Postat 21 September 2011 - 05:51 PM
Nu stiu cat de vivace este motorul original, insa Cessna lui Alex a venit echipata cu un tower pro 2408, care cu o elice 9050 bipala, tragea superb (cand tragea) iar cu elicea 8040 tragea suficient as putea spune pentru o decolare din mana ... la modul la care modelul era usor impins si nu aruncat cu forta. Totusi, motorul se incalzea considerabil dupa 10 min. de zbor, ceea ce ma face sa cred ca ... era destul destul de aproape de limita si risca sa se arda.
Motorul din recomandarea mea, de pe celalalt topic dedicat problemei cu axul, dupa 25min de zbor nu pot sa-mi dau seama daca temperatura la care a ajuns este cea a mediului ambiant sau ... o idee mai mare, ceea ce ma face sa cred ca ... poate mai mult. Oricum, el este folosit acum cu o elice 9050, cu care trage de rupe modelul, urcandu-l la verticala ... fara nici un fel de problema.
Desi cum spuneam mai sus, nu stiu cat de vivace este motorul original, indraznesc sa-l contrazic pe @Maverik si sa-mi mentin parerea ca un motor cu putere mai mare, in majoritatea cazurilor ajuta un incepator ... si ca este mai mult decat bine-venit. Mentionez ca eu personal, am suferit de ... sub-motorizare crancena, in vremurile mele de inceput intr-ale pilotarii aeromodelisitice si ... am devenit fan supra-motorizare, poate si conform proverbului "cine se frige cu ciorba, sufla si-n iaurt ..."
"Pus astfel in lumina, ancorat in sinergia faptelor, recursul la mentalitate nu eludeaza meandrele concretului" - nu ma intrebati ce inseamna, ca n-am reusit inca sa inteleg ...
Ion Iliescu - Strategie si Reforma