Intilniri la ZBOR in IASI A inceput ......
#2344
Postat 20 July 2008 - 09:19 PM
Cessna mea a luat un angajament ferm catre pamant spre dreapta si a suferit avarii importante la bot care au necesitat 2 ore de munca. La momentul de fata botul inca are o deviatie la dreapta si sus astfel incat unghiul de atac e si el modificat spre neutru si dreapta. Daca dintre seniori citeste cineva acest jurnal de bord il rog sa imi spuna daca polistirenul mai poate fi indreptat la cald dupa ce am lipit inapoi modelul.
Piperul a servit si el o "roata tiganului" dar in ciuda aspectului mult mai firav si posibil datorita vitezei mai mici a modelului nu a patit decat o desprindere a batiului motor pe care chinezii l-au lipit asa cum stiu ei, adica cu multa economie. Reparatia a durat 2 minute dar economie la Bison galben nu am facut.
Concluzia zilei este ca Piperul este un model mult mai adecvat pentru incepatori (modelul de la Guanli ajunge intre 350 si 400 ron cu tot cu transport de pe site-urile din afara) in timp ce pentru Cessna repet concluziile lui Dragut si anume ca fara o radiocomanda adecvata mai bine nu il ridici. Cu comanda standard din dotare raspunde violent la comenzi, iar pentru incepatori este neadecvat nu doar datorita comenzii slabe ci si datorita regimului de viteza mare cu care evolueaza.
Pozele cu reparatiile pe maine, datorita gradului ridicat de oboseala al subsemnatului.
De asemenea repet invitatia pentru modelistii care includ la capitolul pasiuni secundare si pescuitul de a face o iesire la sport combinat la Movileni, halta Potangeni, unde pe langa faptul ca putem face si o partida frumoasa de pescuit, se afla si un deal maricel care pare ieal pentru zbor. Cat de indata o sa incerc sa caut si cateva poze care sa exemplifice aceasta locatie aflata la doar 28 km de Iasi.
#2346
Postat 20 July 2008 - 10:00 PM
#2347
Postat 21 July 2008 - 09:17 AM
#2349
Postat 21 July 2008 - 09:23 AM
Stima
#2351
Postat 21 July 2008 - 12:53 PM
Teleflyer, la 21 Jul 2008, 12:21, a spus:
Practic sa faci chestiutza asta la eleroane nu e OK pe simplu motiv ca eleroanele sunt actionate de 1 servo.
Ca sa nu pierzi altitudine in viraj facut din eleroane este obligatoriu ca cel care se ridica sa aiba cursa mai mare decit cel care coboara.
Si daca asta mai e cit de cit rezolvabila fara dual rate sau expo pe profundor si eleroane pentru un INCEPATOR cu sub o ora de zbor inseamna lipici mult si nervi asijderea.
#2352
Postat 21 July 2008 - 01:12 PM
#2354
Postat 10 August 2008 - 06:24 PM
Si e la cateva minute de casa mea :lol: . Am stat mai mult de o ora in aer cu arcus-u' nemotorizat..... he, he, viata.... In zilele urmatoare o sa facem si ceva filme si poze.
#2355
Postat 10 August 2008 - 06:42 PM
P.S.
Emile zborul ca zborul dar cel mai mult mi-au placut aterizarile la ... "punct fix"!!!
#2358
Postat 10 August 2008 - 09:45 PM
YAk 54
Fuego
Mustang
SJM - heli
Walkera 22d - heli
#2360
Postat 12 August 2008 - 09:36 PM
De cand am vazut ca nu mai am loc la aeroclub (chestiune de sincronizare cu zborul 1/1), m-am jucat o gramada undeva la citiva km inainte de intrarea in Popricani, l cam a 500 m de intersectia spre Sculeni-Letcani-Popricani-Iasi, pe un deal (aproape este un cimitir), teren cu iarba mica, batut, shi termica cat incape...este loc suficient si pentru aterizarea modelelor in siguranta, chiar daca sunt trainere sau acrobate...merita de incercat locatia daca nu ai unde shi te mananca degetele
#2362
Postat 16 August 2008 - 08:46 AM
dr.ace, la Aug 12 2008, 11:47 PM, a spus:
Terenul e de mult stiut, mai ales ca pe dealul de la marginea Popricaniului se zbura cu parapanta si se ateriza pe suprafata aia mare de care zici tu. E frumos dar e destul de incomod sa mergi in fiecare seara sau la doua zile pana acolo. Aia e zona unde zbura si Silfax si cei care mai mergeau la zbor la panta.
Poate ne vedem in weekend sa mai povestim.
Stima.
#2364
Postat 31 August 2008 - 03:42 PM
De zburat am zburat EDGE540-ul de la Robbe avion de care sint din ce in ce mai impresionat de ce poate sa faca si la cite poate sa reziste.
Aceasta postare a fost editata de dr.ace: 31 August 2008 - 03:44 PM