Intilniri la ZBOR in IASI A inceput ......
#1
Postat 19 February 2005 - 11:52 AM
Am reusit sa ne vedem cu domnul Obada, seful aeroclubului din Iasi si sa punem tara la cale!
Vom avea acces la un atelier, si la aerodrom!
INVITAM PE ACEASTA CALE PE TOTI CEI DIN IASI DACA MAI SUNT SA IA LEGATURA CU UNUL DIN URMATORII:
- DOBILAN;
- SILFAX;
- PICATOT
pentru detalii.
Pentru cei care ajung prin Iasi si au placerea sa ne faca o vizita "de lucru" sau macar de o bere :lol: ii asteptam cu placere!
mesaj normal, off topic, inutil ; off topic dar util ; off topic, important .
#2
Postat 19 February 2005 - 02:48 PM
Mama, ce viata am trait pe aerodrom si ce combaturi am mai facut la el in atelier, la Meteo!
Baga un telefon!
#4
Postat 19 February 2005 - 09:14 PM
La zborul inaugural, promit sa vin cu aparatul sa facem si poze! Fir'ar a naibii de vreme, caci altfel maine ne vedeam din nou...
#8
Postat 24 February 2005 - 02:33 PM
Ptr ora eGZACta doritorii rugam lasati MI!
Vom incerca un zbor 2+1 adiq: 2 EZ + 1 PIPER!
Speram sa avem vreme buna! :)
Ca azi cind ninge cind ploua, da ce e mai rau e ca bate tare vintu...!
mesaj normal, off topic, inutil ; off topic dar util ; off topic, important .
#11
Postat 25 February 2005 - 10:03 PM
Nu ma intrebatzi detalii ca nu am, dar promit sa revin cu imagini...
#12
Postat 26 February 2005 - 08:49 AM
mesaj normal, off topic, inutil ; off topic dar util ; off topic, important .
#13
Postat 26 February 2005 - 08:57 AM
oare unde am mai auzit asta? :(
#16
Postat 26 February 2005 - 01:39 PM
In poza, eu cu Picatot si kinderu' meu, in stadiul de pregatire zbor...
Imagini atasate
#19
Postat 26 February 2005 - 01:49 PM
Aceasta postare a fost editata de Picatot: 26 February 2005 - 01:52 PM
mesaj normal, off topic, inutil ; off topic dar util ; off topic, important .
#20
Postat 26 February 2005 - 01:55 PM
Oricum se putea termina si mai rau, avand in vedere ca in urma strigatelor disperate "John vezi ca-l pierzi!!!" (aparatul parasise de mult zona de zbor si tindea sa se indrepte catre "aerodrom limits"), am taiat gazu' si l-am angajat in picaj....
A aterizat totusi cu bafta, dupa cum se vede in foto.
Imagini atasate
#21
Postat 26 February 2005 - 01:59 PM
Cu deosebit respect va prezint si poze de la recuperarea spectaculoasa a EZ*-ului meu.... Dom' Costel, inca o data multumirile mele!
Imagini atasate
#24
Postat 26 February 2005 - 02:05 PM
-------- FIN --------
Imagini atasate
Aceasta postare a fost editata de Silfax: 26 February 2005 - 02:06 PM
#25
Postat 26 February 2005 - 02:10 PM
Silfax, la 26 Feb 2005, 13:55, a spus:
ce inseamna o lansare de succes?
s-a ridicat frumos si dupa ce ai zburat un pic a inceput sa o ia razna?
descrie exact zborul poate decodificam noi cutia neagra mai usor ca tine!
#26
Postat 26 February 2005 - 02:12 PM
'aerofanatiks". Sper sa ne tina baierele s-o mai komitem si cu alte ocazii si cu mai multzi participantzi... la mai mare!
#27
Postat 26 February 2005 - 02:13 PM
MOTOR seria 300 cu reductor! PACK 750 mAH !
De zburat ar fi zburat saracu si mai bine dar:
Packu de 750 NU INCAPE prin ferestruica din fata asa ca:
- CUPLEAZA ACCU!
- potriveste aripa!
-baga gaz
Prima LANSARE:
CONCLUZII:
- in locul destinat ptr pack adica mai mult deasupra devine greu de COADA!
- s-a ridicat de bot si s-a angajat pe aripa;
-pagube doar unelastic de la ARIPA rupt;
A doua lansare:
- s-a mutat paku inainte de al treilea panou adica mult in fata!
- a zburat mai binisor dar PUTIN
caci in timpul operatiunilor de trimare si probe la sol s-a descrcat paku cred undeva pe la jumate!
UNA peste alta a fost o EGZPERIENTA aproape reusita ;)
Cred totusi ca voi merge cu un pack de 7x1000 si motorul de 300!
DAR OBLIGATORIU MAI TREBUIE LUCRAT DE ACASA LA ECHILIBRRE!
PS: mai ales pe timpurile astea cind nu ma stiam cum sa tin RC sa nu-l ploaie si imi amortisera degetele pe elasticele de pe aripa!
Aceasta postare a fost editata de Picatot: 26 February 2005 - 02:19 PM
mesaj normal, off topic, inutil ; off topic dar util ; off topic, important .
#28
Postat 26 February 2005 - 02:17 PM
Lansare din mana fara probleme cu gazu' cam 70% - cursa in linie dreapta cu inaltare la f'o 25 grade - viraj larg la dreapta - viraje stranse + largi cu incercari repetate de a schimba directia spre stanga... angajare in picaj pt. a nu pierde din vedere aparatul - end of story.
#29
Postat 26 February 2005 - 02:20 PM
PS: Asa cum colegii au putut constata pe VIU si voi din poze BOTUL e intact
Desi izbaiu a fost destul de dur la prima incercare, ONDAPLASTU sa traiasca!
Bineinteles pus acolo unde trebuie si NUMAI cit trebuie!
Aceasta postare a fost editata de Picatot: 26 February 2005 - 02:29 PM
mesaj normal, off topic, inutil ; off topic dar util ; off topic, important .
#30
Postat 26 February 2005 - 02:44 PM
Silfax, la 26 Feb 2005, 14:17, a spus:
Lansare din mana fara probleme cu gazu' cam 70% - cursa in linie dreapta cu inaltare la f'o 25 grade - viraj larg la dreapta - viraje stranse + largi cu incercari repetate de a schimba directia spre stanga... angajare in picaj pt. a nu pierde din vedere aparatul - end of story.
dupa recuperare servo de directie functiona corespunzator?
daca nu asta e ghinionu tau-dar inteleg ca nu asta a fost problema
daca da atunci trebuie sa faci ore de zbor ca sa intelegi cum reactioneaza modelul (destul de mare ) la directia asta mica.
presupunem ca te afli sus in zbor normal ,motor in jumate si vrei sa iei un viraj;tragi un pic de manse si culmea nu prea se intampla nimik.tragi mai tare si intri in belele (asta la tine ca esti la inceput).
ce e de facut?
pentru inceput alegi un teren mare de zbor si cum spuneam mai sus tragi doar foarte usor de manse(pe directie) o sa vezi ca totusi modelul o sa se angajeze intr-un viraj larg si linistit.sa nu te puna draq ca odata aflat in viraj sa tragi si mai tare de mansa ca te-ai dus pe o aripa si daca nu ai experienta e greu de scos.
daca tragi la maxim de mansa in primele secunde nu se vede nimic ,si dupa brusc vireaza strans.problema nu e ca vireaza strans,problema e ca e greu de scos din viraj.
deci usor cu comenzile ,teren mare ,nu te speria ,urca-l mai sus ca sa ai timp sa reactionezi ,si dupa ce e sus pe cat posibil taie motorul la zero si tine-l usor sus acolo.o sa vezi ce placere e.
totusi e un motoplanor ,nu ai nevoie de viteza,si nu ai nevoie sa bruschezi comenzile.
dupa ce te obisnuiesti un pic cu el ,poti incerca un looping sau viraje mai stranse dar doar la altitudine mare.
daca gresesti sau nu mai stii ce sa faci ,doar scade motoru la 30% si IA MANA DE PE MANSE !
mai departe stie el ce sa faca ca are autopilot ;)