Intilniri la ZBOR in IASI A inceput ......
#2372
Postat 07 September 2008 - 05:17 PM
Programul zilei a fost:
-treceri la nivelul ierbii inversat ... si eventual continuarea zborului.
(Emilare poze, io nu ca nu s-a gasit nimeni sa-mi faca :wacko: )
#2374
Postat 28 September 2008 - 07:35 PM
Am facut niste zboruri pe spate
Care s-au incheiat tragic pentru acrobatul meu trainer....
Momentul exact inainte de crash....
Odihneasca-se in .... iarba
Eu ma distram.....George plangea.....
Nu-i nimic, zborul merge inainte ! Acrobatul a murit, Traiasca Acrobatul !!!!
#2375 Guest_shake_*
Postat 28 September 2008 - 08:21 PM
O sa pun mai jos trei poze surprinse de Catalin Maxim.
Stima
#2377 Guest_shake_*
Postat 11 October 2008 - 01:47 PM
Stima
Aceasta postare a fost editata de shake: 11 October 2008 - 01:47 PM
#2378
Postat 19 October 2008 - 04:16 PM
Pe la ora 1 au terminat treaba planoarele si noi cu joaca si am trecut la ZBOR, cel putin citi au mai ramas. Am zburat din nou Edge-ul 540 si de aceasta data am ramas impresionat de stabilitatea lui la viteze mici si unghiuri mari de incidenta cind este foarte docil si previzibil.
Astazi mi-am dat si doua suturi in dos intrucit dupa primul zbor am observat ca aripile erau distantate de fuselaj vreo 5mm si dupa o mica inspectie am vazut ca omisesem sa pun suruburile de prindere a aripilor (in timpul zborului nu am menajat deloc avionul si totusi e intreg). Mai trebuie putin antrenament si il zbor fara elice, combustibil si poate fara statie.
#2379
Postat 19 October 2008 - 04:50 PM
dr.ace, la Oct 19 2008, 05:16 PM, a spus:
Cessna 150.... 2,3 m :)
#2380 Guest_shake_*
Postat 19 October 2008 - 07:10 PM
#2381
Postat 19 October 2008 - 07:56 PM
#2382
Postat 20 October 2008 - 06:06 PM
Am fost si eu si Adi mai spre seara si sambata si duminica, dar nu am avut prea mare succes.
Singurul model care a rezistat tuturor zborurilor a fost Formosa 2, in rest tot ce am incercat sa zburam s-au dovedit a fi numai esecuri, ... opriri de motoare si altele asa ca la incepatori. Deh, asa e cand zbori pe fuga si mai ales la asfintitul soarelui cand te chinui sa prinzi ultima raza de lumina a zilei.
Incercat-am si cu Extra si cu Funtana dar am lasat-o balta cand am vazut ca sunt asa de multe rateuri.
Sper sa ajung si eu ceva mai devreme saptamana asta cat mai e caldut si sa prindem ceva mai mult timp de zburat.
O saptamana usoara cu timp frumos de zbor pentru toti !
#2385
Postat 27 October 2008 - 05:06 PM
Unii au fost chiar de la prima ora a diminetii si au zburat pana seara.
Dragos a fost cel care a facut mai mult spectacol cu al sau Edge. Frumos tare, ce sa mai zic, merge bine si modelul si el are mana. Bravo !
A fost si Emil si ne-a aratat jucaria imensa care tocmai o construieste. Marisoara bine, dar mie mi se pare cam fragil, sper sa nu foie asa.
Au fost si diverse discutii cu privire la activitatea modelistica din zona si poate anul viitor vom avea ceva multa activitate si mai organizata.
Asteptam ceva fotografii de la cei care au apucat sa faca.
Saptamana usoara si frumoasa la toti !
Bafta !
#2391
Postat 03 November 2008 - 08:03 PM
cez, la Nov 3 2008, 03:29 PM, a spus:
aici: http://www.rhc.ro/forumrhc2/index.php?showtopic=19370
#2392
Postat 04 November 2008 - 08:43 AM
Au fost destul de multi pe aerodrom.
Eu am zburat impreuna cu Dragos ceva mai tarziu, adica dupa ora 15 si a fost foarte frumos.
Plafonul de nori chiar s-a ridicat putin in jur de ora 16.
Asteptam ceva detalii din dimineata acelei zile.
Saptamana buna !
#2393 Guest_shake_*
Postat 09 November 2008 - 06:14 PM
Stima
#2394
Postat 09 November 2008 - 06:42 PM
shake, la Nov 9 2008, 06:14 PM, a spus:
6 kile cu motor de 7,5? ceva nu se potriveste,poate primim mai multe detalii,din ce e facut de exemplu de are 6 kile?
#2395
Postat 09 November 2008 - 06:49 PM
Felicitari ....
#2396 Guest_shake_*
Postat 09 November 2008 - 06:50 PM
#2400
Postat 09 November 2008 - 07:47 PM
Dupa mai mult de o luna de zile de munca, astazi, in sfarsit am scos la zbor ceea ce in viitor as vrea sa fie tractorul de planoare. Facut dupa un plan de cessna 150, care am constatat mai tarziu ca nu este prea bun, aveonul acu' seamana cu vilga, piper, decathlon si alte multe trainere :D . Nici o problema in sensul asta, pentru ca azi am vazut ca se comporta asa cum am vrut : zbor linistit, decolare usoara, usor sensibil la comenzi. Bineinteles, motorizarea este ridicol de mica pentru masa lui. Magnum de 7,5 cc :D la o greutate pe care inca nu o stiu cu exactitate. Cu siguranta are destul peste 5 kile. Dar la urma urmei, la o incarcatura de aprox 65g/dmp, cred ca se incadreaza in limite rezonabile. Cateva date tehnice : Aripa am construit-o in sistemul meu "clasic" :D :D :D , polistiren placat cu balsa si intaritura de aluminiu. Structura fuselajului este tot "clasica", baghete de brad invelite in balsa de 1mm. Ampenajele ( fixe si mobile ) la fel ca si aripa, polistiren placat cu balsa. De unde greutatea finala ? Nu stiu, si nici nu stiu cat ar trebui sa cantareasca un aveon de dimensiunile astea :( . Motorul fiind mult prea usor pt dimensiunile modelului, a trebuit sa adaug, si nu e greseala, 1 kg de plumb, da, exact, un kilogram de plumb. Daca as fi avut la dispozitie un benzinar de 26 cc nu ar mai fi aparut aceasta problema. Oricum, mai am foarte mult de lucru la aveon, iar primul lucru schimbat va fi motorul.....apoi trenul de aterizare :D ....si infrumusetare.....
Cat de repede o sa postez fotografii