizitie, macar "sa guste" ciorba de merluciu, sa vada daca chiar le place sau nu?! Nu! Macar e bine ca n-au mai comentat negativ si si-au mai temperat aerele de atoate-cunoscatori ... (cel putin pana acum).
S-au obosit magazinele romanesti de specialitate, macar sa treaca in listele de produse, macar sub denumirea de "disponibil la comanda" un astfel de produs?! NU, sau cel putin, pana acum, n-am vazut! De ce?! ... Am un roman de explicatii ... asa ca va las pe voi sa completati pe linia punctata.
Vor fi modelele cu EDF de 50mm un succes pe piata romaneasca?! Nu cred! In mod cert "profesorii"/profetii, vor avea grija, daca nu in scris, la camp sa ... vina cu contra-argumente solide si sa spulbere orice urme de dorinta a vre-unuia sa-si ia asa ceva, poate si pentru simplul motiv ca ... ei sunt profersorii si ca daca ei nu stiu care-i duda cu aeromodelismul, atunci cine?!

Votati multiplex ... jos comunismul, jos HK, jos china! :yahoo:



... Hamm? F-16 si orice alt EDF mic sau mare precum si toate modelele de vanatoare Cox sau StyroKit sau cate or mai fi nu sunt prea raspandite din cauza limitarii posibilitatilor de manevre in zbor si la un moment dat te plictisesti daca vrei si altceva de la acest hobby - apropo ..... maine este o noua competitie de F3A si unii colegi de ai nostri au batut drumul pana in nordul tarii pentru a participa .... eee , ei sunt din cei care vor si altceva de la acest sport ca nu e doar hobby.

Placerea este cand modelul ce se presupune ca vrei sa il zbori este aproape de tine sa il poti admira ... a admira un punct pe cer nu cred ca este la indemana oricui - e cum ai privi o pictura abstracta - e greu daca nu ai cultura in domeniu .

In final , vrem sa va instiintam cu aceasta ocazie ca noi toti am inteles ca sunteti un AS in pilotarea acestui F 16 nemaipomenit si nu este cazul sa ne mai explicati a nu stiu cata oara pe un numar asa de mare de randuri redactate ingrijit !

Prea se potriveste chestia cu strugurii acrii si cumatra vulpe cand amintim de mituri si .... DA EU PREFER MASINA NEMTEASCA SI STATIILE DE RENUME - Nu m-ar da afara din casa o Futaba T 18 care va apare in curand si nici un BMW seria 5. Va place E-Fly sau Turnigy si Logan-ul .. e O.K.

Referitor la aeromodele Multiplex sau alte marci ... in ceea ce privesc firmele producatoare e treaba lor cum isi administreaza afacerile, in ceea ce priveste pe aeromodelistul de la noi e putin altfel deoarece achizitionarea unui model are mai multi factori care actioneaza asupra deciziei .
Vezi la un amic si iti casuna ca e misto, vrei sa iti vina cat mai repede ( ieri daca se putea ) si in Bucuresti sau in tara doar ala este pe stoc, sunt incepator si am tot citit eu pe net ca un anume model de la Multiplex sau alt producator este recomandat ... si cred sa inclin ca pe forumurile de profil din afara Multiplexul are ceva vechime .
E .. toate aceste mici amanunte sunt repede puse la punct de SOLD-ul de pe card si uite asa mai aman eu si Futaba T 18 si BMW-ul serie 5 dar nu spun ca sunt mituri.
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#25 Useril este offline   PaunFD 

  • Aeromodelist de cumetrie
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 660
  • Inregistrat: 22-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:IT, Auto engine tunning and driving, Aero - hobby.

Postat 30 September 2011 - 10:28 PM

Din pacate seria 5 e un asa de mare mit ... incat nu-ti poti imagina! Si partea mai proasta este ca sunt atat de bune, incat cresc prin copaci ... ca merele in parg, din pacate!

Am mai intalnit in gura unui comerciant, ideea conform careia produsele vandute de el, sunt produse "de competitie", nu sunt simple "jucarii" ... Am ramas traznit, pentru ca in vitrina, se "odihnea" o Cessna 182 de la arttech, o radiocomanda hk si multe alte produse, care p-aci pe forum, sunt vazute ca fiind in mod clar de "calitate" (a se vedea ghilimelele). Cat tupeu ... cata scoala de comert ... Sunt extrem de multi, care pun botu' la acele produse "de competie" ... (imi pare rau ca nu l-am filmat!!!) Daca in locu' cessnei ar fi fost un Etra 300 de ex., mai mai ca m-ar fi "vandut si cumparat" si pe mine, da' asa, mi-am infundat un zambet amar si mi-am vazut mai departe de drum.

Si daca tot ai adus in discutie masinile ... cred ca totusi un seria 5, in fata unui imprezza sti ... e un fel de par pubian in fata ..., asta asa ca un mic exemplu. Iar un logan "inginerit" pe la vre-o 350 - 400 cai, cred ca spune ceva, cand vine vorba de sportivitate si competiei! Iar daca pretul "ingineriei" ajunge la jumate din pretul 5-arului, atunci deja devine chiar jenant! Cam asa mi se pare mie turnigy-ul fata de futaba ... Iar cand futaba tranteste modele modele, in vreme ce turnigy-ul nu, ca se-ncalzesc receptoarele futabei si fac pluta pe spate si insolatie, daca stau la soare ... naspa rau!

Nu, nu sunt as in pilotarea lui F16, da' in mod clar, am oarece multe ore de zbor, adunate zi de zi, nu doar cu modelul asta, ore de zbor care ... zic eu, ca imi dau caderea sa mai postez cate o parere p-aci, care culmea sa mai fie si pertinenta. Ca sa nu fiu si mai increzut si sa spun ca cred ca am atatea ore de zbor adunate intr-un an cat au multi dintre "profetii" de p-aci adunate in 3-5 ani ...
Nu vreau si nici nu mi-am propus vre-odata sa devin "as" ci doar sa-mi petrec putin timp, relaxandu-ma intr-un mod cat mai placut posibil, lucru care ... mai cu chiu, mai cu vai ... reusesc! Este doar un hobby, pentru mine, atat si nimic mai mult!
Se intampla totusi, ca ... observ, observ ca un "minunat" multiplex se rupe, iar un model fara nume (din gradina fara nume) in conditii similare sau chiar mai grele nu!
Ce-ai vrea tu sa spun?! Ca multiplexu' e mai bun ca modelul fara nume?! Pai aaaa, nu pot sa fac asta! Daca ar fi fost un incident izolat, as fi zic ca ... deh, e exceptia care intareste regula, da' cand vezi mai multe?! Evident, as putea sa spun ca ... m-au inselat ochelarii si ca modelul era contrafacut si etichetat gresit multiplex ... ceea ce ar fi o varianta ... Totusi pe el scria multiplex, pe altele la fel, unde-i vina mea?! N-am pus io etichetele alea pe respectivele modele!!!

Strugurii nu sunt acrii, pur si simplu sunt, da' pe langa struguri (Futaba, multiplex, bemve 5), mai sunt si alte fructe ... , prune (Mazda miata), caise (Subaru WRX STI, HK, Turnigy), mere (Mitsu Evo 9, SkyAngels), pere (Alfa romeo, Esky), ananas(Honda S2000), banane (Lotus exige), portocale (peugeot RCZ), care daca nu le gusti - n-ai de unde sa stii cate bune sau de rele sunt! Asta am vrut sa spun!

Aceasta postare a fost editata de PaunFD: 30 September 2011 - 10:32 PM

"Pus astfel in lumina, ancorat in sinergia faptelor, recursul la mentalitate nu eludeaza meandrele concretului" - nu ma intrebati ce inseamna, ca n-am reusit inca sa inteleg ...
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
0

#26 Useril este offline   PaunFD 

  • Aeromodelist de cumetrie
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 660
  • Inregistrat: 22-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:IT, Auto engine tunning and driving, Aero - hobby.

Postat 30 September 2011 - 10:51 PM

Cu asta chiar inchei pologhia:
Stiti foarte bine si voi ca am dreptate si ca miturile atat in domeniul auto, cat si in domeniul acesta al aeromodelismului exista, ca de altfel in toate celelalte domenii de activitate, sunt reale-aievea, sunt evident FALSE ca orice mit si ca oricat de mult ati incerca sa cautati agrumente, cel putin eu, pot gasi argumente reale logice si desprinse din viata de zi cu zi care sa va contrazica.

Sunt, de asemenea, perfect constient, ca pe forum activeaza si exponenti ai pietei de profil romanesti, al caror interes clar, este sa-si vanda marfa, marfa care a fost aleasa in functie de multi factori printre care si exact exemplul pe care mi l-a dat mai devreme @draude80 (detinatorul de produse,,asta se poarta''.).
Miturile acestea, se muleaza perfect pe strategia de piata a comerciantilor, pentru ca fac, printre altele, un lucru foarte bun: justifica preturile mari (calitate dom'ne, sau cum spunea nefericitul acela "produse de competie"!!!! hai nu ma-nebuni!)

Ideea de baza, din punctul meu de vedere este: o-m fi noi romanii prosti si abia asteptam sa fim prostiti, da' nu toti, nu chiar toti!



"Pus astfel in lumina, ancorat in sinergia faptelor, recursul la mentalitate nu eludeaza meandrele concretului" - nu ma intrebati ce inseamna, ca n-am reusit inca sa inteleg ...
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
0

#27 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 01 October 2011 - 07:21 AM

Draga Paun, aproape intotdeauna, cu mici exceptii, citesc cu placere ceea ce scrii. Imi place patosul tau. Nu-mi plac si te rog sa nu te superi, cateva aspecte:
-nimeni, deci nici tu, nu detine adevarul absolut.
-ideea este sa reusesti sa aduci modelul intreg acasa si nu sa zbori un tanc indestructibil. In acest sens, nu cred ca sunt de lauda sutele de cazaturi.
-o spuma de 600mm nu o sa zboare in veci ca un Rascal, chiar si cel mic de 1 300mm.
-daca cineva are alta parere, ca doar nu suntem furnici sau albine, nu-i frumos, zic eu, sa fie luati in bascalie, mai ales daca respectivii si-au sustinut punctul de vedere cu politete si consideratie pentru partenerul de dialog.
-chiar facute in China, Canon, Futaba, iPod, etc, sunt Canon, Futaba, iPod. Sa nu ne iluzionam ca sunt acelasi lucru cu facaturile de acolo.
Multa, multa bafta.

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 01 October 2011 - 07:26 AM

0

#28 Useril este offline   Flying Kettle 

  • Adevaratul ceaun zburator!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2498
  • Inregistrat: 17-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 01 October 2011 - 08:21 AM

Vezi postareadan_mitea, la 01 October 2011 - 07:21 AM, a spus:


-chiar facute in China, Canon, Futaba, iPod, etc, sunt Canon, Futaba, iPod. Sa nu ne iluzionam ca sunt acelasi lucru cu facaturile de acolo.


Amin!
Nu mancati de pe jos! Dauneaza grav sanatatii !

Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
0

#29 Useril este offline   PaunFD 

  • Aeromodelist de cumetrie
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 660
  • Inregistrat: 22-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:IT, Auto engine tunning and driving, Aero - hobby.

Postat 01 October 2011 - 08:42 AM

Daca posturile mele au lasat impresia cum ca as avea impresia despre mine, ca detin adevarul absolut, atunci imi cer mii si mii de scuze!
Departe de mine aceasta intentie! Poate ca fiind luat de val ... (asa cum mi se intampla de obicei, din pacate) tonul sa fi fost, poate, neadecvat!

Eu personal, chiar nu pot sa inteleg, in ciuda unei vaste experiente in domeniul auto, ce Dumnezeu gasesc clientii la bemve-uri!
Pe cuvant de onoare, nu reusesc sa inteleg! Mintea mea refuza sa ma ajute, pur si simplu!!! Masina asta nu-mi spune absolut nimic, ca de asemenea WV-urile si audi-urile. Nu am gasit, cel putin pana acum, nici un bemveu capabil sa se ridice la nivelul pretentiilor mele dpdv performanta auto, asa cum o face de ex. un subaru imprezza wrx ST, sau STI, sau un mitsu evo, sau o honda s2000, o acura, un datsun GTR, sau alte asemenea modele. In acceptiunea mea, este imposibil sa inteleg de ce as da niste mult zeci de mii de euro pe un bemveu, fie el si M de 450cp, cand la mai putin de juma' de pret gasesc o imprezza care ... chiar iti da senzatia ca traiesti, ca esti viu, la volanul acesteia!
Am intalnit de-a lungul timpului, extraordinar de multe pareri, mai mult sau mai putin argumentate, insa una din ele m-a socat de-a dreptul: are materialele din care-i facut bordul fine :clapping:!!! Da' mi-am luat masina de j-de mii de euro sa ... fac sex cu ...bordu'?! :clapping:

O masina stilata, "nemteasca" in mintea mea este ... AMG-ul! Da' piata este plina de alte j-de exemple gen rols, maybach, bugatti, masserati, etc.
Vreau anduranta?! Imi iau o toyota hilux si, conform mitului, chiar am scapat de probleme ... pot sa bag si nisip la motor, in loc de ulei, ca tot mai merge ceva inainte sa crape, sau un opel, care functioneaza cu motorina de ... vapor!
Vreau performanta, viteza, adrenalina, placerea de a conduce, pai piata imi ofera atatea si atatea modele ... incat cu greu te poti hotara asupra unui, iar culmea, nici unul nu-i "nemtesc"!

Este, exact pe principiul enuntat de "Perversul de pe Targu Ocna" cu a lui antologica fraza: "ori suntem golani, ori nu mai suntem ..., tu stii cat am muncit io sa fac antebratu' asta?!"

In acelasi registru, se situeaza in mintea mea, futaba care nu s-a terminat bine vara cand trantea modele scumpe si frumoase in care se investise munca+pasiune+finante deoarece ... lasate in soare receptoarele se incalzeau si nu mai functionau :blink:, multiplex, robbe (cu ax de motor de "otel" de 4mm rupt de-o elice de lemn ... :blink:), etc.

De ce mi-as lua, de ex. o futaba?! Ca sa dau cu modelul de pamint, pentru ca ... se incinge receptoru' si "uita" sa functioneze, la niste extrem de multi bani dati pe el si pe statie in sine?! (povestit chiar aci pe forum de zburatorii cu experienta) Pai ori suntem Futaba, ori nu mai suntem?!
De ce mi-as lua multiplex?! Ca atunci cand din greseala sau din ... Futaba, dau cu modelu' de pamint sa-l adun in sacosa?! Sau pentru ca modelul sa mi se descompuna in aer, ca un zombi si sa ajunga pe mama terra pe bucati?! Pai ori suntem multiplex, ori nu mai suntem?!
De ce mi-as lua motor de la robbe?! Ca sa dau niste multi bani pe un ax din otel de plastelina, care-l rupe o elice de lemn?! Ori suntem "robbe quality" ori ce mama lu' proces verbal????

Daca preturile acestor firme, ar fi fost in limita decentei si nu impachetate in staniolul "calitatii" si al "produselor de competitie", n-ar fi fost o asa de mare problema si chiar nu cred ca aceasta discutie ar mai fi avut loc! Da' cand mitul "calitatii si al produsului de competitie" sustine pretul ridicat, incep sa nu mai inteleg si ... chiar pe sistemul "sunt prea sarac sa-mi iau produse de proasta calitate" cand aud de mituri devin incredibil de sceptic si ... suspicios, astfel ca incerc sa vad dincolo de "staniolul" reclamei, iar cand ceea ce vad e maro ... si urat mirositor, in nici un caz n-am sa spun vre-odata ca e roz si miroase a levantica ... Iar cand aud de "masina nemteasca" simt cum mi se ridica apa-n instalatie ...

Inca odata mii de scuze, nu sunt si nici prin cap nu-mi trece cum ca io as fi vre-un pui de Mesia, Hristos Gornistu', Unsul lui Alah, descendentu' direct al lu' Budha, sau ... ci doar un simplu orbservator al vietii reale, asa cum este ea, indiferent daca implica domeniul IT, al aeromodelismului, auto sau ... oricare altu'! Simplu, asta vad, asta postez! Nimic mai mult!
"Pus astfel in lumina, ancorat in sinergia faptelor, recursul la mentalitate nu eludeaza meandrele concretului" - nu ma intrebati ce inseamna, ca n-am reusit inca sa inteleg ...
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
0

#30 Useril este offline   adioperator 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1356
  • Inregistrat: 12-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea
  • Interests:aeromodelism

Postat 01 October 2011 - 09:15 AM

Discutia de aici are tendinta sa se indeparteze de Multiplex. Din punctul meu de vedere treaba sta asa: Multiplex are marele avantaj, cel putin la noi in tara, simplul fapt ca este vandut de majoritatea magazinelor de aeromodelism, in timp au reusit sa-si faca un renume pentru care au mult de luptat de acum incolo, in plus se gasesc piese de schimb pentru ceea ce produc. Chinezii prin clonele lor sau conceptiile lor sunt o adevarata amenintara pentru MPX, dar problema e ca la noi nu exista un dealer ce sa-si permita sa faca un stoc importanta si cat mai diversificat cu ceea ce vinde HK spre exemplu. Nu toti aeromodelistii au chef sau posibilitatea sa cumpere din China sau sa astepte pana vine comanda de acolo.

Cat timp nu se va ocupa un magazin sa aduca produsele din afara Europei la preturi ce sa nu-i rotunjasca veniturile instant, Multiplex inca se va vinde binisor.
0

Arata acest topic


  • 7 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

10 useri citesc topicul
0 membri, 10 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro