OS GT-33
#121
Postat 07 September 2015 - 08:30 PM
http://www.ermeko.ro...8-p1-sort1.html
succes la reparatie.
#122
Postat 07 September 2015 - 08:31 PM
bogdan.motrici, la 07 September 2015 - 08:14 PM, a spus:
https://www.youtube....h?v=--FJsRjLu7k
Acolo dadea sa opreasca fiindca era inca rece, e bine totusi sa-i dai vreo 45 pana la 60 de secunde timp de incalzire la turatie mica.
#123
Postat 07 September 2015 - 08:38 PM
radulp, la 07 September 2015 - 08:30 PM, a spus:
http://www.ermeko.ro...8-p1-sort1.html
succes la reparatie.
Uleiul Stihl l-am cumparat de aici http://drujbe-stihl....ei-HP-Ultra-1l.
Mai am niste ulei BelRay luat de aici http://www.motoemoti...ter-2t-1l.html.
Am inceput cu BelRay si apoi am schimbat pe Stihl dupa ce am citit ca multi au fost foarte multumiti de asta hp ultra.
Si acuma la faza cu insuficient ulei ma innebuneste lumea cu treaba asta, am pus 25 la 1 adica pentru 500 de ml benzica 20 de ml ulei. E ok asa? Am senzatia ca ma face lumea criminal ca nu-i dau saracului motor ulei :rofl: .
In poza nu pare sa aiba ulei fiindca l-am sters.
#124
Postat 07 September 2015 - 08:39 PM
TudorL, la 07 September 2015 - 08:28 PM, a spus:
Faza ciudata e ca am verificat recent suruburile la toba si parea ok, asta fiind sambata. Acuma tot raul e deja facut, nu mai conteaza, trebuie sa vad cum o rezolv.
1800 la rodaj sa stii ca nu prea au obtinut multi, cel putin iti spun din ce am citit la toti, si sunt vreo 70 de pagini, doar dupa ce au trecut pe elicea mare au obtinut relanti la 1800, la fel a fost si la mine dar eu tot mergi pe relanti de 2100, nu sunt la 1800 acum. Asa este, faptul e consumat, nu mai ce sa faci, bafta si sa se rezolve cat mai repede.
#125
Postat 07 September 2015 - 08:46 PM
TudorL, la 07 September 2015 - 07:40 PM, a spus:
N-as zice. Daca nu are contrapresiune, gazele ies mai usor. Deci la evacuare ajung gaze nearse, deci mai reci, zic si eu. Eu zic ca a mers prea sarac.
Apropos de benzina. Cei de aici au benzina de 87 cu 10% etanol, 91 fara etanol si 89 care este un amestec din primele. In manual zice clar sa nu avem etanol in benzina. Deci, dupa voi, sa pun de 91?
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 07 September 2015 - 08:47 PM
#126
Postat 07 September 2015 - 08:48 PM
TudorL, la 07 September 2015 - 08:38 PM, a spus:
Mai am niste ulei BelRay luat de aici http://www.motoemoti...ter-2t-1l.html.
Am inceput cu BelRay si apoi am schimbat pe Stihl dupa ce am citit ca multi au fost foarte multumiti de asta hp ultra.
Si acuma la faza cu insuficient ulei ma innebuneste lumea cu treaba asta, am pus 25 la 1 adica pentru 500 de ml benzica 20 de ml ulei. E ok asa? Am senzatia ca ma face lumea criminal ca nu-i dau saracului motor ulei :rofl: .
In poza nu pare sa aiba ulei fiindca l-am sters.
La ulei atat folosesc si eu - 40 de ml de ulei la 1 l de benzina.
#127
Postat 07 September 2015 - 09:26 PM
#128
Postat 07 September 2015 - 09:29 PM
#130
Postat 07 September 2015 - 10:16 PM
Citeaza
Apropos de benzina. Cei de aici au benzina de 87 cu 10% etanol, 91 fara etanol si 89 care este un amestec din primele. In manual zice clar sa nu avem etanol in benzina. Deci, dupa voi, sa pun de 91?
De unde sa iau benzina de 87 fara etanol la noi in tara, de fapt, de unde sa iau altceva decat 95 cu aditivii aia de rahat. In manual nu spune ce cifra octanica sa folosesc, scrie doar sa nu fie cifra octanica mare si fara etanol. Iar eu in consecinta am luat de 95.
La faza ce a-ti zis acolo ca ajunde gaze nearse la evacuare mai reci e un nonsens total. Admit ca daca e amestecul prea sarac va arde mai tare, adica oxidarea mai puternica. Oriunde am citit despre consecintele de a folosi un motor in doi timpi fara toba aproape toti mentioneaza pagube la piston, putere scazuta si o functionare pe sec a motorului ( nu fiindca e setat ci fiindca nu este ceva care sa impiedice benzina nearsa sa iasa din camera de combustie inainte de a intra in compresie) . Poate ca sunt incepator dar macar am curiozitatea de a ma informa.
Asa si pozele: http://imgur.com/a/9tCPz
Aceasta postare a fost editata de TudorL: 07 September 2015 - 10:16 PM
#131
Postat 07 September 2015 - 10:35 PM
Segmentul se misca liber sau era ancarsat?
Pistonul era doar calaminat sau are si arsura?
Grig
#132
Postat 07 September 2015 - 10:45 PM
Ion_Bumbu, la 07 September 2015 - 10:35 PM, a spus:
Segmentul se misca liber sau era ancarsat?
Pistonul era doar calaminat sau are si arsura?
Grig
Nu am ajuns la segment ca trebuie sa desfac mai departe motorul, maine dimineata aflu, pun poze si va zic daca e incastrat.
Pistonul are arsura pe margine la evacuare si e destul de nasol, se vede in poza de la o postare anterioara. Ce se vede deasupra e calaminat. Curios e ca e doar intr-o parte inspre evacuare.
Si bujia avea arsura pe partea cu evacuare, nu i-am mai facut poze, dar bujia am mai dat-o jos de mai multe ori inclusiv dupa zborul de sambata si nu avea nimic atunci.
#133
Postat 07 September 2015 - 11:04 PM
Asa, la prima strigare pare a fi mers la "blana" cu amestec saracit din H.
La filet cred ca poti rezolva cu un insert tip Helicoil de la Bollhoff.
E solutia profesionala pentru aliaje de Al.
E chiar mai rezistent filetul reparat asa decit originalul.
Sper sa`ti mearga fara alte probleme!
Grig
Aceasta postare a fost editata de Ion_Bumbu: 07 September 2015 - 11:06 PM
#134
Postat 07 September 2015 - 11:19 PM
Ion_Bumbu, la 07 September 2015 - 11:04 PM, a spus:
Asa, la prima strigare pare a fi mers la "blana" cu amestec saracit din H.
La filet cred ca poti rezolva cu un insert tip Helicoil de la Bollhoff.
E solutia profesionala pentru aliaje de Al.
E chiar mai rezistent filetul reparat asa decit originalul.
Sper sa`ti mearga fara alte probleme!
Grig
Am avut ocazia sa verific si filetul ala, nu e total compromis, avea ceva reziduu negru inauntru, cred ca de la esapament. Am probat cu un surub nou zincat si nu are joc. Cred ca il pot lasa asa.
Dar kitul ala de reparat filete e foarte interesant, nu stiam de boelhoff, cred ca am sa iau unul pentru alte reparatii.
Aceasta postare a fost editata de TudorL: 07 September 2015 - 11:20 PM
#136
Postat 08 September 2015 - 08:38 AM
Imediat dupa aterizare luata " febra " si actionat in consecinta ..
Altfel totul este lautareste .. dupa ureche .. " parca mai merge secat nitel "
si nitelu' asta ne poate costa destul de mult.
P.S.
Nu trebuie un termometru profesional .. sunt scumpe .. macar unul din magazinele de modelism .. mai hobby asa
si tot este foarte util !
#137
Postat 08 September 2015 - 03:17 PM
Ca pret e mai bine decat cea originala, dar mai important nu trebuie sa astept 3 saptamani, astia dau termen de maxim 10 zile.
Si pozele cu pistonul http://imgur.com/a/Ai2pk
Edit: Am curatat si reziduu negru din canalul de segment dupa poze, uitasem de el.
Aceasta postare a fost editata de TudorL: 08 September 2015 - 03:18 PM
#138
Postat 19 June 2017 - 02:03 PM
Motorul meu se tot opreşte, de capul lui. De cum se încălzeşte încep problemele. Habar nu am ce să îi mai fac. Temperatura pe carter maxim 80 de grade, şi asta în funcţionare. Pe cilindru nu sare de 90 de grade. Cînd e cald, porneşte foarte greu. Oprirea e bruscă, fără nici un simptom. Din 5 zboruri doar în unul am reuşit să aterizez cu motorul pornit. În zborul 3 am avut şi o avarie, care a lăsat urme.
Folosesc, pe aprindere, un life 2S de 1800mah, şi l-am pius pe direct, pentru ca să elimin posibilitatea unui contact imperfect.
#139
Postat 05 August 2017 - 11:03 AM
Ma asteptam sa fie calitatea OS, insa e foarte usor si compact ceea ce ma avantajeaza mult la centraj.
Singura problema este ca va trebui sa realizez alta toba in fuctie de capota mea, daca ma poate ajuta cineva, va rog un PM.
Voi respecta ce scrie in manual si vedem cum merge... ca si ulei voi folosi full sintetic, Motul 800 Racing 25:1
IMG_1609.JPG (177.04K)
Number of downloads: 38
Aceasta postare a fost editata de Zippo: 05 August 2017 - 11:05 AM
#140
Postat 06 August 2017 - 03:03 PM
daca imi dai un desen precis!!!!! poate ca iti pot suda o toba din aluminiu , nu o sa fie ca de fabrica dar va fi ok.
Sau poate putem modifica toba veche sa se potriveasca.
Ciao Sorin