Modelism - RHC Forum: solutie pt masini mai rapide - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

solutie pt masini mai rapide testat pe model brushed

#1 Useril este offline   ivan alexandru 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 651
  • Inregistrat: 09-March 10
  • Gender:Male

Postat 28 September 2011 - 09:51 AM

cumnatul meu mi-a dat o idee...cum sa imi fac savage-ul sa mearga mai rpd...am montat intre motor si regulator (la savage pt cei care nu stiu sunt 2 motoare brushed) un condensator...initial am pus de 2000, momentan am de 400...ideea e ca acest condensator preia o parte din energia care se pierde si o da motorului (un fel de turbo la masina)....la inceput pt ca e descarcat el se incarca din baterie....cu cat are capacitate mai mare cu atat mai mult dureaza sa se incarce (vb aici de cateva secunde) timp in care motorul abia mai merge, dar ulterior se descarca aceasta putere iar masina devinde de necontrolat....pt ca la savage am nevoie si de putere la plecare eu am ajuns sa pun cate un condensator de 400 la fiecare motor.....am probat doar pe motor brushed..o sa incerc si la brushless...dc doriti mai multe detalii contactati-ma...va trimit si poze dc vreti...app..un condesantor costa f putin
1:10 MST XS-Drift, Ford mustang cabrio Reely 1:10, Rc plane Piper J Cub 2.6m, Traxxas E-MAXX brushless, Axial SCX 10
0

#2 Useril este offline   ipsihi 

  • TARTOR
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4508
  • Inregistrat: 02-December 03
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Postat 28 September 2011 - 03:27 PM

Vezi postareaivan alexandru, la 28 September 2011 - 09:51 AM, a spus:

cumnatul meu mi-a dat o idee...cum sa imi fac savage-ul sa mearga mai rpd...am montat intre motor si regulator (la savage pt cei care nu stiu sunt 2 motoare brushed) un condensator...initial am pus de 2000, momentan am de 400...ideea e ca acest condensator preia o parte din energia care se pierde si o da motorului (un fel de turbo la masina)....la inceput pt ca e descarcat el se incarca din baterie....cu cat are capacitate mai mare cu atat mai mult dureaza sa se incarce (vb aici de cateva secunde) timp in care motorul abia mai merge, dar ulterior se descarca aceasta putere iar masina devinde de necontrolat....pt ca la savage am nevoie si de putere la plecare eu am ajuns sa pun cate un condensator de 400 la fiecare motor.....am probat doar pe motor brushed..o sa incerc si la brushless...dc doriti mai multe detalii contactati-ma...va trimit si poze dc vreti...app..un condesantor costa f putin
...daca este electrolitic polarizat o sa scoata fum rapid impreuna cu regulatorul care de regula alterneaza polaritatea la schimbarea sensului de mers !!!
...tabula crasa, mortua est!
0

#3 Useril este offline   Zen 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1185
  • Inregistrat: 14-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Galati

Postat 28 September 2011 - 03:30 PM

2000 de ce? de F?
Oricum ar fi nu iti face masina mai eficienta adica nu preia nicio energie care se pierde ci o preia intr-un timp si o livreaza in altul mai scurt cu o putere mai mare.
Ideea asa cum este ea NU este buna deloc pentru ca iti distruge bateria! Condensatorul are o rezistenta foarte mica iar intre el si baterie se creeaza un curent foarte mare, de scurtcircuit. Avand in vedere ca se incarca in cateva secunde dauneaza grav. Daca se incarca repede oricum nu faci nimic.

Ar putea fi o idee buna daca adaugi un rezistor de putere de vreo 50mOhmi intre baterie si condensator.

edit: acum am observat ca l-ai pus intre motor si regulator nu intre baterie si regulator, mai proasta idee. Daca zici ca vrei putere la plecare chiar nu inteleg ce faci, asta nu te ajuta cu nimic.
Nu mai zic ca nu mai ai controlul acceleratiei pentru ca PWM-ul de control e inutil acum...

Aceasta postare a fost editata de Zen: 28 September 2011 - 03:35 PM

It's difficult to make things simple!
0

#4 Useril este offline   Zen 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1185
  • Inregistrat: 14-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Galati

Postat 28 September 2011 - 03:37 PM

...

Aceasta postare a fost editata de Zen: 28 September 2011 - 03:38 PM

It's difficult to make things simple!
0

#5 Useril este offline   Stuffy 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 430
  • Inregistrat: 06-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Onesti
  • Interests:Automodelism
    Sporturi de Iarna

Postat 28 September 2011 - 10:21 PM

Pai oare de ce cei de la HPI nu s`au gandit sa puna un condensator intre motor si regulator?
-Sunt batuti in cap?
sau,:
-Nu este deloc bine sa pui un condensator pe nustiu unde.
Deci scapa de condensatorul ala.
P.S. parerea mea este ca... cei de la HPI sigur nu`s batuti in cap :drinks:
Bafta!
I reject your reality and substitute my own.
0

#6 Useril este offline   ivan alexandru 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 651
  • Inregistrat: 09-March 10
  • Gender:Male

Postat 29 September 2011 - 10:28 AM

baieti eu nu zic ca nu aveti si voi dreptate..eu v-am zis ce am facut eu si merge f bine....o folosesc de ceva timp asa si nu s-a intamplat nimic..bateriile se incarca la fel...masina e mult mai puternica...acum poate eu gresesc...eu nu va sfatuiesc neprat sa faceti asta..v-am spus doar ce am facut eu...in general marile firme in domeniu dc ar face asta nu si-ar mai vinde motoarele mai puternice...cred...:pardon:...e doar o parere...oricum o sa ma mai documentez si va tin la curent
1:10 MST XS-Drift, Ford mustang cabrio Reely 1:10, Rc plane Piper J Cub 2.6m, Traxxas E-MAXX brushless, Axial SCX 10
0

#7 Useril este offline   Zen 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1185
  • Inregistrat: 14-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Galati

Postat 29 September 2011 - 03:25 PM

Vezi postareaivan alexandru, la 29 September 2011 - 10:28 AM, a spus:

in general marile firme in domeniu dc ar face asta nu si-ar mai vinde motoarele mai puternice...cred...:)...e doar o parere...


Una foarte gresita... cu condensatorul ala scoti toate componentele din parametrii de functionare asa ca ar fi bine sa lasi prostiile, sau poti sa continui asa pe riscul tau daca iti place :pardon:
It's difficult to make things simple!
0

#8 Useril este offline   Elicopter 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 565
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Alba Iulia

Postat 29 September 2011 - 04:43 PM

Un condensator pe partea de tensiune variabila , de capacitate mare nu isi are rostul , motorul nu o sa aibe putere mai mare , numai o latenta mai mare , daca doresti sa te convingi studiaza un pic de electronica .
Daca vrei putere mare foloseste un motor , regulator , acumulator mai mare .

Referitor la firmele mari :pardon: , sunt niste inapoiati , noroc cu inventatorii romani :) , oricum este o chestie de marketing .
Ceea ce cauti aceea gasesti
0

#9 Useril este offline   Stuffy 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 430
  • Inregistrat: 06-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Onesti
  • Interests:Automodelism
    Sporturi de Iarna

Postat 29 September 2011 - 08:14 PM

Vezi postareaElicopter, la 29 September 2011 - 04:43 PM, a spus:

Referitor la firmele mari :blush: , sunt niste inapoiati , noroc cu inventatorii romani :yahoo:

Ai dreptate! :rofl:
La ce ne trebuie ingineri si tehnicieni? Doar suntem romani :yahoo: :)

Aceasta postare a fost editata de Stuffy: 29 September 2011 - 08:19 PM

I reject your reality and substitute my own.
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1

2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro