Intilniri la ZBOR in IASI A inceput ......
#2705
Postat 29 March 2009 - 06:31 PM
shake, la Mar 29 2009, 01:41 PM, a spus:
3m e 2,4 iar planorul e Cularis redivivus.
pack de 4 celule 2200 zippo(25C continuu), 30A maxim pe masuratelea la sol, urca la 70 grade, fara probleme.
Zboru de azi a fost scurtutz odata din caauza frigului si vintului sa doaua oara fiindca am ajuns la 11:40 si la 12 si 5 toate modelele au fost jost conform indicatiilor turnului.
Orcicum sus era urgie, si la Cularis si la benzinarul lui Emil le tremurau aripile :) nu de frig ci din cauza turbulentelor.
Asteptam filmuletele.
Aceasta postare a fost editata de Dragut: 29 March 2009 - 06:33 PM
#2710
Postat 31 March 2009 - 09:44 AM
#2712
Postat 02 April 2009 - 06:52 PM
#2718
Postat 05 April 2009 - 07:31 PM
Deocamdata vin pozele.....urmeaza filmul......
Aceasta postare a fost editata de tetea: 05 April 2009 - 07:32 PM
#2719
Postat 05 April 2009 - 08:33 PM
Cert e ca planeaza foarte bine, mai trebe testat poate prindem o termica cu el sa vedem cu ce se mananca :D
Eu cu Lucian am fost la antibiotice dupa ce s-a inchis zborul de la aerodrom. Am prins si vreo 3 termice, una zburand FPV, deasupra liniei ferate, faina senzatia :) .. avand in vedere strutocamila pe care o zburam ... chiar ma mir :)
Ziua de azi mi-a redeschis pofta de planoare.. sper sa termin pana saptamana viitoare HLG-ul inceput (1.5m anvergura.. sper la vreo 200-250g greutate, doar eleroane si elevator) sa mai fac ceva miscare :)
#2720
Postat 06 April 2009 - 09:21 AM
A fost o zi superba si pentru noi, cei care am zburat la Popricani. Soare, vant slabut si aproape deloc spre seara.
S-a zburat foarte civilizat, pastrand o oarecare zona de protectie unde erau masinile si cei care mestereau la sol.
Un mic incident cu un coleg care a scapat polistirenul de sub control s-a soldat doar cu emotii din partea celor care au apucat sa vada faza.
In rest, Dragos a avut ceva problemute la motor la al sau Extra 300 de 1,85, dar s-au rezolvat si a reusit sa mai faca cateva zboruri.
Adyn a zburat cu Wilga cea inspaimantatoare si mai tarziu cu Extra 300 de 1,6m.
Andrei s-a delectat cu al sau Piper iar eu cu Funtana si un Trainer pe care l-am scos sa-l mai dezmortesc putin. Am zburat si Ventusul lui Adyn care se comporta foarte frumos.
A mai fost un Kadet electric care a zburat super fain.
Am avut ocazia si am putut admira si una din cursele ce urmau sa aterizeze pe aeroportul IASI si pot spune si eu ca era foarte sus, cca. 800m poate chiar mai mult.
A fost o zi plina si frumoasa cum nu am mai petrecut de mult, de fapt, asta e reteta ideala: sa mergi de dimineata si sa stai pana la inserat.
Cei care au avut aparate poate ne delecteaza cu ceva foto si chiar filmulete...
O saptamana frumoasa la toti !
#2721
Postat 06 April 2009 - 09:49 AM
edy_lucian, la Apr 6 2009, 10:21 AM, a spus:
e mult prea putin spus.
daca o vedeau americanii nu se mai chinuiau cu glontul dirijat de laser, aveau direct bomba supersonica ( fara sa mai vorbesc de consum, 150ml la 20 min de zbor????)
super tare.
cred ca de la ea am avut cele mai mari emotii.
si ulcerul cred ca sa format de la ea si nu de la foame.
adik sunt sigur ca nu mai exista asa ceva in romania.
avion de 110 cm anvergura (????) 3-4 kg , indestructibil, PAL melaminat (???) 100 km /h ........ e ceva ce nu inteleg ..... =))
"That's sooo oshemmm !!!!!"
#2722
Postat 06 April 2009 - 02:39 PM
andriu, la Apr 6 2009, 10:49 AM, a spus:
daca o vedeau americanii nu se mai chinuiau cu glontul dirijat de laser, aveau direct bomba supersonica ( fara sa mai vorbesc de consum, 150ml la 20 min de zbor????)
super tare.
cred ca de la ea am avut cele mai mari emotii.
si ulcerul cred ca sa format de la ea si nu de la foame.
adik sunt sigur ca nu mai exista asa ceva in romania.
avion de 110 cm anvergura (????) 3-4 kg , indestructibil, PAL melaminat (???) 100 km /h ........ e ceva ce nu inteleg ..... =))
160 cm mai exact si 3,9kg fara combustibil, placaj de aviatie + balsa tinut in ploaie, subsol si soare vreme de vreo 20 ani.
De fapt el a fost conceput pentru captive la vremea aia si eu l-am reconditionat. La primul zbor am avut ghinionul sa pun prea putine elastice si a ramas fara aripa cind eram la vreo 60m in aer si a venit ca o torpila in cimp, dar spre surprinderea mea doar placajul din bot era rupt si avea vreo 2 crapaturi.
Acum are un motor de 15 in 2 timpi iar la aripa pe linga elastice am adaugat si 2 cleme metalice prinse in suruburi.
Dar dupa ce zbor cu Wilga cu Extra mi se pare zbor de antrenament. Din pacate nu am avut aparat la mine asa ca poate saptamina viitoare sa pun si ceva poze.
Oricum ieri a fost o zi deosebita pentru zbor, iar noua locatie este mult mai indicata. Eventual ar trebui sa incercam sa ne pozitionam mai departe de sosea si sa cautam un loc cu cit mai putine denivelari.
#2723
Postat 06 April 2009 - 03:23 PM
Oricum, chiar si asa, a fost foarte faina ziua de ieri.
Asteptam fotografii de la Dragos, parca el a avut ceva scule in domeniu.
Spor la surubarit ...
#2727
Postat 06 April 2009 - 08:27 PM
A fost o zi frumoasa dar plina de probleme pt. mine, ba nu a mers motorul bine, ba o aterizare mai fortata si trenul indoit, dar noroc de colegii inventivi si o scula de baza si tot am tras vo 4 zboruri. Pina una alta pozele...