Intilniri la ZBOR in IASI A inceput ......
#485
Postat 12 February 2006 - 09:31 PM
Io am iesit azi la zbor, cu cameramanu' :D de finu'miu, si pe un vant de-mi tinea panglica din antena la orizontala, am zburat cu planorashu' si cu Cessna, cu ... derpapaje de orizontala de toata frumusetea http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/wub.gif Au fost fo doo faze la firu' zapezii, da' am iesit bine pan' la urma !!
Am pus si poza cu Bipe'u' p-acilea !! Vezi ca si-un clip cu un zbor !!
Stima,
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#486
Postat 12 February 2006 - 09:44 PM
Silfax, la 12 Feb 2006, 20:58, a spus:
Mi se pare mie sau se vede pe fuzelaj in spatele carlingii si la baza directiei niste contuzii corectate cu adeziv poliuretanic ?
Stima,
PS: Da' ce urme profi lasa flotoarele alea in zapada !!! :lol: Mese'...
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#487
Postat 12 February 2006 - 10:41 PM
domnu_doctor, la 12 Feb 2006, 21:44, a spus:
Stima,
PS: Da' ce urme profi lasa flotoarele alea in zapada !!! :lol: Mese'...
Pai nu ziceam ca nu mai e demult fata mare? :D
Are la activ fo' 2 cazaturi mai zdravene, dar abia acum parca zboara normal...
Ti-e mai mare dragul sa zbori cu flotoarele pe zapada, numai ca trebuie sa gasesc o metoda mai zdravana de ramforsare a prinderii in fuselaj caci la o aterizare o tzara mai tare, raman cu ele in mana....
#488
Postat 13 February 2006 - 07:32 AM
Si cred ca-i perfect adaptabil la Frumoasa ta! :wub:
Stima,
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#489
Postat 13 February 2006 - 09:15 AM
domnu_doctor, la 13 Feb 2006, 07:32, a spus:
Si cred ca-i perfect adaptabil la Frumoasa ta! :wub:
Stima,
Eu am o idee de solutie, dar daca detii ceva testat, pls. let me know.... :D
#490
Postat 13 February 2006 - 11:50 AM
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#491
Postat 13 February 2006 - 03:02 PM
domnu_doctor, la 13 Feb 2006, 11:50, a spus:
De ce nu... si doua! :D
#493
Postat 14 February 2006 - 09:29 PM
#494
Postat 14 February 2006 - 09:31 PM
cez, la 14 Feb 2006, 21:29, a spus:
...si tu ai solutii de ramforsat flotoarele... :lol:?
#495
Postat 14 February 2006 - 09:44 PM
#497
Postat 19 February 2006 - 09:18 AM
Stima
#503
Postat 19 February 2006 - 10:19 PM
Azi am zburat numai eu in asistentza lui Dragutz si Afonix. S-a zburat airbee (care s-a dovedit un pic submotorizat) si Formosa careia in 5 min i s-a adaptat un tren de aterizare a-I-a. In rest seara s-a incheiat apoteotic la patinuar de ma dor salele si acum...
#504
Postat 19 February 2006 - 11:23 PM
Da amanunte nu tine doar pentru tine.
Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 19 February 2006 - 11:23 PM
#505
Postat 20 February 2006 - 07:42 AM
Se poate si asa ?, la 19 Feb 2006, 23:23, a spus:
Da amanunte nu tine doar pentru tine.
Subscriu, ca nici io n-am zburat bifu', inca !! http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/mellow.gif
Si tu ai avut si ... din asta !! http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/cool.gif
Stima,
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#506
Postat 22 February 2006 - 07:47 AM
Se poate si asa ?, la 19 Feb 2006, 23:23, a spus:
Da amanunte nu tine doar pentru tine.
Sorry, am fost cat se poate de bizi zilele astea... Ce sa zic, nu este un model deosebit, cred ca voi pune o elice o tzara mai mare pe el (acum are 8x6) un 9x7 voi incerca. Motorul este un brushlkess de la tower pro de fo' 80W. Inca nu am cantarit modelul din motive de lene, dar cred ca are undeva in jurul a 600g. Avand in vedere ca este un model reciclat, pot spune ca zboara acceptabil... Mai trebuie lucrat o tzara si la trenul de aterizare deoarece nu tine modelul...
#507
Postat 23 February 2006 - 02:31 AM
Am si eu o intrebare. Materiale de constructie de unde? DEPRON sau POLISTIREN ca am cu ce taia. Si poate chiar un plan pentru ceva usor numa' bun pt un junior! http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/biggrin.gif
#508
Postat 23 February 2006 - 04:08 AM
Polistiren cit vrei, in Flux sau orice alt magazin de constructii.
Depron numai praktiker
Si cu ce ziceai ca tai?...... da statie ai?
Poate sapt asta ne vedem la cimp si discutam mai multe ....
Stima
Aceasta postare a fost editata de Dragut: 23 February 2006 - 04:09 AM
#509
Postat 23 February 2006 - 04:42 AM
Silfax, la 22 Feb 2006, 07:47, a spus:
Se poate si asa ?, la 19 Feb 2006, 23:23, a spus:
Da amanunte nu tine doar pentru tine.
Sorry, am fost cat se poate de bizi zilele astea... Ce sa zic, nu este un model deosebit, cred ca voi pune o elice o tzara mai mare pe el (acum are 8x6) un 9x7 voi incerca. Motorul este un brushlkess de la tower pro de fo' 80W. Inca nu am cantarit modelul din motive de lene, dar cred ca are undeva in jurul a 600g. Avand in vedere ca este un model reciclat, pot spune ca zboara acceptabil... Mai trebuie lucrat o tzara si la trenul de aterizare deoarece nu tine modelul...
Se comporta diferit de cele "normale"?
Ai simtit diferente?
#510
Postat 23 February 2006 - 08:08 AM
Se poate si asa ?, la 23 Feb 2006, 04:42, a spus:
Silfax, la 22 Feb 2006, 07:47, a spus:
Se poate si asa ?, la 19 Feb 2006, 23:23, a spus:
Da amanunte nu tine doar pentru tine.
Sorry, am fost cat se poate de bizi zilele astea... Ce sa zic, nu este un model deosebit, cred ca voi pune o elice o tzara mai mare pe el (acum are 8x6) un 9x7 voi incerca. Motorul este un brushlkess de la tower pro de fo' 80W. Inca nu am cantarit modelul din motive de lene, dar cred ca are undeva in jurul a 600g. Avand in vedere ca este un model reciclat, pot spune ca zboara acceptabil... Mai trebuie lucrat o tzara si la trenul de aterizare deoarece nu tine modelul...
Se comporta diferit de cele "normale"?
Ai simtit diferente?
Nope, singura chestie constatata a tinut de unghiul axului motor... Daca e prea inclinat, te ajuta la aterizari line si sigure, dar 'i scade din viteza.... Daca e cat mai paralel cu axa fuselajului, tre' compensat cuplul din deriva, creste viteza in detrimentul controlabilitatzii....