Modelism - RHC Forum: OS GT-33 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 5 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

OS GT-33

#61 Useril este offline   TudorL 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 201
  • Inregistrat: 01-April 15
  • Gender:Male
  • Location:Bacau

Postat 31 July 2015 - 10:29 AM

Mi-am cumparat si eu acest motor ca sa il pun pe un extra de 1.8m. Am cateva probleme totusi si nu stiu de la ce. Tinand cont ca e primul meu motor termic poate ca nu stiu eu ce e normal si ce nu e. La turatii mici , apropiate de ralanti virbreaza foarte tare. Adica vad capatul de arbore cum danseaza si ma tem sa-l tin pornit mult timp poate il stric sau ceva. Elicea e xoar si e echilibrata ( pe cat de bine am putut), are si gaura de 8mm ca sa nu dau vina pe bucsa. Am mai vazut filmulete de la altii si nu pare sa faca asa urat la turatie mica. Ce poate sa aiba?
“A mind is like a parachute. It doesn't work if it is not open.”
0

#62 Useril este offline   TudorL 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 201
  • Inregistrat: 01-April 15
  • Gender:Male
  • Location:Bacau

Postat 31 July 2015 - 10:37 AM

Vezi postareaTudorL, la 31 July 2015 - 10:29 AM, a spus:

Mi-am cumparat si eu acest motor ca sa il pun pe un extra de 1.8m. Am cateva probleme totusi si nu stiu de la ce. Tinand cont ca e primul meu motor termic poate ca nu stiu eu ce e normal si ce nu e. La turatii mici , apropiate de ralanti virbreaza foarte tare. Adica vad capatul de arbore cum danseaza si ma tem sa-l tin pornit mult timp poate il stric sau ceva. Elicea e xoar si e echilibrata ( pe cat de bine am putut), are si gaura de 8mm ca sa nu dau vina pe bucsa. Am mai vazut filmulete de la altii si nu pare sa faca asa urat la turatie mica. Ce poate sa aiba?


Ah da, si am uitat sa mai zic, mi-a pornit de vreo doua ori invers.
“A mind is like a parachute. It doesn't work if it is not open.”
0

#63 Useril este offline   Flying Buddha 

  • 3D Freestyle
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1429
  • Inregistrat: 19-December 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodelism

Postat 31 July 2015 - 10:46 AM

Vezi postareaTudorL, la 31 July 2015 - 10:37 AM, a spus:

Ah da, si am uitat sa mai zic, mi-a pornit de vreo doua ori invers.

De pornit invers mie imi porneste invers chiar si acum dupa aproape 10 litri consumati, toti s-au plans de chestia asta, cand dai la pala, dai gazul un pic mai sus si o sa porneasca normal.
La vibratii nu ma pricep dar ai deschis 2 si 2 la ambele high si low pentru rodaj?
E pe stand sau avion? Eu l-am pus direct pe avion, un rezervor la sol si dupa direct la zbor.

Aceasta postare a fost editata de bogdan.motrici: 31 July 2015 - 10:47 AM

0

#64 Useril este offline   TudorL 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 201
  • Inregistrat: 01-April 15
  • Gender:Male
  • Location:Bacau

Postat 31 July 2015 - 11:12 AM

Vezi postareabogdan.motrici, la 31 July 2015 - 10:46 AM, a spus:

De pornit invers mie imi porneste invers chiar si acum dupa aproape 10 litri consumati, toti s-au plans de chestia asta, cand dai la pala, dai gazul un pic mai sus si o sa porneasca normal.
La vibratii nu ma pricep dar ai deschis 2 si 2 la ambele high si low pentru rodaj?
E pe stand sau avion? Eu l-am pus direct pe avion, un rezervor la sol si dupa direct la zbor.


Ai dreptate de pornit invers s-a intamplat cand nu tineam putin mai sus gazul. E pe stand momentan, pentru rodaj. Nu am deschis jigloarele, sunt asa cum a venit din fabrica. Cum se face, banuiesc ca deschis inseamna invers acelor de ceas. Si mai intai inchid de tot si apoi deschid 2 ture la ambele ?
“A mind is like a parachute. It doesn't work if it is not open.”
0

#65 Useril este offline   Flying Buddha 

  • 3D Freestyle
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1429
  • Inregistrat: 19-December 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodelism

Postat 31 July 2015 - 11:24 AM

Vezi postareaTudorL, la 31 July 2015 - 11:12 AM, a spus:

Ai dreptate de pornit invers s-a intamplat cand nu tineam putin mai sus gazul. E pe stand momentan, pentru rodaj. Nu am deschis jigloarele, sunt asa cum a venit din fabrica. Cum se face, banuiesc ca deschis inseamna invers acelor de ceas. Si mai intai inchid de tot si apoi deschid 2 ture la ambele ?

Inchizi de tot si apoi deschizi ambele 2 ture, asa scrie si in manual. Poate ca din fabrica nu au venit asa, intr-adevar.
0

#66 Useril este offline   TudorL 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 201
  • Inregistrat: 01-April 15
  • Gender:Male
  • Location:Bacau

Postat 31 July 2015 - 12:06 PM

Ce inseamna deschis, invers acelor de ceas ?
“A mind is like a parachute. It doesn't work if it is not open.”
0

#67 Useril este offline   TudorL 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 201
  • Inregistrat: 01-April 15
  • Gender:Male
  • Location:Bacau

Postat 31 July 2015 - 01:34 PM

Ok, mi-am raspuns singur, era cam evident dar vroiam sa fiu sigur. Am deschis la 2 si 2, iar acuma numai imi porneste decat invers. Si ii dau gazul cam la jumate si tot porneste invers
“A mind is like a parachute. It doesn't work if it is not open.”
0

#68 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 31 July 2015 - 03:23 PM

Nu cred ca este o idee buna sa-l rodezi pe stand. In manualul lui spune clar ca rodajul consta in zece zboruri. Si in documentul pus de Gore:
http://www.grosbeakr...gasengines.html
ne incurajeaza sa facem rodajul pe model.
Pe stand ai vibratii mari si distrugi motorul.
Multa, multa bafta.
0

#69 Useril este offline   TudorL 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 201
  • Inregistrat: 01-April 15
  • Gender:Male
  • Location:Bacau

Postat 31 July 2015 - 03:27 PM

Ok, o sa-i pun amortizoare , nu il tin mult pe stand, dar acum de ce porneste invers?
“A mind is like a parachute. It doesn't work if it is not open.”
0

#70 Useril este offline   LaserCut 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 289
  • Inregistrat: 08-November 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 31 July 2015 - 03:50 PM

Pentru ca nu imprimi suficienta viteza elicei, astfel incat din inertie sa treaca de punctul mort superior. Explozia are loc inainte ca pistonul sa ajunga in PMS, daca forta exploziei este mai mare decat ce ai immprimat tu elicei, se va invarti invers. De obicei in cazurile acestea te loveste elicea peste degete sau batul cu care pornesti.
0

#71 Useril este offline   Flying Buddha 

  • 3D Freestyle
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1429
  • Inregistrat: 19-December 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodelism

Postat 31 July 2015 - 07:34 PM

Vezi postareaTudorL, la 31 July 2015 - 01:34 PM, a spus:

Ok, mi-am raspuns singur, era cam evident dar vroiam sa fiu sigur. Am deschis la 2 si 2, iar acuma numai imi porneste decat invers. Si ii dau gazul cam la jumate si tot porneste invers

La jumate gazul dezvolta 70-80% din putere, asa scrie in manual, la fel e si in realitate, pe scurt esti aproape de blana, incearca mai jos si vezi daca e la fel cu pornitul invers.
0

#72 Useril este offline   marian.dumitru74 

  • ENID
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3965
  • Inregistrat: 13-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC-ul

Postat 31 July 2015 - 08:00 PM

Ca o gluma eu spun sa il vinzi si sa iti cumperi un motor serios http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/yahoo.gif , eu am un RCG30cc si nici macar o singura data nu a pornit invers motorul , tot citesc si ma minunez cum japonezul nu a gasit o solutie in privinta asta http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/dirol.gif
0

#73 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 31 July 2015 - 09:06 PM

Incearca si cu un demaror .. e mai greu sa porneasca invers ..

Daca tot nu merge trebuie verificata pozitia senzorului de avans desi la un OS nu prea se fac prostii din fabrica ..
dar cine stie .
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#74 Useril este offline   TudorL 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 201
  • Inregistrat: 01-April 15
  • Gender:Male
  • Location:Bacau

Postat 31 July 2015 - 09:32 PM

Am mai lucrat pe 6 la motor, i-am mai facut cateva porniri dupa ce am schimbat bujia cu una uscata si a pornit ok. Pe un forum, nu mai stiu care, au mai zis unii ca cica face asa daca e over-primed. Si din moment ce eu tot l-am frecat azi dimineata cu tentative de pornire cred ca de la asta era. Cred ca am sa-l montez pe avion si ii fac rodajul in aer, fara capota . Sa-i dau cateva rezervoare cu turatia pe la 4000 , vad cat inseamna asta in mansa cu tahometru si asta e.
Cu standul nu e o solutie, poate doar sa pun niste pufere de cauciuc, dar tot am impresia ca nu-i face bine.

edit:
Pana la urma tot cumpar un demaror ca sa nu mai ma complic.

Aceasta postare a fost editata de TudorL: 31 July 2015 - 09:34 PM

“A mind is like a parachute. It doesn't work if it is not open.”
0

#75 Useril este offline   Flying Buddha 

  • 3D Freestyle
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1429
  • Inregistrat: 19-December 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodelism

Postat 31 July 2015 - 10:02 PM

Vezi postareaTudorL, la 31 July 2015 - 09:32 PM, a spus:

Am mai lucrat pe 6 la motor, i-am mai facut cateva porniri dupa ce am schimbat bujia cu una uscata si a pornit ok. Pe un forum, nu mai stiu care, au mai zis unii ca cica face asa daca e over-primed. Si din moment ce eu tot l-am frecat azi dimineata cu tentative de pornire cred ca de la asta era. Cred ca am sa-l montez pe avion si ii fac rodajul in aer, fara capota . Sa-i dau cateva rezervoare cu turatia pe la 4000 , vad cat inseamna asta in mansa cu tahometru si asta e.
Cu standul nu e o solutie, poate doar sa pun niste pufere de cauciuc, dar tot am impresia ca nu-i face bine.

edit:
Pana la urma tot cumpar un demaror ca sa nu mai ma complic.

Eu sincer as lasa deoparte demarorul, e motor mare, la elice de 18X8 trebuie sa ai mare atentie, e foarte periculos, mai bine te inveti la pala si aia e, plus ca un demaror pentru clasa asta o sa te coste mult si nu isi merita banii. Dai la pala mai cu forta si verifica si cursa cum ai facut-o, eu am stat cu lanterna cu socul netras ca sa vad inauntru si am verificat ca la jumate sa fie jumate si tot asa. Nu cred ca trebuie zburat la o anumita turatie, dai 3-4 litri cu el setat pe 2 cu 2 si dupa reglezi, asa m-au ajutat pe mine colegii ca sunt invatacel si motorul se comporta foarte bine, acum vreau sa schimb elicea ca nu mai este eficienta, am ajuns la vreo 10 litri.
0

#76 Useril este offline   TudorL 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 201
  • Inregistrat: 01-April 15
  • Gender:Male
  • Location:Bacau

Postat 07 August 2015 - 09:00 AM

M-am gandit sa mai scriu un update, am aflat de ce pornea invers, nu era de la cat de tare dau la elice. Desi ii dau de imi iese limba tot pornea invers si din ce am mai citit pe net unii au zis ca daca il opresti reducand turatia inchizand de tot carburatorul in loc sa il opresti din aprindere, apare problema asta cu pornitrul invers. Si am facut si cateva probe, de fiecare data cand il opream din carburator ( nu stiu cum sa-i zic, dar cred ca se intelege) aparea problema asta la urmatoarea pornire. Iar daca l-am oprit din aprindere, la urmatoarea pornire ( mai ales daca e cald) porneste cu doua degete. Am si un filmulet cu el montat pe extra, l-am tinut putin pornit in atelier. https://youtu.be/cqoobn8vf7w
“A mind is like a parachute. It doesn't work if it is not open.”
0

#77 Useril este offline   Flying Buddha 

  • 3D Freestyle
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1429
  • Inregistrat: 19-December 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodelism

Postat 07 August 2015 - 09:06 AM

Vezi postareaTudorL, la 07 August 2015 - 09:00 AM, a spus:

M-am gandit sa mai scriu un update, am aflat de ce pornea invers, nu era de la cat de tare dau la elice. Desi ii dau de imi iese limba tot pornea invers si din ce am mai citit pe net unii au zis ca daca il opresti reducand turatia inchizand de tot carburatorul in loc sa il opresti din aprindere, apare problema asta cu pornitrul invers. Si am facut si cateva probe, de fiecare data cand il opream din carburator ( nu stiu cum sa-i zic, dar cred ca se intelege) aparea problema asta la urmatoarea pornire. Iar daca l-am oprit din aprindere, la urmatoarea pornire ( mai ales daca e cald) porneste cu doua degete. Am si un filmulet cu el montat pe extra, l-am tinut putin pornit in atelier. https://youtu.be/cqoobn8vf7w

La cat era gazul in filmulet? ai pus 18X8? ai ramas la 2 cu 2?
Bafta,
0

#78 Useril este offline   TudorL 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 201
  • Inregistrat: 01-April 15
  • Gender:Male
  • Location:Bacau

Postat 07 August 2015 - 09:13 AM

Vezi postareabogdan.motrici, la 07 August 2015 - 09:06 AM, a spus:

La cat era gazul in filmulet? ai pus 18X8? ai ramas la 2 cu 2?
Bafta,


Da, era la 2 cu 2 si 17x8, am si 18x8 dar trebuie sa-i pun bucsa ( mare prostie de proiectare cu arborele de 8mm). acolo avea cam 3500 la turatie si era pe la 40% la mansa.
La zbor o sa-i pun 18x8.
“A mind is like a parachute. It doesn't work if it is not open.”
0

#79 Useril este offline   Flying Buddha 

  • 3D Freestyle
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1429
  • Inregistrat: 19-December 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodelism

Postat 07 August 2015 - 09:28 AM

Vezi postareaTudorL, la 07 August 2015 - 09:13 AM, a spus:

Da, era la 2 cu 2 si 17x8, am si 18x8 dar trebuie sa-i pun bucsa ( mare prostie de proiectare cu arborele de 8mm). acolo avea cam 3500 la turatie si era pe la 40% la mansa.
La zbor o sa-i pun 18x8.

Nu sunt priceput dar sincer nu as pune ceva in afara manualului, 17X8 este in afara manualului si nu cred ca ii face bine.
0

#80 Useril este offline   Flying Buddha 

  • 3D Freestyle
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1429
  • Inregistrat: 19-December 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodelism

Postat 07 August 2015 - 09:36 AM

Vezi postareabogdan.motrici, la 07 August 2015 - 09:28 AM, a spus:

Nu sunt priceput dar sincer nu as pune ceva in afara manualului, 17X8 este in afara manualului si nu cred ca ii face bine.

Dar de ce trebuie sa ii pui bucsa la 18X8? Eu am metts si are fix 8, peste intr-adevar gaura are 10, folosesti de lemn, nu?

Aceasta postare a fost editata de bogdan.motrici: 07 August 2015 - 09:36 AM

0

#81 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 07 August 2015 - 03:58 PM

Vezi postareabogdan.motrici, la 07 August 2015 - 09:28 AM, a spus:

Nu sunt priceput dar sincer nu as pune ceva in afara manualului, 17X8 este in afara manualului si nu cred ca ii face bine.


Pentru rodaj pe care nu il faci in full thr nu e mare diferenta intre 17x8 si 18x8 .. ideea la rodaj ete sa nu ii pui o
elice prea mare ca sa nu il soliciti in faza de rodaj ..

Dupa ce il bagi in paine, trebuie sa corelezi marimea de la elice ( diametru/pas ) cu specificul modelului ... macheta, acro, vitezist ..
Daca vrei 3 sau 4 pale sunt tabele de echivalente .. etc

P.S.

Nici eu nu ma pricep dar nici prea multa exagerare nu ajuta ...
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#82 Useril este offline   Flying Buddha 

  • 3D Freestyle
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1429
  • Inregistrat: 19-December 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodelism

Postat 07 August 2015 - 04:03 PM

Vezi postareaREAL DESIGN, la 07 August 2015 - 03:58 PM, a spus:

Pentru rodaj pe care nu il faci in full thr nu e mare diferenta intre 17x8 si 18x8 .. ideea la rodaj ete sa nu ii pui o
elice prea mare ca sa nu il soliciti in faza de rodaj ..

Dupa ce il bagi in paine, trebuie sa corelezi marimea de la elice ( diametru/pas ) cu specificul modelului ... macheta, acro, vitezist ..
Daca vrei 3 sau 4 pale sunt tabele de echivalente .. etc

P.S.

Nici eu nu ma pricep dar nici prea multa exagerare nu ajuta ...

Dar daca tot are omul elicea pentru rodaj de ce sa nu respectam manualul si gata, asa o lasam la noroc, in timp poate durata de viata a motorului scade fix din cauza asta, nu stim niciodata. Eu fac cum scrie la carte ca sa stau linistit, altfel de ce mai avem manual de instructiuni?
0

#83 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 07 August 2015 - 04:09 PM

Vezi postareabogdan.motrici, la 07 August 2015 - 04:03 PM, a spus:

Dar daca tot are omul elicea pentru rodaj de ce sa nu respectam manualul si gata, asa o lasam la noroc, in timp poate durata de viata a motorului scade fix din cauza asta, nu stim niciodata. Eu fac cum scrie la carte ca sa stau linistit, altfel de ce mai avem manual de instructiuni?


Ca sa si gandim ... ce te faci pe urma cand scrie un pomelnic de variante ?

Suggested Props: 18x10-12, 19x10, 20x8-10, 18x8 .... Eeeee ?


Basca ca ei doar SUGEREAZA nu obliga .. ca si cu numarul de turatii la low si high .. SUGEREAZA cam de unde sa pornesti si de acolo
inainte intervine finetea, conditiile meteo, altitudinea, elicea etc etc .


" Suggested Break-In Prop: 18x8 " .. nu obliga

Dar faci cum vrei .. ai grija cu drobu de sare !

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 07 August 2015 - 04:10 PM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#84 Useril este offline   TudorL 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 201
  • Inregistrat: 01-April 15
  • Gender:Male
  • Location:Bacau

Postat 07 August 2015 - 04:18 PM

Am folosit elicea de 17x8 fiindca era la indemana azi sa fac cateva probe de pornire, dar nu ca sa-l tin turat si sa stau asa cu el. Rodajul il fac cu el in aer si cu 18x8, dar dupa ce mai reglez putin jigloarele ca acuma mi se pare un pic cam bogat la high-speed si slab la idle. Infine, 2 cu 2 e doar un punct de pornire si trebuie luat ca atare.
“A mind is like a parachute. It doesn't work if it is not open.”
0

#85 Useril este offline   Flying Buddha 

  • 3D Freestyle
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1429
  • Inregistrat: 19-December 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodelism

Postat 07 August 2015 - 04:39 PM

Vezi postareaREAL DESIGN, la 07 August 2015 - 04:09 PM, a spus:

Ca sa si gandim ... ce te faci pe urma cand scrie un pomelnic de variante ?

Suggested Props: 18x10-12, 19x10, 20x8-10, 18x8 .... Eeeee ?


Basca ca ei doar SUGEREAZA nu obliga .. ca si cu numarul de turatii la low si high .. SUGEREAZA cam de unde sa pornesti si de acolo
inainte intervine finetea, conditiile meteo, altitudinea, elicea etc etc .


" Suggested Break-In Prop: 18x8 " .. nu obliga

Dar faci cum vrei .. ai grija cu drobu de sare !

Cititi in manual, am dat search si nu scrie suggested, scrie clar ce sa folosesti - e pusa in tabel.
0

#86 Useril este offline   Flying Buddha 

  • 3D Freestyle
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1429
  • Inregistrat: 19-December 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodelism

Postat 07 August 2015 - 04:42 PM

Vezi postareaTudorL, la 07 August 2015 - 04:18 PM, a spus:

Am folosit elicea de 17x8 fiindca era la indemana azi sa fac cateva probe de pornire, dar nu ca sa-l tin turat si sa stau asa cu el. Rodajul il fac cu el in aer si cu 18x8, dar dupa ce mai reglez putin jigloarele ca acuma mi se pare un pic cam bogat la high-speed si slab la idle. Infine, 2 cu 2 e doar un punct de pornire si trebuie luat ca atare.

Eu spun ce am invatat de la altii experti care m-au ajutat.
Asa am mers 3-4 litri 2 cu 2 si dupa reglat si pana acum nu am nimic de reprosat.
0

#87 Useril este offline   TudorL 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 201
  • Inregistrat: 01-April 15
  • Gender:Male
  • Location:Bacau

Postat 07 August 2015 - 06:15 PM

Vezi postareabogdan.motrici, la 07 August 2015 - 04:42 PM, a spus:

Eu spun ce am invatat de la altii experti care m-au ajutat.
Asa am mers 3-4 litri 2 cu 2 si dupa reglat si pana acum nu am nimic de reprosat.


Pai nu stiu ce sa zic ca nu l-am tinut pornit mult timp deocamdata, dar mi se pare ca are intarziere la turatie si ralantiul e foarte ridicat ca altfel se inneaca si se opreste.
“A mind is like a parachute. It doesn't work if it is not open.”
0

#88 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 07 August 2015 - 06:25 PM

Vezi postareabogdan.motrici, la 07 August 2015 - 04:39 PM, a spus:

Cititi in manual, am dat search si nu scrie suggested, scrie clar ce sa folosesti - e pusa in tabel.


Textul cu " sugested " de mai sus e copy paste de pe site
lui OS ... doar nu l-am inventat eu.
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#89 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 07 August 2015 - 06:39 PM

Revenind si la manual daca ai fi citit cu atenție
ai fi observat ca scrie clar cum ca :
1 - alegerea mărimii se face funcție de mărimea , greutatea
destinatia modelului
2 - mărimea optima se determina prin încercări , experimente
3 - tabelul reprezintă un PUNCT de plecare

Deci NU e Biblie ... dar ma repet face fiecare
cum considera , la fel cum fiecare isi poate
cumpara ce model vrea , ce stație vrea fără
sa viu invidios si sa spun ca a făcut cea mai
rea alegere ...
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#90 Useril este offline   Flying Buddha 

  • 3D Freestyle
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1429
  • Inregistrat: 19-December 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodelism

Postat 07 August 2015 - 07:20 PM

Vezi postareaREAL DESIGN, la 07 August 2015 - 06:39 PM, a spus:

Revenind si la manual daca ai fi citit cu atenție
ai fi observat ca scrie clar cum ca :
1 - alegerea mărimii se face funcție de mărimea , greutatea
destinatia modelului
2 - mărimea optima se determina prin încercări , experimente
3 - tabelul reprezintă un PUNCT de plecare

Deci NU e Biblie ... dar ma repet face fiecare
cum considera , la fel cum fiecare isi poate
cumpara ce model vrea , ce stație vrea fără
sa viu invidios si sa spun ca a făcut cea mai
rea alegere ...

In manual scrie clar ce trebuie folosit. Am citit toate cele 33 de pagini pe FG despre acest motor si toti au folosit 18X8, eu am vreo 10 litri consumati pana acum si niciun dead stick, multumita reglajului facut de Florin si ajutorului primit de la Bogdan pentru garnitura.
Toti de pe FG indiferent de avion au cam urmat aceeasi cale si la cam toti le-a mers totul aproape perfect.

Aceasta postare a fost editata de bogdan.motrici: 07 August 2015 - 07:21 PM

0

Arata acest topic


  • 5 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro