Postat 05 April 2012 - 04:31 PM
Dragi colegi colectionari
Am scris acest mesaj si pe alte forumuri, poate daca suntem mai multi suntem mai convingatori
Dupa o discutie cu fratele meu si el pasionat de machetele de legenda am transmis un mesaj la DeAgostini prin care sugeram sa se aiba in vedere pentru urmatoarele aparitii tipurile de masini de care, dupa parerea noastra, sunt reprezentative pentru autoturismele de legenda din Romania. Am exclus din lista propunerile care s-au materializat pana in prezent
Romania-autoturisme Dacia 500 Lastun, Dacia 2000 (Renaulr R20 masina "de stabi" pe care nu am vazut-o decat in fotografii), Dacia 1325 Liberta (în plus fată de tipurile care am văzut că au apărut prin alte parti), ARO 10, IMS 57 şi IMS 59 (se pare că exista diferent intre ele şi în privinţa caroseriei, poate si ARO 243
-microbuze Dacia Estafette, TV 4, TV 14, Rocar 33 (minimal, mai sunt si alte TV si Rocar microbuze)
URSS-autoturisme Gaz M13 Chaika, Gaz 24 Volga, Moskwich 403, Moskwich 407, Moskwich 412
RDG autoturisme IFA F9
microbuze Barkas
Polonia -autotutrisme Warszawa M20, Warszawa 203 (limuzină nu combi)
-microbuze Nysa 522
Cehoslovacia autoturisme Tatra (cred că 600) Skoda Felicia (cea veche) Skoda Octavia (cea veche) Skoda 1000MB, Skoda 100 R
Evantual, daca se vor scoate si autoturisme din Vest, asa cum am vazut că s-a facut în Polonia
Franţa-autoturisme Renault R10 Major, Renault Dauphine, Renault R16
Italia-autoturisme Fiat 600, Fiat 850, Fiat 1100, Fiat 1300, Fiat 1500
RFG-autoturisme Volkswagen 1200 Käfer (a fost în dotarea miliţiei).
Evident selecţia făcuta doar de doua personae este limitată de amintirile acestora.
De aceea vă rog în primul rând să completai lista cu alte marci de autoturisme despre care vă amintiti că au circulat In număr semnificativ în Romania. În al doilea rând vă rog să transmiteti si dumneavoastră mesaje cu marcile preferate care ar trebui să apară, poate reuşim să convingem redacţia să aibă în vedere aceste mărci în locul unora care nu au relevanţa pentru români.