Thunder Tiger F-130S Four Stroke
#1
Postat 04 October 2011 - 03:09 AM
http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXAHTV&P=0
Nu am gasit mare lucru. Ati avut de-a face cu el? Pretul pare imbatabil, parerile despre fratiorul Thunder Tiger F-91S, sunt favorabile.
Multa, multa bafta.
#2
Postat 04 October 2011 - 11:57 AM
zboara cu cool power pro patern (20% nitro si 18% ulei, sau 20 si 20, nu mai stiu exact).
deci its ok :p
achizitie placuta !
/------------------------\ |~~\_____/~~\__ | | Hash84 |______________ \______====== )-+ | | ~~~|/~~ | \------------------------/ ()
#4
Postat 09 October 2011 - 08:42 AM
Un motor este O.K. dupa 2-3 sau mai multe sezoane - doar faptul ca porneste usor si se si regleaza nu e suficient.
Motorul din topic inclin sa cred ca si colegii mei ca este O.K. doar ca am vrut sa fac aceste mici precizari .
#5
Postat 09 October 2011 - 02:33 PM
#6
Postat 09 October 2011 - 04:19 PM
nitrometan, la 09 October 2011 - 02:33 PM, a spus:
motorul nostru e pus pe un sukhoi de 1.8m. are cam in jur de 4.5kg daca nu mai bine. i-am dat eu personal, si l-am urcat la verticala pana m-am plictisit. practic nelimitat.
/------------------------\ |~~\_____/~~\__ | | Hash84 |______________ \______====== )-+ | | ~~~|/~~ | \------------------------/ ()
#7
Postat 09 October 2011 - 10:18 PM
De aceea sunt curios daca cei 2cc fac asa mare diferenta.
Multumesc anticipat.
#8
Postat 09 October 2011 - 10:25 PM
nitrometan, la 09 October 2011 - 10:18 PM, a spus:
apc 16x8, cool power 20%nitro.
parca are 8200 ture. nu mai tin minte, dar cu prima ocazie o sa verific si scriu :pardon:
/------------------------\ |~~\_____/~~\__ | | Hash84 |______________ \______====== )-+ | | ~~~|/~~ | \------------------------/ ()
#9
Postat 09 October 2011 - 10:37 PM
#10
Postat 09 October 2011 - 10:42 PM
Aerul are caracteristici foarte diferite la altitudini diferite si elicile alea se invart in acel aer. Deci aceiasi elice poate avea randament diferit in locatii diferite.
#11
Postat 09 October 2011 - 10:54 PM
Problema nu e altitudinea ci zgomotul.Aici nimic din ce zboara nu are voie sa faca mai mult de 75 de dB la 6 metri.De aceea se zboara in general cu 4 timpi si elici cit mai mari la termice.Cei ce zboara modele mari au sisteme de evacuare performante,chiar daca au chinezarii in bot.Aici sunt 4 modele de 2,2 metri care zboara cu dl sau clonele de 55 cc si toti au evacuarea optimizata pentru 5800 rpm si elici de 24X8 sau 24X9 ca sa nu faca zgomot.
Rideam zilele trecute ca un FunJet de la multiplex care zbura cu 6 celule si facea zgomot a slabit la 4 celule si elice mai mare(zgomot cu mult mai mic) ca sa poata sa zboare in continuare.
Ca sa zbor intr-un loc unde sunt permisi 81 de dB,trebuie sa fac 80 de km si sa pierd 2 ore pe drum si nu am chef.
De aia prefer sa iau alt motor.Am si ASP de 30cc care trage lejer 5kg sus,dar tot asa lejer trage si din rezervor,asta daca nu vreau sa zbor decit citeva minute,asa ca TT 130 FS ar fi o varianta buna daca ar avea sensibil mai multa putere decit ASP ul de 120.
#12
Postat 09 October 2011 - 10:58 PM
electric; oricum asta e trendul!
#13
Postat 09 October 2011 - 11:00 PM
http://www.rhcforum....t-fun-scale-89/ ?
Oricum eu il voi folosi usurel, pac, pac, pac....
Multa bafta.
#14
Postat 09 October 2011 - 11:24 PM
Am si electrice dar la mine daca nu iese si fum degeaba.Fiecare cu boala lui...De la o anume dimensiune (si chiar de asta vorbim,1,7-1,9metri si 4,5-5 kg greutate) electrificarea nu e o optiune.Cum ar fi sa zboare Luci katana de krill electric?Ca sa nu mai zic ca ar zbura maxim 5-7 minute cu ce e disponibil in ziua de azi si cu un grad de fiabilitate cel putin indoielnic.Am vazut aici mii de euro bagati in sisteme de propulsie electrice in stare sa tina 10 kile sus la 2,5m anvergura,dar crede-ma pe cuvint ca multi au renuntat.Prefer sa dau pe un chinez de 55cc cit pe un ESC mai bunicel pentru 12 celule(a nu se intelege Castle creations sau alte alea,ca de banii aia imi iau 3W 55! :))si mai dau cit pe o jumatate de pack de acumulatori de zbor si imi iau un sistem performant de evacuare si ies cu mult mai bine la ce zbor eu.
@DanMitea
Pai dar unde e DLE-UL??
Daca iesi la 8kg greutate de zbor,cu motorul asta ai zbura cam prea...scale.DLE ul e o alegere mult mai buna.
Dar daca vrei sound realist atunci ASP,Magnum,SY,PH sau cum s-or mai numi de 30cc 4 timpi e minimum.
TT 130 o fi el bun,nu zic,dar cam mic...mic mic...chiar si pentru haida -haida..
#15
Postat 10 October 2011 - 05:01 AM
-nu zbor de zece ori pe saptamana, deci, pretul carburantului este nesemnificativ.
-ar trebui sa gestionez doua gas stations, metanol si benzina.
-nu-i hobby-ul meu sa fac reglaje nesfarsite la carburatorul motorului.
-este un model, daca nu scale, macar semiscale.
-eu sunt un tip linistit si nici mare pilot, deci, oricum ma dau "haida-haida".
-in manual scrie: "1.08-1.8 (2-stroke) or 1.20-1.60 (4-stroke) Glow Engine or 1.5-2.1 ci (25cc-35cc) Gasoline Engine", deci 1,33 ar fi la mijlocul intervalului.
-greutatea este de 6,6Kg.
Multa, multa bafta.
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 10 October 2011 - 05:05 AM
#16
Postat 10 October 2011 - 09:14 AM
nitrometan, la 09 October 2011 - 10:37 PM, a spus:
se poate, nu l-am cantarit :)
nitrometan, la 09 October 2011 - 10:37 PM, a spus:
APC rulez :)
nitrometan, la 09 October 2011 - 10:37 PM, a spus:
am zis eu ca s-a dus 120m? doar ca l-am dus sus de tot si tot vedeam ca inainteaza fara tendinte de incetinire.
uite o chestie mai concludenta, care te poate ajuta sper mai mult. tt 91fs cu elice 15x6 trage 4.7 kg. deci asta de 120 ar trebui sa traga mai tare nu ?
/------------------------\ |~~\_____/~~\__ | | Hash84 |______________ \______====== )-+ | | ~~~|/~~ | \------------------------/ ()
#17
Postat 10 October 2011 - 08:10 PM
Eu intelesesem din ce ai scris in postul consacrat Rascalului ca va avea vreo 8kg,daca e mai usor si are 6,6 kg atunci motorul e super ok.iar sunetul cu siguranta va fi bestial.Oricum la voi motoarele sunt ieftine,in Germania parca sunt unse cu aur!
Nici eu nu sunt concurent la TOC,si ma dau si eu citeodata tot asa hai...hai...
@Hash84
Cit trage de cintar motorul nu e relevant.Orice DL,DLE sau clonele de 55cc trag cu 23X8 lejer 13 kg.Dar daca il pui pe un model care are mai mult de 9 kile,nu se duce in sus nelimitat,iar in hoover de abia sta.Aerodinamica...chestie grea,nu ca as fi eu expert,nici pe departe...
Americanii au o vorba:There is no replacement for displacement iar nemtii :so gross wie gehts.
Mie mi-ar fi placut sa am sensibil mai multa putere la acelasi consum si cel mai important poate si mai putin zgomot,fiindca daca motorul e mai tare ca ASP-ul,atunci va accepta o elice mai mare la turatie ceva mai mica echivalent zgomot mai mic.
Daca nu,ma enervez si ii pun 30cc 4timpi,dau o caruta de bani pe o elice tripala G-sonicde 16X10 si merg la 7500 de ture.Dar voi zbura in loc de 15 min cam 8,deoarece frate-su de 30 cc suuuuuuge corespunzator.
APC sunt elici bune fara doar si poate dar incerca si G-sonic.Nici eu nu aveam prea multa incredere la inceput.Ca exemplu APC 16X8 cu OS 120 AX toba standard 8800rpm,5,2kg tractiune statica.Acelasi motor G-sonic 16X8 9400 rpm,6kg tractiune statica.Relanti cu APC stabil 1600-1700,G-sonic 1900-2000.Spool up cu G-sonic instant,cu APC dupa 1 secunda.Fiecare cu avantajele si dezavantajele lor.
#18
Postat 10 October 2011 - 08:28 PM
#19
Postat 10 October 2011 - 09:38 PM
i like noise :spiteful:
/------------------------\ |~~\_____/~~\__ | | Hash84 |______________ \______====== )-+ | | ~~~|/~~ | \------------------------/ ()