motor OS max 10 LA probleme functionare
#1
Postat 12 September 2011 - 10:28 AM
Am un OS - max 10 LA destul de nou si rodat . Problema este ca se opreste in timpul functionarii din cauza aparitiei unor bule de aer pe furtunele de alimentare ; Am incercat si am schimbat rezervorul (mai mare ) dar problemele tot persista . DAca cunoaste cineva problema merci pentru raspuns ; ( am vazut unul pe you tube montat pe un Cesna care mergea super , cunoaste cineva posesorul ? )
Multumesc pentru ajutor
#2
Postat 12 September 2011 - 12:14 PM
#3
Postat 12 September 2011 - 01:01 PM
PS. Presupun ca ai schimbat si furtunul din rezervor.
Multa, multa bafta.
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 12 September 2011 - 01:01 PM
#4
Postat 12 September 2011 - 09:40 PM
Cauza problemei este ca e ``destul de nou si rodat`` <_<
Ai uitat sa precizezi ceva esential: bulele se formeaza langa placa de inchidere din spate, aia de plastic care formeaza si carcasa jiglerului.... (nu langa carburator; nu langa carburator)
Deasemenea, motorul fiind ``destul de nou si rodat``, pe langa lagar, inspre elice, iese combustibil...
Un fleac, te ciuruiesc sambata!
Sa ai bafta!
PS. Astea mici vor bujie calda, nu balarii, la intamplare si vezi ca vrea 10%nitro sau mai mult.
Aceasta postare a fost editata de AG-74-HESS: 12 September 2011 - 09:45 PM
#6
Postat 13 September 2011 - 03:25 PM
Merci pentru sfaturi si ajutor . S ar parea ca este de la etansarea furtunelor cu toate ca sint noi . Am pus niste coliere la toate si merge mai bine .
Tataie Hess te astept la cimp sa -i dam de cap nu-i o idee buna sa- l dau la Remat .
Toate cele bune !
#7
Postat 13 September 2011 - 07:18 PM
fokker, la 13 September 2011 - 03:25 PM, a spus:
Merci pentru sfaturi si ajutor . S ar parea ca este de la etansarea furtunelor cu toate ca sint noi . Am pus niste coliere la toate si merge mai bine .
Tataie Hess te astept la cimp sa -i dam de cap nu-i o idee buna sa- l dau la Remat .
Toate cele bune !
AAAAAA :drinks: ....zi saru" mana (ma bucur ca ai trecut prima etapa..aia de etansare..bafta)
#8
Postat 14 September 2011 - 08:02 AM
incepatoru, la 13 September 2011 - 07:18 PM, a spus:
Salut
Normal ! Tu ai ghicit buba esentiala ; S ar parea ca din cauza stutzurilor mici etensarea nu se face prin elasticitatea furtunaselor . Am sa mai scriu dupa o noua proba pe banc ;
PS Dl Hess bujia este OS calda originala