Intilniri la ZBOR in IASI A inceput ......
#211
Postat 27 August 2005 - 07:46 PM
DEOCAMDATA!
#216
Postat 27 August 2005 - 11:29 PM
domnu_doctor, la 27 Aug 2005, 23:12, a spus:
Stima,
PS: Splendid ar fi un clip! :mellow: Sau mai multe! B)
Domnul Doctor, voi face si poze si clip. Problema cu clipul e ca n-am unde sa-l pun....
#217
Postat 27 August 2005 - 11:35 PM
Instaleaza-l ca nu te costa nika, si are si o multime de fitze noi! Si nu dureaza decat cateva min!
Stima,
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#218
Postat 28 August 2005 - 11:37 AM
Au fost "in aer":
Aripa
Calimero
EZ
CESSNA
si
CACALIMERO!
Znecula a inagurat zborurile de pe la 8_30. ca in momentul in care am ajuns eu avea deja nevoie de poxipol! http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif
S-a rezolvat si dupa o juma de ceas (timp in care am schimbat locatia de zbor de la aerodrom unde intrasera planoarele cu dealul Sorogarilor) a facut citeva zboruri super cu Calimero.
Zborul pe care la facut Silfax de asta data cu Cesna il las pe el sa vi-l povesteasca.
#219
Postat 28 August 2005 - 11:40 AM
Dragut, la 28 Aug 2005, 11:37, a spus:
Zborul pe care la facut Silfax de asta data cu Cesna il las pe el sa vi-l povesteasca.
Sa nu-l povesteasca! http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/ohmy.gif
Sa-l vedem! Ca asa ne-am inteles! :angry:
Stima,
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#220
Postat 28 August 2005 - 12:06 PM
Modelul e superstabil! Usor de controlat din eleroane. In schimb fiind un kit RTF se pare ca sunt ceva probleme cu receptia. tremura servoul de pe eleroane! (NUMAI ALA!)
Poate ne da dom doftor vre-un sfat! ;)
In ceea ce priveste zborul lui CACALIMERO adica cel din traznai aeromodelistice pot sa zic ca a fost SUPERB!
Dupa o prima lansare in care nu aveam < motorului corespunzator a luat-o la galop grozav.
E un aeromodel fisnet, chiar naravas un pic, care se infinge bine in aer.
In schimb datorita celor 50 grame ( :angry: a-ti citit bine! http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/rolleyes.gif ) puse in bot pentru echilibrare la greutatea de aproape 530 grame incarcarea alara e destul de mare iar fara motor vine pe o panta destul de abrupta in picaj (< aprox 30 grade).
Sustinut insa din profundor planeaza frumos!
Pozele si filmuletele vin mai tirziu de la reporterul de serviciu Silfax!
#221
Postat 28 August 2005 - 12:25 PM
Dragut, la 28 Aug 2005, 12:06, a spus:
...
Pozele si filmuletele vin mai tirziu de la reporterul de serviciu Silfax!
Tremura tare ? http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/ohmy.gif Si numai unul ?
Poate a facut un ZOOM pe el sa vad, ca asa, cum sa pun diagnosticul? :angry:
Astept pozele si clipu' (rile) ! ;)
Stima,
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#223
Postat 28 August 2005 - 12:51 PM
Stima,
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#225
Postat 28 August 2005 - 02:13 PM
Aci Cessna
Imagini atasate
#231
Postat 28 August 2005 - 02:52 PM
Imagini atasate
#235
Postat 28 August 2005 - 04:20 PM
Silfax, la 28 Aug 2005, 14:50, a spus:
deci sa va explic:axa avionului trebuie sa faca un unghi de 100 grade cu antena emitatorului ca sa fiarba si apa de cafea odata!
mai are un pic si-si da singur cu antena in cap! :angry: http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/laugh.gif
Imagini atasate
#236
Postat 28 August 2005 - 04:26 PM
SILVIU66, la 28 Aug 2005, 16:20, a spus:
Silfax, la 28 Aug 2005, 14:50, a spus:
deci sa va explic:axa avionului trebuie sa faca un unghi de 100 grade cu antena emitatorului ca sa fiarba si apa de cafea odata!
mai are un pic si-si da singur cu antena in cap! ;) http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/laugh.gif
Nu omule, imi faceam gimnastica de dimineata cu telecomanda! :angry:
Aceasta postare a fost editata de Dragut: 28 August 2005 - 04:27 PM
#238
Postat 04 September 2005 - 11:23 AM
Zbor cu electrice dar mai ales cu termice.
Vant moderat spre tare. Cu electrice se zbura destul de greu.
Termicele insa erau in elementul lor.
Prietenii din BT ne-au aratat si tehnica si maiestrie.
De la Iasi nu a zburat decat Dragut cu aripa care a cam luato vantul si o facatura de Calimero care s-a impotrivit cu succes vantului.
Cam putini pasionati insa.
Cateva poze: